در جلسه هم‌اندیشی شرکت بارز و دانشکده فنی دانشگاه تهران مطرح شد؛

۴۱ درصد تولید لاستیک کشور توسط شرکت بارز انجام می‌شود

عصر خودرو- مدیرکل بهره‌برداری گروه لاستیک بارز گفت: ما می‌توانیم در صنایعی مانند لاستیک با استفاده از طرح‌های روز، محصولاتی تولید کنیم و خودمان صادرکننده برتر باشیم و نشست امروز می‌تواند سرآغاز یک همکاری خوب بین دانشگاه تهران و لاستیک بارز باشد.

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴:۰۰

۴۱ درصد تولید لاستیک کشور توسط شرکت بارز انجام می‌شود

به گزراش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، نشست هم‌اندیشی مسئولان کارخانه لاستیک بارز و مدیران ارشد و اساتید دانشکده فنی دانشگاه تهران با تمرکز بر لاستیک بارز سیرجان عصر امروز (دوشنبه 31 شهریور ماه) در محل داشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

علی‌اکبر مشرفی سرپرست گروه صنعتی بارز با استقبال از برگزاری این جلسه اظهار داشت: متاسفانه ارتباط صنعت و دانشگاه آن طور که باید تاکنون محقق نشده است و ما پیش از این برای تولیدات به تکنولوژی‌های خارج از کشور متکی بودیم اما امروز تحریم باعث شده تا این فرصت به وجود بیاید که به جای اتکا به خارج، از بزرگان، فرهیختگان و اساتید دانشگاه‌های خودمان استفاده کرده و به صنعت علمی‌تر نگاه کنیم.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم در صنایعی مانند لاستیک با استفاده از طرح‌های روز، محصولاتی تولید کنیم و خودمان صادرکننده برتر باشیم و نشست امروز می‌تواند سرآغاز یک همکاری خوب بین دانشگاه تهران و لاستیک بارز باشد.

زنده‌روح مدیرکل بهره‌برداری گروه لاستیک بارز نیز گفت: لاستیک بارز در سال 72 با ظرفیت 25 هزار تن تایر شروع به کار کرد و امروز بعد از 25 سال ظرفیت تولید به 140 هزار تن در سال رسیده است و شرکت‌های دیگری همچون بارز کردستان، سامان بارز و بارز سیرجان زیرمجموعه شرکت بارز هستند. هم‌اکنون 41 درصد تولید لاستیک کشور توسط شرکت بارز انجام می‌شود و به نوعی این شرکت رهبر تایرسازان ایران است.

وی ادامه داد: لاستیک بارز در رنکینگ جهانی رتبه 54 را دارد اما متاسفانه با توجه به نرخ ارز و پایین آمدن ارزش پول ملی، ما هم‌اکنون در حال عقب افتادن در بازار جهانی هستیم.

زنده‌روح افزود: شرکت بارز سیرجان در سال 74 به بهره‌برداری رسیده و نقش مهمی در تولید بید بایر و فنر دارد. هچنین ما در این شرکت به بازیافت لاستیک‌های فرسوده و کمک به محیط زیست نیز توجه زیادی داریم.

کارن ابری نیا رئیس دانشکده فنی دانشگاه تهران نیز با ابراز خرسندی از این جلسه گفت: امروز همه بر لزوم همکاری صنعت و دانشگاه تاکید دارند و ما به دنبال اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی در دانشکده با همکاری شرکت بارز هستیم و خوشبختانه امروز اساتید و نخبگان زیادی هستند که خدمت در کشور را به سفر به خارج ترجیح می‌دهند.

برچسب ها

لاستیک بارز
مطالب مرتبط بیشتر
بارز برترین برند لاستیک کشور از نظر فروش شد بارز و اراده خلل ناپذیر کارکنان و مدیران آن اخذ گرید A تولید قطعات توسط گروه صنعتی بارز تولید تایر در کارخانه بارز کردستان از مرز ۵ میلیون حلقه گذشت طراحی و ساخت تایر ۲۳۵/۵۵R۱۹ توسط گروه صنعتی بارز برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل گروە صنعتی بارز در کرمان کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی خط تولید استیل کورد در کارخانه بارز سیرجان تاکید بر رفع موانع تولید در بارز نشست هم اندیشی گروه صنعتی بارز با اساتید دانشگاه تهران برگزار شد طراحی و تولید تایر پاپهن (Wide Base) برای نخستین بار در خاورمیانه قیمت مصرف‌کننده انواع تایرهای بارز با نرخ دولتی رونمایی از سامانه نخستین دوره پسادکتری فناورانه پیشرفت نتیجه کار گروهی است تولید همگام با استانداردهای جهانی ۲۱ درصد لاستیک خودروهای سبک در کارخانه بارز کردستان تولید می شود توجه به محیط زیست و استاندارد از محورهای توسعه پایدار است خط تولید تایر سبز در کارخانه لاستیک کردستان افتتاح شد رتبه نخست گروه صنعتی بارز در تولید لاستیک خط تولید تایر سبز افتتاح می‌شود بارز صاحب تکنولوژی و دانش فنی ایرانی محصولات جدید بارز در راه است مدیر واحد بازاریابی منطقه ای گروه صنعتی بارز:گارانتی طلایی برای محصولات گروه بارز هماهنگی با لاستیک بارز برای تامین نیاز کرمان مروری بر تصمیمات "پکرمان" بهره برداری از مجتمع لاستیک بارز کردستان با حضور رئیس جمهوری بارز به مجمع می رود
برگشت به بالا