بررسی شاسی‌بلند الکتریکی آئودی e-tron S جدید + فیلم

عصر خودرو - انتظار می‌رود آئودی e-tron S از نیمه دوم سال ۲۰۲۰ عرضه شود و ارباب حلقه‌ها ادعا کرده این خودرو اولین محصول الکتریکی دنیا با سه پیشرانه الکتریکی است که وارد تولید انبوه می‌شود.

سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳:۰۰

بررسی شاسی‌بلند الکتریکی آئودی e-tron S جدید + فیلمبررسی شاسی‌بلند الکتریکی آئودی e-tron S جدید + فیلمبررسی شاسی‌بلند الکتریکی آئودی e-tron S جدید + فیلمبررسی شاسی‌بلند الکتریکی آئودی e-tron S جدید + فیلمبررسی شاسی‌بلند الکتریکی آئودی e-tron S جدید + فیلم

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آئودی e-tron و e-tron اسپورت بک به زودی صاحب برادر جدیدی با پسوند S خواهند شد که نسخه‌ای سریع‌تر و پرفورمنس از این شاسی‌بلند الکتریکی می‌باشد.
انتظار می‌رود آئودی e-tron S از نیمه دوم سال2020 عرضه شود و ارباب حلقه‌ها ادعا کرده این خودرو اولین محصول الکتریکی دنیا با سه پیشرانه الکتریکی است که وارد تولید انبوه می‌شود. دو پیشرانه الکتریکی در اکسل عقب و یکی نیز در بخش جلو نصب شده است. البته واژه کلیدی در بین ادعا‌های آئودی همان “تولید انبوه” می‌باشد.

به این ترتیب با فشار پدال گاز قدرت بیشتری وجود خواهد داشت؛ اما بد نیست نگاهی هم به آمار و ارقام داشته باشیم. e-tron S قدرت 429 اسب بخاری و گشتاور 808 نیوتون متری در دنده D داشته، اما در حالت اوور بوست است که خروجی پیشرانه‌ها به 496 اسب بخار و گشتاور به 973 نیوتون متر افزایش می‌یابد. البته مدت‌زمان این حالت حداکثر 8 ثانیه خواهد بود. دو کراس اوور e-tron S و e-tron S اسپورت بک آئودی شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 4.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 211 کیلومتر در ساعتی دارند.

ارباب حلقه‌ها می‌گوید شارژ 5 تا 80 درصدی باتری 95 کیلووات ساعتی این شاسی‌بلند الکتریکی با استفاده از شارژر سریع 150 کیلوواتی در حدود نیم ساعت انجام خواهد شد. این باتری را می‌توان با شارژر 11 کیلوواتی هم شارژ کرد، اما آئودی اشاره‌ای به شعاع حرکتی خودروی خود نداشته است.

حالا که با مشخصات این کراس اوور آشنا شدیم بیایید دلیل اصلی نگارش این خبر را بازگو کنیم. خب سوال اصلی این است: آیا شما می‌توانید با شاسی‌بلند الکتریکی، اما اسپورت آئودی دریفت کنید؟ خب بهتر است این ویدئوی کوتاه را ببینید تا سورپرایز شوید!

 

برچسب ها

آئودیE-Tron
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا