شهردار خرم آباد:

پایانه مسافربری برون استانی پایان شهریور ماه آینده افتتاح می‌شود

عصر خودرو- شهردار خرم آباد گفت: کار ساخت پایانه مسافربری برون استانی این شهر به ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و طی سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰:۰۰

پایانه مسافربری برون استانی پایان شهریور ماه آینده افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، یحیی عیدی بیرانوند روز یکشنبه با بیان اینکه طرح احداث پایانه برون شهری خرم آباد به عنوان مرکز استان از سال 93 آغاز شده است، افزود: تاکنون 20 میلیارد ریال برای سخت این طرح هزینه شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر شرکت‌های مسافربری در یکی از خیابان‌های شهر فعالیت می‌کنند که علاوه بر آلودگی‌های صوتی و اجتماعی، موجب ترافیک شدید در این مسیر به عنوان یکی از خیابان‌های اصلی خرم‌آباد شده‌اند.

شهردار خرم آباد اظهار کرد: این طرح 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تقریبا رو به اتمام است و در مرحله سنگ و نماکاری است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

برچسب ها

پایانه های مسافربریآلودگی‌ صوتی
مطالب مرتبط بیشتر
دومین پایانه بزرگ تهران مسقف می شود جزئیات ورود اتوبوس‌های بین شهری به سفرهای درون شهری آغاز رایزنی با تعاونی‌های تهران برای اختصاص ۲هزار اتوبوس به حمل ونقل شهری ابتلای تعدادی از رانندگان اتوبوس‌های بین شهری به کرونا نظارت هوشمند بر تردد اتوبوس‌های مسافربری با سامانه سپهتن بزرگراه صیاد و حکیم در صدر سرقت دیواره صوتی! حد مجاز آلودگی صوتی محیطی چه قدر است؟ جزئیات بازدید رئیس شورای شهر تهران از پایانه جنوب پارک‌سوارهای شهر قم ساماندهی شوند اتوبوس مسافربری در خیابان رجایی آتش گرفت + عکس امسال ۲ میلیون مسافر در آذربایجان غربی جابجا شده اند جابه‌جایی بیش از ۴ میلیون مسافر از پایانه‌های مسافربری اصفهان فعالیت ۳۹ شرکت مسافربری حمل‌ونقل جاده ای در زنجان کمبود تقاضا ناوگان مسافربری جاده ای خراسان رضوی را کوچک کرد افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس اجرا شد شب‌ها آلودگی صوتی در تهران بیشتر است بهره‌برداری از پایانه جدید شرق تهران در سال جاری بازید صبحگاهی شهردار تهران از خطوط و پایانه‌های اتوبوسرانی جابجایی ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر در جاده ها ۷۵ شرکت مسافران نوروزی گلستان را جابجا می کنند تعطیلی چندساعته پایانه مسافری غرب به دلیل برگزاری راهپیمایی ۲۲بهمن تعطیلی موقت پایانه غرب همزمان با برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت‌های مسافربری ستاره‌دار می‌شوند احداث پایانه مسافربری برای جابه‌جای مسافران شهرک‌های اقماری در منطقه ۱۵ بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی پهنه جنوب تهران احداث می شود ترمینال جدید شرق تابستان امسال افتتاح شود ترمینال جدید شرق تابستان امسال افتتاح می شود جابجایی مسافران نوروزی تهران با ۱۳هزار اتوبوس وسواری تعطیلی پایانه‌ غرب از پنجشنبه شب تا پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن آلودگی صوتی پایتخت بیش از حد مجاز است برخورد پلیس با وسایل نقلیه ایجاد کننده آلودگی صوتی نرخ بلیت اتوبوس های بین شهری در تابستان گران نمی شود مناطق دارای بیشترین آلودگی صوتی پایتخت ثبت سرعت متوسط ۸۲ کیلومتر بر ساعت وسایل نقلیه در جاده‌های لرستان لزوم افزایش دوربین‌های کنترل ترافیک در جاده‌ها رفع مشکل تاکسی داران مجنی نیازمند عنایت مسئولان است احداث نخستین پایانه درون شهری مجهز در یاسوج جابجایی یک میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری همدان اتوبوس‌های بین شهری قزوین به سامانه پیمایش هوشمند مجهز می شود ۱۳۲ هزار نفر در نوروز با ناوگان عمومی جابجا شدند توقف اتوبوس در خارج از پایانه اردبیل به صفر رسیده است چگونه رایگان سفر کنیم؟ نیم میلیون مسافر، پایتخت را با ناوگان عمومی جاده‌ای ترک کردند جزئیات طرح نوروزی در جاده‌های تهران بزرگترین پایانه مسافربری غرب کشور با حضور وزیر راه ‌و ‌شهرسازی افتتاح شد پایانه مسافربری ارومیه توسعه می‌یابد پایانه های مسافربری رشت به خودروهای گشت و بازرسی مجهز می شوند
برگشت به بالا