عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

عصر خودرو- قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به شکل کامل کاغذ را از کروکی‌ها تا پایان خرداد با همکاری فراجا حذف می‌کنیم.

شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷:۰۰

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تجارت‌نیوز، مجید مشعلچی قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: کروکی برخط پروژه بین دستگاهی است که سال‌هاست موارد مختلف آن از عقد قرار داد، تهیه سخت افزار، آزمایش این پروژه در قم دنبال می‌شد. حدود دو ماه است که به فاز نهایی خود نزدیک می‌شود. 5 تا 6 استان حدود 90 درصد تحت پوشش کروکی برخط هستند.

او اظهار کرد: مراکز بزرگ عمدتا تحت پوشش کروکی برخط هستند به جز تعداد محدودی از قسمت‌ها که منتظر تبلت‌ هستند. طرح کروکی برخط در حال عمومی شدن است و حدود 70 درصد کروکی برخط در کشور برقرار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: اکنون امکان تبادل داده میان پلیس راهور و مرکز داده بیمه مرکزی وجود دارد و شرکت‌های بیمه هم کاملا ابزار‌ها و نرم افزار‌های خود را بروز کردند و مطابق با کروکی برخط ارزیابی و پرداخت خسارت صورت می‌گیرد یعنی تقریبا می‌توان گفت کروکی برخط عمومیت دارد و یکسری موارد نقص کوچک وجود دارد که به سبب کمبود سخت افزار‌ها است که آن را هم تکمیل خواهیم کرد.

او در پاسخ به این پرسش که چه زمانی کروکی برخط صددرصدی اجرا می‌شود؟ گفت: این مسئله بستگی به خرید دستگاه‌ها دارد ولی حتما پایان خرداد به شکل کامل کاغذ را از  فرآیند کروکی حذف خواهیم کرد در نهایت تاکید می‌شود کاغذ را به شکل کامل از کروکی‌ها برای سوانحی که نیازمند کروکی است تا پایان خرداد با همکاری فراجا حذف می‌کنیم.

برچسب ها

کروکی
مطالب مرتبط بیشتر
حذف کروکی‌های کاغذی تصادفات راه اندازی سامانه کروکی‌ الکترونیک در آینده نزدیک پرداخت خسارت توسط شرکت بیمه بدون کروکی پلیس آغاز آزمایشی سامانه ترسیم الکترونیکی کروکی تصادفات سامانه الکترونیکی کروکی تصادفات در قم راه‌اندازی شد کروکی‌ها الکترونیکی می‌شود تصادفات خسارتی تا سقف ۱۱ میلیون تومان نیاز به کروکی ندارد سقف پرداخت خسارت بدون کروکی ۱۱ میلیون تومان شد اجرای آزمایشی کروکی الکترونیک در تصادفات پایتخت + جزئیات شرایط پرداخت خسارت بدون کروکی تغییر کرد پرداخت خسارت بدون کروکی تا سقف ۷۰ میلیون ریال ابر کروکی شورولت معرفی شد (+عکس) آیا وزن خودروهای کروک نسبت به خودروهای معمولی کمتر است؟ انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث لغو نشده است معرفی نسخه کروک کلاس E توسط مرسدس بنز(+عکس) بنز از کروک زیبای خودش رونمایی کرد +عکس مدیرعامل فراری تولید لافراری اسپایدر را تایید کرد کرایسلر یک مدل جدید یعنی Sebring را که با نام ۲۰۰ شناخته می شود به محصولات خود اضافه می کند.
برگشت به بالا