وزارت بهداشت ۶۳ آمبولانس از ایران خودرو دیزل تحویل گرفت

عصر خودرو- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۶۳ دستگاه از ۸۰۰ آمبولانسی که قرارداد آن با شرکت ایران خودرو دیزل بسته شده بود به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱:۰۰

وزارت بهداشت ۶۳ آمبولانس از ایران خودرو دیزل تحویل گرفت

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از وزارت بهداشت، سیدکامل تقوی نژاد، در مراسم تحویل این آمبولانس ها افزود: تاکنون وزارت بهداشت از مجموع  این قرارداد، تعداد 237 دستگاه آمبولانس را تحویل گرفته است. 63 دستگاه آمبولانس جدید، نیاز به طی کردن مراحل اداری توسط دستگاه‌های نظارتی و گمرک داشت که از همکاری و مساعدت آنها تشکر می کنم.
تقوی نژاد ادامه داد: بر اساس قرارداد منعقد شده، شرکت ایران خودرو تعهد تامین 500 دستگاه آمبولانس دیگر را دارد که در همین زمینه کمیته مشترکی تعریف شد تا با تکیه بر توان داخل و استفاده از توانمندی های محققان و صنایع داخلی و همکاری های بین المللی این آمبولانس ها تهیه شوند.
وی تاکید کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه و افزایش نرخ ارز، این کمیته نحوه ساخت و تحویل 500 دستگاه آمبولانس دیگر را ارزیابی و همکاری مشترک با ایران خودرو را در این زمینه ادامه خواهیم داد.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت با اشاره به گسترش مراکز بهداشتی و درمانی در کشور اظهار داشت: در سال‌های آینده به آمبولانس‌های بیشتری احتیاج خواهیم داشت.

 

برچسب ها

آمبولانس‌
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا