کامارو ZL۱ کانورتیبل ۲۰۱۷ با موتور ۶۴۰ اسبی معرفی شد

یک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیست

عصر خودرو: شورولت در کنار نسل جدید کامارو ZL۱ کوپه، اتاق روباز این نژاد از کامارو های کوک شده برای پیست را نیز در نمایشاه بین‌المللی خودرو نیوریورک معرفی کرد.

يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹:۰۰

یک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیستیک کامارو روباز برای به آتش کشیدن پیست

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، کامارو ZL1 کانورتیبل نسل شش در کنار بهینه‌سازی های لازم برای ارتقاء فرمان‌پذیری و توان عملکردی در پیست همچون تجهیز به سیستم تعلیق مغناطیسی، ترمز های قدرتمندتر برمبو، دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی، سیستم مدیریت عملکردمحور توزیع گشتاور، لانچ کنترل و سلکتور حالت سواری، از نیروگاه 8 سیلندر خورجینی ویرانگری نیرو می گیرد که از نوع 6.2 لیتری مجهز به سوپرچارجر بوده، همچون ZL1 کوپه، با 640 اسب‌بخار قدرت، توان تولید حداکثر گشتاوری برابر با 868 نیوتن‌متر را دارد. بسته به سفارش خریدار، این موتور هم به گیربکس 6 سرعته دستی قابل اتصال خواهد بود، هم به گیربکس 10 سرعته اتومات جدید جنرال‌موتورز.
در کنار این تغییرات فنی محسوس، کامارو ZL1 کاورتیبل 2017 در ظاهر نیز ژستی به مراتب تهاجمی تر از کامارو های کانورتیبل استاندارد نسل شش به خود گرفته که البته چرخ های 20 اینچی غول‌پیکر پوشش یافته با تایر های عملکردمحور گودیر ایگل F1 سوپرکار نیز در رسیدن به این ژست سلطه‌جو، بی‌تاثیر نبوده اند. در کابین، تغییرات اگرچه تا این حد محسوس نیستند، اما با صندلی های اسپرت گودرفته ریکارو، فرمان کف‌تخت، دسته دنده مخصوص و تودوزی چرم و چرم‌جیر سفارشی اش، هیجان‌انگیز تر احساس می شود.

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

برچسب ها

کامارو
برگشت به بالا