نصب دوربین های شهری ورامین در ایستگاه پایانی

عصرخودرو: در سال های اخیر نصب دوربین های شهری به منظور رصد ترافیک و نظارت بر عبور و مرور وسایل نقلیه یکی از خواسته های مردم و مسئولان بوده که مراحل پایانی خود را می گذراند.

پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷:۰۰

نصب دوربین های شهری ورامین در ایستگاه پایانی

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، شهرستان ورامین به دلیل همجواری با پایتخت و برخورداری از ویژگی های جغرافیایی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی با پدیده مهاجر پذیری روبرو است به همین خاطر هر روز بر تعداد جمعیت این شهرستان افزوده می شود.

امروز خیابان ها و معابر شهری ورامین به دلیل داشتن بافت سنتی دیگر جوابگوی حجم زیاد اتومبیل ها و وسائل نقلیه نیست و اگرچه برخی تغییرات صورت گرفته در سطح شهر با هدف کاهش بار ترافیک صورت گرفته اما هنوز مشکل ترافیک در برخی ساعات روز در این شهرستان دیده می شود.

ورامین پرترافیک نیازمند نصب دوربین های شهری

در سال های اخیر نصب دوربین های شهری به منظور رصد ترافیک و نظارت بر عبور و مرور وسائل نقلیه یکی از خواسته های مردم و مسئولان بوده که مراحل پایانی خود را می گذراند.

از طرف دیگر با استقرار فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و حضور معاونت ها و پلیس های تخصصی در ورامین، ضرورت راه اندازی دوربین های شهری برای برخورد با مجرمان و جلوگیری از وقوع جرم  بیش از پیش احساس می شود.

دوربین های شهری یک نیاز پذیرفته در دنیا است

حجت الاسلام سید محسن محمودی در همایش نیروی انتظامی شرق استان تهران در مهرماه سال گذشته  اظهار داشت: برخی در مدیریت ها تعارف دارند  که این امر صحیح نیست، دوربین شهری امروز یک نیاز پذیرفته شده در نظام دنیا بوده اما متاسفانه به رغم این که بارها در خطبه های نماز جمعه نیز بر نصب آن تاکید شده نصب آن همچنین بر زمین مانده است.                         

نقش دوربین های شهری در کنترل ترافیک

سید رضا طباطبایی در اسفند ماه سال 93 با اشاره به ضرورت توجه ویژه شهرداری برای نصب دوربین های شهری ادامه داد: شهرداری ورامین  نسبت به نصب دوربین های شهری در این شهرستان اهتمام لازم را انجام دهد تا قدم موثری در کنترل ترافیک و کاهش جرائم بردارد.

طباطبایی اضافه کرد: امروز در مدیریت شهری و پیشگیری از وقوع جرائم مختلف از دوربین های شهری استفاده های گوناگونی می کنند و امید است تا سال آینده این امکان در شهرستان ورامین نیز فراهم آید.                            

معاون سیاسی-انتظامی فرمانداری ورامین افزود: امروز دوربین های شهری نقش مهم و غیر قابل انکاری در کنترل ترافیک و کاهش جرائم در شهرهای مختلف ایفا می کند و باید این امکان هر چه سریعتر در ورامین نیز انجام گیرد.

نصب دوربین های شهری در کاهش وقوع جرم تأثیر گذار است

سردار سیروس فتحی راه اندازی و نصب دوربین های شهری در ورامین را امری ضروری دانست و اظهار داشت: در برخی شهرستان های حوزه استحفاظی نیروی انتظامی شرق استان تهران دوربین های شهری به منظور برخورد با مجرمان و کاهش وقوع جرم نصب شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: راه اندازی و نصب کامل دوربین های شهری در مناطق پرتردد و خیابان ها و معابر اصلی شهر ورامین همواره مورد تأکید نیروی انتظامی بوده و انتظار می رود هر چه سریعتر این موضوع عملیاتی گردد.

وی ادامه داد: امروزه دوربین های شهری به ابزار مهمی برای کمک به پلیس برای دستگیری مجرمان و متخلفان تبدیل شده و این امر باید مورد توجه همه مسئولان و متولیان امر قرار بگیرد.

شهرداری ورامین در حال نصب دوربین های شهری است

علی حیدریان با اشاره به عزم شهرداری برای نصب دوربین های شهری اظهار داشت: شهرداری ورامین با توجه به درخواست های مردم و مسئولان نصب دوربین های شهری را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار ورامین افزود: هم اکنون شهرداری ورامین در حال نصب دوربین های شهری در مناطق و خیابان های پرتردد شهر ورامین است به طوری که این دوربین ها در برخی خیابان ها و میادین نیز نصب شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون شهرداری ورامین در حال ایجاد سیستم مانیتورینگ برای این منظور است و مردم مطمئن باشند که در این راستا اقدامات لازم صورت می گیرد.

