افزایش ۳۰.۱ درصدی دستمزد راننده‌ ماشین‌های سبک- سواری

عصر خودرو- بیش‌ترین افزایش دستمزد ساعتی در طرح‏ های عمرانی سال گذشته مربوط به راننده‌ ماشین‌های سبک- سواری به میزان ۳۰.١ درصد است.

سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱:۰۰

افزایش ۳۰.۱ درصدی دستمزد راننده‌ ماشین‌های سبک- سواری

  به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، راننده های ماشین های سبک بیشترین افزایش دستمزد ساعتی را به خود اختصاص دادندبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در این آمارگیری، اطلاعات مربوط به دستمزد ساعتی نیرو‌های انسانی شاغل در طرح‏ های عمرانی (109مورد) با ارسال پرسشنامه‌ مربوط از طریق رایانامه به تعدادی از پیمانکاری‏ های نمونه‌ مجری طرح ‏های عمرانی در سطح استان تهران جمع‏‌آوری می‌‏شود. این طرح در بهمن سال ١٣٩٧ برای جمع‌‏آوری اطلاعات مربوط به نیمه‌ دوم همان سال اجرا شده است.

در بین تمامی اقلام مورد آمارگیری، «راننده‌ درجه‌ یک جرثقیل» با ١٢,٧ درصد دارای بیش‌ترین افزایش و «بنای سنگ‌چین درجه‌٢ » و «نقاش درجه ‌٢ ساختمان» با ۰.١ درصد، دارای کمترین افزایش در متوسط دستمزد ساعتی نسبت به دوره‌ قبل بوده‌اند.

همچنین، مقایسه‌ متوسط دستمزد ساعتی در این دوره با دوره‌ مشابه سال قبل نشان می‌دهد که بیش‌ترین افزایش دستمزد ساعتی مربوط به «راننده‌ ماشین‌های سبک- سواری» با ٣۰,١ درصد و کمترین افزایش دستمزد ساعتی مربوط به «سنگ‌تراش درجه‌٢ » با ٩.٥ درصد بوده است.

براساس نتایج حاصل از این آمارگیری، متوسط دستمزد ساعتی برخی از نیرو‌های انسانی شاغل در طرح‌های عمرانی در نیمه‌ دوم ١٣٩٧ و تغییرات آن نسبت به دوره‌ قبل و دوره‌ مشابه سال قبل به شرح جدول فایل پیوست ارائه می‌شود.

 

 

 

برچسب ها

دستمزد رانندگان
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا