ارتقاء فرهنگ عمومی و اطلاع‌رسانی، اهداف اصلی تشکیل استودیو پلیس پایتخت

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور پایتخت گفت:‌آموزش و ارتقای فرهنگ عمومی و اطلاع‌رسانی از جمله اهداف تشکیل استودیو پلیس پایتخت است.

چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴:۰۰

ارتقاء فرهنگ عمومی و اطلاع‌رسانی، اهداف اصلی تشکیل استودیو پلیس پایتخت

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت در مراسم افتتاح استودیو پلیس پایتخت به نقش بی‌بدیل رسانه پرداخت و اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و آموزش و همچنین اطلاع‌رسانی دو کارکرد رسانه در پیشگیری اجتماعی است. 

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: شهر تهران با بیش از 12 میلیون جمعیت ثابت و شناور با بی‌نظمی، گره ترافیکی، آلودگی هوا، ناهنجاری اجتماعی، مهاجرت، تصادفات و سوانح و سوء مصرف مواد و ... نشان می‌دهد که برای موفقیت در تمام حوزه‌ها نیازمند اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی است. 

وی به ماموریت‌های استودیو پلیس پایتخت پرداخت و گفت:‌ آموزش و ارتقای فرهنگ عمومی با تولید و پخش برنامه‌ها‌ی آموزشی فرهنگی و آموزش کاربران ترافیک و همچنین انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی از  جمله اهداف ایجاد استودیو پلیس پایتخت است. 

وی به مطالعات تطبیقی مراکز استودیو پلیس شهرهای مهم جهان برای ساخت این مجموعه اشاره و بیان کرد: با برگزاری جلسات هم‌اندیشی با مسئولین و کارشناسان این مرکز طراحی و ساخته شد؛ این مرکز دارای دو هسته فیبر نوری به طول 23 کیلومتر از مقر پلیس راهور پایتخت تا صدا و سیما است؛ استودیو تلویزیونی فضای باز و اتاق فرمان از جمله تجهیزات استودیو پلیس پایتخت  است.

 

برچسب ها

سیستم هشدار سریع جاده‌ای
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا