واکنش نیکولا به اتهام کلاهبرداری

عصر خودرو- تنها چند روز پس از آنکه گزارشی از موسسه هیندربرگ در مورد کلاهبرداری شرکت نیکولاموتور و وعده‌های دروغین این شرکت برای ساخت کامیون‌های برقی منتشر شد، نیکولا و شرکت سی‌ان‌اچ، سازنده تجهیزات وسایل‌نقلیه اعلام کردند در حال کار روی ساخت نمونه اولیه کامیون برقی نیکولا هستند.

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳:۰۰

واکنش نیکولا به اتهام کلاهبرداری

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، سی‌ان‌اچ می‌گوید در نظر دارد در ادامه سال جاری، روند آزمایش این نمونه اولیه را نهایی کند و امیدوار است که بتوانند این کامیون را تا فصل چهارم سال 2021 عرضه کنند.

در همین حال کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در حال بازرسی از شرکت نیکولا است تا بتواند درستی یا نادرستی ادعاهای مطرح‌شده در گزارش هیندربرگ را مشخص کند.

در این گزارش آمده بود حداقل شرکت نیکولا و ترور میلتون، بنیان‌گذار آن به هیچ وجه نزدیک به عرضه خودروهای خود یا سیستم‌های پیشرانه آن‌ نیستند و نیکولا با وعده‌های توخالی توانسته است برخی از شرکت‌های بزرگ مثل جنرال‌موتورز و بوش را به سوی خود جذب کند.

برچسب ها

نیکولا موتورزکامیون برقی
مطالب مرتبط بیشتر
کامیون برقی خودران بدون کابل برای جاده‌های عمومی آمریکا تایید شد رونمایی جیلی از «هوم تراک» کامیون تمام برقی ۱۶ تنی از راه رسید ادامه مذاکرات جی‌ام و نیکولا ریزش ۳۰ درصدی سهام نیکولاموتور استعفای رئیس نیکولاموتور خودروی الکتریکی نیکولا و جنرال موتورز تسلا را به چالش می‌کشد ساخت اولین خودرو حمل بار بدون راننده فناوری جدید باتری قدرت پیمایش خودرو را ۲ برابر می کند ایجاد نخستین باند برقی در اتوبان‌های آلمان کامیون برقی و هوشمند ایرانی روانه بازار می شود تولید کامیون‌های برقی ولوو به واقعیت پیوست! دایملر کامیون های برقی غول پیکر می سازد آغاز بکار اولین کامیون برقی جمع‌آوری زباله در هامبورگ کامیون برقی تسلا ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند! نخستین کامیون برقی ولوو رونمایی شد آزمایش عملی کامیون‌های برقی تسلا در آمریکا ساخت ایستگاه‌های شارژ برای کامیون‌های برقی تسلا استقبال از کامیون‌های برقی تسلا رونمایی از کامیون برقی نیمه خودکار تسلا رونمایی از اولین کامیون تمام برقی دنیا تسلا از کامیون برقی خود رونمایی می‌کند خودروی برقی با سیستم شارژ خورشیدی به بازار می آید
برگشت به بالا