با نخستین تولیدکننده همزمان قطعات پلیمری، کامپوزیتی و فلزی بدنه خودرو در ایران آشنا شوید

حرکت پرشتاب « سرو صنعت سپاهان » در مسیر توسعه

عصر خودرو - شرکت سرو صنعت سپاهان طی سال های اخیر با وجود تحریم ها، مشکلات اقتصادی متعدد در کشور و همچنین همه گیری ویروس کرونا پیرو نامگذاری این سال به عنوان سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با افزایش ظرفیت تولید و افزودن دستگاه های جدید موفق به عرضه قطعات متنوع پلیمری، کامپوزیتی و فلزی بدنه به بازار خودرو و خطوط تولید خودروسازان شده و نخستین قطعه سازی است که در صنعت گسترده و پراهمیت خودرو کشور چنین ترکیبی از قطعات را تولید و به بازار و خطوط تولید خودروسازان عرضه می‌کند.

يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸:۰۰

حرکت پرشتاب « سرو صنعت سپاهان » در مسیر توسعهحرکت پرشتاب « سرو صنعت سپاهان » در مسیر توسعهحرکت پرشتاب « سرو صنعت سپاهان » در مسیر توسعهحرکت پرشتاب « سرو صنعت سپاهان » در مسیر توسعهحرکت پرشتاب « سرو صنعت سپاهان » در مسیر توسعهحرکت پرشتاب « سرو صنعت سپاهان » در مسیر توسعهحرکت پرشتاب « سرو صنعت سپاهان » در مسیر توسعهحرکت پرشتاب « سرو صنعت سپاهان » در مسیر توسعه

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، سرو صنعت سپاهان طی سال های اخیر با هدف شکوفایی و رشد تولید و با وجود محدودیت های فراوان، ضمن توسعه سرمایه گذاری ها موفق به عرضه محصولات متنوع و جدیدی شده است که بخش زیادی از خودروهای تولیدی کشور را پوشش می دهد و نقش مهمی در اعتلای این صنعت ایفا می کند. این مجموعه بزرگ و اثرگذار صنعت خودرو با پشتوانه سه سایت تولیدی در اصفهان و تهران، در دوران تحریم و مشکلات سال های اخیر علی رغم تمام سختی ها با هدف رشد تولید و ارتقاء صنعت خودرو موفق به عرضه بیش از 50 محصول جدید بخصوص در حوزه قطعات پلیمری و انواع سپر خودروها به صورت رنگی و خام شده است. تولیدات کامپوزیتی سروصنعت سپاهان شامل انواع سینی فن خودرو می شود و در بخش محصولات فلزی انواع در موتور، در جانبی، گلگیر جلو و عقب و رکاب خودرو به چشم می خورد.
3سایت تولیدی از اصفهان تا تهران
سرو صنعت سپاهان، نخستین تولیدکننده همزمان قطعات پلیمری، کامپوزیتی و فلزی بدنه خودرو در ایران است که فعالیتش را از سال 1382 آغاز کرده و اکنون یکی از مهمترین بازیگران عرصه خودکفایی صنعت خودرو کشور به حساب می آید. نخستین سایت تولیدی سرو صنعت در اصفهان و شهرک صنعتی سجزی در فضایی به مساحت 50هزار متر مربع واقع شده است و در سال 1382، تولید قطعات پلیمری برای نخستین بار در این سایت توسط سرو صنعت سپاهان در راستای دستیابی به تنوع گسترده قطعات و پیشرفت صنعت خودرو ایران آغاز شد. این مجموعه سپس در سال های بعد به مرور خطوط تولید قطعات کامپوزیتی و فلزی را نیز در این سایت راه اندازی کرد و با اثبات نیت شکوفایی تولید برای گسترش فعالیت ها بدون خستگی یا رکود در حوزه تولید و تنوع بخشی به محصولات، سایت دو اصفهان را با خط تولید انواع کامپاند های مهندسی تجهیز کرد به گونه ای که در نتیجه این فعالیت ها تنوع محصولات تولیدی سرو صنعت سپاهان به بیش از 250 قطعه رسید و این مجموعه با همت و تلاش مضاعف به نخستین تولیدکننده همزمان قطعات پلیمری، کامپوزیتی و فلزی بدنه خودرو در ایران و یکی از مهمترین بازیگران صنعت خودرو بدل شد.
سرو صنعت سپاهان در راستای برنامه های گسترده در زمینه گسترش فعالیت ها و اعتلای صنعت خودرو ایران، این بار به پایتخت آمد و سایت تولیدی شماره 3 خود را در شهرک صنعتی پرند در فضایی به وسعت 6500 متر مربع راه اندازی کرد اما این پایان راه در مسیر توسعه پرشتاب مجموعه سرو صنعت نبود چرا که بر اساس برنامه ای مدون و گسترده، توسعه این سایت در پایتخت به 40هزار متر مربع در دستور کار این مجموعه قرار گرفت و هم اکنون این پروژه در حال اجرا است.
نقش کلیدی تحقیق و توسعه
توجه ویژه به تحقیق و توسعه از مهمترین عوامل پویایی سرو صنعت سپاهان در ورود به حوزه جدید قطعات و ارائه محصولات جدید در راستای کمک به پویایی و خودکفایی صنعت قطعات خودرو است. تیم 10نفره تحقیق و توسعه این مجموعه متشکل از مھندسان توانمند علوم مکانیک، برق، الکترونیک، ابزار دقیق، شیمی و کامپیوتر نقش مهمی در توسعه فعالیت های این مجموعه تا کنون داشته اند و از ارکان اصلی سرو صنعت سپاهان به حساب می آیند که با اتکا به آن موفق به تحقق دستاورد های بزرگی در صنعت خودرو کشور شده است.

برچسب ها

شرکت سرو صنعت‌ سپاهان
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا