کارگاه غیرمجاز ال پی جی در اهواز آتش گرفت

عصر خودرو- یک کارگاه غیرمجاز گاز ال پی جی واقع در خیابان کارگر منطقه گلستان اهواز ساعت۲۲:۱۸ یکشنبه شب طعمه حریق شد.

دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰:۰۰

کارگاه غیرمجاز ال پی جی در اهواز آتش گرفت

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، در اثر حریق در این محل دو دستگاه خودرو سواری حاضر در آن محل نیز دچار آتش سوزی شدند که چهار دقیقه پس از اعلام به آتش نشانی ماموران آتش نشانی با عزیمت به این محل آن را خاموش کردند.
امیر نجفی مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز یکشنبه شب در محل حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه در یک کارگاه غیر مجاز ال پی جی در خیابان کارگر منطقه گلستان و روبروی شهرک برق رخ داد.
وی گفت: در این حادثه دو دستگاه خودروی پراید منفجر و دچار آتش سوزی شده و علی رغم خاموش شدن از سوی آتش نشانان این سازمان اما صد در صد دچار خسارت شدند.
وی گفت: به کارگاه یاد شده نیز خسارات بالائی وارد شد و به دلیل شدت انفجار شیشه های ساختمانهای اطراف نیز شکسته شد.
وی گفت : در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که بلا فاصله به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.
وی علت این حادثه را سهل انگاری در رعایت مسائل ایمنی در کارگاه و خودروهای یاد شده عنوان کرد و گفت : متاسفنه بی توجهی به مسائل ایمنی همواره در این جایگاههای غیر مجاز منجر به حادثه می شود.
گزارش میدانی خبرنگار ایرنا حاکی است در حال حاضر برق منطقه قطع شده است و آتش سوزی به طور کامل مهار شده و ظاهرا به برخی ساختمانهای نزدیک این محل آسیبهایی وارد شده است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

ال پی جی
مطالب مرتبط بیشتر
جزئیات قیمت‌گذاری جدید گاز مایع و ساماندهی خودروهای LPGسوز مصوبه بازگشت LPG به سبد سوخت خودروها پس گرفته می شود؟ اثر منفی یک خبر روی ثبت نام متقاضیان خودروهای دوگانه سوز ضرورت حذف گاز مایع (LPG) از سبد سوخت کشور LPG به صورت رسمی به سبد سوخت اضافه شد تصمیم کمیسیون تلفیق برای اضافه شدن LPG به سبد سوخت کشور مزیت استفاده از LPG به جای بنزین در خودروها اولویت توسعه ۱۰۰ درصد با سوخت CNG است بهترین جایگزین بنزین در سبد سوخت کشور چیست؟ مزیت‌های صادراتی LPG نسبت به بنزین مزایای استفاده از LPG نسبت به CNG‌ به عنوان سوخت خودروها LPG، حلقه مفقوده سبد سوخت حمل و نقل لهستان، بازار اول خودروهای LPG سوز در اروپا دولت سوخت خودروهای LPG سوز را تامین کند بی‌توجهی وزیر نفت به یک میلیون خودرو LPG سوز سوخت LPG جایگزین سوخت CNG شود ۲ هزار تن سهمیه گاز ال‌پی‌جی برای استان سمنان لحاظ شد بازی دو سر برد برای دولت و خودرودارها فقط ثبت‌نامی‌ها مجاز به استفاده از "ال پی جی" هستند هند برای کاهش آلودگی هوا مشتری ال پی جی ایران شد ظرفیت توسعه صادرات ال پی جی وجود دارد روشن کردن سیگار در حین سوختگیری خودرو در اراک حادثه آفرید
برگشت به بالا