در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک ایران و (TUV) آلمان عنوان شد

صدور گواهینامه بین‌المللی برای خودروهای صادراتی

عصر خودرو- تفاهمنامه همکاری مشترک سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و اتحادیه بازرسی و پایش فنی (TUV)، عصر چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت توسط «فرداد دلیری» معاون توسعه سرمایه‌گذاری‌های صنعتی ایدرو و «کاریستن زاندر» عضو هیات‌مدیره اتحادیه بازرسی و پایش فنی به امضا رسید.

شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸:۰۰

صدور گواهینامه بین‌المللی برای خودروهای صادراتی

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صمت،  در این نشست افرادی ازجمله منصور معظمی، رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سعید جعفری، مدیر توسعه صنایع دریایی ایدرو و فیلیکس آیش، مدیر بازرگانی اتحادیه بازرسی و پایش فنی (TUV) حضور داشتند. «کاریستن زاندر» عضو هیات‌مدیره اتحادیه بازرسی و پایش فنی (TUV) ضمن اشاره به فعالیت‌های این اتحادیه در سراسر جهان از علاقه خود به امضای این تفاهمنامه همکاری و افزایش ارتباط با ایران سخن گفت و اظهار کرد: مجموعه ما با بیش از 150سال پیشینه و شعار امنیت، کیفیت و پایداری توانسته است پروژه‌های خود را در سراسر جهان با موفقیت به پایان برساند. معظمی نیز با اشاره به گسترش مناسبات اقتصادی ایران و به ویژه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در فضای پسابرجام، آن را فرصتی ارزشمند و مثبت خواند و نسبت به موفقیت‌آمیز بودن این طرح همکاری مشترک ابراز امیدواری کرد.


تمرکز بر کیفیت و استاندارد
معاون توسعه سرمایه‌گذاری‌های صنعتی ایدرو گفت: اتحادیه بازرسی و پایش فنی (TUV) با داشتن آزمایشگاه‌های فنی مختلف می‌تواند در زمینه طراحی و توسعه محصولات مختلف کمک کند و بر همین اساس یادداشت تفاهمی نیز در این زمینه امضا شد تا بتوانیم از خدمات آنها استفاده کنیم و سطح کیفی محصولات خود را در زمینه‌های مختلف ارتقا دهیم. فرداد دلیری درباره جزییات این تفاهمنامه گفت: مدت‌ها بود که به دنبال موسسه‌ای بودیم تا بتواند به ما در افزایش ضریب ایمنی و کیفیت در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت خودرو، بررسی مسائل ایمنی و میزان مصرف انرژی کارخانه‌ها و نیز ارائه راهکارهایی برای کاهش آن، حل مشکلات محیط‌زیست و ارتباط آن با صنعت و افزایش عملکرد مصرف انرژی کمک کند. علاوه بر آن به‌دنبال همکاری با شرکتی بودیم که بتواند برای محصولات صادراتی ایرانی گواهینامه معتبر بین‌المللی صادر کند تا سهم بیشتری از بازارهای بین‌المللی را به‌دست آوریم. وی در ادامه به معرفی این شرکت پرداخت و اظهار کرد: اتحادیه بازرسی و پایش فنی (TUV) در ایالت باواریا آلمان واقع شده است و با بیش از 22هزار متخصص در 60 کشور دنیا فعالیت دارد. این شرکت بر مواردی از جمله تعیین کیفیت فنی، ضریب ایمنی و سلامتی کالاهای صنعتی تولید شده در شرکت‌های مختلف نظارت دارد تا استانداردهای ارائه شده برای سلامت انسان و محیط‌زیست را تامین کنند. این موسسه، غیرانتفاعی و متعلق به سازمان‌های خیریه و بازنشستگی آلمان است و به دنبال بحث‌های تجاری نیست، بلکه تمرکز خود را بر کیفیت و استاندارد گذاشته است. دلیری افزود: این شرکت دارای آزمایشگاه‌های فنی مختلف است که می‌تواند به ما در زمینه طراحی و توسعه محصولات مختلف کمک کند و یادداشت تفاهمی نیز در این زمینه امضا شد تا بتوانیم از خدمات آنها استفاده کنیم و سطح کیفی محصولات خود را در زمینه‌های مختلف ارتقا دهیم.


کیفیت مهم‌ترین بخش قرارداد ایران و آلمان
معاون سرمایه‌گذاری‌های صنعتی ایدرو با اشاره به فعالیت‌های صنعتی آلمان اظهار کرد: آلمان در بحث کیفیت و ایمنی محصولات صنعتی در سطح بالایی از استاندارد قرار دارد و بنا به صحبت‌های انجام شده یکی از مهم‌ترین مفاد همکاری ایدرو و اتحادیه بازرسی و پایش فنی (TUV) در زمینه کیفیت خودروهاست. همچنین در بخش بررسی میزان مصرف انرژی در کارخانه‌ها نیز می‌توانیم از تجربیات این شرکت آلمانی استفاده کنیم. همانطور که می‌دانیم ایران در بحث مصرف انرژی جزو کشورهای پر مصرف به شمار می‌آید. وی در ادامه با اشاره به فعالیت موسسات تعیین کیفیت و استاندارد داخلی و مقایسه آنها با اتحادیه بازرسی و پایش فنی (TUV) گفت: موسسات تعیین کیفیت و استاندارد داخلی که در زمینه تعیین کیفیت ساختمان و خودرو نیز فعال هستند، چند سالی است از شرکت‌های دولتی به شرکت‌های خصوصی تبدیل شده‌اند و بیشترین تمرکز خود را بر تعیین کیفیت خودرو قرار داده‌اند، اما به نظر می‌رسد که باید سختگیرانه‌تر روند تولید محصولات را بررسی و استانداردهای بین‌المللی را درنظر بگیریم. بر همین اساس می‌توانیم با کمک این شرکت همه موسسات ایرانی را رده‌بندی کنیم. معاون توسعه سرمایه‌گذاری‌های صنعتی ایدرو در پاسخ در ارتباط با زمان اجرایی شدن این قرارداد و مدت همکاری‌ها نیز گفت: در این موافقتنامه زمان همکاری‌ها 5 ساله عنوان شده که با امضای آن به طور عملی فعالیت آغاز شده است، اما باید ببینیم همکاری به چه صورت پیش می‌رود و در صورت نیاز نیز شرکت مشترکی در ایران به ثبت برسد تا بتوانیم با سرعت بیشتری زمینه‌ساز افزایش سطح کیفیت شویم. درحال‌حاضر بسیاری از شرکت‌ها در سراسر دنیا، قطعات تولیدی خود را برای آزمایش کیفیت به این شرکت ارسال می‌کنند و می‌توان با تکیه بر امکانات این شرکت به رشد و ارتقای ایمنی سازمان‌ها کمک کرد.


