طی هفته گذشته صورت گرفت

ثبت بیش‌از ۳ هزار تخلف رانندگی در معابر درون شهری خراسان جنوبی

عصر خودرو : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته ۳ هزار و ۵۸۴ فقره انواع تخلف رانندگی در معابر درون شهری استان ثبت شده است.

شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲:۰۰

ثبت بیش‌از ۳ هزار تخلف رانندگی در معابر درون شهری خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، علیرضا رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی هفته گذشته 35 فقره تصادف در معابر درون شهری خراسان جنوبی وقوع یافته است. با اظهار تاسف بر اثر این تصادفات یک نفر کشته و 48 نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی به مهمترین علل تصادفات هفته گذشته در معابر درون شهری استان اشاره کرد و افزود: عدم رعایت حق تقدم با 63 درصد، عدم توجه به جلو با 11 درصد و سایر علل با 26 درصد از مهمترین علل این تصادفات بوده است.

رضایی از ثبت 3 هزار و 584 فقره انواع تخلف رانندگی در معابر درون شهری استان در طی هفته گذشته خبر داد و یادآور شد: از این تعداد 817 مورد از تخلفات حادثه‌ساز بوده است. همچنین در این مدت 117 دستگاه موتورسیکلت و هفت دستگاه خودروی دارای تخلفات توقیف شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی به فعالیت‌های پلیس راهور در راستای برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف و فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی اشاره و خاطرنشان کرد: جان باختن هر نفر در جامعه هزینه‌های مادی و معنوی فراوانی را به جامعه تحمیل می‌کند و با توجه به اینکه در سال‌های گذشته بیشترین عامل فوت تصادفات در استان مربوط به موتورسواران و عابران پیاده بوده است بنابراین تاکید پلیس بر لزوم استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای کاهش وقوع این حوادث و تلفات ناشی از سوانح رانندگی است.

رضایی ادامه داد: همراهی مردم با پلیس برای کاهش این حوادث بسیار موثر و کارساز است.

برچسب ها

ثبت الکترونیکی تخلفات
برگشت به بالا