پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی

عصر خودرو- شرکت خودروسازی ویتنامی، وین‌فست با افزایش تحویل خودرو، درآمد بالاتری را در سه ماهه اول ثبت می‌کند.

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹:۰۰

پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » به نقل از ایسنا، تولیدکننده خودروهای برقی ویتنامی وین‌فست به دلیل افزایش تحویل خودرو، درآمد بیشتری را در سه ماهه اول گزارش کرد. درآمد سه ماهه این شرکت بیش از سه برابر شد و به 302.6 میلیون دلار رسید اگرچه زیان خالص آن 3.5 درصد افزایش یافت.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماه اول سال نزدیک به 9700 دستگاه تحویل داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 444 درصد افزایش داشته است.

وین‌فست اعلام کرد که علیرغم رقابت شدید قیمت و عدم اطمینان اقتصادی جهانی که چشم انداز فروش خودرو را مختل کرده است، هدف سال 2024 تحویل 100 هزار خودروی برقی را حفظ کرده است. بر اساس گزارش ها، وین‌فست بی‌ثباتی اقتصادی و ژئوپلیتیکی مداوم در سطح جهانی را به عنوان یک چالش کوتاه مدت می‌بیند.

محصولات با قیمت پایین‌تر که در سه ماهه‌های آینده اضافه می‌شوند با هدف قرار دادن پایگاه مشتریان گسترده‌تر همراه با شبکه فروش رو به رشد و گسترش به بازار، به تسریع تأثیر و افزایش رشد در نیمه دوم سال کمک می‌کند.

طبق گزارش رویترز، درآمد سه ماهه اول این شرکت بیش از سه برابر سال به سال به 302.6 میلیون دلار رسید، اگرچه 31 درصد کمتر از سه ماهه چهارم سال گذشته بود. زیان خالص آن نسبت به سال گذشته با 3.5 درصد افزایش به 618 میلیون دلار رسید اما نسبت به سه ماهه قبل 12.3 درصد کمتر بود.

مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا