وزیر فرهنگ و ارشاد:

تسهیلات خودرو و مسکن به خبرنگاران پرداخت می‌شود

عصر خودرو- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد: در زمینه تسهیلات مختلف برای خبرنگاران ترسالی شده و همه تسهیلات از جمله خودروو مسکن و دیگر تسهیلات مورد نیاز این قشر می‌آید و پرداخت می‌شود.

پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴:۰۰

تسهیلات خودرو و مسکن به خبرنگاران پرداخت می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای حضور در اختتامیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا، وارد کهگیلویه و بویراحمد شد و مورد استقبال مهدی روشنفکر_ نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، سیدعلی احمدزاده_ استاندار، امین درخشان_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

بازدید از مجتمع بزرگ فرهنگی هنری یاسوج که 15 سال است بلاتکلیفی مانده، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با استاندار و حضور در اختتامیه جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه یاسوج از برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به این استان است.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز پنجشنبه ششم مهر ماه 1402در بازدید از تالار فرهنگی و هنری یاسوج که 15 سال نیمه تمام مانده است در جمع خبرنگاران گفت: 270 میلیارد تومان اعتبار تالار بزرگ فرهنگی و هنری یاسوج تامین شده است و در اولویت اصلی وزارت هست.

وی افزود: 15 پروژه بزرگ فرهنگی و هنری نیمه کاره در سطح کشور داشتیم که در دولت سیزدهم بخش عمده این تعداد ازجمله ساری، ارومیه و کرمان افتتاح شدند.

اسماعیلی اظهار کرد: پیمانکار قول داده است که بخش اول تالار یاسوج آماده شود، امیدواریم در کمترین زمان تکمیل و تقدیم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: پروژه تالار فرهنگی و هنری یاسوج از سال 87 شروع شده و هنوز به به بهره‌برداری نرسیده است.

اسماعیلی تصریح کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد 150 میلیارد تومان اعتبار برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری و کتابخانه‌های نیمه تمام این استان اختصاص داده شد که 100 میلیارد تومان برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری و 50 میلیارد تومان برای کتابخانه‌ها اختصاص یافت.

وی تاکید کرد: با دست پُر به استان کهگیلویه و بویراحمد آمده‌ام و همه طرح‌های نیمه تمام را به اتمام خواهیم رساند.

وی افزود: دو سینما در آستانه افتتاح قرار دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در صورت تامین زمین از سوی استاندار همه اعتبار لازم برای ساخت یک سینمای دیگر در شهر یاسوج را اختصاص خواهم داد.

اسماعیلی عنوان کرد: وقتی مسئولیت وزارت ارشاد را برعهده گرفتم 4000 نفر عضو صندوق هنر بوده‌اند که هم‌اکنون اعضاء این صندوق به 11 هزار و 500 نفر رسیده است.

وی اظهار کرد: در زمینه تسهیلات مختلف از جمله خودرو و مسکن برای خبرنگاران ترسالی شده و همه تسهیلات مورد نیاز این قشر می‌آید و پرداخت می‌شود.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق فرودگاه شیراز و از محور یاسوج به شیراز وارد شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

حضور وزیر در یادواره 1225 شهید تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد دیگر برنامه سفر وزیر ارشاد به این استان است.

برچسب ها

خبرنگارتسهیلات خرید خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
شرایط شارژ کارت بلیت‌های مترو خبرنگاران اعلام شد سقف جدید برای تسهیلات خودرو توزیع کارت بلیت اعتباری خبرنگاران آغاز شد توزیع کارت بلیت ۴۰۰ هزار تومانی خبرنگاران از هفته آینده توزیع کارت بلیت خبرنگاران از هفته آینده ارسال سه مدل " پیامک " به متقاضیان طرح ترافیک خبرنگاری از شنبه تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری انحراف در اعطای تسهیلات بانکی به خودروسازان آغاز دریافت تسهیلات هزار میلیارد تومانی مصوب صنعت خودرو تسهیلات ۲ هزار میلیارد تومانی به قطعه‌سازان نرسید پایان مرداد آخرین موعد اعلام شده برای پرداخت تسهیلات صنعت خودرو جزئیات ​اعطای ۵ هزار تاکسی به ایثارگران جویای کار اعلام شد بانک سامان تسهیلات خرید خودرو می‌دهد پرداخت تسهیلات خودروسازان و متقاضیان نوسازی ناوگان تجاری تسهیل شد صدور ۳ هزار کارت بلیت یک ساله مترو برای خبرنگاران آئین نامه آرم طرح ترافیک خبرنگاران نهایی شد تعرفه اعلام شده برای طرح ترافیک خبرنگاران گمان زنی است نوسازی ۱۷ هزار تاکسی در سال۹۷ کاهش پلکانی نرخ سود خودروسازان مردی که تمام انگلیس را فقط با اتوبوس شهری سفر کرده است+تصاویر
برگشت به بالا