فعالیت بیدود با شرایط جدید از فردا آغاز می‌شود

عصر خودرو- یکی از مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: دوچرخه‌های اشتراکی نارنجی از فردا به تهران بازمی‌گردند و فعالیت خود را با شرایط جدید آغاز می‌کنند.

دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷:۰۰

فعالیت بیدود با شرایط جدید از فردا آغاز می‌شود

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ،  یکی از مدیران حمل و نقل شهرداری تهران خبر از بازگشت دوچرخه‌های نارنجی از فردا به تهران داد و اعلام کرد: فعالیت جدید دوچرخه‌ها با شرایط متفاو ت از قبل خواهد بود. 

وی افزود: توافق اولیه با شرکت بی‌دود انجام گرفته ولی هنوز نهایی نشده و ممکن است بزودی  توافق با شرکت‌های مشابه هم طی فراخوانی جهت توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری آغاز کنند. 

وی ادامه داد: ودیعه دوچرخه‌های اشتراکی در دور جدید فعالیت شرکت‌ بی‌دود، حذف و حق عضویت یکساله دریافت می‌شود که مبلغ آن حدود 50 هزار تومان خواهد بود. 

وی بیان داشت: شارژ روزانه هم به ازای نیم ساعت مسافت 1500 تومان است و همه این موارد جهت تشویق بیشتر شهروندان برای استفاده از دوچرخه در نظر گرفته شده است. 

یکی از مدیران حمل و نقل شهرداری تهران گفت: همانطور که شهروندان از رفتن بیدود غافلگیر شدند برای بازگشت آن نیز غافلگیر خواهند شد.

 

 

برچسب ها

ستاد مدیریت حمل‌و نقل و سوختبیدود
مطالب مرتبط بیشتر
طرح توسعه بیدود به منطقه ۳ رسید بیدود برقی سال آینده راه اندازی می‌شود ثبت نام از متقاضیان اشتراک بیدود از امروز فعالیت ۱۱۰۰ دوچرخه بیدود در ۲۷ ایستگاه منطقه ۲ تهران جزئیات توافق بیدود با شهرداری اعلام شد آزمون و خطای «بیدود» در شهر دوم مدل اقتصادی بیدود کار دستش داد ارائه وام خرید دوچرخه به تهرانی‌ها سهامی از بیدود نمی‌خریم حناچی: چرخ اقتصادی بیدود نمی‌چرخید چرایی جمع‌آوری دوچرخه‌های «بیدود» از سطح شهر تهران «بیدود» بلای آسمانی بر سر رانندگان ودیعه بیدود برای دانشجویان وخبرنگاران رایگان شد تکذیب عضویت رایگان خبرنگاران در «بیدود» «بیدود» برای خبرنگاران رایگان می‌شود دبیرخانه کارگروه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت به وزارت راه منتقل می شود سرپرست جدید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت منصوب شد طرح اسقاط خودروهای فرسوده شتاب گرفت بار مالی سامانه هوشمند سوخت برای دولت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت تا نیمه نخست امسال تعیین تکلیف می شود تأیید قطع سوخت رسانی در برخی نقاط پایتخت ستاد سوخت منحل نمی‌شود شرکت سوئیسی ویتول به جمع تأمین‌کنندگان بنزین ایران پیوست آخرین وضعیت ستاد سوخت پس از واگذاری به وزارت راه رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت منصوب شد ستاد مدیریت حمل ونقل وسوخت زیرمجموعه سازمان راهداری می شود گزارش تفحص از مدیریت سوخت اول دی‌ نهایی می‌شود پول کسانی که خودرو اسقاط کرده اند پس می دهیم ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت، به وزارت راه و شهرسازی رفت آیین‌نامه ستاد مدیریت حمل‌و نقل و سوخت تغییر کرد
برگشت به بالا