با حضور رئیس جمهور انجام شد

افتتاح خط تولید خودروی تجاری سنگین با نام «چاپار»

عصر خودرو- رئیس جمهور خط تولید خودروی تجاری سنگین با نام اصیل ایرانی «چاپار» را در کیلومتر ۳۰ اردبیل به مشگین‌شهر افتتاح کرد.

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱:۰۰

افتتاح خط تولید خودروی تجاری سنگین با نام «چاپار»

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، عملیات اجرایی این واحد تولیدی خودروسازی در سال 86 در زمینی به مساحت 50 هکتار آغاز شد و تولید خودروهای سنگین در 3 فاز برای این مجموعه پیش‌بینی شده است که فاز اول این طرح امروز با حضور دکتر روحانی افتتاح شد.

برای بهره‌برداری فاز اول این طرح عظیم که به صورت کامل توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود، 10 هزار میلیارد ریال هزینه شده و برای 1200 نفر اشتغال‌زایی دارد.

پیش‌بینی شده که در 4 سال آینده این طرح عظیم خودروسازی به صورت نهایی تکمیل و راه‌اندازی شود که در آن صورت 5 هزار نفر در این واحد تولیدی مشغول به کار خواهد شد.

رئیس جمهور پس از رونمایی و افتتاح خط تولید کامیون چاپار از بخش‌های مختلف فاز یک این مجتمع تولیدی بازدید و با مهندسان و کارکنان این بخش گفتگوکرد.

روحانی همچنین از نخستین کامیون چاپار تولید شده در این کارخانه رونمایی کرد.

مرتضی الله وردی مدیر عامل شرکت حدید مبتکران گزارشی از روند اجرای این طرح و مراحل تکمیل فاز اول و روند اجرای فازهای بعدی به رئیس جمهور ارایه کرد.

 

برچسب ها

افتتاح خط تولیدروحانی
مطالب مرتبط بیشتر
ساخت ۲ واحد خودرو دامغان در سفر رئیس جمهوری آغاز می شود حسن روحانی با افزایش قیمت خودرو مخالفت کرد روحانی استعفای آخوندی و شریعتمداری را پذیرفت روحانی وامدار شریعتمداری است! نامه اعضای شورای شهر تهران به رئیس جمهور درباره طرح توسعه حمل و نقل دستور خودرویی رئیس‌جمهور با بازار چه می‌کند؟ گزارش رییس‌جمهور به مردم درباره پرونده تخلف در واردات خودروهای خارجی خودروی تشریفات روحانی در اتریش آمار گواه رشد تولید خودرو، سکه و تامین منابع ارزی است افتتاح سه کارخانه جدید فولکس‌واگن برای تولید خودروهای شاسی‌بلند و برقی در چین فاز دوم توقف خط تولید، بیخ گوش خودروسازان خط تولید محصول جدید آمیکو گشایش یافت بازدید وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان از پایگاه تولید ایران خودرو روحانی سرزده به ایستگاه اورژانس و پایگاه امداد ونجات رفت فاز اول طرح افزایش تولید و ارتقای کیفیت بنزین و گازوئیل پالایشگاه نفت بندرعباس افتتاح شد باگذاشتن قرآن در داشبورد، خودرو اسلامی نمی‌شود
برگشت به بالا