سومین همایش بین المللی صنعت خودرو (۷)

راه اندازی مرجع اطلاعات خودرو در نخستین نمایشگاه توانمندی این صنعت

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از راه اندازی سامانه مرجع اطلاعات صنعت خودرو کشور همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی های این صنعت خبر داد.

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳:۰۰

راه اندازی مرجع اطلاعات خودرو در نخستین نمایشگاه توانمندی این صنعت

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، اشکان گلپایگانی امروز (چهارشنبه) افزود: سامانه مرجع اطلاعات خودرو کشور به روزترین و کامل ترین مرجع در حوزه اطلاع رسانی براساس ارزیابی های صورت پذیرفته از نمایندگان، تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و نظرسنجی از مشتریان صنعت خودرو داخلی است.
وی افزود: این سامانه به مشتریان در ارزیابی های لازم پیش از خرید خودرو کمک می کند و از مزیت های آن ارائه رتبه بندی نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت های سازنده و واردکننده خودرو است که روشی مناسب برای یافتن بهترین نمایندگی ارائه دهنده خدمات پس از فروش به حساب می آید.
گلپایگانی گفت: همچنین در این سامانه، اطلاعاتی در زمینه فرایند فروش شرکت ها از دیدگاه مشتریان و رتبه بندی شرکت ها در زمینه فروش خودرو به تفکیک شاخص های مورد مطالعه و امتیاز ارزشیابی های صورت پذیرفته برای عموم قابل دسترس است.
وی با بیان اینکه این سامانه همزمان با نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو افتتاح خواهد شد، افزود: برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو و سومین همایش بین المللی این صنعت و مقارن شدن آن با دوران پسابرجام، فرصت بزرگی است که در اختیار کشور قرار گرفته و باید هوشمندانه از آن بهره گرفت.
مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ادامه داد: با اجرای برجام و باز شدن فضا برای ایجاد همکاری های مشترک با خودروسازان بزرگ جهان، تولیدات داخل نیز باید از نظر سطح کیفی با محصولات روز دنیا رقابت کند که این امر فرصت بسیار خوبی برای صنعت خودرو کشور رقم می زند و در نهایت به افزایش سطح کیفی محصولات داخلی می انجامد. در این شرایط مرجع جامع اطلاعات خودرو پایگاه بسیار مناسبی برای استفاده مصرف کنندگان است که با مراجعه به آن می توانند پیش از خرید خودرو از ویژگی های مرتبط آن با خبر شوند.
سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران در 10 و 11 اسفند ماه امسال در سالن اجلاس سران و نخستین نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران 9 تا 12 اسفندماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. 

برچسب ها

سومین همایش بین المللی صنعت خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
می‌خواهیم برای همیشه در ایران بمانیم احتمال خرید ملک در ایران برای راه‌اندازی کارخانه مونتاژ و موتور آینده ایران خودرو و پژو به همدیگر گره خورده است شرکت و برند خود را در ایران ثبت خواهیم کرد در قرارداد جدید روی فروش و پس از فروش نیز نظارت داریم پیگیر حذف قیمت‌گذاری خودرو از دولت هستیم رویکرد جدید ساپکو حرکت از همکاری مشترک به سرمایه گذاری مشترک است اعلام آمادگی گروه صنعتی کرمان خودرو برای مشارکت با برندهای جدید تقدیر از برگزیدگان نخستین مسابقه طراحی خودرو حمایت از صنعت خودرو نمی تواند دائمی باشد آزادسازی قیمت خودرو در برنامه راهبردی ۱۰ ساله دیدگاه صادراتی ایران در صنعت خودرو ارز آوری تعهد جدید صنعت خودرو ارائه خدمات متنوع مشتری را نسبت به محصول وفادار می کند چرا ایران؟ چرا ایران خودرو؟ سایپا با رویکرد دانشگاه محور تفاهم نامه همکاری امضاء کرد سایپا تا پایان سال جاری به سومین شرکت سرمایه ای در ایران تبدیل خواهد شد زمان عرضه محصولات جدید پژو در ایران اعلام شد تولید کامیون بنز در ایران تمایل ایرانی‌ها به خرید خودروهای زیر ۱۵ هزار دلار در دوران تحریم به فعالیت خود در ایران ادامه دادیم با کره جنوبی مذاکرات خودرویی خواهیم داشت ۲۳ کشور جهان مهمان سومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران ۷۵ سخنرانی در همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران باید کیفیت خودروهای داخلی افزایش یابد انتظار خودروسازان از دولت چیست؟ امضای ۳ تفاهم‌نامه خودرویی بین ایران و شرکت‌های خارجی فروش خودرو در جهان به ۹۱ میلیون دستگاه می‌رسد وارد همکاری بلندمدت با خودروسازان خارجی می‌شویم مغز متفکر خودروسازی سوئد برای اولین بار به ایران می آید روحانی، میهمان ویژه همایش خودرو ایران استقبال چشمگیر شرکتهای خارجی برای حضور در همایش و نمایشگاه صنعت خودرو مذاکره فولکس واگن با ۵ شرکت ایرانی قرارداد جوینت ونچر سایپا و رنو بعد از همایش صنعت خودرو امضا می شود لزوم ارائه بحث های استراتژیک خودرویی در همایش صنعت خودرو خودروسازان خارجی بدون تراز تجاری مثبت در ایران موفق نمی‌شوند رئیس انجمن جهانی خودروسازان به ایران می‌آید مدیران دو غول خودروسازی سنگین جهان به ایران می آیند تشکیل کارگروه سایپا در سومین همایش بین المللی صنعت خودرو سومین همایش بین المللی صنعت خودرو برگزار می شود
برگشت به بالا