وانت بارهای قزوین ساماندهی می‌شوند

عصر خودرو- سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین از ساماندهی وانت بارها در سطح شهر با هدف کاهش ترافیک خبر داد.

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹:۰۰

وانت بارهای قزوین ساماندهی می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، وحید مقدم سلیمی سه شنبه شب در نشست علنی شورای شهر قزوین با بیان اینکه معضل وانت بارها و دستفروشان و مسائل و مشکلات پیرامونی این آسیب، از جمله مشکلات پیش روی مدیریت شهری می باشد، افزود: شهرداری قزوین به تنهایی قادر به جمع آوری و ساماندهی سدمعبر وانت بارها نیست و رفع این مشکل نیازمند همکاری مطلوب مراجع قضایی، نیروهای انتظامی و پلیس راهور به ویژه مشارکت شهروندان ضروری است.
این مسوول اظهار داشت:حضور مداوم این وانت بارها در مناطق گوناگون شهر از جمله نقاط پرتردد و حادثه خیز و مراکز شهر موجب بروز مشکلات فراوانی مانند ایجاد تراکم ترافیکی می شود.
مقدم سلیمی با بیان اینکه ساماندهی وانت بارها و دستفروشان موضوع جدی است، ادامه داد: مسوولان باید برای رفع مشکلات همدل باشند و همکاری لازم در این راستا انجام شود.
وی تاکید کرد:  با فراهم آوردن فضایی اختصاصی برای وانت بارها می توان امنیت روانی و اجتماعی را به سطح شهر برگرداند و هم به کسب و کار این عده آسیب وارد نساخت.
این مسوول تصریح کرد:افزایش تعداد دستفروشان و وانت بارهای فروشنده سیار بر کسی پوشیده نیست به طوری که در چند ماه منتهی به پایان سال با وجود تلاش ها و اقدامات شهرداری، با افزایش  چند برابری وانت بارها شاهد اخلال در عبور و مرور و تردد در سطح شهر می شویم که امیدواریم این رویه با هماهنگی سایر دستگاه های ذیربط اصلاح شود.

طی سالیان اخیر توقف خودرو بارها و گاه پارک دوبل آنها در خیابان های قزوین موجب اعتراض شهروندان شده و علاوه بر ایجاد ترافیک و اخلال در تردد و عبور و مرور سایر خودروها گاه باعث ایجاد تصادف نیز شده است.

 

برچسب ها

وانت‌ بار‌
برگشت به بالا