در گفت‌وگو با مدیر شبکه پرشیا خودرو مطرح شد:

نگاه توسعه‌ای، پیش‌گفتار ارتقا در ارزیابی است

عصر خودرو- براساس گزارش نهایی ارزیابی سال ۱۳۹۹ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان تنها ارائه‌دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، موفق به کسب هم‌زمان "دو رتبه نخست" در میان کلیه شرکت‌های واردکننده خودرو شده است.

شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷:۰۰

نگاه توسعه‌ای، پیش‌گفتار ارتقا در ارزیابی است

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مجموعه پرشیا خودرو در ارزیابی‌های اخیر در میان شرکت‌های واردکننده خودرو موفق به کسب رتبه نخست در "ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش" شده است. این شرکت همچنین در بخش "وضعیت نمایندگی‌های مجاز در بین کلیه واردکنندگان خودرو" رتبه نخست را کسب نموده است. نکته قابل‌توجه کسب رتبه یک توسط بیش از 60 درصد کل نمایندگی‌های مجاز پرشیا خودرو طی ارزیابی‌های انجام شده است. در بخش دیگر، پرشیا خودرو در زمینه "بیشترین رشد را در ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش (ستاد)" داشته است و کسب این دو رتبه نخست به‌صورت هم‌زمان طی ارزیابی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از موفقیت‌های مهم و قابل‌توجه مجموعه پرشیا خودرو در زمینه خدمات پس از فروش است. شرکت پرشیا خودرو ضمن کسب این موفقیت توانست در بخش "ارتقا رتبه سیستم خدمات پس از فروش" از رتبه 3 به رتبه 2 ارتقا پیدا کند و پی‌آمد همین رشد صعود 4 پله‌ای در رنکینگ کلی شرکت‌های با بیش از ده نمایندگی داشته باشد به همین بهانه گفت‌وگویی با مهندس محسن یزدچی، مدیر شبکه پرشیا خودرو داشتیم تا در بیشتر مورد المان‌های که بر این ارتقا رتبه و امتیاز مؤثر بودند، بدانیم.

-به‌عنوان نخستین سؤال اگر بخواهیم از فضای کلیشه‌ای که عموماً در مورد کسب رتبه بالاتر پرسیده می‌شود گذر کنیم، رویکرد پرشیا خودرو در این دو سال گذشته یعنی از سال 98 تا کنون چه تغییری کرده که نتیجه آن در رتبه‌بندی‌های سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به این وضوح مشخص است؟

در سال‌های اخیر در ادامه برنامه توسعه کمی و کیفی، رویکرد پرشیا خودرو به موضوع کیفیت ارائه خدمات مجدداً به‌روزرسانی گردید. تصمیمی که دقیقاً بعد از بسته‌شدن درهای واردات و درست زمانی که شرکت‌هایی همچون پرشیا خودرو که مبنای کارشان بر اساس واردات بود گرفته شد. پرشیا خودرو هنر انطباق دارد بدین منظور که در پی رخداد حرکت نمی‌کند بلکه در شرایط موجود رخداد را خلق می‌کند و همواره پیش از اتفاق اقدام می‌کند. در سال 97 که برنامه خریدوفروش خودرو های کار کرده (Used Car) آغاز گردید در حقیقت برای این کسب و کار جدید یک برنامه تدوین شد. از آنجا که خرید و فروش خودروهای دست دوم یک برنامه جدید در  شرکت بود، نگاه توسعه ای به شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش نیز به دنبال آن ایجاد شد .چرا که پرشیا خوردو بر این باور است که همواره باید با شرایط موجود خود را تطبیق دهد و این فرآیند به صورت مستمر ادامه دارد. متعاقب همین تفکر توسعه‌ ‌محور است که تعداد نمایندگیها در دو حوزه خدمات و فروش در دوسال اخیر با وجود ممنوعیت واردات و همچنین پیک‌های متوالی پاندمی کرونا  افزایش قابل توجه داشته این یعنی سازمان برنامه توسعه همگام با توسعه کسب و کار دارد و معطل تحمیل شرایط جدید نمی‌ماند بلکه شرایط جدید را خلق میکند . در همین راستا می‌توان به ایجاد و راه‌اندازی دو نمایندگی خدمات پس از فروش در شهرستان کرج و بلوار ارتش تهران و بیش از 10 نمایندگی فروش در استانهایی اشاره نمود که پرشیا خودرو پیش از این در آن مناطق حضور نداشت. نکته قابل توجه در توسعه دو سال اخیر ایجاد نمایندگی دوم در برخی کلانشهرها بوده است که‌ فرانچایز صورت پذیرفته مبتنی بر همین پویایی کسب و کارهای خلق شده در شرایط فعلی است.در پایان سال 98 و با وجود پاندمی کرونا شرکت پرشیا خودرو نه تنها بصورت انقباضی عمل نکرد بلکه حرکت رو به جلو را با اعمال تغییرات اساسی در شبکه فروش و خدمات پس از فروش طرح ریزی نموده و این حرکت تنها در گرو پویایی مداوم سازمان محقق شده هاست.

- اقدامات شاخص پرشیا خودرو در این بازه زمانی به چه صورت خلاصه می‌شود؟

نخستین رویکرد، سنجش بازار بود. روند خریدوفروش و ارائه خدمات به خودروهای کارکرده ب ام و تنها مختص مدل‌های 2014 به بعد است که کارکرد آن ها زیر 60 هزار کیلومتر باشد. بر اساس نقشه آماری حدود 20 هزار دستگاه خودرو با این شرایط وجود دارد که حدود 79.8 درصد آن در استان تهران و مابقی در دیگر استان‌ها پراکنش جغرافیایی دارند؛ لذا با یک UIO ثابت به سبب ممنوعیت واردات و عدم وجود خودروهای نو کسب‌وکاری جایگزین شد که با نگاه به منطق UIO و خودروهای موجود در هر منطقه توسعه کمی اخیر را موجه نماید بدین سبب که منطق این کسب‌وکار در فروش خودرو صرفاً وابسته به خودروهای موجود منطقه نیست و پوشش فرامنطقه‌ای دارد که اتصال نمایندگی را به بازار کل کشور سبب می‌شود. نگاه به این نقشه تراکمی باعث می‌شود که روند ارائه سرویس‌های فروش و خدمات پس از فروش مدیریت شود. به همین منظور بر پایه شناسایی بازار هدف، نمایندگی‌های جدیدی برای فروش محصولات ایجاد شد و متعاقب آن توسعه شبکه خدمات پس از فروش نیز به‌صورت متوازن صورت پذیرفت. این روند نه‌تنها در تهران بلکه در شهرستان‌ها هم با همین مدل دنبال شد. خدمات نیز علاوه بر تهران و کلان‌شهرها در شهرستان‌هایی که تعداد خودروهای مورد نظر (UIO) پایین است، عموما به‌صورت مجوز ارائه خدمات سرویس سریع ارائه می‌شود و در صورت نیاز به تعمیرات اساسی، توسط شبکه امداد به نزدیک‌ترین مرکز رسمی خدمات یا تعمیرگاه مرکزی تهران به‌صورت رایگان منتقل می‌شود. برای این منظور شبکه امداد پرشیا خودرو بیش‌ازپیش توسعه‌یافته است. شبکه‌ای که به‌صورت رایگان خودرو را به نزدیک‌ترین نمایندگی ارائه خدمات منتقل می‌کند و بعد از تعمیر به محل اولیه بازمی‌گرداند. این روند هرچند ممکن است هزینه بر باشد لیکن قطعاً با رسالت سازمان که رضایتمندی جامعه مشتریان است تطابق کامل دارد.

-هزینه‌ها و ملزومات راه‌اندازی یک مرکز خدمات پس از فروش در یک شهرستان به چه صورت است؟

برای ایجاد یک مرکز رسمی ارائه خدمات پس از فروش سطح یک (نمایندگی‌هایی که تمامی خدمات تعمیراتی اعم از فنی، برقی، بدنه و ... را انجام می‌دهند) باید تعداد خودروهای موردنظر بر اساس استانداردهایی که قبلاً گفته شد حداقل 500 دستگاه باشد. راه‌اندازی نمایندگی جدید، کار بسیار سخت و هزینه‌بری است چرا که هم نیاز به مکان مورد تأیید دارد، هم ساختمان اداری می‌خواهد، هم باید استانداردهای ب ام و برای تجهیز آن رعایت شود و در مرحله آخرتجهیزات و نیروی انسانی قطعا هزینه بر هستند. در هر نمایندگی خدمات پس از فروش بر اساس الزامات شرکت بازرسی پرسنل مورد نیاز 2 تا 2.5 برابر بخش فروش میباشند. در جایگاه های تعمیراتی حداقل 4 نفر پرسنل آموزش دیده (یک مکانیک، یک جلوبندی ساز، یک برق‌کار و حداقل یک نفر هم برای سرویس‌های سریع مانند تعویض روغن، لنت و..) موردنیاز است. علاوه بر این در بخش‌های ستادی نیز به همین تعداد پرسنل نیاز است. تمامی این افراد باید ابتدا در کارگاه‌های آموزشی‌های شرکت دوره‌دیده و سپس در نمایندگی مشغول به کار شوند. به همین منظور ایجاد یک مرکز ارائه خدمات در استان‌هایی که تعداد خودروهای موردنظر در آن به‌عنوان‌مثال 50 دستگاه است هم برای شرکت و هم برای آن نماینده به‌صرفه نخواهد بود. اما توجه به این نکته مهم است که باتوجه‌به شرایط گفته شده، پرشیا خودرو در مورد نمایندگی‌های خود بسیار با جدیت عمل می‌کند و دیدگاه توسعه صرفا بر مبنای توسعه کمی نیست بلکه توسعه کیفی از همان ابتدای ایجاد یک نمایندگی آغاز می‌شود و بر اساس همین رویکرد ممکن است درصورتی‌که بهبود حاصل نگردد قطع همکاری نیز صورت گیرد. در شرایطی که واردات وجود ندارد، تولید ما، مدیریت تأمین است و توسعه شبکه مفهومی شناور دارد و همواره باید توازن توسعه را در ایجاد نمایندگی‌ها مدنظر قرارداد.

-دلیل حساسیت شرکت پرشیا خودرو در شبکه خدمات پس از فروش چیست؟

مبنای اعتبار برند و اقبال بازار برای فروش، همراهی خدمات است. وقتی مشتری به نمایندگی فروش مراجعه می‌کند و مرکز خدمات را در کنار آن می‌بیند، احساس اطمینان بیشتری برای خرید آن محصول پیدا می‌کند به‌علاوه اینکه در شرایط فعلی که تمرکز این شرکت بر روی خودروهای کارکرده است، وجود مرکز فروش در کنار مرکز خدمات می‌تواند به خریدوفروش بهتر و دقیق‌تر محصولات دست‌دوم کمک کند. از سویی کسب‌وکار خودروهای کارکرده بر مبنای یک گزارش فنی کامل از خودروهای مراجعه‌کننده است و اعتبار برند پرشیا خودرو در دقت و کیفیت گزارش‌ها نقش تسهیلگری در رابطه سه‌جانبه سازمان، فروشنده و خریدار ایفا می‌کند. البته این نکته نیز لازم به ذکر است که حساسیت‌ها بر مبنای تصمیمات ناگهانی در راستای قطع همکاری نیست بلکه حساسیت های موجود نوعی از روش اجرایی را تعریف میکند که مدیریت شبکه مسیر بهبود مستمر را باید در بازه زمانی متعارف . با نمایندگی طی نماید. خوب در این مسیر اگر بهبودی پس از اقدامات موثر حاصل نشد قطع همکاری نیز گزینه ای است که امکان انتخاب دارد . قطعا سازمان با نمایندگی‌های شبکه خود در یک مسیر است و برای این کار اعتبار هم‌افزا نیاز است. قطعاً در مسیر اشاره شده گزارش رضایت مشتریان و عملکرد شبکه نمایندگی‌ها در تحقق این مهم مبنای اصلی تصمیم‌گیری‌هاست.

-قبل‌تر در مورد آموزش و اهمیت آن در ارتقا سطح کیفیت ارائه خدمات گفتید، روند دقیق آموزش در پرشیا خودرو به چه صورت است؟

شاید این جمله کلیشه‌ای باشد اما ما در پرشیا خودرو در یک جنگ مقدس، فعل خواستن را صرف کردیم. این جنگ برای توسعه است نه برای بقا چرا که پرشیا خودرو همواره خواسته است که درحال‌رشد بی‌وقفه باشد. علاوه بر این، نگاه توسعه‌ای همواره پیش گفتار ارتقا در ارزیابی است. آنچه که در توسعه کمی و کیفی رخ‌داده است را مرهون آموزش هستیم و معتقدیم نگاه ویژه به خواسته مشتری عین توسعه است و دقیقاً اینجاست که نیاز مشتری و اینکه مشتری دقیقاً چه درخواستی از شرکت پرشیا خودرو دارد بررسی، تدوین و آموزش داده می‌شود. بخشی از اینکه ما در ارزیابی‌ها، در ارائه خدمات پس از فروش، فرایند فروش و ... چگونه باید باشیم بر اساس نیاز مشتری تعریف می‌شود و حتماً نیاز مشتری در ادوار مختلف در حال بروز رسانی است و این به‌روزرسانی فقط باید با آموزش یک الگوی مداوم به‌روزرسانی شده مرتب در بخش‌های مختلف سازمان ارائه گردد. پس آموزش، آموزش و آموزش می‌تواند یک سازمان را در به‌روزرسانی پاسخ به نیازهای مشتری در سطح قابل قبولی حفظ و به ارتقا برساند و این یک اعتقاد در سطح کلان مدیریت شرکت پرشیا خودرو است.