راه‌اندازی مرکز آزمون جاده‌ای
دلیری با اشاره به فعالیت خودروسازان داخلی تصریح کرد: خودروسازان داخلی مراکز بازرسی ندارند، بلکه در مرکزهایی با عنوان تحقیقات و کنترل کیفی قطعات تولیدی خود را آزمایش می‌کنند. اما باید مرکز سومی وجود داشته باشد که خودروساز بتواند محصولات خود را براساس استانداردهای بین‌المللی آزمایش کند و مشکلات خود را بیابد، چرا که واضح است خودروساز در آزمایش کردن محصولات خود نمره قبولی می‌گیرد. به نظر می‌رسد اتحادیه بازرسی و پایش فنی (TUV) به‌عنوان موسسه‌ای بین‌المللی و بی‌طرف و به‌دلیل داشتن آزمایشگاه‌های پیشرفته می‌تواند تصویر بهتری از مشکلات محصولات تولیدی به ما ارائه دهد و می‌توانیم این مشکلات را رفع کنیم علاوه بر این ما می‌توانیم در طراحی خودرو نیز از خدمات آنها بهره ببریم و پیشرفت کنیم. وی افزود: درحال‌حاضر در ایران 2 مرکز آزمایش وجود دارد که یکی از این 2 مرکز شرکت ایتراک نام دارد که خودروهای تولید داخلی را از نظر مکانیک، آلایندگی و سایر موارد مورد آزمایش قرار می‌دهد. مرکز دیگر، مرکز آزمون جاده‌ای نام دارد که در حال احداث است. در این مرکز ماشین‌های تولیدی در سرعت‌های مختلف از نظر کمک فنر، طول عمر خودرو و سایر مشخصات فنی در شرایط مختلفی ازجمله مسافت‌های بالا، جاده‌های مختلف و نیز شرایط آب و هوایی مختلف مورد آزمایش قرار می‌گیرد، اما با امکانات اتحادیه بازرسی و پایش فنی (TUV) می‌توانیم آزمایش‌های خودرو را در سطح بین‌المللی ارتقا دهیم. درحال‌حاضر تمام معاینه فنی کشور ترکیه توسط این شرکت آلمانی انجام می‌شود و این بیانگر تجربه بالای این شرکت در زمینه استانداردسازی محصولات تولیدی است. دلیری ادامه داد: درحال‌حاضر در زمینه ممیزی خودرو، وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی امر فعال است و کیفیت خودروهای داخلی را مورد بررسی قرار می‌دهد، اما با کمک این شرکت آلمانی می‌توان کیفیت مراکز تعیین کیفیت داخلی را ارتقا داد. علاوه بر این باید به این نکته اشاره داشت که ارائه محصولات برای آزمایش کیفیت به این شرکت اجباری نیست اما امکان مناسبی ایجاد شده و خودروسازان می‌توانند با استفاده از تجربیات این شرکت علاوه بر استانداردسازی محصولات تولیدی، آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت خود را نیز ارتقا دهند. وی تصریح کرد: علاوه بر این نیاز داریم که با سرعت بیشتری خود را به سطح استاندارد بین‌المللی در زمینه‌های مختلف از جمله خودرو برسانیم و باید با شیب سریع‌تری حرکت کنیم، بر همین اساس با توجه به اینکه به مرور، رعایت استانداردهای یورو4 و یورو6 به عنوان یک الزام در تولید از سوی دولت به خودروساز است، باید به‌تدریج رعایت استانداردهای بین‌المللی در دستورکار خودروسازان قرار گیرد. گستره فعالیت‌های اتحادیه بازرسی و پایش فنی (TUV) شامل نظارت بر کیفیت وسایل نقلیه، دیگ‌های بخار، استخراج معادن، سیستم‌های نقاله، سیستم‌های الکتریکی، مخازن تحت‌فشار، مواد، جوشکاری، امتحانات گواهی رانندگی، لوله‌های انتقال، انبارش و ذخیره، بازرسی‌های تجهیزات، کنترل صدا، ایمنی، طب صنعتی، حفاظت در برابر اشعه، میکروالکترونیک، حفاظت آب، لوازم پزشکی، زیست‌فناوری، ارتباطات‌دوربرد، ارزیابی پیامدهای زیست‌محیطی، امنیت فناوری اطلاعات، حفاظت از اطلاعات و بهداشت است.

برچسب ها

صادرات خودروایدروگواهینامه بین المللی
مطالب مرتبط بیشتر
جنگ قیمت‌ها به نفع کدام کشور شد؟ چین چگونه بزرگ‌ترین صادر‌کننده خودرو شد؟ چین بزرگترین صادرکننده خودرو در دنیا شد چین بزرگ‌ترین صادر کننده خودرو در جهان چین بازار خودروی آفریقای جنوبی را به دست گرفت نیسان خودروهای الکتریکی ساخت چین را به بازارهای جهانی صادر می‌کند واگذاری ایران خودرو و سایپا کلید خورد محصولات سایپا به زودی در بازارهای روسیه و بلاروس عرضه خواهد شد تارا در یک قدمی خیابان های روسیه با گواهینامه ایرانی در چند کشور می‌شود رانندگی کرد؟ افزایش ۳ برابری اسقاط خودروهای فرسوده نسبت به سال گذشته مقدمات صادرات خودرو به روسیه و بلاروس انجام شد صادرات ۱۲۰ میلیون دلاری خودرو در نیمه اول سال امضای تفاهم نامه تولید قطعات موتور دیزل خودروسازان چینی به دنبال جلب اعتماد اروپایی‌ها معاون مالی و اقتصادی ایدرو منصوب شد افزایش واردات خودرو و قطعات چینی به آلمان چین به بزرگترین صادرکننده خودرو در جهان تبدیل می‌شود بازار خودروی روسیه در دست چین رکوردزنی در رکود خودرو سرپرست مدیریت صنایع خودرو و ریلی ایدرو منصوب شد متقاضیان واردات خودرو نیازی به خرید خودرو فرسوده ندارند تعداد گواهی اسقاط برای شماره‌گذاری انواع خودروها اعلام شد سایپا ۱۲۰ هزار خودرو به روسیه صادر می‌کند تشکیل کمیته‌ای برای واگذاری سهام خودروسازان تامین ارز خودروسازان از صادرات خود تکذیب شد صادرات سالانه ۲۰ هزار دستگاه خودرو تارا به روسیه در دستور کار است صادرات خودروی ترکیه ۳۷۵ برابر ایران چین، یک گام تا رتبه نخست صادرکننده خودرو جهان سعید جعفری معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو شد رشد قابل توجه صادرات خودروهای چینی به جهان استمرار برنامه های فرامرزی سایپا شماره گذاری خودروهای بدون عوارض اسقاط متوقف شد حضور پرتوان سایپا در عرصه صادرات ژاپن، روسیه را تحریم کرد صادرات ۱۰۰۰ دستگاه کوییک و ساینا به کشور ونزوئلا پذیرفته‌شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در سامانه ستاد ثبت‌نام کنند افزایش فروش خوروهای چینی در قاره آفریقا جهش ۷۶ درصدی صادرات خودرو چین بابک احمدی بر صندلی ایدرو نشست افزایش ۱۴ درصدی صادرات خودروی ترکیه بزرگترین رویداد صنعت خودروی کشور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو رئیس ایدرو تغییر نکرده است مدیرعامل ایدرو هم از مپنا آمد پیامک واریز وجه برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ارسال می‌شود ثبت اولین مازاد تجاری کره‌جنوبی در فروش خودرو چین بزرگترین صادرکننده خودرو شد مراکز اسقاط مکلف به پرداخت ارزش لاشه خودرو به مالکان هستند تولید جدید ب ام و راهی بازارهای جهانی می‌شود صادرات خودروی اروپا سال گذشته رکورد زد آغاز صادرات نخستین خودروساز خصوصی ایران به عراق ثبت‌نام ۵۴۰۰ خودرو برای اسقاط از نیمه اردیبهشت تاکنون صدور گواهی‌نامه بین‌المللی نیم‌بها برای زوج‌های جوان جهش بیش از ۸۰ درصدی صادرات خودروی چین سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده راه اندازی شد ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده تا پایان تیر جایگزین می‌شود از سرگیری صادرات خودروهای تجاری و خدمات مهندسی به ترکمنستان با محصولات فعلی خودرو نمی‌توان بازار عمان را دست گرفت خودروهای برقی پیشتاز چین مشخص شدند تفاهم نامه صادرات ایران خودرو با کشور عمان به امضا رسید امضای تفاهم صادرات خودرو از ایران به عمان امضای تفاهم صادرات خودرو از ایران به عمان ایدرو متولی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده کشور صدور نیم بهای گواهی نامه رانندگی ویژه دختران در دهه کرامت قرارداد صادرات سه خودرو به روسیه و بلاروس منعقد شد ۴۵ هزار محصول سایپا راهی روسیه و بلاروس می‌شوند ۴۰ هزار دستگاه خودروی ایرانی در راه سنگال تولید و صادرات خودروی تایلند بر مدار صعود سایپا ۴۵ هزار دستگاه خودرو به روسیه صادر می کند صنعت خودروی مکزیک شتاب گرفت افزایش محبوبیت خودورهای چینی در بازارهای جهانی صادرات قطعات خودرو در سال ۱۴۰۴ به ۶ میلیارد دلار می رسد ممانعت از تولید اتوبوس‌ برقی ایرانی با وجود صادرات صادرات خودرو محور تجارت ایران با غرب آفریقا خطیبی مشاور عالی رییس ایدرو شد ایران آماده شروع صادرات خودرو به روسیه است خیز بلند برای مقاصد جدید صادراتی سایپا تمرکز روی بازارهای صادراتی، هدف گروه سایپا است «شامخ» خودرو در مرز رکود کدام کشورها بزرگ‌ترین صادر کنندگان خودروی جهان هستند؟ ازسرگیری صادرات ایران خودرو به ونزوئلا پس از هشت سال قرارداد صادرات محصولات گروه سایپا به بلاروس و روسیه امضا شد ورود اولین محموله صادراتی سایپا به ونزوئلا صنعت خودرو با وجود تحریم‌ها، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد تمجید رییس ایدرو از تحقق فرامین ریاست جمهوری در ایران خودرو ایران‌خودرو صادرات دوهزار دستگاه خودرو به روسیه را استارت زد ۲۰ میلیارد دلار صادرات خودروی ترکیه به اتحادیه اروپا رشد ۱۰۰ درصدی صادرات خودروهای الکتریکی چین حضور قطعه سازان گروه سایپا در نمایشگاه قطعات تبریز توسعه صادرات با رویکرد صادرات اقتصادی نقش پررنگ همراه خودرو در حوزه صادرات دست پُر کوییک در بازار خودرو گفتگو برای صادرات خودروهای ایرانی به روسیه روس‌ها سوار بر خودروی ایرانی راه تازه سایپا فراتر از مرزها دستیابی کشور به بازارهای صادراتی خودرو اتفاق می افتد امضای قرارداد ۳۰۰ میلیون دلاری با مسکو ارسال دومین محموله صادراتی تارا اتوماتیک به ارمنستان آغاز صادرات محصولات ایران‌خودرو به ونزوئلا شرط ایران برای صادرات خودرو به ونزوئلا حسن عمیدی مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران شد خودروهای چینی بازار آسیای مرکزی را فتح کردند ارسال اولین محموله صادراتی سایپا به ونزوئلا برنامه صادرات ۵۰ میلیون دلاری سایپا تا پایان سال شعار سایپا بهترین کیفیت با بهترین سازنده صادرات ۳۵۰۰ دستگاه محصولات ایران‌خودرو به آذربایجان طرح های تحول و توسعه ای حضور فعال تر سایپا را در بازار به دنبال دارد برگزاری هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و مجموعه های خودرو کیفیت رمز بقای زنجیره تامین و خودروسازی خودروهای ایرانی وارد بازار آفریقا می‌شوند؟ «ال نود» با قطعات‌ بومی ساخته می‌شود آغاز صادرات خودروی ایرانی به ارمنستان بازار خودرو در تعلیق رشد صادرات خودرو از مسیر احیای سایت‌های خارجی صادرات نخستین محموله تارا و دنا به ارمنستان کارخانه تولید تایر خودرو سنگین در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود آغاز صادرات خودرو از سال ۱۴۰۲ اروپا مقصد محبوب خودروهای برقی چینی برنامه بلندمدت ایران خودرو برای حضور در بازار روسیه بازارهای خارجی را به راحتی واگذار نکنیم صادرات خودرو و قطعات یدکی در دستورکار شرکت‌های خودرویی ایران در مسکو تارا، رانا و دنا بیش‌ترین شانس ورود به بازار روسیه را دارند مهره توانمند ایران خودرو برای بازار داخلی و صادرات یکی از دلایل برگزاری نمایشگاه ها جایگاه یابی در ذهن مشتریان است روند ادامه‌دار صادرات ۶۰ درصدی جهانی خودروهای الکتریکی چین امسال ۱۵ هزار دستگاه خودرو صادر می‌کنیم صادرات اولین محموله تسلا از چین تصویب کلیات طرح واردات خودرو فقط به نفع خودروسازان داخلی است واردات در برابر صادرات خودرو، انحصار در انحصار است بررسی چالش اصلی واردات خودرو در ازای صادرات معبر واردات خودرو باریک تر شد صادرات ۱۴ میلیون دلاری گروه خودروسازی سایپا رکورد شکنی صادرات بهران در سال ۱۴۰۰ دارندگان گواهینامه ایرانی می‌توانند در ۷۸ کشور رانندگی کنند بیش از ۲۵ هزار دستگاه خودروی تجاری نوسازی می‌شود افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات، محور برنامه های ایران‌خودرو واردات خودرو تابع چه مقرراتی خواهد بود؟ ۸ فرمان رئیس جمهوری به خودروسازی فصل‌الخطاب است خودروهایی که با پول خرید سمند می‌توان وارد کرد خودروهای ایرانی در راه مسکو بهمن موتور؛ قطب سوم خودروسازی با اهداف صادراتی صادرات ۳۰ میلیارد دلار قطعه و خودرو از ترکیه انحراف از برنامه صادرات خودرو صادرات سمند به روسیه متوقف شد سایپا صادرکننده نمونه صنعت خودرو شد گواهینامه کدام کشور‌ها در ایران معتبر است؟ تامین نیاز خودروی بازار گینه کوناکری با محصولات ایران‌خودرو صدور ۴۶ هزار گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی در ۸ ماه صادرات خودروهای ایرانی به آفریقا گواهینامه بین المللی: لذت رانندگی در جاده‌های دنیا واردات در ازای صادرات؛ با کدام خودروها؟ ‌مسیر صادرات خودرو به سوریه بازگشایی می‌شود؟ دومینوی صادرات صوری‌، این بار در خودرو ایران ۱۴۰۰ دستگاه خودرو به آذربایجان صادر می‌کند صادرات ۵۸.۴ میلیون دلار خودرو و لوازم یدکی در هفت ماه فرجام واردات خودرو با «شروط صادراتی» مشکلات ارزی سوریه دلیل ممنوعیت واردات خودرو به این کشور است مجلس مجوز واردات خودرو به ازای صادرات آن را صادر کرد تشویق سوریه به واردات مجدد خودرو ایرانی از طریق تهاتر محدودیت واردات خودرو به سوریه برای همه کشورهاست صادرات ضعیف خودرو و رویای صمت صعود قیمت به بازار خودرو بازگشت؟ آمادگی ایران خودرو برای صادرات محصولات سواری و تجاری به ترکمنستان تکذیب اعلام قیمت‌های جدید خودرو صحبت از صادرات، طرح واردات را به حاشیه می‌برد صحبت از صادرات و واردات خودرو بازار را ملتهب می کند تدوین برنامه صادرات خودرو تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد سیگنال وارداتی به خودروسازان؟ قرار نیست با مصوبه واردات خودروی خارجی مجلس اتفاقی بیفتد خودروهای سنگین داخلی در صورت تامین منابع مالی توان رقابت با تولیدات روز دنیا را دارند جزییات واردات خودرو اعلام شد رشد دو هزار برابری صادرات تا ۱۴۰۴؟ حلقه مفقوده برنامه صادرات یک میلیون خودرو واردات خودرو انحصاری می‌شود؟ طرح تولید و صادرات محصولات ایران خودرو به سوریه ابلاغ شد تارا؛ کلید توسعه صادرات ایران خودرو تکرار موفقیت چری در صادرات به عنوان برترین صادر کننده خودرو افزایش تولید با وجود توقف تولید پراید، نماد تحول در سایپا سفیر ایران در روسیه: محصولات ایران خودرو قابلیت عرضه به بازارهای جهانی را دارد واردات خودرو در ازای صادرات عرضه ۳۰ هزار دستگاه خودرو به مشمولین واجد شرایط معرفی شده از سوی بنیاد شهید افت ۶۰ درصدی صادرات خودروسازان سفارشی سازی خودرو نمونه ای از احترام به حقوق مصرف کنندگان ارتقای توان مالی و نقدینگی مورد نیاز صنعت خودرو در سال ۱۴۰۰ صادرات خودرو با وجود کمبود در بازار؛ الزام استانداردهای ۸۵ گانه برداشته شد! خودروسازان خصوصی باید نگاه صادراتی داشته باشند فراخوان ایدرو برای طرح تولید تایرسنگین زابل برنامه تولید خودرو در سال ۱۴۰۰ اعلام شد به فکر صادرات خودروی "تارا" باشید احتمال آزادسازی قیمت خودرو از ابتدای ۱۴۰۰ سبد محصولات سایپا متنوع شده است سایپا هنوز خودرویی به آفریقا صادر نکرده است گروه بهمن در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان پیشرو است سال گذشته ایران چه خودروهایی را به کدام کشورها صادر کرد؟ افزایش کیفیت خودرو راه صادرات را باز می‌کند افتتاح خط تولید چهار قطعه خودرو های سایپا با ۱۵۰ نفر اشتغال با حضور معاون وزیر صمت افت ۲۲ درصدی صادرات خودرو استمرار افزایش تولید خودرو با تعامل نهادهای پولی و مالی توجه حداکثری به استمرار راهبرد داخلی سازی قطعات و انجام به موقع تعهدات سقوط ۲.۹ درصدی صادرات خودروی چین در ۲۰۲۰ دیپلماسی ایرانی برای توسعه صادرات خودرو ضرورت افزایش حضور خودروسازان در بازار عراق و سوریه آمادگی وزارت صمت برای راه اندازی خودروسازی با مشارکت ایدرو و بخش خصوصی توانمند در آذربایجان شرقی موافقت مشروط با آزادسازی بخشی از خودروها صنعت خودروسازی مسیر بهبود کیفی را آغاز کرده است کمبود قطعات های‌تک عامل اصلی تجاری نشدن خودروهاست ارتقای کیفیت موتور خودروها با مصرف سوخت کمتر صادرات ۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو در سال آینده دنا پلاس قابلیت صادرات به کشورهای CIS را دارد معمای صادرات خودرو به اسپانیا چرا خودروهای ایرانی در خارج مشتری دارند؟ فروش۵.