لوکس ترین محصول گروه مدیران خودرو در معرض دید عموم قرار گرفت

اکستریم؛ جنگوهای جدید دو‌ دیفرانسیل بازار

عصر خودرو-لوکس ترین محصول گروه مدیران خودرو یعنی اکسید با نام اختصاصی اکستریم در بازار ایران عرضه می شود.

شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶:۰۰

اکستریم؛ جنگوهای جدید دو‌ دیفرانسیل بازاراکستریم؛ جنگوهای جدید دو‌ دیفرانسیل بازاراکستریم؛ جنگوهای جدید دو‌ دیفرانسیل بازاراکستریم؛ جنگوهای جدید دو‌ دیفرانسیل بازاراکستریم؛ جنگوهای جدید دو‌ دیفرانسیل بازاراکستریم؛ جنگوهای جدید دو‌ دیفرانسیل بازاراکستریم؛ جنگوهای جدید دو‌ دیفرانسیل بازاراکستریم؛ جنگوهای جدید دو‌ دیفرانسیل بازار

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، چندی پیش خبرهایی در مورد عرضه 3 مدل از محصولات این برند شنیده شد و اکنون برای اولین بار هر سه مدل این خودرو در نمایشگاه اصفهان در معرض دید عموم قرار داده شد. خانواده اکسید که با نام اکسیریم در ایران شناخته می وشد به نوعی لوکس ترین گروه ازمحصولات چری چین هستند که با الگو گیری از محصولات بنز طراحی شده اند. این محصولات موتور های بسیار قدرتمندی دارند و هر سه مدل عرضه شده توسط مدیران خودرو نیز دو دیفرانسیل هستند.

اکستریم TXL کراس اوور متوسط با طول 4775 میلیمتر و فاصله بین محوری 2.8متر است که در این کلاس در زمره بزرگترین محصولات قرار می‌گیرد و از پیشرانه 2لیتری توربو 261 اسب بخاری با حداکثر گشتاور 400 نیوتون متر نیرو‌می‌گیرد و نکته مهم در تمایز آن بهره گیری از سیستم دودیفرانسیل انتقال قدرت است. گیربکس این خودرو از نوع 8سرعته اتوماتیک AT است.

اکستریم VX بزرگترین عضو سبد محصولات اکستریم است. این محصول‌زیرمجموعه گروه چری و برند اکسید حدود 5متر طول و سه ردیف صندلی دارد و در داخل کابین آن سراسر داشبورد با نمایشگر ها پوشانده شده و تنظیم صندلی های عقب نیز برقی است. این محصول نیز از پیشرانه 2لیتری توربو 261 اسب بخاری با حداکثر گشتاور 400 نیوتون متر نیرو می‌گیرد که از طریق گیربکس  8سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود.

اکستریم LX به عنوان جدیدترین و کوچک ترین محصول این برند از یک موتور 1.6 لیتری TGDi با خروجی 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر بهره می برد که مشابه موتور نصب شده بر روی محصولاتی مثل تیگو8پرو و فونیکس اف‌ایکس است. خروجی این موتور توسط یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چهارچرخ این خودرو 4.6 متری منتقل می شود.

طراحی فضای داخل کابین این خودرو با الهام از محصولات بنز انجام شده و بلوغ طراحی آن نیز نسبت به دو مدل دیگر این برند بیشتر است. از جمله مهم ترین تفاوت ها در این مدل نسبت به نسخه های دیگر اکستریم می توان به اهرم تعویض دنده دکمه ای با قابلیت تیپ ترونیک اشاره کرد که تا کنون در هیچ یک از محصولات چینی دیگر در بازار ایران دیده نشده است.

این شرکت هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد قیمت، نوع و زمان عرضه این خودروها اعلام نکرده ولی به زودی اخبار تکمیلی از سوی این مجموعه اعلام خواهد شد.

برچسب ها

اکسیداکستریم
برگشت به بالا