مدیرعامل شرکت مزین خودرو فراز اعلام کرد:

فروش ویژه هایلوکس ۲۰۲۰ با کاربری‌های سفارشی

عصر خودرو- شرکت مزین خودرو فراز که یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی ایران‌روور به حساب می‌آید فروش پیکاپ‌های هایلوکس را به‌صورت سفارشی‌سازی‌‎شده و برای کاربری‌های مختلف آغاز کرده است. ارگان‌ها، موسسات، شرکت‌ها و نهادهای دولتی و نمیه دولتی که ثبت رسمی شده‌اند و مجوز استفاده از خودرو با کاربری‌های خاص را دارند می‌توانند با ارائه درخواست خود به این شرکت خودرو با کاربری مورد نیازشان را سفارش دهند.

سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲:۰۰

فروش ویژه هایلوکس ۲۰۲۰ با کاربری‌های سفارشیفروش ویژه هایلوکس 2020 با کاربری‌های سفارشیفروش ویژه هایلوکس 2020 با کاربری‌های سفارشیفروش ویژه هایلوکس 2020 با کاربری‌های سفارشیفروش ویژه هایلوکس 2020 با کاربری‌های سفارشیفروش ویژه هایلوکس 2020 با کاربری‌های سفارشی

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، محمدرضا رمضانی مدیرعامل شرکت مزین خودرو فراز اعلام کرد خودرو‌های هایلوکس قابل ارائه مدل 2020 بنزینی با موتور 2.7 لیتری و با گیربکس 5 دنده دستی هستند و تنها به‌صورت سفارشی‌سازی شده برای کاربری مورد نظر تولید و تحویل می‌‎شوند و این شرکت هیچگونه طرحی برای فروش خودرو هایلوکس بدون کاربری ندارد. علاوه‌بر این‌ها لازم به ذکر است که این خودروها تنها به شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌های دولتی و نیمه‌دولتی فروخته خواهد شد. شرکت‌هایی که بر اساس ضوابط وزارت خانه مرتبط‌شان مجوز استفاده از خودرو با کاربری‌های خاص را دارند. به‌عنوان مثال بانک‌ها برای خودرو حمل پول، آتش‌نشانی برای خودروهای پیشرو و شرکت‌های معدنی، پتروشیمی و نفتی برای کاربری‌های خاص می‌توانند این خودروها را سفارش دهند. شرکت مزین خودرو فراز بعد از دریافت درخواست رسمی و بررسی و استعلام مجوزها، خودرو مورد نظر را برای خریداران سفارشی سازی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت مزین خودرو فراز در پاسخ به خبرنگار عصر خودرو در خصوص قیمت خودروها پاسخ داد که قیمت خودرو ها به صورت خام اعلام نمی‌شود. شرکت‌ها و نهادهایی که تمایل به خرید این خودروها دارند می‌توانند تعداد مورد نیاز به همراه کاربری مورد نظرشان را طی یک نامه رسمی به شرکت اعلام کنند و این شرکت پس از بررسی و تایید صلاحیت، استعلام قیمت را به‌صورت مکتوب به سازمان یا نهاد مربوطه ارسال خواهد کرد. اصلی‌ترین شرایط برای فروش خودرو به سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات، ثبت بودن در روزنامه رسمی و همچنین داشتن مجوز استفاده از خودرو با کاربری‌های خاص از سوی نهادهای مربوطه است. رمضانی همچنین افزود: نظر به اینکه پروسه واردات، سفارشی‌سازی و پلاک گرفتن این خودروها برعهده شرکت مزین خودرو فراز است، تمامی مراحل ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات آن نیز در همین شرکت انجام می‌شود. وی افزود: همانطور که قبلا هم گفته شد شرکت مزین خودرو فراز یکی از زیر مجموعه‌های گروه صنعتی ایران‌روور است. ایران‌روور به‌صورت تخصصی در حوزه تجهیز و سفارشی‌سازی خودروهای موجود در بازار فعالیت می‌کند. ارائه خدمات خاص مثل تبدیل کردن خودرو به آشپزخانه سیار، اتاق کار، خودرو تشریفات، کاروان و بسیاری از موارد دیگر در زمینه خصوصی‌سازی و سفارشی‌سازی خودروها به صورت صفر تا صد در این مجموعه انجام می‌گیرد. شرکت مزین خودرو فراز در نظر دارد تا علاوه بر خودرو هایلوکس، نیاز شرکت‌ها و ارگان‌ها را به دیگر خودروهای مورد نظر نیز برآورده کند. به این ترتیب که اگر سازمان یا نهادی برای یک کاربری خاص نیاز به یک خودرو دیگر داشته باشد، این شرکت می‌تواند تمام پروسه دریافت مجوز، استاندارد، تجهیز، پلاک و فروش را به‌صورت تخصصی انجام دهد و خودروهای مورد نظر را در اختیار سازمان متقاضی قرار دهد. لازم به ذکر است که گروه صنعتی ایران روور متنوع ترین تولیدات خودرو های سفارشی سازی شده را در کشور ارائه می دهد.

برچسب ها

تویوتا هایلوکسمزین خودرو فراز
مطالب مرتبط بیشتر
تویوتا هایلوکس نسخه Special محصولی متمایز تویوتا هایلوکس نسخه Specialمحصولی متمایز تویوتا Special یک هایلوکس متفاوت محبوب‌ترین خودروها در استرالیا کدامند؟ تویوتا دست دوم چند؟ +جدول تویوتا هایلوکس ۲۰۱۶ دنده‌ای را بشناسید جدیدترین قیمت محصولات تویوتا در بازار پنچ خودروی ۴*۴ تاثیرگذار در تاریخ صنعت اتومبیل قیمت جدید انواع خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول خودروهای ۶۰۰ میلیون تومانی بازار کدامند؟ تویوتا صفر چند؟ پول کمتری بدهید؛ خودرو مشابهی سوار شوید تویوتا هایلوکس ۲۰۱۶ مصداق بارز کیفیت و اطمینان تویوتا هایلوکس تولید محدود برای بازار انگلستان تویوتا هایلوکس خاص معرفی شد هایلوکس مجوز ورود به کشور را گرفت درخشش هایلوکس در سالگرد ۵۰ سالگی +عکس توقیف خودروی تویوتا هایلوکسی که با آرم پلیس تردد می کرد رُخ وحشی تر وانت‌بار محبوب تویوتا تویوتا هایلوکس به ژاپن بازمی‌گردد بهترین خودرو ۴*۴ برای آفرود کدام است؟ هیوندای در حال کار روی یک وانت جدید است هایلوکس تونکا؛ افسانه ای از دنیای اسباب بازی‌ها عرضه نسخه مخصوص تویوتا هایلوکس در کشور مالزی
برگشت به بالا