۷ میلیون دلار خودروی ایرانی به ۹ کشور برنامه ریزی برای افزایش تولید خودرو در نیمه دوم سال ۹۹ دستور ویژه وزیر صمت برای همکاری با جوان مخترع کلاچ برقی خودروسازان چینی در تکاپوی حضوری قدرتمند در بازار اروپا و آمریکا تسلا خودروهای ساخت چین را به اروپا صادر می‌کند مقیمی: صنعت کشور نیازمند تصمیمات سخت و سریع است بهبود صنعت خودرو، توسعه صنایع نوین و پیمانکاریهای تخصصی آغاز تدوین برنامه پنج‌ساله خودروسازی با محوریت ایدرو مدیرعامل جدید سازمان گسترش منصوب شد بزرگترین صادرکنندگان خودروهای الکتریکی در جهان تاکید بر ضرورت هم افزایی همه ظرفیت های موجود برای تحقق اهداف تعمیق ساخت داخل ۱۴.۵ میلیارد دلار صادرات خودرو در شش ماهه نخست عملیاتی شدن تولید و استفاده از موتور سیکلت های برقی اولین خودرو الکتریکی چینی که به آلمان صادر شد را بشناسید چگونه می‌توان در طول خدمت سربازی گواهینامه بین المللی گرفت؟ رونمایی از نمایشگاه مجازی قطعات صنعت خودرو در آینده نزدیک بزرگترین صادرکنندگان خودرو کدام کشورها هستند؟ افزایش رضایت مشتریان و تقویت شاخص های ایمنی و رفاهی خودروها راز پیشرفت چین در صنعت خودروسازی تحول دیجیتال صنعت خودرو با همکاری ایدرو پلت‌فرمی منحصر به فرد یا قرضی؟ ضرورت طراحی پلتفرم مشترک خودروهای تجاری و سنگین در حال مشارکت با تامین کنندگان و قطعه سازان در بخش های مختلف هستیم گواهینامه‌های ایرانی در ۱۷۵ کشور دارای اعتبار است سرپرست جدید ایدرو منصوب شد گواهینامه رانندگی ایران در کدام کشورها اعتبار دارد؟ در خانه بمانید و گواهی‌نامه رانندگی خود را بین‌المللی کنید مشکلی در صاردات خودرو وجود ندارد تعرفه بر صادرات خودرو اروپا روی میز ترامپ تحریم‌ها جلودار مدیران جدید سایپا نیست استارت و دینام ایرانی در راه روسیه خودروسازان داخل برای بهینه‌سازی کیفیت همکاری کنند افت‌و‌خیز قیمت خودروهای صادراتی ۹۷ افت صادرات خودرو و قطعه در سال ۹۷ آماده حمایت از صنایع پر بازده هستیم قیمت‌گذاری و ایجاد فضای کسب‌و‌کار از اصلی‌ترین چالش‌های صنعت خودرو برنامه ریزی سه ساله برای تولید پلتفرم جدید خودرویی چین صادرات خودروی دست دوم را آزاد کرد ایران پراید را با چه قیمتی صادر می‌کند؟ کاهش صادرات خودروی ترکیه شبکه حمل و نقل فرودگاه داکار با محصولات ایران خودرو نو نوارشد همکاری روسیه و ایدرو در نوسازی ناوگان تجاری کدام شرکت بزرگترین صادرکننده خودرو به آمریکاست؟ قائم مقام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب شد کاهش ۲۰ درصدی صادرات خودرو ضرورت‌های مدارا با صنعت خودرو تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تصویب شد سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب شد پیام خداحافظی رئیس هیئت عامل ایدرو تاثیر تعرفه‌ها بر صادرات خودروی چین ایدرو ۱۱۵هزار میلیارد ریال در مگاپروژه ها سرمایه گذاری کرد زنجیر تحریم به پای صادرات خودرو صادرات محصولات مشترک ایران و آذربایجان به منطقه اوراسیا سرباز جدید ام‌وی‌ام چیست؟ برنامه های صادراتی گروه خودرو سازی سایپا خودروهای ساخت مشترک ایران و آذربایجان به روسیه صادر می شود صادرات صنایع خودرو سازی ترکیه در نه ماه گذشته به ۲۳.۴ میلیارد دلار رسید خط تولید تایرهای فوق سنگین در کارخانه تایر هامون ایجاد می شود ایدرو با همکاری استرالیا خودرو برقی می سازد رشد ۵۰۰ درصدی صادرات خودرو در ۴ ماه نخست امسال به‌دلیل تحریم‌های آمریکا، واردات خودرو از ایران را متوقف کردیم ۲۲ هزار دستگاه خودرو سواری به خارج صادر شد صادرات خودرو ایران از واردات پیشی گرفت جزئیات بیشتر همکاری های برزیل با صنعت خودرو ایران تولید خودرو به میزان رفع نیاز بازار ادامه می یابد صادرات دو خودروی بنز قاچاق دست‌انداز تحریمی صادرات صادرات ۱۰ خودرو سواری بنز قاچاق تحریم شرکای خارجی با تبدیل ایران به پایگاه تولید و صادرات خودرو محقق می شود رشد ۱۴۰ درصدی صادرات خودرو با وجود کاهش تولید صادرات خودروسازی ترکیه به ۱۶.۵ میلیارد دلار رسید موافقتنامه حمل‌ونقل جاده‌ای ایران و سوئیس امضا شد در تاخیر واگذاری بن رو به ایدرو دستی در کار نیست صادرات قطعات خودرو ۶۶ درصد کاهش یافت خودرو رانا به ۲۴ کشور صادر می شود انتصاب مدیر توسعه صنایع ریلی و خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اعلام تعلیق فعالیت خودرو سازان خارجی به معنای قطع همکاری با شرکای ایرانی نیست صادرات ۶ هزار دستگاه محصولات ایران خودرو به عراق صادرات خودرو کره جنوبی هشت درصد کاهش یافت ایران هاب صادرات هاوال به کشورهای منطقه می شود تلاش ایدرو برای اجرای موفق طرح ملی نوسازی ناوگان سنگین هدفگذاری صادرات ۱۰ هزار دستگاه خودرو پسابرجامی در سال ۹۷ ۶ خودروی جدید وارد بازار ایران می شود ورود خودروهای صادراتی بلامانع شد مدنی:صنعت خودرو بی‌حساب و کتاب اداره می شود اولین محموله صادراتی شرکت سایپا به افغانستان ارسال شد میانگین قیمت هر خودرو سواری صادراتی ایران اعلام شد انتصاب مدیرعامل جدید سازمان مدیریت صنعتی انتصاب معاون جدید مالی و اقتصادی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دو محرک صادراتی خودرو هزینه کرد مشوق های صادراتی صنعت خودرو در تحقیق و توسعه معاون برنامه ریزی و توسعه ایدرو منصوب شد در آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو چه گذشت؟ طراحان تحقیق و تفحص از خودروسازها و ایدرو قانع نشدند آغاز عملیات اجرایی موافقتنامه تامین و تولید واگن مترو شهری شرکت اشتدلر سوییس در سه ماه دوم سال ۹۷ صادرات ۳۰۰ دستگاه پژو پارس اتوماتیک به عراق دنا پلاس به ناوگان پلیس سنگال پیوست عرضه محصولات جدید ایران خودرو در بازار عراق اجرای پروژه های صنعت خودرو جزء سیاست های ششگانه ایدرو است صادرات ایران خودرو از مرز ۲۰۰ هزار دستگاه گذشت «بن‌رو» به رنو واگذار شد تغییر راهبرد ایران خودرو به سمت صادرات سودآور ۲۰۴ هزار خودروی فرسوده از ناوگان حمل و نقل کشور خارج می شود گواهینامه در فنلاند منسوخ می شود مجلس ساز و کار پرداخت مطالبات «ایدرو» و «ایمیدرو» را تعیین کرد «بن‌رو» در آستانه واگذاری به رنو قرارداد رنو و ایدرو به کجا رسید؟ صادرات سایپا به آذربایجان آغاز شد امضای ۸سند همکاری با بلاروس برای تولید خودرو و صادرات دارو صادرات ۱۰۰۰ دستگاه دنا و دناپلاس به بلاروس ادغام قطعه سازان موجب هم افزایی و ارتقاء این صنعت خواهد بود افزایش صادرات خودروسازان در دستور کار آمادگی ایران برای تولید و صادرات خودرو و تراکتور در سنگال اصرار رنو بر «بن‌رو» با تصویب مجمع عمومی، معظمی در ایدرو ماندگار شد قیمت صادراتی تندر، ۱۰ میلیون تومان اعلام شد کمیته شورای سیاستگذاری پنجمین همایش صنعت خودرو برگزار شد صادرات خودرو از ترکیه ۱۹.۵ درصد افزایش یافت محمد قهرمانی خضرائی مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو شد ایران ۳ دستگاه پژو ۲۰۰۸ به فرانسه صادر کرد کاهش ۱۹.۱۵ درصدی صادرات خودرو سواری زاهدان بهمن ماه میزبان نمایشگاه خودرو خواهد بود برنامه جبرانی برای تاخیر در ساخت خودروهای فرانسوی وجود دارد سومین محموله صادراتی سایپا به لبنان ارسال شد قرارداد ایدرو با شرکت رنو طبق برنامه در مرحله ثبت شرکت است انعقاد قرارداد خودروسازان علت تفحص از «ایدرو» است رویای صادرات یک میلیون خودرو ورود اولین محموله خودرو ایرانی به ارمنستان قطب‌نمای کره‌ای صادرات خودرو رییس ایدرو: قرارداد رنو طبق برنامه پیش می‌رود همگامی با صنعت قطعه سازی جهان نیازمند برنامه ریزی است تغییر مدیرعامل سایپا ربطی به وزارت صنعت نداشت قرارداد رنو به آخر خط نرسید؟ سرمایه گذاری در تولید خودرو برقی نیازمند حمایت حاکمیت است تداوم افت صادرات خودروسازان دولت باید در بحث خودرو برقی وارد میدان شود پراید صادراتی ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است ایدرو در افق ۱۴۰۴ برای ارتباط قطعه سازان داخلی به زنجیره جهانی برنامه ریزی کرده است هدف از برنامه های توسعه ای ایدرو همگامی با تکنولوژی های روز جهانی است دبیر علمی پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو منصوب شد صادرات ایران خودرو با قطعات آپشن رونق می گیرد شراکت رنو در روسیه مکان یابی سرمایه گذاری در ایران را تغییر می دهد ایران بارانداز صادرات خودرو می‌شود سایپا در صادرات خودرو موفق عمل کرده است دست خالی خودروسازان ایرانی از بازار افغانستان ایران خودروساز نیست ایمنی خودروها محور نخستین جلسه شورای سیاست گذاری خودرو بود تا پایان سال قرارداد جدید خودرویی نداریم افزایش ۳۰ درصدی صادرات خودروی روسیه رویکرد هوشمندانه ایران خودرو در حوزه صادرات یک بام و دو هوای صادرات خودرو افت صادرات در پنج ماه نخست سال نحوه همکاری و میزان پیشرفت قراردادهای خودرویی نگرش جدید در توسعه بازارهای صادراتی ایران خودرو توسعه محصولات ایران خودرو در بازار قزاقستان سهم محصولات سایپا در عراق بیشتر می شود سایپا با سهم ۶۲درصدی، پیشتاز در عرصه صادرات خودرو سواری افزایش صادرات قطعات گروه سایپا به بازارهای اروپایی و آسیایی پتانسیل خارجی جذب خودروهای پسابرجامی پیش‌بینی رونق صادرات خودرو با تولید محصولات مشارکتی تیشه به ریشه صادرات خودرو صادرات خودرو باید به ۱۵ میلیارد دلار برسد مقصد بهینه خودروهای پسابرجامی برنامه صادرات محصول ایران خودرو به کشورهای همسود ابراز رضایت وزیر صنعت از قرارداد ایدرو و رنو تلاش برای صادرات خودروهای لوکس قاچاق ادامه دارد ۵۰۰ دستگاه خودروی نیمه سنگین از قم به عراق صادر می‌شود الزامات حضور در بازار جهانی تولید خودروی فاقد استانداردهای جدید از سال آینده قطعاً متوقف می شود گزارش ویدئویی از صادرات اولین محموله تولیدخودروهای نیمه سنگین به کشور عراق صادرات اولین محموله تولید خودروهای نیمه سنگین به کشور عراق آینده قیمتی رنو در ایران قرارداد جدید با رنو مغایرتی با اصل ۴۴قانون اساسی ندارد استقبال ازخودرو ایرانی قرارداد رنو قانونی است وزیر جدید و چالش صادرات خودرو بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ صنعت خودرو +اینفوگرافیک صادرات خودرو برای بازار سنجی هدف‌گذاری برای رشد صادرات خودرو مذاکره با آلمان‌ و ایتالیا برای تولید خودرو وعده مدیرعامل ایدرو برای ایجاد ۸۰۰۰ شغل در سال جاری سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی ۳۰ برابر شده است رویای ایرانی در قرارداد رنو اعلام حجم سرمایه‌گذاری رنو در ایران قرارداد ایدرو و رنو، تا دو ماه آینده امضا خواهد شد به دنبال بنگاهداری نیستیم صادرات خودرو مکزیک به آمریکا به سطحی بی‌سابقه رسید برنامه ریزی برای کسب ۳۰درصد بازار خودرو عراق ارمنستانی ها ۴۰۰۰ خودرو ایرانی خریدند تمرکز خودروسازی ژاپن بر صادرات راه پر پیچ و خم تحقق رشد صادرات حذف بند «صادرات» از ضوابط واردات خودرو صادرات مجدد خودرو‌های قاچاق در دستور کار است هدف‌گذاری صادرات ۲.