نگاهی به محصول اسپرت ۲۰۱۵ لندرور

عصر خودرو : لندرور از خودرو جدید و اسپرت مدل ۲۰۱۵ خود رونمایی کرده که به دلیل داشتن قابلیت های متفاوت نگاه های بسیاری را به خود جلب کرده است.

سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲:۰۰

نگاهی به محصول اسپرت ۲۰۱۵ لندرور

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، لندرور از محصول جدید خود با نام Discovery Sport خبر داده که برای اولین بار از ظرفیت 7 سرنشین برخوردار بوده و جزو خودروهای SUV محسوب می شود.

این خودرو با فاصله محوری کم و همینطور پکیج کمکی پارک می تواند در فضاهای محدود پارک کند. Discovery Sport مجهز به شیشه های چندین لایه و بدنه ایرودینامیک شده تا هیچ گونه سر و صدایی وارد کابین خودرو نشود.

داخل این خودرو از سیستم های مدرنی برخوردار است که به راننده اجازه می دهد تا دید بهتری نسبت به اطراف داشته باشد و صفر تا صد این خودرو در حدود 2.8 ثانیه اعلام شده است.

برچسب ها

لندرور
مطالب مرتبط بیشتر
جابجایی‌های غول آسا قیمت خودرو لندرور در بازار+ جدول همزاد هندی لندروور دیسکاوری اسپرت یک شرکت خودروسازی، موبایل جان سخت می‌سازد! رنج‌روور ۲۰۱۸؛ هویت پاک پرچمدار لندروور ظهور پدیده سقف‌های شناور سریع ترین خودروهای ادوار تاریخ پس از جنگ جهانی اول ورود فناورانه‌ترین خودروی Land Rover بدون راننده سدان‌ لوکس لندروور (+عکس) ورود "جگوار لندرور" به عرصه خودروهای خودران بهترین خودرو ۴*۴ برای آفرود کدام است؟ لندرور ۶ سالگی "ایووک" را جشن می‌گیرد مدافع کهنه کار لنــدروور رنج روور به روایت تصویر قلـدر ژرمـــن‌ها لندروور و ماموریت متفاوت خودران‌سازی! گزارش تصویری از غرفه برند لندروور در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ لندرور طراحی جعبه مانند خودروهایش را کنار گذاشت نسل جدید "دیسکاوری" در راه است اولین رندر کوپه- اسپورت رنج‌روور+ عکس لندرور خط تولید "دفندر" را نمی‌فروشد لندروور دیسکاوری اسپرت را پیش از ورود به بازار ایران ببینید محصولات جگوار و لندروور را بیشتر بشناسید لندرور بهترین شاسی بلندش را معرفی کرد بررسی محصولات تاتا موتورز به بهانه خبر ورود این شرکت به بازار خودرو کشور لندروور شصت و هشتمین سال تاسیس خود را جشن گرفت هیولای تیـزپا! ۶۰۰ هزار دلار ناقابل برای یک دفندر قدیمی سفر دور دنیای خانواده کانادایی با لندرور و توقف یک روزه در زنجان به بهانه حفظ تازگی یک شاسی‌بلند خاص معرفی وانت پیک‌آپ لندرور دیفندر شش چرخ زولو۲؛ لندرور دیفندر ۴۷۵ اسب بخاری عرضه اولین خودرو لوکس زرهی لندرور تبدیل تخیل به واقعیت با ماشین کنترلی در اندازه واقعی «لندروور» صمیمی سهراب! لندروورنسخه ویژه‌ای از دیفندر را با نام ۲.۰۰۰.۰۰۰ به تولید رساند ماشین لندرور Defenderرا ببینید Range Rover هیبریدی به بازار می آید (گزارش تصویری)
برگشت به بالا