وقتی سوپراسپرت، اسپرت‌تر می‌شود

عصر خودرو: شرکت تیونینگ AC اشنیتزر می‌خواهد با M۴ در نمایشگاه خودروی اسن توجه همگان را به خود جلب کند.

دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲:۰۰

وقتی سوپراسپرت، اسپرت‌تر می‌شودوقتی سوپراسپرت، اسپرت‌تر می‌شودوقتی سوپراسپرت، اسپرت‌تر می‌شودوقتی سوپراسپرت، اسپرت‌تر می‌شودوقتی سوپراسپرت، اسپرت‌تر می‌شودوقتی سوپراسپرت، اسپرت‌تر می‌شودوقتی سوپراسپرت، اسپرت‌تر می‌شودوقتی سوپراسپرت، اسپرت‌تر می‌شودوقتی سوپراسپرت، اسپرت‌تر می‌شودوقتی سوپراسپرت، اسپرت‌تر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، شرکت تیونینگ "ای سی اشنیتزر" که سابقه‌ی تیونینگ خودروهای ب‌ام‌و، مینی و لندروور را در کارنامه دارد پکیج منحصربفردی را برای ب‌ام‌و M4 در نظر گرفته است. این پکیج تمام قسمت‌های خودرو را تحت تأثیر قرار داده و M4 را خشن‌تر، جذاب‌تر و شاید جدی‌تر از قبل کرده است.

AC اشنیتزر بهبودهای ظاهری و فنی خود را از مدل 35i شروع کرد و این رویه را تا M و مدل دیزل آن ادامه داد. این شرکت برای جلب رضایت سلیقه‌های مختلف نمای ظاهری و عملکرد فنی پروژه‌ی آخر خود یعنی همان M4 را بهبود بخشید.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

سوپر‌اسپرت
مطالب مرتبط بیشتر
سوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیند آشنایی با گیربکس‌های دوکلاچه، مزایا و معایب آنها معرفی خودروهایی که لامبورگینی در تولدشان نقش داشته است نگاهی به Rimac Concept One‌، سردمدار سوپر‌اسپرت‌های برقی ۵ سوپراسپرت ناموفق در تاریخ؛ لشکر شکست‌‌خورده بازگشت سنا به جاده طرح اولیه خودروی تایوانی سریع تر از تسلا رونمایی شد سوپراسپرت زیبای دالارا استراداله +عکس "فولکس واگن" سوپراسپرت برقی می‌سازد سوپراسپرت جدید و گران‌قیمت ایتالیایی+تصاویر رونمایی از هایپرکار Nio EP۹ +تصاویر سفینه فضایی یاماها رکوردشکنی انگلیسی مغرور در جهنم سبز! سوپر اسپرت چینی تکرولز رن +تصاویر گرانترین خودروهای ۲۰۱۷ کدامند؟ رونمایی از سوپر پورشه Missoin اسپرت! +تصاویر ققنوس ایرانی در راه است نخستین تصادف در مسابقات خودروهای برقی روباتیکی رقم خورد سوپراسپرت جدید فِراری +عکس چالش‌های تولید خودرو میلیون دلاری مینی در دنیای سوپراسپورت‌ها ۵ سوپرخودرو سریع الکتریکی جهان کدامند؟ تاج پادشاهی سوپراسپرت ها بر سر بوگاتی هایپر اسپرت مرسدس-ای ام جی با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار +تصاویر قاتل ۷۲۰ اسب‌بخاری سرسلسله اسپرت‌های لوکس سوپر اسپرت پژو برای رالی داکار +عکس سوپراسپورت جدیدی ازطراح فراری و مازراتی +عکس تصاویر جدیدترین خودرو سوپر اسپورت پرواز روی جاده‌های شهر سوپر اسپرت ۲۰۱۸ تویوتا با همکاری BMW ساخته می شود هوندا NSX مدل ۲۰۱۷ را ببینید هر آنچه باید از رانگلر ۲۰۱۸ بدانیم رونمایی از آئودی A۵ سال ۲۰۱۸ +تصاویر فراری MM Speciale ۴۵۸ رونمایی شد فارادی تا ۲۰۱۸ یک سوپراسپرت برقی می سازد نوویتک تورادو لامبورگینی اونتادور سوپرولوچه "آرش" خودروسازی که سوپراسپورت های میلیون دلاری می سازد سوپر خودروها، گوش به فرمان کریستیانو رونالدو روداستری مدرن از دُبی، الهام شده از روداستر های آنتیک جلوگیری از پرواز خودرو با دیفیوزر
برگشت به بالا