مدیر امور آفریقا و خاورمیانه رنو عنوان کرد

شرط رنو برای خرید پارس‌خودرو

عصر خودرو- در شرایطی که چند هفته از لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران می‌گذرد و خودروسازان داخلی چند قرارداد و تفاهم نامه با خارجی‌ها امضا کرده‌اند، هنوز تکلیف آنها با رنو مشخص نیست و این خودروساز فرانسوی به‌طور شفاف از برنامه هایش در ایران سخنی نمی‌گوید.

دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷:۰۰

شرط رنو برای خرید پارس‌خودرو

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، از همین رو در حاشیه سومین همایش صنعت خودرو ایران، گفت‌وگویی با پیمان کارگر مدیر امور آفریقا و خاورمیانه رنو در این مورد انجام دادیم.

رئیس‌جمهوری در همایش صنعت خودرو ایران به‌نوعی خط مشی آینده این صنعت را تبیین و شرایط حضور خودروسازان خارجی در کشور را نیز اعلام کرد. نظرتان در مورد این اظهارات چیست؟

راحت بگویم لذت بردم؛ زیرا آقای رئیس‌جمهور چند مساله مهم را که برای ما نیز در اولویت قرار دارد، مطرح کرد.به‌عنوان مثال، مساله شراکت موضوعی است که رنو از اول روی آن اصرار داشته و در دور جدید حضور خود در ایران نیز می‌خواهد با خودروسازان داخلی همکاری مشترک داشته باشد. همانطور که آقای رئیس‌جمهور گفت، شراکت یعنی جمع زدن قدرت طرفین؛ بنابراین رنو نیز به‌دنبال همین نوع همکاری مشترک است. بحث رقابت نیز که از طرف رئیس‌جمهوری مطرح شد، می‌تواند مثبت باشد؛ زیرا ما قرار نیست (به بهانه رقابت) زیر پای هم را خالی کنیم.

در مجموع فکر می‌کنید اظهارات رئیس‌جمهور، کار رنو را برای حضور در ایران سخت تر کرد یا ساده‌تر؟

قطعا ساده‌تر، زیرا روشی که رنو می‌خواهد در خودروسازی ایران پیاده کند، دقیقا مبتنی بر نظرات آقای روحانی است و ما برنامه هایمان را در همین راستا (همکاری مشترک و...) تعریف کرده‌ایم. به‌عنوان مثال، آقای روحانی تاکید کرد که قطعه‌سازان ایرانی باید به زنجیره جهانی وارد شوند و ما هم همین را می‌خواهیم. رنو از اول حضورش در ایران تاکید داشت که قطعه‌سازان کشور باید به زنجیره جهانی بپیوندند. قطعه‌سازی حداقل 50 درصد از صنعت خودرو است و پرورش قطعه‌سازان جزو اولویت‌های رنو قرار دارد. هدف رنو فقط فروش قطعه نیست؛ بلکه ما می‌خواهیم قطعه‌سازی ایران را توسعه بدهیم و به همین دلیل سازندگان قطعات را به رنوپارس وصل کردیم. اتفاقا چند ماه دیگر می‌خواهیم قطعه‌سازان خوب ایرانی را به فرانسه ببریم و درهای دنیا را به رویشان باز کنیم.

هدف‌تان از این کار چیست؟

می‌خواهیم آنها توانایی خود را به رنو نشان بدهند تا بهترین شان را وارد سیستم قطعه‌سازی رنو-نیسان کنیم. این فقط شامل خودروهایی که در ایران تولید می‌شوند نبوده و سایر محصولات رنو را نیز در بر خواهد گرفت. به‌عبارت بهتر، قطعه‌سازانی که بتوانند کیفیت خود را ثابت کنند، وارد زنجیره تامین قطعات رنو و نیسان (در سطح جهانی) خواهند شد.

از مذاکرات‌تان با ایران خودرو و سایپا چه خبر؟ احتمالا در جریان هستید که شایعات زیادی در این مورد منتشر شده است.

بله شایعه که زیاد است. رنو برای همکاری با ایران‌خودرو و سایپا برنامه دارد و مذاکرات لازم را در این مورد با آنها انجام خواهد داد. ما در حال حاضر با پارس‌خودرو یک قرارداد و همکاری جوینت‌ونچر داریم و طبق آن، محصولاتی مانند تندر و ساندرو را می‌سازیم و دو سه خودرو دیگر نیز جزو برنامه‌مان است. با این حساب رنو قصد ندارد به همکاری اش با پارس‌خودرو خاتمه بدهد و این نحوه کار فعلی، سر جایش باقی خواهد ماند. با این حال، رنو قصد دارد تکنولوژی و محصولات جدید به ایران بیاورد و بنابراین باید با ایران خودرو و سایپا نیز مذاکراتی را برای همکاری مشترک انجام دهد. الان مساله اصلی رنو این است که برای انتقال تکنولوژی و محصولات جدید به ایران، از چه روشی استفاده کند و از همین رو است که با سایپا و از طرف دیگر با ایران خودرو مذاکره می‌کند. یکی از برنامه‌های رنو این است که می‌خواهد مدیریت بخشی از کار را که می‌تواند در آن مفیدتر باشد، بیشتر به دست گرفته و از این راه، تکنولوژی و خودروهای جدید را زودتر به ایران بیاورد.

هدف دیگر رنو این است که ایران را به پایگاه صادراتی خود در خاورمیانه تبدیل کند و از همین‌رو خودروهایی را می‌آورد که مردم این منطقه (خاورمیانه) به آن احتیاج دارند. در واقع رنو قصد دارد خودروهایی را که در ایران تولید می‌کند، به کشورهای منطقه صادر کند.

اما ایران خودرو و سایپا نیز شروطی دارند که ظاهرا اگر عملی نشود، قید همکاری با رنو را خواهند زد.

بالاخره ایران خودرو و سایپا یکسری نظر و شرط و شروط برای همکاری با رنو دارند که طبیعی است و اشکالی ندارد آنها را در قالب مذاکرات بیان کنند.

رنو حاضر به قبول این شروط هست؟

برنامه کلی رنو این است که یکسری خودرو موردنیاز مشتریان را به ایران بیاورد و انجام این کار چه با ایران خودرو و سایپا و چه بی آنها، یک ضرورت برای ایرانی‌ها به‌شمار می‌رود. رنو برای تولید و عرضه این خودروها، هم با سایپا مذاکره خواهد کرد و هم با ایران خودرو؛ ما شرایط را می‌سنجیم و در نهایت اگر قرار به همکاری با این دو خودروساز شد، برای تولید محصولات موردنظر در ایران خودرو و سایپا تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. البته ایران خودرو و سایپا یکسری اولویت‌ها در تولید دارند و ما هم اولویت‌های خودمان را، بنابراین اگر در مجموع به توافق رسیدیم، با هم کار می‌کنیم و اگر نه، رنو خود (به‌طور مستقل) محصولات موردنظرش را در بازار ایران عرضه خواهد کرد.

پس تکلیف شرایط ایران خودرو و سایپا چه می‌شود؟ به‌عنوان مثال هر دو شرکت به شدت خواهان محصول ارزان قیمت رنو به نام «کوئید» بوده و حتی این خودرو جزو شروط آنها برای همکاری با رنو است.

اینکه آنها کوئید را می‌خواهند، مثبت است، اما رنو هنوز تصمیمی قطعی در مورد آوردن این محصول به ایران نگرفته است. از طرفی، رنو کاری به ایران خودرو و سایپا ندارد و برنامه خود را پی خواهد گرفت و در حال حاضر نیز مشخص نیست کوئید نصیب کدام‌یک از این دو شرکت خواهد شد.

فکر می‌کنید کوئید گزینه مناسبی برای بازار ایران است؟

بله؛ این خودرو در حال حاضر با قیمتی حدود چهار هزار یورو در هندوستان عرضه شده که البته در صورت آمدن به ایران باید امکانات و استانداردهای آن افزایش پیدا کند. با این حساب قیمت کوئید در ایران بیش از چهار هزار یورو خواهد بود.

گفته می‌شود این خودرو با قیمتی زیر 30 میلیون تومان به دست مشتریان ایرانی می‌رسد، همین‌طور است؟

به‌نظرم می‌توانیم آن را زیر 30 میلیون تومان در بازار ایران عرضه کنیم.