۲ میلیارد دلاری خودرو قرارداد ساخت کارخانه تولید لاستیک خودروی زابل امضا شد زابل میزبان احداث کارخانه تولید انواع تایر های رادیال با ظرفیت پنجاه هزار تن در سال صادرات، حلقه مفقوده کاهش قیمت خودرو سختگیری متقابل ایدرو و رنو تقابل ارزش «برند» رنو و «بازار» ایران شروط ایدرو برای مشارکت با بخش خصوصی خودرو جذابیت راه حل تحقق اهداف صادراتی داشتن گواهینامه رانندگی روسی برای رانندگان خارجی در روسیه اجباری شد افزایش صادرات ایران‌خودرو به بازارهای منطقه نخستین محموله از محصولات گروه سایپا به گینه بارگیری و ارسال شد هفت‌خوان صادرات خودرویی هیوندای و کیا در صدر صادرکنندگان خودرو به ایران قرارداد رنو چهارشنبه امضا می‌شود امضای دومین قرارداد پسابرجامی صنعت خودرو آخرین وضعیت قرارداد رنو دومین قرارداد خودرویی ایدرو کلید خورد ۳ خودرو جدید تا پایان سال وارد بازار می شود ساخت کارخانه های خودروساز به ایستگاه دامغان رسید معرفی توانمندی های صنعت خودرو ایران و برزیل صنعت قطعه سازی برزیل بسیار قدرتمند است گواهینامه رانندگی ایران در چند کشور اعتبار دارد؟ آغاز نشست انجمن قطعات خودرو برزیل در ایدرو چرا خودروهای صادراتی ارزان‌ترند؟ توقف تولید برخی خودروها در سال آینده فاصله بین اهداف و واقعیت‌های صنعت خودرو! سهم سایپا از صادرات خودرو کشور افزایش یافت علت کم‌توانی صنعت خودرو در صادرات محصولات ایران خودرو وارد کردستان عراق می شود سمند به سبد تولیدات ایران خودرو در اسکندریه اضافه شد خروج از کمای صادراتی با مشارکت‌های خارجی؟ قرارداد پر از نقطه چین رنو و ایدرو ۲ هفته دیگر امضاء می‌شود؟ مونتاژ خودرو با هدف صادرات صورت گیرد صادرات خودرو خارجی با برند اصلی از ایران جزئیات قرارداد با رنو به آینده صنعت خودرو خوشبین هستم مزیت در واردات؛ مشکل در صادرات خودروهای لوکس قاچاق یا صادر می‌شوند یا منهدم باید دنبال ساخت خودرو کاملا داخلی با تیراژ بالا باشید صادرات پساتحریمی صنعت خودرو امید به صادرات با خودروهای جدید اطلاعات قراردادهای خودرویی دراختیار سازمان‌های نظارتی قرار خواهد گرفت تصمیم وزارت صنعت برای خودروهای قدیمی امضای ۶ قرارداد بزرگ در صنعت خودروسازی ایران برای همکاری صنعتی با شرکت‌های روسی آمادگی دارد شرط صادراتی شدن خودروهای پسابرجامی خودروهای با کیفیت ایرانی همراه با سال نو می‌آیند شرایط جدید صادرات خودرو دنا به بازار عراق تفاهم خودرویی با سوئدی‌ها باید به تولید سه میلیون خودرو در سال برسیم دنا و ساینا اتوماتیک در حال تست رضایت مردم منطقه از خودرو‌های ایرانی ۱۰۰ میلیون دلار خودرو و قطعات از کشور صادر شد تولیدات رنو و پژو از اسفند ماه به بازار می‌آیند سرنوشت سهام ایدرو در جوینت‌ونچر رنو صادرات یک چهارم خودروهای تجاری تولیدی تراز تجاری مثبت ۲۸۸ میلیون دلار شد انعقاد ۵ قرارداد بین‌المللی خودرویی تا پایان سال صادرات ۲۵ میلیون دلاری خودرو در سال ۹۵ جزئیات تازه از تولید ۳ محصول رنو در ایران اما و اگرهای صادرات یک میلیون دستگاه خودرو تا سال ۱۴۰۴ صادرات یک میلیون خودرو تا سال ۱۴۰۴ محقق می شود؟ برای حذف دلالان، خودروها را اینترنتی بفروشید تفاهم نامه رنو به زودی قرارداد می‌شود صادرات ایران خودرو رونق گرفت صادرات خودرو مکزیک به آمریکا ۱۱ درصد افزایش یافت حضور در بازارهای صادراتی با خدمات پس از فروش استاندارد درخواست ایدرو برای احیای سهام دولت در صنعت خودرو ایدرو ۲ هزار واگن مترو با ۵۵ درصد سهم داخل تولید می کند قیمت برخی خودروهای سواری در عراق صادرات نخستین محموله تجهیزات خط تولید ایران خودرو به الجزایر افزایش ۱۰درصدی غرفه گذاران در یازدهمین نمایشگاه قطعات تهران نیجریه گزینه ایران خودرو برای توسعه بازار آفریقا نفوذ ایران به بازارهای صادراتی با حربه چین ایران خودروهای لوکس مصادره ای را صادر می‌کند چرا ایدرو «بن‌رو» را به رنو داد؟ موافق برخی مذاکرات خودروسازان نبودیم تلاش بیشتر برای افزایش صادرات تاثیر قراردادهای جدید خودرو در نمایشگاه قطعات امسال واضح است ایران پایگاهی برای صادرات خودرو به کشورهای عربی آغاز صادرات اولین محصول مشترک سایپا با شرکای خارجی به کشور عراق صادرات خودروهای ایرانی با تعرفه ترجیحی به لبنان بخش خصوصی همکار پروتون می‌شود از سال دیگر کامپیوتر خودرو در ایران تولید می‌شود رفع محدودیت‌های واردات با هدف صادرات هدف‌گذاری سایپا برای صادرات ۳۴ هزار خودرو در امسال صادرات ۱۵۰۰ دستگاه از محصولات سایپا به عراق خودروهای لوکس قاچاق همچنان در دو راهی صادر شدن و امحاء ایران خودرو صادرکننده نمونه کشور شد سایپا با سهم ۶۰ درصدی ، پیشتاز صادرات خودرو کشور هدف‌گذاری صادرات خودرو در سال ۹۵ محقق می‌شود؟ تامین بازار داخل یا صادرات؟ ایدرو، رنو را گارانتی کرد صادرات بیش از ۳۰۰ دستگاه دنا به الجزایر ایدرو برای سیاست‌گذاری واحد در خصوص سرمایه‌گذاری با رنو قرارداد بست ابهام بزرگ در واگذاری "بن رو" به رنو نشست ویژه گمرک با خودروسازان برای افزایش صادرات خودرو نشست ویژه گمرک با خودروسازان برای افزایش صادرات خودرو سخنان معظمی مبهم است، کره ای ها حضور فعال در ایران داشته و دارند نبود بخش خصوصی، دلیل ورود ایدرو به قرارداد رنو جزئیات واگذاری سهام ایدرو در همکاری مشترک با رنو ایدرو: رنو "سیمبل" و "داستر"ی که تاکنون تولید نشده را در ایران تولید خواهد کرد تولید و صادرات محور اولویت ماست سهم ایدرو در قرارداد رنو کاهش خواهد یافت راه اندازی اولین مرکز عرضه محصولات سایپا در لبنان تمرکز بر تولید خودروهای اتوماتیک مقصد اصلی صادرات پراید کدام کشور است؟ هوشمندسازی ارتباطات خودرویی در جاده‌ها مدیریت شرکت‌های خودروساز دست ایدرو و وزارت صنعت نیست سایپا نیازهای خودرویی عراق را تامین می‌کند ایجاد پایگاه صادراتی خودرو در شمال غرب ایران «پنالتی» صادرات خودروسازان به نفع توازن ارزی مهلت صادرات خودروهای لوکس قاچاق تا آذرماه درخواست سوریه برای خرید ۳۰ هزار خودرو ایرانی صادرات خودرو در اغما رشد ترانزیت خارجی خودرو از بندر آبادان واکنش رییس انجمن واردکنندگان خودرو به معدوم کردن ۱۳ بنز و پورشه قاچاق هزینه صادرات مجدد ۱۳ خودروی لوکس قاچاق از قیمت آنها بیشتر می‌شود تیبا و دنا به آلمان صادر شد جزئیات درخواست بیمه ۱۰۰ میلیون دلاری یکی از خودروسازان ریسک صادرات خودروسازان بیمه می‌شود؟ کاهش صادرات خودروهای کره‌ای درخواست ۱۰۰ میلیون دلاری خودروسازان برای بیمه صادرات خودرو آغاز صادرات خودروهای ایرانی به غرب آفریقا ۵۰۰ میلیون دلار صادرات خودرو محقق می شود؟ اما و اگرهای صادرات خودرو ایران الزامات رشد ۸ درصدی در حوزه صادرات پرش اسب جاده مخصوص از موانع تولید سایپا در آفریقا کشورگشایی می کند صادرات خودرو به عراق متوقف شد چرخ ایران‌خودرو بر محور توسعه صادرات می‌چرخد چرا برنامه صادراتی خودروسازان محقق نمی‌شود؟ بازار داغ فروش پراید کارکرده در عراق چالش سیاسی صادرات خودرو حضور محصولات سایپا در خیابان های بیروت صادرات به اروپا باورپذیر است تولید خودروهای کاربردی با تغییر ماهیت پیش‌بینی صادرات خودرو در سال ۹۵ کشورهای عرب مقصد نهایی نیستند صادرات پراید راست فرمان به پاکستان سایت های خارجی از خواب بیدار می‌شوند تولید ۸ خودرو در سال به ازای یک کارگر آریو سایپا رکوردار متقاضی در نمایشگاه بصره بلاروس مسیر ورود خودروهای ایرانی به بازار روسیه صادرات خودرو ۲ برابر می‌شود تفاهم‌نامه تولید اتومبیل های برقی بین ایدرو و ال‌جی اینترنشنال امضا شد ۱۷۷میلیون دلار خودرو و قطعات در سال ۹۴ صادر شد تازه ترین اخبار از حوزه صادرات ایران خودرو دست‌انداز جدید عراق برای خودروسازان ایرانی تیبا پرفروش‌ترین خودرو عراق شد صادرات پژوهای ایرانی به ترکیه؟ تغییر برای ارتقا اثر بخشی در مهمترین نهاد توسعه صنعتی کشور دیدگاه صادراتی ایران در صنعت خودرو وعده صادرات خودروهای ایرانی به کشورهای منطقه در قرارداد جدید با پژو استقرار خودروهای تجاری در پایگاه صادراتی صادرات ۳۰ درصدی خودرو، واقعیت یا رویا؟ ایران‌خودرو در آینده به نیجریه و تونس می‌رود ترسیم سند توسعه صادرات در صنعت خودرو پرش خودرو از موانع ارزی با صادرات محوری اقتصاد مقاومتی یعنی پویا بودن در عرصه های صادراتی و نفوذ به بازارهای بین المللی بخت خودروسازان ایرانی با بازارهای تازه باز می‌شود دیپلماسی صادرات خودرویی با گفتمان سیاسی گذر از دروازه WTO با سیاست‌های غیرتعرفه‌ای سهم صادراتی خودروسازان در بازارهای هدف توسعه صادرات با تبدیل صنعت خودرو به « صنعتی نوین» لزوم ورود مدیر خارجی برای صادرات خودرو افزایش دو برابری صادرات خودرو در ۸ماه با وجود کاهش توان خرید داخلی نخستین محموله وانت آریسان به عراق صادر شد به زودی ایران خودرو در تونس نمایندگی فروش محصولات خود را دایر خواهد کرد تحویل سری جدید محصولات ایران خودرو دیزل به کشور عراق و انعقاد قرارداد جدید صادراتی رشد ۱۰ ‌برابری تولید تیبا در عراق صادرات تنها راه نجات خودرو سازی است صادرات خودرو و نقش آن بر اقتصاد کلان کشور بازار مثبت خودرو ایران در افغانستان صادرات حدود ۱۶ هزار دستگاه خودرو در نیمه نخست سال نیمی از برنامه صادرات خودرو در سال جاری محقق شد کدام کشورها مقصد خودروهای صادراتی ایران هستند عرب‌ها، مالک بیشترین خودروهای لوکس خاورمیانه صادرات خودرو امسال به دوبرابر افزایش می یابد مبادله بانکی، گره ورود خودروسازان ایرانی به شمال افریقا شرط صادرات ۳۰درصدی در امضای قراردادهای خارجی را شنیده‌ایم دلارهای گران، مزیت صادرات خودرو به بازارهای خارجی رکورد صادرات تیبا به عراق شکسته شد افزایش صادرات خودروسازان خارجی از هند عراقی‌ها بزرگترین مشتری خارجی پژو پارس خودرو در تعقیب نفت راه‌اندازی نشان مستقل برای توفیق در صادرات خودرو صادرات پراید با قیمت ۱۷ میلیون تومان عبور خودروهای ایرانی از پیچ رضایت خارجی‌ها فراز و فرود صادرات خودرو افت صادرات خودرو به عراق آینده مبهم صادرات خودرو صادرات بیش از ۶ میلیون دلاری خودرو و لوازم یدکی ۱۶ درصد رشد تولید خودرو در شرکت های تحت پوشش ایدرو مدیر ارتباطات جدید ایدرو منصوب شد
برگشت به بالا