مجتبی استاد رحیمی معاون بازرسی خودرو و خدمات ISQI شد

عصر خودرو- مجتبی استاد رحیمی طی حکمی از طرف سعید تاجیک، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به‌ سمت معاونت بازرسی خودرو و خدمات این شرکت منصوب شد.

يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳:۰۰

مجتبی استاد رحیمی معاون بازرسی خودرو و خدمات ISQI شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی ISQI – براساس این انتصاب، مجتبی استاد رحیمی که پیش از این در شرکت‌های خودروسازی، متولی ایجاد و پایش کیفیت در بخش تولید بود اکنون از جایگاه مستقل بازرسی و نظارتی در این مسیر ایفای نقش خواهد کرد.

مجتبی استادرحیمی با 33 سال سابقه کاری در صنعت خودرو، دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی است. وی 10 سال در شرکت سایپا دیزل از سطح ریاست تا قائم مقام مدیر و مدیر مهندسی سیستم‌ها مشغول به کار بوده و پس از آن 13 سال در شرکت پارس خودرو در جایگاه‌های مدیریت کیفیت، قائم مقام مدیر کیفیت، قائم مقام معاون تولید و معاون تضمین کیفیت فعالیت داشته است. او از سال 92 به سمت معاونت کیفیت شرکت ایران خودرو منصوب شد و اکنون با بهره‌گیری از سوابق و تجارب ارزشمند خود، در مقام معاونت بازرسی خودرو و خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به حرکت در مسیر کیفیت خودرو ادامه خواهد داد.

گفتنی است عضویت در هیات مدیره شرکت‌های جتکو و ساپکو و همچنین ریاست هیات مدیره شرکت ایساکو، از دیگر افتخاراتی است که وی در سوابق کاری خود به ثبت رسانده است.

برچسب ها

ISQI
مطالب مرتبط بیشتر
وزارت صمت ISQI را به‌عنوان واحد نمونه فنی-مهندسی کشور انتخاب کرد آرایش جدید مدیریتی ISQI برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار همکاری جدید ISQI و آی‌تی بازار؛ ارزیابی معتبرترین فروشگاه‌های بازار آی‌تی ایران برای اولین بار گزارش وضعیت خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در سال ۱۳۹۹ رونمایی از تمبر اختصاصی ISQI در سی و دومین سالروز تاسیس گزارش ارزشیابی کیفی خودرو در تیرماه ۹۸ منتشر شد کسب مقام اول آموزش گروه بهمن برای دومین سال متوالی در ارزیابی ISQI تلاش ISQI برای تداوم همکاری با NAST برای ارتقا ایمنی و کیفیت خودروها اختصاص گواهینامه تائید صلاحیت رتبه بندی واحدهای اقتصادی به شرکت ISQI قرارداد همکاری بین ISQI و IDIADA اسپانیا امضا شد تقدیر مدیرکل استاندارد استان تهران از بازرسان نمونه ISQI در حوزه بازرسی فنی شهربازی Hyundai Models Earn Higher Ranking ISQI Seemingly Issues Final Warning to Local Carmakers Auto Parts Industry Unfriendly to Imports No ۵ stars vehicle manufactured in first month of ۱۳۹۶ in Iran; ISQI reported Iran ISQI Reports on Car Quality
برگشت به بالا