اگر رنو در نهایت مجبور شود با یکی از خودروسازان ایرانی کار کند، انتخابش ایران خودرو خواهد بود یا سایپا؟

در مورد کوئید؟

نه کلا.

البته هیچ کس نمی‌تواند ما را مجبور کند که با کدام خودروساز کار کنیم، منتها هدف اولیه ما شراکت با هر دو خودروساز بزرگ (ایران خودرو و سایپا) است. وقتی ما می‌خواهیم چندین مدل محصول جدید تولید کنیم، نمی‌توانیم فقط با یکی از خودروسازان ایرانی وارد همکاری مشترک شویم، بنابراین هم به‌دنبال ایران خودرو هستیم هم سایپا.

راحت بگویم، رنو می‌خواهد شریک استراتژیک صنعت خودرو ایران باشد نه شریک ایران خودرو یا شریک سایپا.

با پارس‌خودرو چه می‌کنید؟ سهامش را می‌خرید؟

چرا باید پارس‌خودرو را بخریم؟

خب این جزو سیاست‌های رنو بود.

آن زمان که برای خرید پارس‌خودرو صحبت کردیم، قصدمان این بود که برخی از محصولات جدیدمان را در این شرکت به تولید برسانیم، با این حال متاسفانه پارس‌خودرویی‌ها الان مشغول تولید خودروهای چینی هستند. وقتی آنها 40 درصد ظرفیت کارخانه را به خودروهای چینی اختصاص داده‌اند، دلیلی ندارد رنو سهام پارس‌خودرو را بخرد. البته رنو نمی‌خواهد ارتباط با پارس‌خودرو را قطع کند، اما با شرایط فعلی و وجود خودروهای چینی در این شرکت، قصدی برای خرید سهامش ندارد.

اگر خودروهای چینی حذف شوند چطور؟

خب آن زمان می‌توان روی خرید پارس‌خودرو تمرکز کرد.

بن رو چطور؟

این شرکت هم جزو گزینه‌های خرید رنو قرار دارد. حتی سایپای کاشان و بخش شمالی کارخانه اصلی ایران خودرو نیز جزو گزینه‌های خرید رنو به‌شمار می‌روند و ما در شکل جدید همکاری‌مان با صنعت خودرو ایران، به آنها احتیاج داریم.

پرسش آخرم در مورد نیسان است؛ این شرکت قرار است به ایران برگردد؟

مسلما نیسان به ایران خواهد آمد. اتفاقا این شرکت در حال حاضر مشغول مذاکره با پارس‌خودرو است.

قرار است مانند گذشته در ایران فعالیت کند؟

مدیرعامل رنو-نیسان از من خواسته به نیسان کمک کنم تا فعالیت این شرکت در ایران هر چه زودتر آغاز شود. من به مسوولان نیسان تاکید کرده‌ام که اگر می‌خواهند در ایران فعالیت کنند، باید به فکر ساخت داخل قطعات و آوردن تکنولوژی و محصولات روز خود باشند. حتی این را هم گفته‌ام که نیسان باید بخشی از محصولات تولیدی خود را در ایران به بازارهای خارجی صادر کند. در واقع مسوولان نیسان با این ذهنیت مشغول مذاکره با پارس‌خودرو هستند.

اگر نیسان و پارس‌خودرو به توافق نرسیدند، چه؟

بهترین گزینه همکاری برای نیسان در ایران، پارس‌خودرو است، منتها اگر این شرکت (پارس‌خودرو) بخواهد چند محصول چینی دیگر را هم به خط تولید خود اضافه کند، آن زمان باید فکر دیگری (برای حضور نیسان در ایران و انتخاب شریک) کرد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

پارس خودرورنو فرانسه
مطالب مرتبط بیشتر
ماموت خودرو میزبان وارداتی‌های «رنو» در ایران اولین سری خودرو کراس‌اور DL۵ پارس خودرو به مشتریان تحویل داده شد رنو برقی ارزان در راه است انتشار تیزر و آشنایی با مشخصات فنی ارزان ترین خودرو وارداتی کشور سهند، بازیگر جدید بازار سدان های کشور فروش و درآمد رنو در سه ماهه سوم افزایش یافت هزینه گارانتی محصولات سایپا یک سوم شده است قصه «بن‌رو»، غصه «رنو» سهند پارس خودرو تاییدیه آزمون کنترل پایداری (ESC) را دریافت کرد سهند به نمایشگاه مشهد می‌آید قیمت جدید کوییک R تیپ S مشخص شد آغاز تولید آزمایشی سهند در پارس خودرو ۳۰۰ خودرو وارداتی پارس‌خودرو به گمرک تهران رسید بازگشت پیروزمندانه رنو بعد از چهار سال برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده صاحبان سهام شرکت پارس خودرو برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده صاحبان سهام شرکت پارس خودرو ردپای میلیونی نیسان در خودروهای برقی‌ رنو آرکانا فیس لیفت ؛ جدیدترین کراس اوور رنو راهی بازار می شود +عکس فروش رنو در نیمه اول سال ۱۱ درصد افزایش یافت استارت تازه پارس‌خودرو با زوتی DL۵ زوتی DL۵ از سال آینده با ۵۰ درصد داخلی سازی عرضه می‌شود کراس‌اوور زوتی DL۵ توسط پارس خودرو رونمایی شد ۱۲ مدل جدید رنو در راه است سهند با دست پر در یک قدمی بازار خودرو کره قطب تولید آینده رنوی برقی خواهد شد تصاویر رسمی از خودرو سهند شرکت پارس خودرو اولین تصاویر رسمی از «ال۹۰» ایرانی منتشر شد+ عکس افزایش قیمت به رنو رسید رنو کلیو فیس لیفت معرفی شد+عکس تسلا زنگ خطر را برای خودروسازان نواخت رونمایی از پروژه P۹۰؛ ال نود ایرانی سرمایه‌گذاری میلیونی نیسان و رنو در هند افتتاح خط پرس G۲در شرکت پارس خودرو ارزش گذاری پارس خودرو در حال انجام است فروش رنو برای چهارمین سال متوالی سقوط کرد مذاکرات جیلی و رنو برای جذب آرامکوی سعودی سفران لانگ کورس؛ از عجیب ترین های کمپانی رنو! +عکس ثبت رکورد جدید تولید توسط پارس خودرو ساجدی رییسی مدیر ارتباطات شرکت پارس خودرو شد سومین وعده خودرویی رییس‌جمهوری در آستانه تحقق مجوز فروش و واگذاری شرکت پارس خودرو صادر شد دولت مال خود را در سهم خودرو ساز اخراجی بورس می فروشد فروش پارس خودرو استارت خورد عبور تولید پارس خودرو از مرز ۹۰ هزار دستگاه "پارس‌خودرو" به بازار پایه رفت ویزای مشروط به خودروی فرانسوی میزان فروش رنو و پژو در بازار ایران چقدر بود؟ فیلترینگ واردات خودرو خداحافظی رنو با برقی‌های کوچک بررسی پروژه های توسعه محصول گروه خودروسازی سایپا نیسان صاحب ۱۵ درصد از سهام رنو می‌شود ادیانی مدیرعامل پارس خودرو شد افزایش قیمت عامل صعود رنو خواهد شد؟ راهکار فرانسه برای فروش خودرو کمبود تراشه‌ مشکل بزرگ خودروسازان جهان رنو رهبر اروپا در اقتصاد چرخشی خواهد شد رنو دنیای خودروهای الکتریکی را شگفت‌زده می‌کند سهام رنو در نیسان سقوط می‌کند؟ افزایش بهره وری در پارس خودرو با استفاده از ظرفیت های موجود آغاز رایزنی‌های اولیه برای واردات رنو از هند واردات خودروهای فرانسوی کلید خورد سایپا خودرو‌های اقتصادی رنو را وارد می‌کند مدیرعامل سایپا: پاکات متقاضیان سهام سایپا را هفته آینده بازگشایی می کنیم لیست اولیه بلند بالای خواستگاران عروس جاده مخصوص پیدا شد خودروسازان فرانسوی برمی‌گردند؟ موافق عرضه خودرو در بورس هستم رنو و پژو برای بازگشت به بازار خودرو کشور باید ضررها را جبران کنند خواستگار واقعی عروس جاده مخصوص کیست؟ سایپا بلوک پارس خودرو را واگذار می کند داستر جدید با یک تغییر عجیب و کاربردی معرفی شد+عکس ضرر هنگفت رنو بابت خروج از روسیه پارکینگ های پارس خودرو از خودروهای ناقص خالی شد رنو انتخاب رنگ را محدود کرد رنو ۵ بعد از نیم قرن برقی شد مگان الکتریکی چند؟ حرکت به سمت رکورد تولید در پارس خودرو ستاره بی‌حاشیه صنعت خودرو ایران رکورد تولید روزانه ۳ سال اخیر پارس خودرو شکسته شد آسترال؛ شاسی بلند جدید رنو در اروپا رونمایی شد+عکس اولین هیبرید برقی-هیدروژنی رنو طراحی شد ترابی سرپرست پارس خودرو شد تولید روزانه بیش از ۵۰۰ دستگاه خودروی کامل در‌ پارس خودرو توضیح درباره بازداشت زاهدیان سرپرست پارس خودرو دستگیری در شرکت پارس خودرو و عملکرد روابط عمومی زاهدیان مدیرعامل پارس خودرو بازداشت شد تولید خودروی هیبریدی هیدروژنی رنو با برد ۸۰۰ کیلومتر خودروی هیدروژنی رنو در راه است زاهدیان مدیرعامل پارس خودرو شد فروش محصولات ۲ شرکت خودرویی افزایش یافت خودروساز چینی احتمالاً سهام رنو در روسیه را خریداری می‌کند پروژه های بهبود سالن مونتاژ پارس خودرو راه اندازی شد رنو در فکر جدا کردن دارایی های خودروهای برقی در بورس کاهش ۵۵ درصدی تولید شرکت پارس‌خودرو رنو تولید خود را در کارخانه مسکو از سر گرفت! نواده قاجاری رنو میزان تولید پارس خودرو از مرز ۱۰۰ هزار دستگاه عبور کرد خودروی جدید رنو با حضور شرکای چینی+ عکس جایگزین "قاجار" در اروپا معرفی می شود! +عکس برنامه مشترک رنو، نیسان و میتسوبیشی برای ساخت خودروهای برقی همکاری جیلی چینی با رنوی فرانسوی در کره جنوبی سهام رنو صعودی است؟ خودرویی به مناسبت بزرگداشت کلاسیک ۴ال+عکس توضیحات پارس خودرو در مورد فیش منتشر شده یکی از مدیران اجرای پروژه افزایش ظرفیت تولید در پارس خودرو کاهش ۵۰۰ هزار دستگاه تولید رنو به دلیل نبود تراشه‌های الکترونیکی ۲ هزار شغل دیگر در رنو از دست می رود بی‌میلی رنو برای ادامه همکاری با برلیانس نماینده شایسته رنو در نمایشگاه خودروی مونیخ +عکس مردودی رنو در تست تصادف موبیلایز لیمو؛ پیشنهاد جدید "رنو" برای شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل +عکس همکاری رنو با جیلی در تولید خودروهای هیبریدی خودروسازان فرانسه امیدی به افزایش فروش ندارند پیش بینی سوددهی رنو با وجود کمبود تراشه و افزایش هزینه مواد اولیه دورخیز پژو و رنو برای بازگشت به بازار ایران عزم جزم رنو برای بازگشت به ایران بازیابی خاطرات قدیمی با امکاناتی مدرن؛ رنو ۵ توربو ۳ رونمایی شد افزایش ۱۹ درصدی فروش خودروهای رنو در نیمه اول ۲۰۲۱ فروش فوق العاده و پیش فروش «کوییک آر» با شرایط جدید تأثیر آزادسازی قیمت خودرو بر سودآوری سایپا، پارس خودرو و زامیاد رنوی فرانسه متهم به فریبکاری درباره آلایندگی خودروهای خود شد «کوییک R» را بیشتر بشناسید برنامه‏ های پارس‏ خودرو برای تولید محصولات جدید پای رنو و پژو دوباره به ایران باز می شود؟ ایران و رنو منجی هم می‌شوند؟ رنو و پژو با جبران زیان های گذشته به ایران برگردند خودروسازان سال ۱۴۰۰ را با رشد ۱۱۷ درصدی تولید آغاز کردند کاهش فروش رنو برای پنجمین فصل متوالی افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی پارس خودرو رنو استحقاق بازگشت به ایران را ندارد شرایط برای همکاری رنو نامشخص است آماده‌باش رنو برای بازگشت به ایران رنو بخشی از سهم خود در بنز را می فروشد رنو هم سراغ خودروهای برقی می رود رنو تالیسمان؛ مقایسه و معرفی قطعات مهم تلیسمان بحران ۸ میلیارد دلاری رنو رنو کیگر ۲۰۲۱؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی فرانسوی برای بازار هند +عکس طرح های جدید برای تبدیل محصولات رنو هاچ بک جذاب سایپا مجهزتر شد ویژگی های نسل جدید مگان رویکردهای مدرن در بازسازی یک نوستالژی! +عکس رنو۵ دوباره زنده می‌شود افت سنگین فروش رنو تمدید مهلت واریز وجه طرح پیش فروش قبلی سایپا تا پایان هفته شماره گذاری خودرو‌های ساندرو معوق از فردا افزایش تولید در اوج تحریم تغییر کارخانه مونتاژ به کارخانه بازیافت مراحل شماره گذاری ۳ هزار رنو مانده در‌ پارکینگ ها در حال انجام است ادامه تخفیف قیمتی رنو کولیوس آرکانا؛ اولین کراس اوور کوپه رنو با پیشرانه هیبریدی و ۱۵۰ سند ثبت اختراع! +عکس تلاش رنو برای فرار از منطقه قرمز سیتی K-ZE؛ شاسی بلند ارزان قیمت رنو+ تصاویر مدیر طراحی پژو به رنو رفت شرکت خودروسازی رنو فرانسه ۷.۳ میلیارد یورو در ۶ ماه ضرر کرد زیان ۵ میلیارد یورویی رنو در نیم سال اول تعهدات عقب افتاده برلیانس عملی می شود ساخت پلت‌فرم انقلابی در رنو دخل‌و‌خرج خودروسازان در ۹۸ کاهش ۳۵ درصدی فروش رنو در نیمه نخست امسال خداحافظی کولئوس از بریتانیا تعطیلی کارخانه اسمارت در فرانسه قیمت احتمالی خودروی کوییک آر پلاس معرفی کوییک-آر پلاس در پارس‌خودرو همه چیز درباره خودروی کوییک آر پلاس رعایت پروتکل های بهداشتی توسط پارس خودرو بسیار فراتر از سطح جامعه است یک رسوایی دیگر برای خودروهای رنو و نیسان! کاهش ۱۸ درصدی فروش خودروهای برقی رنو شرکت رنو در جستجوی مشتریان جدید جاه‌طلبی رنو برای برقی‌سازی معرفی خودرو مگان ۲۰۲۰ رنو وام ۵ میلیارد دلاری از دولت فرانسه می‌گیرد رنو کارخانه خود را در فرانسه نمی‌بندد! برنامه رنو برای آلپاین اعتراض به اخراج ۱۵ هزار نفری رنو رنو ۵ هزار نفر از نیروی کار خود را تا ۲۰۲۴ اخراج می‌کند ادغام مجدد رنو و نیسان برای فرار از بحران کرونا خودروسازی رنو کارخانه ها را می‌بندد و کارگرانش را اخراج می‌کند شرکت خودروسازی رنو ممکن است نابود شود شرکت رنو ۴۰۰ نفر را در اسلوونی اخراج می‌کند رنو در انتظار وام ۵ میلیارد یورویی دولت فرانسه توقف تولید رنو تلیسمان طرح جدید تبدیل محصولات رنو از سوی پارس خودرو اعلام شد افزایش عمق داخلی‌سازی قطعات در پارس خودرو درآمد رنو ۱۹.۲ درصد کم شد پایان همکاری رنو و دانگ فنگ تنزل رتبه اعتباری پژو و رنو کراس‌اوور جدید رنو فراخوان رنو کلیو در استرالیا تجربه رانندگی با رنو زوئی جدید مدل ۲۰۲۰ + تصاویر تمامی تجهیزات و خطوط تولید پارس خودرو ضد عفونی شد ضد عفونی خطوط تولید پارس‌خودرو قبل از شروع به کار سال جدید دولت فرانسه به کمک خودروسازان می‌شتابد پارس خودرو از شمولیت ماده ۱۴۱ خارج شد طرح تبدیل حواله‌های خودرو دنا به پارس TU۵ + جدول نگاهی به رنو کپچر مدل ۲۰۲۰ خروج از بازار ایران اولین کاهش سود رنو در ۱۰ سال گذشته را رقم زد تحویل تعداد محدود ساندرو تولید شده به مشتریان بر اساس عدالت، رعایت حق هر مشتری و اولویتِ ثبت‌نام است تولید محدود رنو برای پاسخ به تعهدات معوق آغاز شد آمار فعالیت‌های پارس‌خودرو در دی ۹۸ نقش ایران در کاهش فروش جهانی فرانسوی ها لطمه خاورمیانه به فروش رنو قیمت جدید محصولات پارس خودرو در بازار + جدول رکورد تولید در پارس خودرو شکسته شد آغاز مرحله سوم پیش فروش محصولات ایران خودرو تولید با پارس‌خودرو، فروش با سایپا! تولیدات ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو از مرز ۶۰۴ هزار دستگاه گذشت خودروی کوچک و محبوب اروپایی‌ها کدام است؟ تولید پارس خودرو از ۶۱ هزار دستگاه گذشت آخرین وضعیت تولیدات پارس‌خودرو در آبان ۹۸ عبور زیان خودروسازی از ۲۷ هزار میلیارد تومان تولیدات پارس خودرو از ۵۴.۷ هزار دستگاه گذشت مدل جدیدی از خودرو کوئیک به نام کوئیک آر (QUIK-R) در پارس خودرو تولید می‌شود نقش «ایران» در کاهش فروش جهانی رنو آخرین آمار تولیدات پارس‌خودرو رنو مدیر ارشد اجرایی خود را برکنار کرد علی شیخ‌زاده با حفظ سمت مدیرعامل پارس‌خودرو شد تولیدات پارس خودرو به بیش از ۴۸ هزار دستگاه رسید تولیدات پارس خودرو از مرز ۳۹ هزار دستگاه گذشت امروز صنعت جبهه جنگ کشور است قیمت محصولات پارس خودرو در بازار ۲۲ شهریور قیمت جدید محصولات پارس خودرو در بازار ۱۵ شهریور ۹۸ جدیدترین قیمت محصولات پارس خودرو + جدول رنو پارس تندر ۱۲۷ میلیون تومان شد قیمت روز محصولات پارس خودرو در بازار مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس خودرو برگزار شد برگزاری نشست مدیران امور مشتریان شرکت های خودرویی در پارس خودرو محصولات پارس خودرو چند قیمت است؟ + جدول رنو نتوانست بازار جایگزینی برای ایران پیدا کند پرفروش‌ترین خودروهای فرانسه پارس‌خودرو نسبت به گذشته بهره‌وری بیشتری دارد روند کاهش قیمت برخی خودروهای پارس خودرو اقدامات پارس خودرو در زمینه پیشگیری از اعتیاد بسیار ارزنده است پرفروش‌ترین خودروها در اروپا بررسی فنی برلیانس کراس + مشخصات مسابقه عکس و کاریکاتور به مناسبت سالروز تاسیس پارس خودرو تاکید مکرون بر تقویت اتحاد رنو-نیسان امیدواری رنو و فیات برای ادغام نقش ژاپن در مذاکرات رنو و فیات کرایسلر محصولات پارس خودرو چند قیمت است؟ وظیفه روابط عمومی جریان سازی و بهبود تصویر سازمان در جامعه است ال ۹۰ با موتور جدید تولید می‌شود فرانسوی‌ها ۶۵ میلیون یورو اسکناس از ایران خارج کردند افزایش سرمایه‌گذاری رنو در «اتو واز» روسیه خروج کارشناسان رنو از خطوط تولید ثبت نام کنندگان خودروهای رنو و برلیانس بخوانند + بخشنامه منتفی شدن ادغام دو کمپانی رنو و فیات-کرایسلر چالش‌ها و فرصت‌های ادغام احتمالی رنو و فیات‌کرایسلر خریداران برلیانس خودروی جایگزین می‌گیرند قیمت برخی محصولات پارس خودرو در بازار قیمت انواع محصولات پارس خودرو در بازار انتشار ۱۰ هزار میلیارد ریال صکوک در اردیبهشت ماه خروج اجباری از ایران یکی از دلایل کاهش فروش شرکت رنو اعلام شد فراخوان پارس خودرو برای مشتریان خودروهای رنو عملکرد پارس خودرو در زمینه محیط زیست منطبق با استانداردها و قوانین زیست محیطی کشور است نمودار صعودی تولید دو خودروساز کشور قیمت جدید خودروهای داخلی در کارخانه و بازار ایران تحلیل ما بازگشت رنو به بازار ایران در آینده است آیا به ورود خودرو‌های روسی به ایران باید دل بست یا دست‌های پشت پرده مانع خواهند شد؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو در نمایندگی و بازار خودروسازی روس‌ها در ایران عملیاتی می‌شود؟ ثبات قیمت در بازار خودروهای داخلی برلیانس H۲۳۰ پارس خودرو به ۴ ستاره کیفیت دست یافت قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۷ بهمن ۹۷ بار مسئولیت‌های معوق رنو برگردن کیست؟ لیست قیمت حاشیه بازار خودروهای سایپا و پارس خودرو قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۴ بهمن ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۳ بهمن ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۱ بهمن ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۰ بهمن ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۹ بهمن ۹۷ رشد تیراژ محصولات رنو در ایران قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۸ بهمن ۹۷ رضا حسینی مدیر ارتباطات پارس خودرو شد تولید در دی‌ماه افزایش یافت قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۷ بهمن ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۶ بهمن ۹۷ انتصاب جایگزین گون در رنو مدیرعامل رنو استعفا داد تغییرات خودرو شهری توئینگو رنو + تصاویر قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۳ بهمن ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲ بهمن ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱ بهمن ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۳۰ دی ۹۷ فرانسه گزینه مدیر عاملی شرکت رنو را اعلام کرد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۹ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۶ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۵ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۴ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۳ دی ۹۷ قیمت جدید محصولات رنو و برلیانس اعلام شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۲ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۰ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۶ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۳ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۲ دی ۹۷ سقوط آزاد تولید خودرو قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۱ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۰ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۹ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۸ دی ۹۷ پارس تندر را بشناسید قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۶ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۵ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۴ دی ۹۷ صورت های مالی ۶ ماهه "خپارس" قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲ دی ۹۷ مقصر مشکلات صنعت خودرو کیست؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۹ آذر ۹۷ دیدار روسای نیسان و رنو در بحران قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۸ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۷ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۶ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۵ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۴ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۲ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۱ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۰ آذر ۹۷ درخواست فرانسه از ژاپن برای حفظ اتحاد رنو- نیسان قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۹ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۸ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۷ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۵ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۴ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۳ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۲ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۱ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۰ آذر ۹۷ درگیری ژاپن و فرانسه بر سر شرکت خودروسازی رنو_نیسان قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۸ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۷ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۶ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۵ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو در نمایندگی و بازار قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۳ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۳۰ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۹ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۸ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۷ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۶ آبان ۹۷ رنو فرانسه از پیدا کردن بازار جایگزین ایران عاجز ماند قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۴ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۳ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۲ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۱ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۰ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۹ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۶ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۵ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۴ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۳ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۲ آبان ۹۷ برلیانس H۲۲۰ اتوماتیک را بشناسید قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۹ آبان ۹۷ حفظ میراث رنو از مسیر داخلی‌سازی قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۷ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۶ آبان ۹۷ رنو فرانسه فروش خودرو به ایران را متوقف کرد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۴ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۳ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲ آبان ۹۷ درآمد رنو با خروج از ایران ۶ درصد سقوط کرد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۲ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۱ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۹ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۸ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۷ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۶ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۵ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۴ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۳ مهر ۹۷ ساخت رنو در ساوه با برداشته شدن تحریم‌ها برلیانس H۲۲۰ اتوماتیک را بشناسید قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۲ مهر ۹۷ تامین قطعات رنو امکان‌پذیر نیست تحویل بیش از ۲۷ هزار دستگاه خودرو از خانواده برلیانس قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۱ مهر ۹۷ هیوندای محبوب ترین خودروی وارداتی بازار ایران قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۰ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۹ مهر ۹۷ رمزگشایی تغییر رفتار رنو در ایران قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۸ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو۷ مهر ۹۷ راز متفاوت بودن «رنو» در بازار خودرو قیمت انواع محصولات پارس خودرو۵ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۴ مهر ۹۷ اطلاعیه پارس خودرو در خصوص تاخیر درتحویل خودروهای گروه رنو قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۳ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو۳۱ شهریور ۹۷ تولید خودروسازان روی ریل نزول فروش رنو در ایران نصف شد تغییر قیمت برلیانس کراس چقدر است؟ تجهیز خودروهای گروه رنو- نیسان به سیستم‌عامل اندروید نوسان H۳۳۰ در بازار چقدر است؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو۲۷ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۶ شهریور ۹۷ برلیانس در بازار چند؟ ادامه روند کاهشی قیمت خودروها در بازار قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۵ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۴ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۲ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۱ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۰ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ شهریور ۹۷ محصولات صفر پارس خودرو چند؟ برپایی ۴۰ غرفه در نمایشگاه خودروی کرمانشاه شرایط پیش فروش برلیانس H۲۲۰ اعلام شد فروش رنو فرانسه به ایران نصف شد مخالفان «قرارداد رنو» چه پاسخی دارند؟ رنو چشم‌انتظار آینده روابط سیاسی - اقتصادی ایران و آمریکاست پیغام مهم رنو به خودروسازان ایرانی رنو در موقعیت ترک ایران رنو فرانسه هم از ایران می‌رود رنو رسما اعلام قطع همکاری نکرده است با ۱۵ میلیون تومان برلیانس ۲۳۰ سوار شوید معرفی برلیانس H۲۳۰ اتوماتیک پژو و رنو تحریم ایران را دور می زنند مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس خودرو برگزار شد هدف گذاری تولید ۳ هزار دستگاه تیانا در سال جاری فروش رنو در ایران ۱۰ درصد کاهش یافت رنو و پژو سیتروئن در صورت ترک ایران، باید به ایران غرامت دهند مخالفت آمریکا با ماندن خودروسازان فرانسوی در ایران شرایط فروش تابستانه انواع خودروهای برلیانس اعلام شد جدیدترین مدل رنو" کلیو" + عکس فروش رنو فرانسه به ایران ۲ درصد کاهش یافت رنو در ایران می ماند و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد خودروسازان فرانسوی در تهران هزینه-فایده خودروسازان فرانسوی برای ماندن در ایران فروش ۱۳۵۵ میلیارد تومانی "پارس خودرو" قیمت جدید ۳ محصول شرکت پارس خودرو اعلام شد تکذیب فروش نیسان به رنو بازتاب جهانی تعلیق پژو و ماندن رنو در ایران فرمول رنو برای ماندن در بازار ایران شرایط جدید فروش محصولات پارس خودرو اعلام شد "فروشگاه مفهومی‌ها"ی رنو در برلین تصمیم شجاعانه سهامداران رنو در مقابل تحریم های آمریکا چرا رنو در ایران ماند؟ مدیران رنو هفته آینده به ایران سفر می‌کنند شرکت رنو با وجود تحریم‌های آمریکا در ایران می‌ماند رشد قابل توجه تولید خودرو در اردیبهشت ماه فروش ویژه برلیانس به مناسبت عید فطر شرایط جدید فروش فوری محصولات پارس‌خودرو اعلام شد اولین خودروهای ساخت رنو (+عکس) برلیانس کراس را با تسهیلات ۳۵ میلیون تومانی خریداری کنید آسیب خودروسازان فرانسوی از بازگشت تحریم‌ها پارس خودرو نماینده انحصاری محصولات نیسان در ایران است آغاز مرحله دوم پیش فروش خودروی پارس تندر ایران هشتمین بازار بزرگ رنو فرانسه در جهان شناخته شد + جدول آغاز فروش فوری محصولات پارس‌خودرو دلیل افزایش قیمت شدید محصولات سایپا چه بود؟ رنو پشت چراغ قرمز «جاده مخصوص» ظرفیت تولید برلیانس H۲۰۰ به ۱۴ دستگاه در ساعت افزایش یافت مجوز سرمایه گذاری خارجی شرکت «رنو» در استان مرکزی شرایط جدید پیش فروش خودرو پارس تندر اعلام شد بخشنامه‎ای که بازار خودرو را بهم ریخت امضاهای طلایی دستاورد قیمت گذاری دستوری ساندرو ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان گران شد برلیانس را با بیمه بدنه رایگان خریداری کنید با ۲۵ میلیون تومان ساندرو اتوماتیک بخرید برلیانس H۲۰۰ را با تسهیلات ۱۵ و ۲۰ میلیون تومانی خریداری کنید شرایط جدید فروش محصولات پارس خودرو اعلام شد بررسی و تحلیل وضعیت عوامل موثر بر مدیریت تحقیق و توسعه و رتبه بندی عوامل با تکنیک ANP در صنایع خودروسازی قیمت جدید محصولات پارس خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو در نمایندگی و بازار نخستین محصول پسابرجامی رنو تابستان امسال در ساوه تولید می شود مظلومان بازار ورود محصول ارزان رنو به ایران گزارش تصویری از حضور برند رنو در نمایشگاه خودرو ژنو ارتقای کیفیت و افزایش ساخت داخل رنو حامی نمایشگاه لوور در تهران در دوره ۶ ساله صورت گرفت؛ تغییر ذائقه خریداران خودروهای وارداتی رشد ۱۸ درصدی فروش رنو فرانسه به ایران در نخستین ماه ۲۰۱۸ ایران محرک فروش جهانی فرانسوی‌ها پیش‌فروش نوروزی محصولات پارس خودرو آغاز شد سفرهای دلچسب نوروزی با خدمات عیدانه نگین خودرو پارس خودرو به عنوان واحد قابل تقدیر کشوری در حوزه محیط زیست انتخاب شد انتقال رنو به استان مرکزی قطعی شد شرایط جدید پیش فروش ساندرو استپ وی اعلام شد شرایط فروش برلیانس H۳۳۰ مدل ۹۷ اعلام شد ملاقات با رنو لاگونا کوپه ۲۰۱۲؛ استون مارتین فرانسوی! برلیانس H۲۰۰ سه ستاره شد کاندیدای جانشینی کارلوس گون در رنو مشخص شد شرایط فروش فوری پارس تندر از سوی پارس خودرو اعلام شد قیمت و شرایط فروش جدید رنو سیمبل اعلام شد امضاء تفاهم‌نامه مشترک بین پارس خودرو و بسیج دانشجویی دانشگاه تهران مشارکت دوباره رنو با خودروسازان ایرانی موفقیت ایساکو در کسب استاندارد ایزو ۱۰۰۱۵ کارلوس گون مدیرعامل باقی می‌ماند آغاز فروش فوری برلیانس با موتور ۱۶۵۰ سی سی رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری افزایش یافته است عرضه برلیانس با موتور و گیربکس جدید راه اندازی سیستم پیامک ۲ طرفه از سوی ایران خودرو ثبت رکورد جدید پارس خودرو در تولید حضور قدرتمند نگین خودرو در نصف جهان آغاز فروش محصولات پارس خودرو با مدل ۹۷ برنامه ای برای واگذاری سهام پارس خودرو نداریم دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه: رابطه رنو و قطعه سازان ایرانی برد- برد است ایران هشتیمن بازار رنو شد اصرار رنو بر «بن‌رو» رنو رکورد فروش جهانی خود را شکست نگین سرویس، همان امداد نیست! فروش فوری محصولات پارس خودرو با مدل ۹۷ آغاز شد تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو در غرب تهران افتتاح شد شرایط فروش فوری تندر ۹۰ و پارس تندر اعلام شد سکوت خبری رنو شرایط جدید پیش فروش ساندرو اعلام شد تاکید نماینده مردم ساوه و زرندیه بر سرمایه گذاری رنو فرانسه در استان مرکزی رنو سهام یک گروه رسانه‌ای خودرو را خرید "پارس خودرو" سایه به سایه بودجه دورنمای خودروهای ارزان رنو تشریح برنامه های رنو پارس در ایران مخالفت با قرارداد منتشر نشده رنو رنو فرانسه ۱۴۴ هزار دستگاه خودرو به ایران فروخت با ۱۴ میلیون تومان برلیانس H۲۳۰ سوار شوید تخفیف‌های ویژه برای مالکان برلیانس سری H در طرح پاییزی گروه سایپا طرح فروش اقساطی رنو کپچر آغاز شد رنو تلیسمان؛ فناوری فرمول یک رنو در اختیار شما کولئوس و تلیسمان، تاج پادشاهی خودروهای وارداتی را بر سر گذاشتند؛ ملاقات با پرفروش‌ترین‌های بازار ایران در غرفه نگین خودرو محصولات برلیانس را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید شرایط جدید فروش فوری و پیش فروش محصولات پارس خودرو اعلام شد با پیش پرداخت ۱۴ میلیون تومانی صاحب برلیانس H۲۳۰ شوید مرحله دوم پیش فروش رنو ساندرو اتوماتیک و دنده‌ای جدید طرح بلندمدت رنو در ایران با پیش پرداخت ۲۰ میلیونی ساندرو معمولی و اتوماتیک بخرید با ۱۸ میلیون تومان برلیانس بخرید آشنایی با جدیدترین محصول شرکت پارس‌خودرو برلیانسH۳۳۰ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید تست درایو شهری نگین خودرو آغاز به کار کرد؛ اکنون نوبت یک خرید آگاهانه است بخشنامه جدید پیش فروش خودروی رنو ساندرو استپ وی دور جدید فروش محصولات شرکت پارس خودرو آغاز شد موقعیت‌سنجی رنو در ایران تحول بازار با ورود مورانو جدید پارس خودرو نقش پررنگ ایران در برنامه میان مدت رنو پیش فروش تندر۹۰ آغاز شد شرایط فروش ساندرو با گیربکس جدید اعلام شد رکورد تولید تندر ۹۰ در پارس خودرو شکست برنامه رنو برای افزایش تولید خودروهای برقی درباره رنو کپچر ۲۰۱۸ بیشتر بدانید از ایران نمی‌رویم قیمت نصب گیربکس‌های نسل جدید بر روی محصولات پارس خودرو اعلام شد انتخاب‌‌های روتین یا خاص! داستر در چالش جنگل‌های مازندران مزایای جعبه‌دنده جدید رنو فروش رنو فرانسه در ایران به مرز ۱۰۰ هزار دستگاه رسید پارس خودرو محصولات رنو را با گیربکس جدید عرضه می کند سهم فرانسه از بازار ایران اندک است پیش فروش ساندرو استپ وی آغاز می شود فروش اینترنتی محصولات پارس‌خودرو آغاز شد تندر۹۰ پارس خودرو بخریم یا ایران خودرو؟! نسخه جهانی رنو برای بازار ایران ایران در جمع بازارهای برتر رنو برلیانسH۲۲۰ را با تسهیلات ۲۰ میلیونی و تحویل یک ماهه بخرید خلأ «پول خارجی» در خودروسازی آغاز طرح عید تا عید فروش محصولات پارس خودرو قیمت انواع محصولات سایپا ۶ شهریور۹۶ سهم ۳۰ درصدی ۴ خودرو در بازار ایران با پیش‌ پرداخت ۲۰ میلیونی تندر۹۰ و رنو ساندرو بخرید ۲۱ محصول پارس‌خودرو گران شد شیر یا خط ۵۰ میلیونی استقبال مشتریان از پیش فروش برلیانس کراس رنو رتبه نخست بازار خودروهای وارداتی ایران را از آن خود کرد آغاز فروش برلیانس کراس(C۳) از امروز در بحبوحه تنش تجاری با آمریکا، رنو سهم شراکت با ایران را افزایش داد کاهش ۴۰ درصدی امتیاز منفی محصولات ایران خودرو آغاز حذف تدریجی خودروهای قدیمی پیش‌فروش جدید تندر۹۰ و رنو ساندرو اتوماتیک آغاز شد برلیانس کراس(C۳) به بازار آمد سهم قطعات ایرانی در برلیانس کراس تا پایان سال ۹۷ به ۴۰ درصد می رسد افزایش ۵۸درصدی تولید محصولات رنو در پارس خودرو پیش‌فروش نقدی و اقساطی برلیانس H۲۰۰ آغاز شد تمرکز رنو بر افزایش تولید و داخلی سازی در پروژه تندر۹۰ پیش فروش اینترنتی محصولات پارس خودرو آغاز شد شرکت پارس خودرو آینده درخشانی دارد محصولات جدید شرکت سایپا در نمایشگاه خودرو شیراز را ببینید بهار نگین خودرو در گرمای شیراز اعلام حجم سرمایه‌گذاری رنو در ایران قرارداد ایدرو و رنو، تا دو ماه آینده امضا خواهد شد سرنوشت خانواده تندر-۹۰ پس از امضای قرارداد رنو دریافت پنجمین نشان سبز رنو توسط پارس خودرو داغ شدن موتور تولید خودرو در پسابرجام گزارش تصویری از حضور پارس خودرو در نمایشگاه خودرو البرز تولید ۳۰۶ هزار دستگاه خودرو در کشور طی ۳ ماه اول سال نگین خودرو با تخفیف و شرایط فروش ویژه به نمایشگاه خودرو ارومیه آمد گزارش ویدئویی از غرفه پارس خودرو در نمایشگاه خودرو البرز با پیش پرداخت ۱۵ میلیونی برلیانس H۲۰۰ بخرید رایزنی پارس خودرو برای افزایش قیمت ۴ خودرو فروش پارس تندر همراه با مولتی مدیای رایگان برلیانس H۳۲۰ را با پیش پرداخت ۱۵ میلیون تومانی بخرید پیش فروش محصولات پارس خودرو آغاز شد قیمت جدید محصولات پارس خودرو ویژه تیر ماه مدیرعامل پارس خودرو: بهتر است خودروهایی با آپشن کمتر سوار شویم اما اشتغال صنعت خودرو از بین نرود فروش ویژه محصولات برلیانس آغاز شد مظنه قیمت محصولات پارس خودرو در بازار عرضه برلیانس H۲۲۰ آغاز شد برلیانس C۳ به زودی می‌آید +عکس خوشنامی پارس خودرو حاصل یک عمر تلاش و کوشش و تعهد کارکنان این شرکت است نخستین خودروهای برلیانس H۲۰۰ شرکت پارس خودرو تحویل مشتریان شد قیمت خودرو برلیانس در بازار چند+ جدول مظنه قیمت محصولات پارس خودرو در بازار با ۱۵ میلیون تومان برلیانس H۳۲۰ بخرید رنو مگان هاچبک RS در راه است +تصاویر رئیس منطقه ای رنو در خاورمیانه تغییر می‌کند افزایش تولید «قشقایی» در دستور کار پارس خودرو برلیانس H۲۲۰ را با پیش پرداخت ۱۵ میلیونی بخرید پیش‌فروش محصولات پارس‌خودرو آغاز شد با ۱۷ میلیون ساندرو بخرید روح مسابقه در هاچبک خوش‌قیمت رنو+تصاویر با ۱۵ میلیون تومان برلیانس H۳۲۰ بخرید رنو،نیسان و داچیا قربانی "باج‌افزار" این روزها شدند توقف تولید در برخی مراکز شرکت خودروسازی رنو در پی حمله هکری به ۹۹ کشور جهان ورود رنو کولئوس به ایران تفاوت قیمت محصولات پارس خودرو در بازار و نمایندگی رنو zoe قهرمان خودروهای الکتریکی در بازار اروپا پارس خودرو مجددا ارزش یاب محصولات رنو در ایران شد قیمت محصولات پارس خودرو در نمایندگی و بازار چشم امید رنو به شاسی‌بلندها ایران ششمین بازار بزرگ رنو فرانسه شد برلیانس H۲۲۰ را با پیش پرداخت ۱۵ میلیونی بخرید پارس خودرو به عنوان گروه برتر ایمنی در استان تهران معرفی شد تفاوت قیمت محصولات پارس خودرو در بازار و نمایندگی با ۱۷ میلیون تومان پارس تندر بخرید خرید اعتباری برلیانس H۳۳۰ با ۱۵ میلیون تومان پیش پرداخت افزایش درآمد رنو فرانسه با فروش خودرو به ایران برلیانس H۳۳۰ را با پیش پرداخت ۲۵ میلیون تومانی بخرید فروش نقدی و اقساطی محصولات پارس خودرو آغاز شد قیمت‌ محصولات پارس خودرو با ۱۷ میلیون ساندرو بخرید توضیحات "خپارس" درباره حق تقدم تفاوت قیمت محصولات پارس خودرو پیش فروش ساندرو دنده ای از سوی پارس خودرو قیمت محصولات سایپا، پارس خودرو و زامیاد افزایش یافت قیمت‌ ۹۶ محصولات پارس خودرو +جدول قیمت جدید محصولات پارس خودرو برای سال ۹۶ فروش ماهانه رنو فرانسه به ایران از ۱۵ هزار دستگاه گذشت روز داوری برای جان سخت بلندقامت رنو برلیانس H۲۲۰ را با پیش پرداخت ۱۵ میلیون تومانی بخرید تحویل خودرو با تخفیف ویژه به جانبازان کشور فروش نقدی و اقساطی محصولات پارس‌خودرو فروش ۱۳۴۴۹ دستگاه خودرو رنو در ایران طی نخستین ماه ۲۰۱۷ تفاوت قیمت محصولات پارس خودرو در بازار و نمایندگی شفاف سازی سازمان بورس در خصوص افزایش سرمایه "پارس خودرو" فروش نوروزی تندر۹۰ و ساندرو همراه با هدیه مولتی مدیا برلیانس H۳۳۰ را با تسهیلات ۲۰ و ۲۵ میلیون تومانی بخرید فروش نقدی و اقساطی محصولات پارس خودرو ویژه نوروز اولین سود هر سهم سال آینده پارس خودرو ۱۴۶ ریال پیش بینی شد تفاوت قیمت رنو پارس تندر در بازار و کارخانه حضور سایپا در نمایشگاه خودرو اهواز برنامه سایپا برای مقابله با دلالی در بازار قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول جهش سود خپارس در اولین بودجه سال ۹۶ بازار داغ فروش حواله خودروی فرانسوی قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول ۵۵۰۰ دستگاه خودرو «ساندرو استپ وی» دیروز پیش فروش شد پیش فروش خودرو ساندرو استپ وی آغاز شد قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول گزارش تصویری بازدید خبرنگاران از خط تولید برلیانس برلیانس H۳۲۰ را به چه شرایطی بخریم برلیانس H۳۰۰ سه ستاره شد کوچ برلیانس‌های تولیدی در سایپا به شرکت پارس خودرو برلیانس H۲۲۰ را با تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی بخرید تفاوت قیمت محصولات پارس خودرو در بازار و کارخانه +جدول ساندرو را با پیش پرداخت ۲۰ و ۲۵ میلیون تومانی بخریم هدیه پارس خودرو به خریداران پارس تندر برلیانس H۳۳۰ را با تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی بخرید قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول فروش محصولات پارس خودرو ویژه دهه مبارک فجر آغاز شد "خپارس" تعدیلی‌ نداشت آلپاین؛ برگ برنده رنو برای رقابت با پورشه عملکرد درخشان رنو در ایران و بازار جهانی پیش فروش اعتباری محصولات پارس خودرو آغاز شد عرضه نیومورانو توسط پارس خودرو برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول با ۱۸ میلیون تندر ۹۰ بخرید توضیحات مدیرعامل خپارس درمورد قیمت بالای حق تقدم نگاهی به آمار ۹ ماه فعالیت یک خودروساز نمره قبولی محصولات پارس خودرو در آزمون آلایندگی فروش محصولات پارس خودرو آغاز شد قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول پارس خودرو عنوان سبز کیفیت از رنو مرکزی شد خودروهای فرانسوی در صدر کم آلاینده‌ترین خودروهای اروپا بازدید رئیس مرکز امور مشتریان سایپا از شرکت پارس خودرو قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول رنو ساندرو در بازار آزاد چند؟ +جدول سایپا رکورد تولید سال گذشته را شکست جشنواره فروش رویای برفی محصولات گروه خودروسازی سایپا همچنان ادامه دارد در برآورده کردن انتظارات مشتریان مسئولیم آغاز پیش‌فروش کولئوس جدید با قیمت زیر ۲۰۰ میلیون‌تومان از ۲۲ بهمن موافقت مجمع خپارس با افزایش سرمایه تمرکز پارس خودرو بر تولید برلیانس برلیانس H۳۳۰ را با تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی بخرید بازدید هیات آلمانی از خطوط تولید در شرکت پارس خودرو جشنواره فروش اینترنتی رویای برفی پارس خودرو آغاز شد بازدید قائم مقام ارشد کیفیت و رضایت مشتریان شرکت رنو فرانسه از پارس خودرو مجوز افزایش سرمایه جذاب خپارس صادر شد فروش رنو فرانسه به ایران از ۸۰ هزار دستگاه گذشت آغاز فروش ویژه اینترنتی محصولات شرکت پارس خودرو قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول عرضه برلیانس جدید توسط پارس خودرو برلیانس را با وام ۲۰ میلیون تومانی بخرید کیفیت عامل اصلی بقاء در بازار آینده خودرو ایران است خودرو برلیانس H۳۲۰ پارس‌خودرو را بیش‌تر بشناسید با ۱۵ میلیون تومان برلیانس H۳۳۰ بخرید پیش‌فروش محصولات شرکت پارس‌خودرو آغاز شد قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول اعلام فهرست قیمت محصولات پارس خودرو به تفکیک قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول خپارس بدون تعدیل روی کدال قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول بازدید قطعه سازان ترکیه از پارس خودرو رنو ۵۰ هزار دستگاه کوئید را فراخواند قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول احتمال تولید مدل جدید ماکسیما در ایران عملکرد پارس خودرو از نظر کیفیت تولید مطلوب است قیمت ساندرو استپ وی در بازار به ۵۸ میلیون تومان رسید ۳ برابر شدن فروش رنو فرانسه به ایران در ۸ ماهه پس از برجام قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول پیش‌فروش محصولات شرکت پارس‌خودرو آغاز شد اولین ملاقات با ساندرو بلندقامت در ایران ساندرو استپ‌وی مهرماه عرضه می‌شود قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول امضای ۴ قرارداد خودرویی