فروش بسیار بالای تسلا مدل ۳ در کشورهای اروپایی

عصر خودرو- تسلا مدل ۳ موفق شده در بسیاری از بازارها، فروش بالاتری در مقایسه با محصولات مرسدس بنز و بی ام و داشته باشد.

دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲:۰۰

فروش بسیار بالای تسلا مدل ۳ در کشورهای اروپایی

 بی ام و سری 3، آئودی A4 و مرسدس بنز کلاس C را باید مثلث طلایی خودروهای لوکس سایز متوسط در بازارهای جهانی، به خصوص بازار آلمان دانست. به نظر می رسد این مثلث در آینده نزدیک با مشکل مشترکی مواجه می شود.

تسلا در ماه های اخیر نه تنها تبدیل به یک تهدید برای سازندگان خودروهای لوکس، بلکه تهدیدی برای کل این صنعت شده است.

بر اساس آمار فروش خودرو در ماه مارس، تسلا مدل 3 موفق به شکست خودروهای بی ام و سری 3، آئودی A4 و مرسدس بنز کلاس C در بازارهای اروپایی شده است. این خودرو هم اکنون پرفروش ترین خودروی سایز متوسط در کشورهای اروپایی محسوب می شود.

میزان فروش تسلا مدل 3 در ماه مارس برابر با 15,755 دستگاه بوده که بالاتر از رقبای آلمانی آن است. این خودرو در ماه فوریه سال جاری میلادی نیز موفق به کسب این عنوان شده بود.

در بازار کشورهای نروژ، سوئیس و هلند، تسلا مدل 3 پرفروش ترین خودرو است. این موضوع تنها در رابطه با خودروهای برقی صادق نبوده و کل صنعت خودرو را در این کشورها تشکیل می دهد. برای مثال نماینده تسلا، دارای سهم 29 درصدی از بازار خودرو در کشور نروژ است.

 

تسلا 25امین برند پرفروش در بازارهای اروپایی است که بالاتر از شرکت های مطرح مانند لکسوس، جگوار و آلفارومئو قرار می گیرد. لازم به ذکر است؛ تسلا مدل 3 هنوز در برخی کشورها برای فروش عرضه نشده است.

ماه آینده میلادی شاهد عرضه این خودرو در انگلستان خواهیم بود، بازاری که انتظار می رود تاثیر شگرفی در درآمد تسلا داشته باشد. در حالی که فروش مدل تسلا 3 در اروپا افزایش پیدا کرده، شاهد کاهش فروش محصولات دیگر این برند هستیم.

فروش تسلا مدل S و تسلا مدل X در ماه مارس به ترتیب برابر با 72 درصد و 52 درصد کاهش پیدا کرده است (تسلا مدل 3 با قیمت 35 هزار دلار از راه رسید).

برچسب ها

تسلا مدل ۳
مطالب مرتبط بیشتر
مقایسه مالکیت تسلا مدل۳ و تویوتا کمری اولین محموله خودروهای برقی ساخت تسلا در چین به اروپا رسید رکوردشکنی هیولای تسلا تسلا مدل ۳ در چین رکورد زد یکه‌تازی تسلا در بریتانیا چرا یک دوربین داخل کابین خودروی تسلا مدل ۳ قرار دارد؟ ابتلای خودروسازان به کرونا! تسلا ۳ سومین خودروی پرفروش کالیفرنیا شد بهترین خودروهای الکتریکی پرفروش نروژ در سال ۲۰۱۹ خودروهای الکتریکی با بیشترین توان پیمایش مسافت کدام خودرو بهترین خودروی سال دانمارک شد؟ پرفروش‌ترین خودروهای الکتریکی در نروژ شگفتی‌سازی تسلا ۳ در تست ایمنی IIHS باتری جدید تسلا با قابلیت ۴ هزار بار شارژ پرفروش‌ترین خودروهای برقی در ژوئیه ۲۰۱۹ تسلا مدل۳؛ لوکس‌ترین خودروی آمریکا شد تسلا ۳؛ پرفروش‌ترین خودروی برقی اروپا شد تسلا؛ سردمدار سرچ‌های اینترنتی برای خودروهای برقی خودروی تسلا از «شارژر سریع» استفاده می‌کند تسلا ۳ رکورد زد! تسلا رقبای اروپایی را در قلب اروپا کنار زد! تسلا ۳؛ محبوب‌ترین خودروی برقی در آلمان تسلا ۳؛ پرفروش‌ترین خودروی برقی سال ۲۰۱۸ روی خوش اسکاتلندی ها به ایلان ماسک تسلا مدل۳ در تست های امنیتی ۵ ستاره گرفت مصرف ماری جوانا توسط ایلان ماسک جنجال به پا کرد خودروی برقی تسلا ۳ باز هم رکوردشکنی کرد خط تولید تسلا ۳ یک هفته متوقف شد تسلا ۳ پرفروش‌ترین خودروی برقی در آمریکا شکایت نروژی‌ها از خودروساز آمریکایی محبوب‌ترین برقی‌های سال پیکاپ الکتریکی تسلا احتمالا تا سال آینده معرفی خواهد شد ۱۰ خودروی مدرن نیمه خودران مختصری از ویژگی‌های خودروی برقی تسلا۳ خودروهای پلیس بدون راننده آمدند هلند از چغندرقند خودرو می سازد تسلا ظرف چند ساعت ۶۰۰ میلیون دلار جذب کرد تسلا ۱.۵ میلیارد دلار اوراق قرضه صادر می‌کند ۶۳ هزار سفارش خرید "مدل ۳" لغو شده است داخل کابین تسلا مدل ۳ را ببینید+تصاویر تصاویری از یک خودروی بدون داشبورد و کلید "جهنم" دردسرساز! نسخه پرفورمنس تسلا مدل ۳ تا سال آینده می‌آید اولین سری از جدیدترین خودروی "تسلا" تحویل شد قیمت تسلا مدل ٣ را ٧ هزار دلار کاهش می دهیم اولین تسلا مدل ۳ از خط تولید خارج شد+تصاویر نخستین نمونه خودروی جدید تسلا ساخته شد
برگشت به بالا