نمایشگاه خودرو پکن(۲۰)

خاص ترین برند لاکچری در نمایشگاه خودرو پکن

به گزارش عصر خودرو: رویز رولز یکی از برترین و زیباترین لوکس سازی های جهان در صنعت خودرو محسوب می شود که در نمایشگاه خودرو پکن حضور دارد.

سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹:۰۰

خاص ترین برند لاکچری در نمایشگاه خودرو پکنخاص ترین برند لاکچری در نمایشگاه خودرو پکنخاص ترین برند لاکچری در نمایشگاه خودرو پکنخاص ترین برند لاکچری در نمایشگاه خودرو پکنخاص ترین برند لاکچری در نمایشگاه خودرو پکنخاص ترین برند لاکچری در نمایشگاه خودرو پکنخاص ترین برند لاکچری در نمایشگاه خودرو پکنخاص ترین برند لاکچری در نمایشگاه خودرو پکنخاص ترین برند لاکچری در نمایشگاه خودرو پکنخاص ترین برند لاکچری در نمایشگاه خودرو پکنخاص ترین برند لاکچری در نمایشگاه خودرو پکنخاص ترین برند لاکچری در نمایشگاه خودرو پکن

به گزارش پایگاه خبری  «عصرخودرو» به نقل از میزان، رویز رولز انگلیسی با طراحی خاص خود یکی از محبوب ترین و البته زیباترین خودروهای جهان به شمار می رود که علی رغم طرفداران زیاد به دلیل قیمت بسیار زیاد و تولید محدود مشتریان کمی دارد.

رویز رولز که توانسته با حفظ اصالت خود در طراحی و بهره گیری از بزرگترین طراحان و مهندسان خبره صنعت خودروسازی جهان در طی سالیان متمادی خودش را جزو خاصترین و بهترین برندهای خودرو معرفی و حفظ کند.

رویز رولز از جمله معدود خودروسازانی است که اگر لوگو آن را از خودرو هایش جدا کنی باز هم از دور قابل تشخیص است که مربوط به کدام خودروسازی است.

گفتنی است این روزها غرفه رویز رولز حسابی چشم بازدید کنندگان نمایشگاه بین المللی خودرو پکن را خیره کرده است.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو پکن
مطالب مرتبط بیشتر
پرچم‌دار فولکس‌واگن های قدکشیده پیش‌نمایش شاسی‌بلند جذاب MG آینده پاک خودرو های چینی شروع برند لوکس چانگان بزرگِ یک خانواده یک نیسان الکتریکی برای چینی ها یک برداشت جذاب از لندکروزر آرتئون با شناسنامه چینی! گزارش تصویری از غرفه چری در نمایشگاه خودرو پکن دوقلو های بنزینی-برقی کرولا در چین نسل جدید سدان پلاگین-هیبرید بی‌وای‌دی پیش‌نمایش کراس‌اوور برقی بیوک رعد و برق چینی! فقط ۲.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر! یک فرانسوی قد کشیده برای چینی ها بزرگترین شاسی‌بلند جیپ یک کراس‌اوور هفت‌سرنشین با شتاب ۴.۵ ثانیه! دورخیز فولکس‌واگن برای تسخیر چین آینده جذاب دانگ‌فنگ سدان شاسی‌بلند مرسدس-مایباخ! سدان اسپرت چری، با فناوری آینده آغاز بکار بزرگترین نمایشگاه خودرویی قاره آسیا در روزهای آینده معرفی و مشخصات کامل خودروی هاوال H۹ هوندا با ۲ خودرو جدید به چین می‌رود لکسوس ۲۰۱۹ ES ، نگرش شما به لوکس‌های آلمانی را تغییر می‌دهد ۱۰ خودروی جدید که در نمایشگاه پکن معرفی شدند+تصاویر ۱۰ کانسپت خیره کننده که در نمایشگاه پکن معرفی شدند+تصاویر لامبورگینی با تمام قوا آمد ماربازی مازراتی در سرزمین اژدها + عکس تلفیق تخیل و واقعیت در شورولت کروز ۲۰۱۶+تصاویر فورد F-۱۵۰ سوپرکرو در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد گزارش تصویری از دومین روز برپایی نمایشگاه خودرو پکن نوظهور دیگر از چری کولئوس جدید رنو از نمای جلو دقیقا شبیه تالیسمان است+ تصاویر ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن شناخته شدند یک ژست امروزی برای شاسی‌بلند سالخورده چری تولد دوباره پرچم‌دار سیتروئن؛ سدان فول‌سایز نیمه‌لوکس C۶ TT های زیر ۴ ثانیه آئودی! یک جگوار لوکس، باب میل ثروتمندان چینی سهم‌خواهی سیتروئن از بازار خودرو های الکتریکی چین نسل جدید پژو ۳۰۸ سدان خودرو محبوب شاهزاده‌های عرب در نمایشگاه هدف‌گذاری خودروسازان برای فروش در چین گشت و گذار تصویری در اولین روز از نمایشگاه خودرو پکن رنو از شاسی بلند جدیدش رونمایی کرد مزدا CX-۴ در پکن رونمایی شد لکسوس با IS جدید در پکن حاضر شد همکار سایپا در پکن چه خودروهایی را رو کرد؟ درخشش هاوال در نمایشگاه خودرو پکن JAC در نمایشگاه خودرو پکن درخشید گزینه های شاسی بلند احتمالی لیفان برای بازار ایران را ببینید رونمایی از جدیدترین محصول چری تیگو ۷ در نمایشگاه خودرو پکن نسخه بزرگ شده تیوولی به پکن آمد حضور پرقدرت آئودی در نمایشگاه پکن + عکس دعوای برندها به سبک بنز در نمایشگاه + عکس استقبال بی نظیر شرکتها و بازدید کننده ها از نمایشگاه خودرو چین + عکس سلام پکن؛ خداحافظ ووهو رنو اولین تصویر رسمی از شاسی بلند جدیدش را منتشر کرد ملاقات با چری آریزو ۵ شمارش معکوس برای رونمایی از رنو کولیوس ۲۰۱۷ بدون دخالت دست سلام ووهو لکسوس سدان IS جدید را به پکن می برد نمایشگاه خودرویی پکن میزبان کدام خودروها است؟ تصاویری از SUV کانسپت فولکس منتشر شد برادر بزرگتر JAC S۵ در راه است شاسی‌بلند کوپه چری با فناوری تصویرسازی ۳بعدی با لیزر!
برگشت به بالا