تیونینگ‌ استثنایی رولز رویس منصوری

عصر خودرو: رولز رویس ریس یکی از لوکس ترین خودروهای کوپه جهان است. اما کسانی که می‌خواهند حتی از این حد لوکس بودن هم فراتر روند، باید به سراغ شرکت منصوری بروند.

سه شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰:۰۰

تیونینگ‌ استثنایی رولز رویس منصوریتیونینگ‌ استثنایی رولز رویس منصوریتیونینگ‌ استثنایی رولز رویس منصوریتیونینگ‌ استثنایی رولز رویس منصوریتیونینگ‌ استثنایی رولز رویس منصوریتیونینگ‌ استثنایی رولز رویس منصوری

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مد آنلاین، این شرکت نمونه‌ای از طراحی خود روی مدل ریس شرکت رولز رویس را در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی کرد. طراحی منصوری با رنگ آسمانی«پترول بلو»آغاز می‌شود که خیلی فوری نتیجه کار را از هر خودرویی که تا کنون در جاده دیده‌اید متمایز می‌کند.
مدل ریس منصوری دارای یک بسته آیرودینامیک مخصوص است که شامل سپر جلو با الی ایی دی و چراغ‌های روشنایی روز در کنار بال‌های جدید در جلو و خطوط کنار بدنه خودرو. البته سپر هم بهبود داده شده و تغییراتی هم در بادگیر عقب و سقف ایجاد شده است. این تغییرات آیرودینامیکی جدید از جنس فیبر کربن ساخته شده‌اند، زیرا در تمامی ابرماشین‌ها استفاده از این جنس بسیار معمول است.
این تغییر در زیر کاپوت ماشین هم ادامه دارد. منصوری موتور V12 تقریبا کامل رولز رویس با قدرت 632 اسب بخار را هم از تغییرات بی‌نصیب نگذاشته و توانسته است قدرت آن را به 740 اسب بخار برساند. حتی رانندگان شرکت‌های فراری و لامبورگینی هم وقتی چنین قدرتی زیر پایشان باشد، دچار دلهره خواهند شد.
در رولز رویس منصوری از چرخ‌های 22 اینچی با لاستیک‌های فوق العاده کارآمد وردستین استفاده شده است. شرکت منصوری حتی قادر به انجام ماموریت غیرممکن شده و طراحی داخلی اتومبیل رولز رویس را هم بهتر کرده است. در این طراحی از همان رنگ آبی روی بدنه خارجی برای ادامه طیفی از رنگ به داخل استفاده شده است.
از تغییرات دیگر می‌توان به داشبورد فیبرکربنی، روکش جلای چندلایه و چندین طراحی منحصربفرد اشاره کرد. متاسفانه این مدل رولز رویس منصوری فروشی نیست و این شرکت تنها برای اثبات توانایی خود در حوزه خودروهای فوق لوکس، آن را طراحی کرده است و باید گفت در اثبات این توانایی موفق بوده است.

برچسب ها

رولزرویس گوست
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا