بهترین خودروهای سبز ۲۰۱۵ را ببینید

عصر خودرو : خودروهای سبز و اقتصادی این روزها به شدت در بازارهای جهانی معروف شده اند و توانسته اند طرفداران بسیاری پیدا کنند.در این گزارش به تعدادی از معروف ترین خودروهای سبز سال ۲۰۱۵ پرداخته شده است.

شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰:۰۰

بهترین خودروهای سبز ۲۰۱۵ را ببینید

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از بازار خبر، در سال های اخیر شرکت های بسیاری تلاش کرده اند تا با تولید محصولاتی با مصرف کم مشتریانی را جذب کنند که به دنبال خودروهای سبز و کم مصرف هستند.
فهرست خودروهای سبز هر روز در حال بهتر شدن و بهبود یافتن است و در سال های اخیر با تلاش خودرو سازانی همانند تسلا و تویوتا کیفیت این گونه محصولات نیز بهبود یافته است.

فولکس واگن Jetta TDI

 


فورد C-Max Hybrid
 


تویوتا کمری Hybrid
 


شورولت ولت

 


تسلا مدل اس

 



هوندا آکوورد
 


تویوتا پریوس
 


نیسان لیف

 


فولکس واگن e-Golf
 


BMW i3

برچسب ها

خودرو سبز
مطالب مرتبط بیشتر
چگونه یک خودروی سبز انتخاب کنیم؟ عدم استقبال صنایع خودرویی از فناوری‌های پاک داخلی طراحی و ساخت خودروهای الکتریکی در دستور کار جهاددانشگاهی خواجه نصیر تلاش‌های وزارت صنعت برای توسعه فناوری‌های خودروهای پاک امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای برپایی دوره‌های تخصصی خودروهای پاک در وزارت صنعت آن روی سبز کُره‌ای‌ها توسعه سبز یک انتخاب نیست ، یک اجبار است دستیابی به هوای پاک در گروی برخورداری از صنعت خودروی سبز سبزترین خودروسازان جهان خودروهای سبز با کدام برق استارت می‌خورند؟ اثر خودرویی خروج از توافق پاریس رشد فروش خودروهای سبز هیوندای تجربه شرقی در تولید خودروهای پاک بازپس گیری ۳۳۳ میلیون دلار یارانه خودرو سبز در چین خودروهای سبز چگونه به حل بحران آلودگی کمک می کنند؟ دریافت یارانه خودروی سبز در چین دشوارتر می‌شود هیوندای ۱۴ مدل خودروی سبز تولید خواهد کرد آغاز مهندسی معکوس «خودرو سبز» در کشور حمایت انگلستان از خودروهای سبز ایران، پل ژاپنی‌ها برای تامین خودرو سبز خاورمیانه و اروپا بهترین سازندگان خودروهای سبز تصاویری از موج بعدی خودروهای سبز
برگشت به بالا