برچسب ها

دوربین
مطالب مرتبط بیشتر
تعیین بهای خدمات برای استعلام تصاویر دوربین های کنترل ترافیک نصب دکل‌های جدید برای جلوگیری از سرقت دوربین‌های نظارتی جاده‌ها جزئیات هوشمندسازی جاده ها و نصب ۲۰۰۰ دوربین آیا دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات در پایتخت خراب است؟ ۳۵۰ دوربین پلاک‌خوان دارای کد پلیس هستند دوربین های هوش مصنوعی از رانندگان موبایل به دست عکس می گیرد افزایش نصب دوربین‌های پلاک خوان در محورهای مواصلاتی همدان نصب ۲۰۰ دوربین جدید در جاده‌های کشور از شهریورماه هوندا استفاده از دوربین را جایگزین آینه‌ کناری خودرو می‌کند دوربین تقاطع جلال آل احمد_کارگر شمالی تخلفی را ثبت نمی کند دوربین جایگزین آینه بغل خودروی هوندا می شود تمام اتوبوس‌های جاده‌ای دارای سیستم دوربین جلوی راننده هستند اجرای طرح گذرگاه‌های عابران در پایتخت ثبت ۴.۳ میلیون تخلف رانندگی توسط سامانه‌های هوشمند کاهش شدید تلفات تصادفات رانندگی با نصب ۲ هزار دوربین جاده‌ای دوربین های مجهز به کد معاینه فنی، خودروهای کشور را رصد می کنند طرح اولیه تقاطع هوشمند خیابان آزمایش می شود نصب و راه اندازی دوربین ثبت تخلفات رانندگی در معابر ایلام خودروها بایدبه سیستم ثبت تخلفات مجهز شوند آشنایی با دوربین مدار‌بسته خودرو موسوم به Dashcam افزایش ۴.۴ درصدی تردد نسبت به روز قبل تجهیز دوربین‌های کنترل جاده‌ای به سرعت نقطه‌ای ۳۸ دوربین وقایع جاده‌ای اردبیل را رصد می‌کنند بیش از ۲۰۰ دستگاه دوربین در سطح شهر زاهدان ترافیک را کنترل می کنند خودروهای خودران نقاط کور را می بینند تکذیب مهم رئیس پلیس راه آغاز فعالیت ۵۲دوربین جدید پلیس برای ثبت تخلفات خوردن، آشامیدن، کمربند و سبقت لباس نیروهای انتظامی دوربین دار می شود ۷۰۰ دوربین کنترل سرعت در محورهای شریانی نصب می شود دوربینی که میزان آلودگی هوا را نمایش می‌دهد چطور از جریمه رانندگی خود به صورت آنلاین مطلع شویم؟ نصب ٢ هزار دوربین مدار بسته در جاده‌های کشور تا دو سال آینده کم‌کاری سازمان راهداری در نصب دوربین‌های هوشمند نصب دوربین های ترافیکی درگنبدکاووس هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد دوربین های چراغ قرمز جان انسانها را نجات می‌دهند وانتی که ۱۴ تن بار را جابجا می کند سهم ۱۸ درصدی وسایل نقلیه سنگین احداث دوربین‌های هوشمند در آزادراه تهران ـ‌ کرج ـ قزوین حل مشکل فنی در سامانه دوربین‌های زوج و فرد ۷۴ سامانه هوشمند ثبت تخلف عبور و مرور به بهره‌برداری رسید ۱۶ دوربین تخلفات رانندگی در سیستان و بلوچستان ثبت می‌کند رصد ترافیک شمال تهران با ۲۳۰ دوربین دوربین های کنترل سرعت در محورهای پرتردد استان قزوین نصب می شود استقرار ۴۰۰ دوربین در نقاط حادثه خیز جاده ها دو محورشریانی کهگیلویه وبویراحمد به دوربین های مداربسته تجهیز شدند آیا دوربین‌های زوج و فرد خاموش است؟ پیش‌بینی کاهش ۲ هزار نفری تلفات سوانح رانندگی با نصب ۱۸۰۰ دوربین کنترل ۸۰ دوربین چهار جهته در مشهد افتتاح شد افزایش دوربین‌های ترافیکی در قلب پایتخت تجهیزات نوین کنترل ترافیک در خیابان‌های بوشهر نصب می‌شود نیاز کرج به ۴۰۰ دوربین کنترل ترافیک ۷۰ درصد معابر کامیاران، زیرپوشش دوربین‌های ثبت تخلف قرار می‌گیرد نصب نخستین دوربین پلاک خوان و ثبت تخلفات رانندگی در شهر زاهدان ۲۰ دوربین کنترل تخلفات در محورهای استان کرمان نصب می شود نصب ۳۰ دوربین کنترل ترافیک و تردد شمار در معابر منتهی به جمکران دوربین‌های کنترل نظارتی در جیرفت نصب می‌شود دوربین‌های ترافیکی در سطح شهرستان شوشتر نصب می‌شود
برگشت به بالا