تا پایان امسال پیش فروش تندر۹۰ و برلیانس H۳۲۰ آغاز شد رنو کوئید در ایران تولید می‌شود خودروهای جدید رنو و نیسان در ایران تولید می‌شود ساندرو استپ وی مجوزهای لازم را دارد ساندرو استپ وی در خط تولید پارس خودرو قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول داستر، پرفروش‌ترین کراس‌اوور اقتصادی در اروپا شرایط جدید فروش محصولات پارس خودرو ویژه شهریور ۹۵ گره «رنو» کور شد فروش اقساطی محصولات پارس خودرو آغاز شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو در نمایندگی و بازار فروش محصولات پارس خودرو ویژه مردادماه قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول صرفه جویی در رنو - نیسان دشوار می‌شود قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول فروش محصولات پارس خودرو آغاز شد خطوط تولید پارس خودرو به لحاظ استاندارهای تولید پیشرفته و تحسین برانگیز است قیمت انواع محصولات پارس خودرو در نمایندگی و بازار گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» ( ۱ تیر ۹۵) « رنو» کیفیت بالای محصولات پارس خودرو را تایید کرد گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (۳۱ خرداد ۹۵) نشان سبز رنو برای ساندرو پارس خودرو قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول جک j۵ صدرنشین خودروهای بین ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول رنو کوئید در سال اول حداقل ۱۰۰هزار تقاضا در بازار ایران دارد گزارش تصویری نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه ۳ گزارش تصویری نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه ۲ گزارش تصویری نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه ۱ پارس تندر با چه شرایطی به فروش می رسد؟ قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول فعلا در مورد قرارداد با رنو صحبت نمی کنم پژو ۳۰۰۸ رقیب سرسخت نیسان قشقایی و رنو قاچار+تصاویر قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول فروش اقساطی محصولات پارس خودرو آغاز شد تفاهم نامه جامع HSE بین شرکت پارس خودرو و دانشگاه علوم پزشکی تهران امضاء شد آغاز فروش محصولات پارس خودرو آغاز شد رشد ۳.۵ برابری فروش رنو فرانسه به ایران در فروردین ۹۵ فروش ویژه انواع محصولات پارس خودرو فروش اقساطی محصولات پارس خودرو آغاز شد ورود ون پارس خودرو به ناوگان تاکسی رانی کشور قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو داتسون و رنو بازار خودرو ارزان را می‌گیرند؟ پارس خودرو، واحد نمونه ملی در فرهنگ کار و تولید پارس خودرو شرکتی باکیفیت و پیشرفته است نگین خودرو قلمرو حضور خود در تهران را گسترش داد پارس خودرو شرکتی باکیفیت و پیشرفته است شکست قیام دولت فرانسه علیه مدیر عامل رنو چاشنی‌های متنوع برای خانواده برلیانس قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول شاسی بلند جدید رنو را ببینید رنو از شاسی بلند جدیدش رونمایی کرد طرح جدید فروش محصولات پارس خودرو پارس خودرو دوباره ۴ ستاره شد سرمایه‌گذاری میلیاردی رنو در مراکش فروش نقدی و چکی پیکاپ ریچ آغاز شد آغاز پیش فروش بهاره محصولات پارس خودرو حداقل ۵۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری در گروه سایپا نهایی شده است پارس خودرو منطبق ترین خودرو ساز کیفی رنو افزایش ۴برابری فروش رنوی فرانسه به ایران پس از لغو تحریم‌ها قهرمان دوست داشنتی احتمال انعقاد قراردادی مشابه تولید تندر۹۰ وجود ندارد انصراف رنو از خرید پارس‌خودرو فروش اعتباری محصولات سایپا و پارس خودرو بدون ضامن آغاز شد قرارداد جوینت ونچر سایپا و رنو بعد از همایش صنعت خودرو امضا می شود فروش ۳ هزار دستگاه رنو به ایران در دی امسال قرارداد تولید ۲ محصول جدید رنو به زودی امضا می‌شود خودروسازان فرانسوی به صنعت خودرو ایران بازمی‌گردند؟ انعقاد دو قرار داد جدید رنو با ایران خودرو و سایپا رنو از ماشین جدید خود رونمایی کرد رنو این ماه با سایپا قرارداد می‌بندد رؤسای توتال، ایرباس، پژو و رنو به روحانی چه گفتند؟ تحویل ۱۵ روزه مدل ۲۰۱۶ محصولات رنو با وام بدون بهره تغییر قیمت رنو به علت ترس از وضعیت ایجاد شده توسط فولکس واگن رنو با اعتماد به نفس بیشتر به ایران بازمی‌گردد رنو ZOE را بیشتر بشناسید فراخوان رنو برای ۱۵ هزار خودرو رنو دست به کار شد سقوط آزاد سهام رنو درخواست اولاند از روحانی برای واگذاری پارس خودرو به رنو پارس خودرو در کارتابل فروش تمدید طرح زمستانه بازدید رایگان محصولات رنو روسای رنو و پژو به ایران می آیند؟ فروش اقساطی محصولات پارس خودرو آغاز شد فروش محصولات پارس‌خودرو ویژه آذرماه ۹۴ گزارش تصویری از آزمایش رانندگی خودرو ساندرو توسط خودرو نویسان جزئیات دور جدید همکاری ها با پژو آغاز اولین آزمایش فنی رنو ساندرو پیش از عرضه به بازار کاهش سهم دولت فرانسه در رنو کیفیت مسابقه ای بدون پایان که برنده اصلی آن مشتریان هستند مدیران رنو به دولت فرانسه تاختند رونمایی از بمب ایران خودرو فروش رنو به ایران ۲ برابر شد پیش‌فروش پائیزی انوع محصولات برلیانس آغاز شد رنو، بازیگر جدید صنعت خودرو ایران خودروسازان نحوه شراکت با طرفهای خارجی را مشخص خواهند کرد تشکیل کارگروه ارتقای کیفیت خودرو با دستور نعمت‌زاده ۳ شرط ایران برای همکاری با خودروسازان خارجی پارس خودرو ظرفیت تولید ٣۰۰هزار دستگاه خودرو در سال را دارد سه شنبه ساندرو تولید داخل رونمایی می شود موافقت رنو برای تامین موتور خودروهای برقی اسمارت مالکان خودروهای پارس برای بازبینی بست شیلنگ هیدرولیک فرا خوانده شدند آغاز فروش ویژه محصولات شرکت پارس خودرو رنو برای خرید سهام پارس خودرو هنوز به نتیجه نرسیده است فروش سهم دولت فرانسه در رنو رنو از پژو عقب افتاد بازگشت پژو به بازار ایران سخت‌‌تر است اما رنو وضعش بهتر است رنو مدل‌های جدید خودرو روانه بازار ایران می‌کند برنامه رنو در ایران جزییات مذاکره رنو با خودروساز ایرانی تلاش رنو برای خرید سهام و کارخانه پارس‌خودرو کراس اوور ارزان و کوچک رنو در راه ایران مسابقه "پژو" و "رنو" برای رسیدن به بازار ایران امیدواری تلویحی فابیوس به حضور پژو و رنو در ایران پژو و رنو در میان برندگان احتمالی گشایش بازار ایران برلیانس، جای ماکسیما را پر می کند؟ فروش محصولات جدید پارس خودرو به مناسبت عید سعید فطر جدیدترین محصول رنو را ببینید سه‌چالش‌بزرگ ‌رنو و پژو‌ در ایران رنو سمبل ۲۰۱۵، سمبلی از خودروهای اقتصادی خودرویی که رنو پس از دو دهه تولید آن را احیا می کند رنو با ما می‌ماند استراتژی رنو برای تولید در ایران افزایش ۲.۵ برابری فروش رنو به ایران نخستین همایش ایمنی در صنعت خودرو موفقیت پارس خودرو در کسب و تثبیت ۶ گواهینامه بین المللی رنو داستر به نسل بعدی می رسد تولد یک فوق ستاره در میان ستارگان سینمای دنیا پیش‌فروش محصولات جدید پارس‌ خودرو تلاش رنو برای پایان اعتصاب رنو Kwidرا ببینید رنو درباره فعالیت در ترکیه تجدیدنظر می‌کند رونمایی خودرو کوچک رنو در هند مشکلات تأمین قطعات نیسان و تینا برطرف شد افزایش فروش محصولات رنو در ایران آزمایش رنو کایو آغاز شد رضایت نیسان از ادامه همکاری با رنو تولید رنو و فیات در ترکیه خوابید ساندرو شهریور عرضه می‌شود برنامه‌های رنو برای ایران پیش فروش محصولات تولیدی جدید شرکت پارس خودرو انتشار صورتهای مالی حسابرسی شده پارس خودرو درآمد رنوافزایش یافت رتبه اعتباری رنو ارتقاء یافت چالش دولت فرانسه برای شراکت رنو و نیسان توییزی برقی رنو فقط ‌٩ هزار و ‌٧۰۰ دلار! احتمال استعفای مدیر اجرایی رنو مدیر ارتباطات پارس خودرو منصوب شد آغاز فروش ویژه محصولات پارس خودرو به مناسبت دهه مبارک فجر رئیس روابط عمومی قوامین به پارس خودرو می رود مگان آر.اس خودرو پلیس می شود تاکنون این قدر عصبانی نشده بودم مدیر جدید ارتباطات پارس خودرو منصوب شد
برگشت به بالا