-به‌عنوان سؤال آخر، رتبه‌بندی پرشیا خودرو در دسته شرکت‌هایی است که بیش از 10 نمایندگی دارند، در حال حاضر چند نمایندگی در سراسر کشور دارید؟

در حال حاضر شبکه خدمات پس از فروش شرکت پرشیا خودرو متشکل از 13 نمایندگی است که بر اساس توسعه آتی در برخی مراکز استان همچون اصفهان، اهواز و ساری در حال راه‌اندازی نمایندگی‌های جدید سطح یک خدمات هستیم و شهرهای بوشهر و یزد در شرف راه‌اندازی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش سرویس سریع هستند لیکن شبکه فعال فعلی در تهران متشکل از پنج نمایندگی در تهران (سه نمایندگی CAPTIVE، دو نمایندگی NON-CAPTIVE ) همچنین مشهد، شیراز، اهواز، تبریز،رشت،کرمان ،کرج و بابل شهرهایی هستند که هر کدام دارای یک نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش هستند. البته مجموع شبکه فروش و خدمات پس از فروش شرکت پرشیا خودرو در کل کشور در دارای 25 نمایندگی هستیم. تا اینجا نقشه راه 16 نمایندگی خدمات پس از فروش برای سال 1400 قطعی شده اما اگر شرایط مساعد باشد ممکن است دو نمایندگی دیگر هم علاوه بر این تا پایان سال افتتاح کنیم.

گفت‌و‌گو: روزبه نوروزیان

برچسب ها

پرشیا خودروشرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
مطالب مرتبط بیشتر
مدیرعامل جدید پرشیا خودرو منصوب شد ناترازی در عمل به قانون لاماری ایما برترین خودرو آبان ماه ایران از نظر کیفیت شد کسب رتبه دوم رضایت مشتریان توسط KTL عرضه ۱۵۰ میلیارد تومان صکوک مرابحه برای شرکت پرشیا خودرو ظرفیتی به وسعت یک جامعه شاخص های کیفی آریسان ۲ بهبود یافت امکان خرید و فروش خودروهای کارکرده و نو BMW و MINI در سایت BMWland.ir طرح فروش ویژه ب ام و و مینی بصورت نقد و اقساط در نمایندگی پرشیا خودرو نیاوران کد ۱۰۹ بالاترین سطح شرکت‌های مهندسی، بازرسی و تست، به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رسید طرح تخفیف تابستانه خدمات تیونینگ پرشیا خودرو فروش نقد و اقساطی ب‌ام‌و با شرایط ویژه طرح فروش ویژه ب ام و و مینی بصورت نقد و اقساط در نمایندگی پرشیا خودرو ۱۰۲ شریعتی کمپین تابستانه سراسری خدمات پس از فروش همراه با تخفیف فستیوال سراسری فروش ویژه اعتباری خودروهای ب ام و و مینی پرشیا خودرو تخفیف های پرشیا خودرو در بخش خدمات ویژه روز محیط زیست فروش اعتباری پرشیا خودرو برای خودروهای ب ام و و مینی آغاز شد دوچرخه برقی شهری ب ام و توسط پرشیا خودرو رونمایی شد کارگاه آموزشی ۲ روزه معرفی آپشن‌های خودرو BMW در نمایندگی ۱۳۴ دادمان پرشیا خودرو طرح فروش ویژه پرشیا خودرو به مناسبت روز دندانپزشک آخرین فرصت برای خرید دوچرخه‌های برقی ب ام و با قیمت قبل و امکان تست راید زیرساخت‌های تست و آزمون خودروهای برقی تکمیل می‌شود ماموت خودرو، پیشتاز در جلب رضایت مشتریان دو آزمایشگاه جدید شرکت بازرسی کیفیت به بهره برداری رسید مرکز آزمایش تصادف خودرو بهمن ماه سال آینده افتتاح می شود گزارش تصویری بازدید معاون رئیس جمهور از روند توسعه زیرساخت‌های آزمایشگاهی آلایندگی و ایمنی خودرو ارائه گزارش پیشرفت ایجاد مرکز تست تصادف توسط وزیر صمت در صحن علنی مجلس جشنواره فروش ویژه ب ام و ۷۳۰ صفر با تخفیف ویژه خرید نقدی شرایط فروش ویژه خودروهای صفرکیلومتر و کارکرده ب ام و توسط پرشیاخودرو طرح فروش ویژه رینگ، تایر و باتری با ۵ تا ۵۰ درصد تخفیف توسط پرشیا خودرو فروش خودرو صفر کیلومتر ب ام و همراه با نصب کاور بدنه توسط پرشیا خودرو مرکز تست تصادف خودرو سال آینده راه‌اندازی می‌شود رونمایی از داشبورد کیفیت صنعت خودرو از نگاه مشتریان تفاهم‌نامه ۶ جانبه توسعه زیر ساخت آزمون خودرویی و قطعات به امضا رسید فروش خودروهای صفرکیلومتر ب ام و توسط پرشیا خودرو نگاه توسعه محور، تکیه بر خرد جمعی و اعتقاد به بهبود مستمر سیستم، رمز توفیق پرشیا خودرو بهبود هفت نمره‌ای کیفیت محصولات ایران خودرو طرح تعویض خودروهای نو و کارکرده با محصولات ب ام و و مینی در نمایندگی پرشیا خودرو نیاوران با شرایط ویژه طرح فروش و تعویض خودروهای ب ام و و مینی ویژه روز پزشک ادعای بهبود نیافتن کیفیت خودروهای داخلی نادرست است طرح تعویض خودروهای مولتی برند با BMW و MINI و بالعکس فرصت محدود تست درایو و خرید دوچرخه برقی هیبریدی ب ام و آغاز ثبت نام مرحله دوم فروش منعطف دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و توسط پرشیا خودرو طراحی و برگزاری اولین آزمون مهارتی جامع و سراسری شبکه نمایندگی‌های سایپا سرآمدی ایران خودرو در رسیدگی به شکایات مشتریان معرفی دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و توسط پرشیا خودرو شعبه بندرعباس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران افتتاح شد به جهت پوشش کامل نیازمندی‌های مشتریان مجموعه پرشیا خودرو و عموم، دوچرخه های ب ام و در سبد محصولات این شرکت قرار گرفت تخفیف های پرشیا خودرو در بخش خدمات ویژه روز محیط زیست شرایط فروش منعطف پرشیا خودرو در قالب قرارداد "اجاره به شرط تملیک" و غیر قابل واگذاری تندیس طلایی مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی در دستان ISQI کسب رتبه نخست توسط مدیران خودرو در ارزیابی های سازمان کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) جشنواره فصلی نو، لذتی نو، فروش خودروهای ب ام و سری ۱، ۲ و ۳ کارگاه استعدادیابی نقاشی کودکان در پرشیا بوتیک ایران مال رونمایی از محصولات اکسسوری و لایف‌استایل "پرشیاتو" در پرشیا بوتیک ایران مال بیانیه شرکت پرشیا خودرو پیرو انتشار تصویری از مدیریت محترم عامل گروه ایران‌خودرو جشنواره خرید و فروش خودروهای BMW سری ۳ در نمایندگی ۱۰۲ پرشیا خودرو شریعتی جشنواره خرید و فروش خودروهای BMW سری ایکس در نمایندگی ۱۰۹ پرشیا خودرو نیاوران دورهمی خودروهای BMW سری ۵ در نمایندگی ۱۳۴ پرشیا خودرو بلوار دادمان در ارزیابی تصویر ذهنی برند ISQI شرکت کنید صدرنشینی پیکاپ‌های ایران خودرو دیزل با چهار ستاره کیفی جشنواره Trade in/up premium experience سواری‌های تولید داخل اغلب ۳ ستاره‌ای هستند خانواده پرستاره ایران خودرو کم‌ایرادترین خودروها در ایران همایش رونمایی از سبد محصولات روغن موتور "پرشیا ساین" فروش محدود دوچرخه BMW توسط پرشیا خودرو آرایش جدید مدیریتی ISQI برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار کسب رتبه برترین نمایندگی رنو توسط نمایندگی شاه پری خودروسازان داخلی در بحث کیفیت محصولات چه عملکردی دارند؟ گزارش ارزشیابی کیفی خودرو مهر ۱۴۰۰ منتشر شد فستیوال خانوادگی تجربه پرمیوم پرشیا خودرو در نمایندگی پرشیا خودرو کد ۱۵۰ الهیه جدیدترین ارزیابی کیفیت وانت های داخلی تمامی خودروهای ب ام و می توانند از پرشیا خودرو خدمات دریافت کنند برنامه های پرشیا کلاسیک ادامه دارد خرید خودرو و خدمات ب ام و با تخفیف فوق العاده گزارش ارزشیابی کیفی خودرو شهریور ۱۴۰۰ منتشر شد فستیوال سراسری تجربه پریمیوم پرشیا خودرو دورهمی جذاب کلاسیک های ب ام و در نمایندگی پرشیا خودرو لواسان استارت باکیفیت کوییکS کسب همزمان ۲ رتبه نخست در آخرین ارزیابی ISQI توسط پرشیا خودرو کوییک.