مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی اعلام کرد:

خودروهای وارداتی BM Cars به شوروم گودرزی رسید

عصر خودرو- شرکت BM Cars به‌عنوان واردکننده محصولات هونگچی و بستیون به کشور برای نخستین بار قرار است یک شوروم استانداردسازی شده را توسط شهرک اتومبیل گودرزی در تهران افتتاح کند. کسری شیروانی مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر خودرو توضیحاتی را در خصوص این شوروم ارائه داد.

شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲:۰۰

خودروهای وارداتی BM Cars به شوروم گودرزی رسیدخودروهای وارداتی BM Cars به شوروم گودرزی رسیدخودروهای وارداتی BM Cars به شوروم گودرزی رسیدخودروهای وارداتی BM Cars به شوروم گودرزی رسیدخودروهای وارداتی BM Cars به شوروم گودرزی رسیدخودروهای وارداتی BM Cars به شوروم گودرزی رسیدخودروهای وارداتی BM Cars به شوروم گودرزی رسیدخودروهای وارداتی BM Cars به شوروم گودرزی رسید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی در توضیح این خبر گفت: شرکت BM Cars به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه بهمن در دوره جدید واردات دو خودرو H5 و EQM5 از برند هونگچی و یک خودرو کراس اوور به نام T77 را از شرکت بستیون به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های FAW را به بازار ایران وارد کرده است. این شرکت که در برنامه خود چندین مدل خودرو دیگر را نیز برای واردات در نظر دارد قرار است به‌زودی نخستین شوروم استانداردسازی شده خود را توسط شهرک اتومبیل گودرزی شهرک گلستان تهران افتتاح کند.

شیروانی افزود: شهرک اتومبیل گودرزی بزرگ‌ترین مجموعه مولتی برند خودرویی پایتخت است که نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش چندین شرکت خودرویی و موتورسیکلت‌ساز را بر عهده دارد. نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت‌های ایران‌خودرو، سایپا، مدیران خودرو(ام‌وی‌ام و فونیکس)، بهمن موتور و نیرو موتور و نمایندگی فروش محصولات آمیکو ازجمله فعالیت‌های این شهرک اتومبیل به‌حساب می‌آید.

وی افزود: این شهرک اتومبیل علاوه بر دفتر مرکزی خود که واقع در کیلومتر 20 جاده فتح(قدیم کرج) است، در استان تهران و البرز نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش دیگری از نیز افتتاح کرده است.

شعبه BM Cars که در حقیقت نخستین شعبه استانداردسازی شده این شرکت است نیز در شهرک گلستان تهران به‌زودی افتتاح خواهد شد. اکنون خودروها در شوروم مستقر شده اند و به زودی مراسم افتتاحیه رسمی نیز با حضور مسئولین شرکت برگزار خواهد شد.

برچسب ها

BMCARSشهرک اتومبیل گودرزی
برگشت به بالا