تورسس؛ مفهومی متفاوت از اتوبوس مدرسه! +عکس

عصر خودرو- تبدیل اتوبوس مدرسه با یک بیراهه نورد قدرتمند از جمله پروژه های جذابی است که مورد توجه تورسس قرار گرفته است. تورسس فعالیت خود را از سال ۲۰۱۶ میلادی آغاز کرده و دفتر مرکزی آن در جمهوری چک قرار دارد. انواع خودروهای ویژه حمل و نقل نیمه سنگین و سنگین در محصولات این مجموعه قرار دارد.

سه شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰:۰۰

تورسس؛ مفهومی متفاوت از اتوبوس مدرسه! +عکستورسس؛ مفهومی متفاوت از اتوبوس مدرسه! (+عکس)تورسس؛ مفهومی متفاوت از اتوبوس مدرسه! (+عکس)تورسس؛ مفهومی متفاوت از اتوبوس مدرسه! +عکستورسس؛ مفهومی متفاوت از اتوبوس مدرسه! (+عکس)تورسس؛ مفهومی متفاوت از اتوبوس مدرسه! (+عکس)تورسس؛ مفهومی متفاوت از اتوبوس مدرسه! (+عکس)تورسس؛ مفهومی متفاوت از اتوبوس مدرسه! (+عکس)تورسس؛ مفهومی متفاوت از اتوبوس مدرسه! (+عکس)

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، تورسس در زمینه توسعه شاسی و پیشرانه همکاری نزدیکی با ام آ ان و فولکس واگن دارد.

بنا به توضیحاتی که تورسس در رابطه با این اتوبوس متفاوت مدرسه ارائه داده؛ آنرا وسیله ای برای جابجایی دانش آموزان در مناطقی می داند که دشواری های طبیعی مسیر دسترسی به مدرسه را سخت کرده اند.

این خودرو 40 سانتیمتر از سطح زمین ارتفاع دارد و براحتی می تواند در آب با عمق 60 سانتیمتر حرکت کند.

تورسس مجهز به پیشرانه 6 سیلندر 6.9 لیتری دیزل با خروجی 290 اسب بخار و گشتاور 848 پوندفوت است. سامانه تمام چرخ محرک در این خودرو فعال بوده و شاسی آن نیز براساس پلتفرمی از ام آ ان توسعه یافته است. این مجموعه با جعبه دنده 9 سرعته دستی  زد اف هماهنگ شده اما نمونه 12 سرعته اتوماتیک زد اف نیز به عنوان آپشن ارائه می شود.

این خودروی جان سخت ظرفیت جابجایی 35 دانش آموز را دارد.

برچسب ها

کانسپتاتوبوس مدرسه
مطالب مرتبط بیشتر
کانسپت‌های فراموش‌شده بررسی اختصاص «اتوبوس دانش‌آموز» ویژه اردوهای دانش‌آموزی در کمیسیون ایمنی‌ راه‌ها اتوبوس های مدرسه هم برقی شدند برپایی "هیأت سفیران ترافیک" در مدارس ورودی غربی پایتخت کانسپت عجیب و غریب اتومبیل الکتریکی سوزوکی را ببینید + تصاویر انتشار تصویری از کانسپت جدید مرسدس-بنز انتشار طرح‌هایی از کانسپت الکتریکی مینی+تصاویر انتشار تصویری از کانسپت جدید کیا "اسمارت" تصاویر یک کانسپت الکتریکی خودران را منتشر کرد ب ام و i۸ کانورتیبل نوامبر رونمایی می‌شود استراتژی تهاجمی فیات-کرایسلر در زمینه خودروهای الکتریکی کانسپت جدید مازراتی +تصاویر کانسپت جگوار فیوچرتایپ: نمایی از آینده خودروها کانسپت های ب ام و در زمینه ابرخودروهای هیبریدی QX۸۰ مونوگراف؛ نویدبخش آینده درخشان SUV های اینفینیتی+تصاویر مانیفستی برای آینده تویوتا با ۳ کانسپت در نمایشگاه توکیو به دنبال حریف است کانسپت DS به تولید انبوه می‌رسد+عکس رونمایی تویوتا از یک خودروی مفهومی خاص +تصاویر انتشار اولین تصویر از کانسپت الکتریکی بیوک برگ برنده هیوندای در دنیای ریس رو شد مرسدس- بنز از یک کانسپت الکتریکی رونمایی کرد رونمایی از کانسپت کادیلاک Escala مدل ۲۰۱۷ +تصاویر هدیه ۵۰ سالگی مُنجی ب‌ام‌و کراس اور کانسپت اینفینیتی رخ نشان داد اینفینیتی تصویر کانسپت جدید خود را منتشر کرد ب ام و ۱۰۰ سال آینده صنعت خودرو را پیش بینی کرد سوبارو تصویری از کانسپت آتی خود منتشر کرد بیوک تصاویر کانسپت کروکی خیره کننده خود را منتشر کرد ب‌ام‌و ام۴ جی‌تی‌اس؛ کانسپتی که لباس واقعیت پوشید این کانسپت ها باید به تولید انبوه برسند
برگشت به بالا