اس با چهارستاره وارد جدول کیفی خودروهای داخلی شد حفظ جایگاه نخست خدمات پس از فروش توسط ماموت خودرو گزارش وضعیت خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در سال ۱۳۹۹ طرح تعویض خودرو وارداتی هنرمندان با BMW و MINI به مناسبت روز سینما محصولات بهمن دیزل در اوج کیفیت قرار گرفته اند نخستین رودشو شهری بی ام های کلاسیک ارائه خدمات اختصاصی خودروهای ب ام و X۳ با شرایط و تخفیف های ویژه ثبات کیفی خودرو در تیر گزارش ارزشیابی کیفی خودرو تیر ۱۴۰۰ منشر شد کدام خودروهای سنگین ۵ ستاره کیفی گرفتند؟ ابلاغ اهداف کیفی صنعت خودرو در سال ۱۴۰۰ توسط وزارت صمت گزارش ارزشیابی کیفی خودرو خرداد ۱۴۰۰ منتشر شد ۱۲ وسیله نقلیه که در تست تصادف IIHS امتیاز پایینی دریافت کرده‌اند طرح های فروش خودرو ب ام و و مینی با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت طرح فروش ویژه محصولات مینی تخفیف‌ ویژه در بخش خرید تایر و باتری پرشیا خودرو تخفیف‌های استثنائی در طرح تابستانی خدمات پس از فروش پرشیا خودرو دستیابی ISQI به جایگاهی ویژه در عرصه تولید ملی کشور تخفیف های ویژه خدمات صافکاری و نقاشی در نمایندگی مرکزی پرشیا خودرو گزارش ارزشیابی کیفی خودرو اردیبهشت ۱۴۰۰ منتشر شد اتوبوس آتروس ایران خودرو چهار ستاره شد رونمایی از تمبر اختصاصی ISQI در سی و دومین سالروز تاسیس نوبرانه‌های غایب در گزارش کیفی فروردین گزارش ارزشیابی کیفی خودرو فروردین ۱۴۰۰ منتشر شد جشنواره ویژه معاوضه (خریدوفروش) خودرو ب ام و شما در سراسر کشور رضایت ۹۹ درصدی مشتریان ایران‌خودرو از رسیدگی به درخواست‌ها آغاز به کار نمایندگی فروش محصولات پرشیا خودرو کد ۱۵۰ شهر تهران (الهیه) گزارش وضعیت ارزیابی خدمات فروش صنعت خودرو در سال ۱۳۹۹ خودروهای سنگین داخلی پیشتاز اخذ ستاره های کیفی وضعیت کیفی سواری‌ها در آخرین ماه سال ۱۳۹۹ نخستین وانت ۴ ستاره تولید شد شرکت های گروه بهمن در جایگاه اول خدمات فروش و پس از فروش خودروهای سنگین؛ خریدار آبروی خودروسازان داخلی است گزارش ارزشیابی کیفی خودرو بهمن ۹۹ منتشر شد سایپاکوییک ۴ ستاره شد جشنواره فروش اقساطی خودروهای کلاسیک ب ام و در پرشیا خودرو فروش فوق‌العاده اعتباری منعطف و فروش لیزینگی پرشیا خودرو مینی بوس بهمن دیزل اولین ۵ ستاره کیفی را از آن خود کرد ارزیابی کیفی خودروها چرا وانت‌سازان را تکان نمی دهد!؟ مرکز پذیرش گروه بهمن مطابق با استانداردهای جهانی است گزارش ارزشیابی کیفی خودرو دی۹۹ منتشر شد گروه بهمن در خدمات پس از فروش فراتر از استانداردهای داخلی گام برداشته است نمایندگی های ایران خودرو رتبه «ممتاز» کشور را کسب کردند حضور قدرتمند پرشیاساین در بازار قطعات یدکی، روغن، اکتان و اکسسوری ب‌ام‌و و مینی گزارش ارزشیابی کیفی خودرو آذر ۹۹ منتشر شد رضایت از فروش، قربانی تعهدات معوق بهترین فرصت برای خرید پرفروش ترین خودرو ب ام و در جهان روایت کاغذی از کیفیت خودرو گزارش ارزشیابی کیفی خودرو آبان ۹۹ منتشر شد از خدماتی متفاوت تا تخفیف‌ها و شرایط استثنائی در طرح یلدانه پرشیا خودرو شبکه گسترده فروش پرشیا خودرو در خدمت شماست فرصتی بی‌نظیر برای خرید خودروهای ب ام و و مینی مصاحبه با مدیرعامل ISQI به مناسبت روز ملی کیفیت شرایط فروش منعطف جدید پرشیا خودرو برای خودروهای ب ام‌ و و مینی و برندهای وارداتی خودروهای سنگین، خریدار آبروی کیفیت خودروهای داخلی گزارش ارزشیابی کیفی خودرو شهریور ۹۹ نقشه راه توسعه مراکز تست و آزمون در صنعت خودرو تدوین شد راه‌اندازی سامانه کارآموز تحولی در آموزش آنلاین تعمیرات خودرو گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای ششمین سال متوالی تمدید شد شاهین خودرویی به روز است و با استانداردهای اروپایی همخوانی دارد جای شاهین خالی بود خودروهای سنگین باکیفیت تولید می‌شوند پژو ۲۰۰۸ تنها خودرو ۵ ستاره گزارش ارزشیابی کیفی خودرو مرداد ۹۹ پروژه توانمندسازی سرمایه های انسانی با برگزاری آزمون جامع شایستگی های فنی در شرکت پرشیاخودرو خودروی آریزو۶ مدیران خودرو، رتبه اول را کسب نمود کدام برندهای خودرویی بیشترین امتیاز عملکرد، اجرا و چیدمان را از آن خود کردند؟ معرفی نمایندگی ها و عاملیت های برتر شرکت پرشیاخودرو تنها خودروی پنج ستاره کشور در میان محصولات ایران‌خودرو تیبا، تیبا۲ و ساینا سه‌ستاره کیفی گرفتند بازگشایی مجدد فروش انواع خودرو های ب‌ام‌و ، مینی و برندهای وارداتی با شرایط اقساطی ۲۴ ماهه در پرشیا خودرو طرح بازدید ۱۲ گانه رایگان و تعویض لنت مقرون به صرفه برند پرشیا ساین افتتاح سه نمایندگی جدید فروش محصولات پرشیا خودرو دریافت خدمات و قطعات ارزان تر با حفظ کیفیت در برند پرشیا ساین پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو خبر خوب برای مالکان خودروهای ب.ام.و و مینی در شمال و شمال شرق تهران آغاز به کار فروشگاه آنلاین لوازم خودرو، اکسسوری و لایف استایل پرشیاخودرو طرح ویژه فروش بسته سرویس های دوره‌ای BSI به خودروهای بالای مدل ۲۰۰۴ مرکز آزمون آلایندگی خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ۱۵ ساله شد طرح ویژه اعطا عاملیت فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی تخفیف‌های ویژه پرشیا خودرو برای کاور و سرامیک رنگ بدنه انواع خودروها شرایط اقساطی پرشیاخودرو برای خرید انواع خودروهای وارداتی آغاز شد سرویس VIP خرید محصولات ب‌ام‌و و مینی سرویس ویژه فروش ب‌ام‌و و مینی از منزل تعمیرگاه پرشیاخودرو در پارکینگ شما تمدید ۲ ماهه گارانتی محصولات ب ام و و مینی توسط پرشیا خودرو در خانه بمانید و به نمایندگی بروید به همراه تخفیف های ویژه و ۲ ماه تمدید رایگان گارانتی تخفیف ویژه قطعات و اکسسوری با ارسال رایگان تا پایان اسفند دومین گام پرشیا خودرو در قلب بازار قطعات یدکی کشور جمعه های طلایی پرشیا خودرو پارس ایران خودرو سه ستاره کیفی گرفت تخفیف های ویژه برای مالکان خودروهای ب.ام.و و مینی ب ام و و مینی کلاسیک را اقساطی بخرید! افتتاح نمایندگی فروش قطعات یدکی پرشیا خودرو در خیابان امیرکبیر تهران هدایای یلدایی پرشیاخودرو اعلام شد پرشیاخودرو جمعه ها تعطیل نیست با کیفیت ترین خودروهای تولیدی کشور را بشناسید +جدول رشد ۶درصدی کیفیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران رشد خودروهای ۴ ستاره در صنعت خودرو ایران گزارش عملکرد شرکتهای عرضه کننده خودرو در خصوص رسیدگی به شکایات مشتریان پژو ۲۰۰۸، با کیفیت ترین خودرو تولیدی سال ۹۷ رالی ۳ روزه BMW و MINI تهران – کاسپین ۲۰۱۹ معرفی کسب کارهای جدید پرشیاخودرو؛ از بوتیک و تیونینگ تا خودروهای کلاسیک فروش خودروهای BMW و MINI ویژه پزشکان بنزین توزیعی کشور استاندارد است کسب سومین ستاره کیفیت برای محصول سورن ایران خودرو تبریز حذف مدل‌هایی از پراید و پژو ۴۰۵ در کران بیکران توقف تولید ۲ خودرو در انتظار تصمیم شورای عالی استاندارد جشنواره تیونینگ پرشیاخودرو برای BMW و MINI آغاز فروش BMW مدل ۳۲۰i و ۳۳۰i توسط پرشیاخودرو گزارش ارزشیابی کیفی خودرو مرداد ۹۸ شعبه ۲۰۱ پرشیاخودرو بوتیک در تهران افتتاح شد مقیمی : قول می دهیم از اجرای استاندارد ها عقب نشینی نکنیم جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای سنگین قیمت های بی سابقه و رقابتی پرشیاخودرو برای خودروهای نو BMW اعلام شد شفاف‌سازی ISQI در مورد حاشیه‌های ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو کدام شرکت واقعا مقام اول خدمات پس از فروش را به دست آورد؟ پرشیا خودرو برای دومین سال متوالی رتبه اول ارزیابی خدمات پس از فروش را کسب کرد سپری برای سرمایه شما BMW کارکرده خود را بدهید، BMW نو از پرشیا خودرو با مزایای فوق العاده تحویل بگیرید فروش ویژه محصولات ب ام و آغاز شد جزییات گزارش بازرسی کیفیت مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌ها گزارش ارزشیابی کیفی خودرو اردیبهشت ۹۸ منتشر شد دناپلاس ایران خودرو چهار ستاره شد کمک به هموطنان سیل زده در خرم آباد گزارش ارزشیابی کیفی خودرو فروردین ۹۸ منتشر شد شماره‌گذاری خودروها منوط به تایید سازمان ملی استاندارد است مسابقه ساخت ویدئو با جایزه ۱۰ میلیونی استاندارد سازی سوخت به کُندی پیش می‌رود استاندارد خودرو از مطالبات جدی مردم است پرشیا خودرو پیشتاز در ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان جشن نوروزی شرکت پرشیاخودرو گزارش ارزشیابی کیفی خودرو بهمن ۹۷ منتشر شد سرویس‌های تمدید گارانتی پرشیاخودرو، سپری برای سرمایه شما فروش استثنایی BMW ۵۳۰ توسط پرشیا خودرو وفاداری مشتریان به نمایندگی های خدمات پس از فروش در ایران جمعه‌های طلایی پرشیا خودرو برای رفاه علاقه‌مندان و خریداران BMW و MINI همراهی ISQI در اجرای استانداردهای ۸۵گانه صنعت خودرو جمعه های طلایی پرشیا خودرو توسعه زیرساخت اطلاع‌رسانی مشتریان با برگزاری دوره های آموزشی آیا خودروسازان نقره داغ می شوند؟ تخفیف های ویژه در جشن خدمات یلدایی پرشیاخودرو گزارش ارزشیابی کیفی خودرو ها منتشر شد چانگان CS۳۵ چهارستاره شد پرشیا خودرو حامی رالی ۳ روزه تهران – کاسپین کلوپ BMW ایران حذف ایربگ و ترمز ای. بی. اس از خودروها صحت ندارد توقف تولید خودروهای فاقد استاندارد تا یکسال آینده افت ۳.۷ درصدی رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای ساخت داخل پس از یک سال تحریم ها در کاهش کیفیت خودروهای داخلی تاثیرگذار است شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان واحد نمونه ملی انتخاب شد طرح خودروهای کارکرده ب‌ام‌و و مینی؛ خرید مطمئن و فروش آسان با پشتیبانی پرشیا خودرو ورود پرشیا خودرو به لیگ اتومبیلرانی قانون "تعویض خودرو" در حال جا افتادن است مهلت سازمان استاندارد به خودروسازان برای مواجهه با تحریم ها چرا ۴۲ مدل موتورسیکلت غیراستاندارد اعلام نمی‌شود؟ احتمال پرداخت دیون دولتی شرکت های واردکننده با ارز آزاد قوت گرفت شرکت بازرسی کیفیت واحد نمونه کارآفرینی و ایجاد اشتغال شد تعلل در انتشار گزارش کیفی خودرو بازگشت اسطوره تحویل آنی خودروهای BMW بصورت پلاک شده کوچک و چابک به سبک M "تاخیر در تحویل" داد مشتریان خودرو را درآورد! نگاهی به وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو خرید و فروش خودروهای کارکرده و نو بی ام دبلیو و مینی توسط پرشیا خودرو تخفیف خرید نقدی۲% در شرایط ویژه تابستانه پرشیا خودرو هیچ ثبت سفارش غیرقانونی نداریم / فعالیت‌های گری مارکت ارتباطی به ما ندارد آغاز فروش BMW ۵۳۰ و BMW X۱ xDrive۲۵i با شرایط استثنایی کسب رتبه اول مدیران خودرو در رضایتمندی مشتریان در دو حوزه SSI و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات شرایط فروش استثنایی پرشیا خودرو ویژه تابستان با اقساط ۶ تا ۲۴ ماهه سکوت سازمان استاندارد یک‌ماهه شد خبرسازی مشکوک علیه پرشیا خودرو در چند روز گذشته شش محصول ایران خودرو چهارستاره کیفی دریافت کردند اینجا هوای ب ام و شما را دارند خدمات پس از فروش سایپا دیزل ۲ ستاره شد تولید ۲۰ خودروی سبک و سنگین با درجه کیفی ۴ ستاره در خرداد ماه امسال پرشیا خودرو رتبه اول خدمات پس از فروش در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال ۹۶ نتایج ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی منتشر شد شرکت ISQI موفق به کسب تندیس برند ارزش آفرین شد آذهایتکس در صدر رضایتمندی مشتریان خودروهای سنگین قرار گرفت تعرفه بالا و افزایش نرخ ارز واردات خودرو را غیر‌ممکن کرده است تست جاده‌ای ب ام و سری ۸ کوپه ۲۰۱۹ را ببینید ب‌ا‌م‌و سری ۸: تفاوت دو مدل مفهومی و تولیدی خودروهای ب ام و و مینی را در باشگاه انقلاب ببینید فرصتی برای جوان‌تر شدن مخالفت با تعویق یکساله استاندارهای ۸۵گانه‌ خودرویی نسل جدید ب ام و X۵ را ببینید اتاق مجلل ب ام و با امکاناتی که پیش از این ندیده‌اید اعلام لیست قیمت جدید BMW ۵۳۰ مدل ۲۰۱۸ در ایران لیست قیمت BMW سری ۳ مدل ۲۰۱۸ در ایران اعلام شد اجرای اجباری استانداردهای ۸۵گانه خودرو؛ راه گریزی نیست الزام به اجرای استانداردهای ۸۵گانه خودرو بلندپروازانه است شرایط فروش استثنایی ب ام و ۵۳۰ مدل ۲۰۱۸ نگاهی دقیق‌تر به توانایی‌های فنی ب ام و سری ۵ شرایط فروش استثنایی پرشیا خودرو ویژه ب ام و ۵۳۰ و ۷۳۰ افتتاح نمایندگی جدید پرشیاخودرو در منطقه آزاد ارس نخستین خودروهای مینی تحویل مشتریان شد ب ام و M۵ Competiton؛ سریع‌تر و خشمگین‌تر جریان الکتریک در کالبد X۳ هاچبک جذاب ب ام و در چالش پیست اولتیماتوم استاندارد به خودروسازان پیشنهادهای اجرای استانداردهای جدید در قالب بسته ای به سازمان ملی استاندارد رفت آغاز فروش خودروهای BMW با اقساط بلند مدت ٣٦ ماهه استانداردهای هشتادو هشت گانه ای در کار نیست از کنترل کیفی خودروسازان راضی نیستیم در آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو چه گذشت؟ اطمینان خاطر در ایام تعطیلات عید نوروز با امداد پرشیاخودرو خودروسازان درخواستی برای تعویق در اجرای استانداردها ندادند مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / اسفند ۱۳۹۶ استانداردهای ۸۵ گانه خودرو تعدیل نمی شود استانداردهای ۸۵ گانه، راهگشای خودروسازی با چارچوب های جهانی آغاز جشنواره فروش ویژه پرشیاخودرو قیمت نهایی خودروهای مینی مدل ۲۰۱۸ اعلام شد طرح بازدید رایگان نوروزی پرشیاخودرو آغاز شد اطمینان خاطر در ایام تعطیلات عید نوروز با امداد شبانه روزی پرشیاخودرو هر آنچه باید در مورد حضور دوباره مینی در بازار کشورمان بدانید کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش خودرو توسط نماینده رسمی نیسان در ایران برای دومین بار متوالی مینی رسما وارد بازار ایران شد احتمال توقف تولید ۱۰ خودرو به‌دلیل مصرف سوخت برلیانس H۲۰۰ سه ستاره شد آغاز فروش رسمی ب ام و و مینی در جزیره کیش اهدای دستگاه دیالیز توسط پرشیا خودرو برای بیماران دیالیزی در کرمانشاه پرشیاخودرو حامی مسابقات بین المللی سوارکاری تولید ۱۸ خودرو با درجه کیفی ۴ ستاره در دی ماه امسال تمام خودروها تا پایان دی ۹۷ به استاندارد ۸۵ گانه مجهز می‌شوند ضعف عرضه خودروهای جدید در بازه پرتقاضا ب ام و سری ۵ در صدر نظرسنجی رضایت مشتریان در ایران رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری افزایش یافته است سرپرست بازاریابی پرشیا خودرو : عرضه محصولات اسپرت ب ام و در بازار ایران گزارش تصویری از حضور پرشیا خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان تقدیر مدیرکل استاندارد استان تهران از بازرسان نمونه ISQI در حوزه بازرسی فنی شهربازی اسامی ۲۵ استاندارد اجباری موتورسیکلت‌ها + جدول آغاز فروش BMW سری ۲ کانورتیبل توسط پرشیاخودرو نهایت لذت رانندگی ادامه دارد واکنش ها به توقف تولید ۲۵ مدل خودروی غیراستاندارد گزارش تصویری آخرین روز نمایشگاه خودرو ساری مروری کوتاه بر نسل جدید ب ام و سری ۵ با کارشناس بازاریابی پرشیا خودرو گفت و گو با مسئول روابط عمومی پرشیا خودرو در نمایشگاه خودرو ساری حضور قدرتمند پرشیا خودرو در نخستین نمایشگاه خودرو ساری گزارش تصویری از حضور پرشیا خودرو در نمایشگاه خودرو ساری امضاء تفاهم نامه همکاری پرشیاخودرو و دانشگاه صنعتی شریف دختران پرشیا دزد به دام افتادند امضاء تفاهم‌نامه همکاری پرشیا خودرو و اتاق بازرگانی ایران و آلمان پرشیا خودرو با ارسال کانکس‌های مجهز به غرب کشور، به یاری زلزله‌زدگان شتافت دپوی ۱۰۰۰ دستگاه خودروی وارداتی غیراستاندارد از طرح‌های خدماتی تا عرضه خودروهای جدید صدور گواهی تایید نوع برای ۴۰ مدل - برند خودروی وارداتی رتبه‌بندی فعلی خودروها نظر سازمان استاندارد نیست راهبرد تولید خودرو در ایران متناسب با ضوابط جدید استاندارد تغییر می‌کند طرح بازدید رایگان پاییزی پرشیاخودرو آغازشد+لیست نمایندگی ها سازمان ملی استاندارد برای خودروسازان ضرب‌الاجل تعیین کرد از زمستان آینده هیچ خودروی ایرانی و خارجی غیراستانداردی وارد بازار نمی‌شود سدان دوست‌داشتنی ب‌ام‌و، پرقدرت‌تر از همیشه به ایران بازگشت ۳ مرحله‌ای شدن استانداردسازی خودروها ارتقا استاندارد کمی و کیفی از سال آینده تویوتا کمری به عنوان کم نقص ترین خودرو در بین خودروهای سواری شناخته شد پرشیا خودرو به کمپین حمایت از یوز ایرانی پیوست نمایندگی شماره ۱۲۵ پرشیاخودرو در تهران افتتاح شد احتمال توقف تولید ۲۰مدل خودرو در سال آینده+اسامی با توجه به مشکلات خرید خودروهای پلاک ارس، اقبال به خودروهای پلاک ملی بیشتر شده است سدان دوست‌داشتنی ب ام و، پرقدرت‌تر از همیشه به ایران بازگشت برای نخستین بار در ایران، پرشیا خودرو ب ام و سری ۳ را به تبریز آورد توقف تولید خودروهای مردود در استانداردهای ۸۳ گانه نمایندگی شماره ۲۲ پرشیا خودرو در تهران افتتاح شد رامک خودرو مزد زحماتش را گرفت برگزاری تور کشوری کنسرت های امید حجت توسط پرشیا خودرو بازگشایی نمایندگی شماره ۳ شرکت پرشیا خودرو پرشیا خودرو، حامی مسابقات درگ قهرمانی کشور گردهمایی برترین فروشندگان خودروی کشور توسط شرکت پرشیا خودرو گزارش تصویری از افتتاحیه نمایندگی شماره ۲۱ پرشیاخودرو در لواسان خدمات پس‌از فروش کدام خودروها بهتر است؟ آپشنولوژی ب ام و سری ۵ چهارستاره کیفی برای تندرپلاس ایران خودرو جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد پرشیا خودرو در سفرهای عید سعید فطر همراه شماست گزارش تصویری از مراسم رونمایی نسل جدید ب ام و سری ۵+ویدئو نسل جدید ب ام و سری ۵ در ایران رونمایی شد+ قیمت و مشخصات استانداردهای خودرویی یک مجموعه همگن است ب‌ام‌و سری۵ در ایستگاه هفتم افزایش رضایتمندی از خدمات پس‌از فروش مدل های جدید ب‌ام‌و در راه بازار ایران کوچــک و چــابک گازوییل مشمول استاندارد اجباری شد پارس تندر ۴ستاره شد بازگشت قدرتمند شاسی‌بلند‌های محبوب ب ام و با بهترین شرایط خرید آغاز عرضه ب ام و X۳ و X۴ از سوی پرشیا خودرو امید زیادی به رفع مشکل شماره‌گذاری ب ام و X۳ و X۴ در روزهای آینده وجود دارد ب ام و X۴ و هوندا CR_V در یک‌قدمی شماره‌گذاری احتمال توقف تولید ۴ خودرو تا پایان سال آینده سراتو و ساندرو سایپا ۴ ستاره کیفی دریافت کردند ولووFH‌ همچنان با کیفیت ترین کامیون کشور بهترین قرارداد زندگی را از آن خود کنید پراید از رده خارج نمی شود گزارشات ISQI مبنای ما برای تصمیم گیری و برخورد با شرکت های خودروسازی است جشن همدلی پرشیاخودرو با همکاری در امور خیریه اولین کتاب جامع BMW به زبان فارسی توسط پرشیاخودرو منتشر شد اعلام الزام های سازمان استاندارد برای ورود خودرو فعلاً ۴ شرکت امتیاز گرفتند اطمینان خاطر ب ‌ام ‌و سواران در ایام عید با امداد نوروزی پرشیاخودرو آخرین گزارشات ISQI در زمینه رضایتمندی مشتریان منتشر شد مهلت استاندارد به خودروسازان جزئیات اجرای استاندارد ۸۳گانه صنعت خودرو افزایش تعداد استانداردهای خودرویی آسمان هفتم ب ام و پلاک ملی ایران را توسط پرشیاخودرو دریافت کرد چرا برنامه تولید "خودروی رقابتی" محقق نشد!؟ ارتقا دو رتبه‌ای رضایت مشتریان از خدمات ب ام و طی دو ماه سوزوکی گراندویتارا چهار ستاره شد سری نخست ب ام و سری ۷ به‌زودی تحویل مشتریان خواهد شد سواری‌های داخلی چه کیفیتی دارند؟ تیپ‌شناســی سری ۷ در ایـــران جشن تولد ب ام و سری ۲، سری ۶ و M۳ در تهران قصر متحرک ب ام و وارد ایران شد خودروسازان داخلی بی توجه به مسئله کیفیت ثبات کیفی تولیدات داخلی معرفی ب ام و سری ۷ در مراسم سالگرد تاسیس نمایندگی نیاوران پرشیا خودرو خبری از بهبود کیفیت نیست آسمان هفتم ب ام و به ایران آمد صدرنشینی پرشیا خودرو در رضایت مشتریان از فرآیند فروش/ تقدیر از نمایندگی‌های برتر مرحله جدید فروش سری۷ به‌زودی آغاز می‌شود ایرتویا در صدر جدول رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش قرار گرفت وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو طرح‌های پرشیا خودرو برای ارتقا سرویس‌های امدادی ب‌ام‌و در ایران/ گزینه اول ب ام در ایران هستیم برگزاری سمینار بررسی استانداردهای تائید نوع و ضوابط آلایندگی خودروها در چین جدیدترین رده بندی کیفی خودروهای تولید داخل منتشر شد توضیح سازمان استاندارد درباره یک خبر ما گزینه نهایی ب ام و آلمان در ایران هستیم قطع انشعاب ۱۰۰ جایگاه سوخت غیراستاندارد هدفگذاری برای کاهش عیوب اولیه ۳ ماه ابتدایی عملکرد مزدا۳ نیو، طلایه‌دار کیفی کلاس بالای ۱۰۰ ب ام و سری ۵ را با اقساط ۶ تا ۲۴ ماهه بخرید تنها خودرو ۴ ستاره کشور واکنش استاندارد به ادعای کیفیت پایین بنزین آخرین وضعیت مزایده خودروهای لوکس فروش نقدی و اقساطی ب ام و سری ۵ با تحویل ۳۰ روزه خودروهای خارجی باید گواهینامه 'تائیدیه نوع' داشته باشند سرعت‌بخشی به جذب نوآوری در فناوری پراید و پژو ۴۰۵ از خط تولید خارج می‌شوند پرشیا خودرو در رده نخست رضایت مشتریان کیفیت یک خودرو کاهش یافت استانداردهای خودروها به ۸۳ مورد ارتقا یافته است بهترین‌های ایران هنوز سه ستاره‌اند هیچ خودرویی بیشتراز سه ستاره نگرفت امضاء تفاهم‌نامه همکاری در زمینه بازرسی و تست خودروهای داخلی با کشور فرانسه خودروی ساندرو دارای مجوز تایید نوع است استانداردهای خودرویی افزایش می‌یابد موفقیت چری در ارزیابی سازمان ISQI ( کیفیت و استاندارد) جایگاه ایران در رنکینگ جهانی کیفیت خودرو رای اعتماد مردم به سانگ یانگ کره جنوبی سری ۵ را با پیش‌پرداخت ۲۰۰ میلیون تومانی بخرید تعداد عیوب مشاهده شده در سه‌ماهه اول مالکیت خودروها سه ساله شدن گواهی تایید نوع خودروهای وارداتی شرایط فروش نقدی و اعتباری ب ام و X۳ مدل ۲۰۱۶ قرارداد مشارکت بین شرکتهای TUV NORD و ISQI اطلس خودرو، برترین شرکت خدمات پس از فروش در میان واردکنندگان خودروهای داخلی از سه ستاره بالاتر نیامدند ۳۶۵ روز پشتیبانی طلایی برای BMW سواران با ۱۶۳ میلیون تومان ب ام و ۵۲۸i بخرید! تور فرهنگی پرشیا خودرو درحمایت از خیریه‌ها نسل جدید ب ام و X۱ به ایران آمد + قیمت و شرایط فروش تصاویر نسل جدید ب ام و X۱ را ببینید تندر۹۰ و رانا صدرنشین شدند بیش از نیمی از خودروهای تولید داخل تنها یک ستاره کیفی دارند کیفیت خودروها، ناقص اعلام شد تجهیزات آزمایشگاه تست آلایندگی خودروISQI به سطح یورو ۵ ارتقاء می یابد کیفیت خودروهای داخلی بهبود می‌یابد امضای تفاهم نامه همکاری بین ISQI و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران فروش اعتباری انواع محصولات ب ام و آغاز شد گردهمایی خودروهای برند ب ام و به مناسبت ۱۰۰ سالگی تاسیس این شرکت؛در پیست آزادی تهران نمایش نسل جدید ب ام و X۱ مذاکرات خودروساز به نام ایرانی برای تولید ب ام و در ایران چه کسی پاسخگوی زیان خریداران ب ام و i۸های تازه وارد خواهد بود؟
برگشت به بالا