توسط محققین دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان انجام گرفت؛

ارتقای قطعات گیربکس اتوماتیک خودرو در کرمان انجام شد

عصر خودرو- در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، ارتقا و بهینه‌سازی قطعات گیربکس‌های اتوماتیک (CVT ) خودروهای ساخت شرکت کرمان موتور، توسط محققان پژوهشکده انرژی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفت کرمان با همکاری متخصصان این شرکت انجام گرفت.

يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷:۰۰

ارتقای قطعات گیربکس اتوماتیک خودرو در کرمان انجام شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  رئیس پژوهشکده انرژی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان  با اشاره به منویات مقام معظم رهبری  مبنی بر اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط فشار، در شرایط تحریم،  دشمنی‌ها و خصومت‌های شدید می‌تواند تعیین‌کننده رشد و شکوفایی کشور باشد افزود: در همین راستا و با توجه به رسالت دانشگاه مبنی بر رفع مشکلات جامعه و ارتباطات موثر بین صنعت و دانشگاه، محققان پژوهشکده انرژی با همکاری متخصصان شرکت کرمان خودرو، اقدام به رفع عیب و بهینه‌سازی قطعات گیربکس‌های اتوماتیک (CVT ) خودروهای ساخت شرکت کرمان موتور کردند.

سیدمحمدحجت محمدی با بیان اینکه تحریم‌ها مانع تامین به موقع قطعات گیربکس خودروها بوده است تصریح کرد: محققین پژوهشکده توانستند با بررسی قطعات معیوب به تکنولوژی ساخت این قطعات دست یافته و علاوه بر بهبود کیفیت و بهینه‌سازی عملکرد، موجب صرفه‌جویی ارزی و رونق تولید نیز شوند.

وی ادامه داد: شرکت کرمان خودرو نیز در راستای تقویت همکاری با دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و به منظور تکمیل و تجهیز آزمایشگاه سوخت و احتراق این پژوهشکده، تعدادی موتور از محصولات این شرکت را در اختیار پژوهشکده قرار داده است.

رئیس پژوهشکده انرژی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان تصریح کرد: پس از تکمیل و بهره‌برداری از آزمایشگاه مذکور، این پژوهشکده آمادگی خواهد داشت که خدمات آزمایشگاهی و پژوهشی متنوعی را در اختیار آن شرکت قرار دهد که از جمله این خدمات آزمایشگاهی می‌توان به اندازه‌گیری توان و گشتاور موتور، آنالیز فرآیند احتراق و تحلیل ترمواکونومیکی سیکل‌های تولید توان اشاره کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونیِ جامعه، دانشگاه‌ها در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی نقش موثری در رفع موانع و مشکلات صنعت و جامعه خواهند داشت.

وی با قدردانی از عزم دفتر منطقه‌ای شرکت کرمان موتور در استفاده از دانش بومی و حمایت از تحقیقات دانشگاهی،   ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌ها در آینده گسترش بیشتری خواهد داشت.

 

برچسب ها

گیربکس اتوماتیک
مطالب مرتبط بیشتر
یاران روزهای پرترافیک ۵ عملی که نباید در خودرو های اتوماتیک انجام داد نکاتی فنی در رابطه با رانندگی با خودروهای گیربکس اتوماتیک دو کلاچه با ۲۵ میلیون تومان ساندرو اتوماتیک بخرید ۵ مورد ممنوعه در خودرو‌های اتوماتیک را بشناسید! گیربکس اتوماتیک بهتر است یا جعبه دنده دستی؟ راهکارهای نگهداری از گیربکس اتوماتیک عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ چرا گیربکس اتوماتیک تقه می‌زند؟ بررسی کلی مکانیزم گیربکس اتوماتیک عرضه برلیانس با موتور و گیربکس جدید محصولات اتومات ایران خودرو در مسیر بازار عراق چرا گیربکس‌های اتوماتیک در برخی موارد به سختی از حالت P خارج می‌شوند؟ قیمت گیربکس اتوماتیک برخی خودروهای تولید داخل فوت‌وفن نگهداری از گـیربـکس خودرو تولید دو مدل گیربکس اتومات در مگاموتور ۵ عامل مخرب گیربکس اتوماتیک را بشناسید چگونه از گیربکس اتوماتیک خودرو مراقبت کنیم؟ جگوار E-Pace را ببینید + ویدئو سازنده گیربکس اتوماتیک دنا پلاس معرفی شد آغاز همکاری پانچ بلژیک در تولید گیربکس برای صنعت خودرو ایران نخستین واحد تولید گیربکس اتوماتیک کشوردرزنجان احداث می شود ایجاد اولین واحد تولید گیربکس اتوماتیک کشور در زنجان
برگشت به بالا