بازگشت رونق به بازار خودروی ایتالیا

عصر خودرو-براساس اعلام وزارت حمل‌و‌نقل و زیرساخت‌ ایتالیا، فروش خودرو در این کشور طی ماه آوریل با افزایش ۵/ ۱ درصدی به ۱۷۴ هزار و ۴۱۲ دستگاه رسید و به این ترتیب این نتایج مثبت موجب شد تا روند سه‌ماهه کاهش فروش خودرو در این کشور متوقف شود.

دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰:۰۰

بازگشت رونق به بازار خودروی ایتالیا

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد ، از دلایل عمده بهبود بازار خودرو وجود یک روزکاری بیشتر نسبت به آوریل سال گذشته و رونق فروش در شرکت‌های اجاره خودرو بوده‌اند. به گفته این وزارتخانه، فروش خودرو به شرکت‌های اجاره خودرو کوتاه‌مدت و بلند‌مدت به ترتیب با افزایش 33 و 13 درصدی مواجه شده است. این در‌ شرایطی است که فروش به شرکت‌های دیگر نیز 5/ 1 درصد افزایش یافت. این در شرایطی است که فروش برای خود شرکت‌های خودروسازی و فروشندگان خودرو کاهش 89 درصدی را تجربه کرده است. ازسوی دیگر تقاضا از سوی خریداران خصوصی با بازگشت به روند رشد، افزایش 5/ 2 درصدی نسبت به آوریل 2018 را داشته است. این در حالی است که در ماه مارس این میزان با افزایش 2/ 1 درصدی روبه‌رو شد.

برچسب ها

صنعت خودرو ایتالیا
مطالب مرتبط بیشتر
برتونه جی‌بی۱۱۰؛ نخستین خودروی جهان که ضایعات پلاستیک می سوزاند! +عکس فراری متوقف شد د تومازو پی۹۰۰؛ پیشرانه ۱۲ سیلندر فقط ۲۲۰ کیلو! +عکس فیات سوانیا؛ خودرو یا فرمول پیچیده ایتالیایی از برتونه؟! +عکس کرایسلر اسپشال گیا؛ خودرویی که نماد دوستی صنعتی آمریکا و ایتالیا بود! +عکس فیات فست بک؛ شاسی بلند جدید در رقابت با فولکس واگن +عکس فراری پورتوفینو ام با جزئیات نوویتک؛ فرمول سریع و زیبای ایتالیایی! +عکس بازار خودروی ایتالیا در مسیر بهبود تجربه جدید فراری هیبریدی با سرعت بیش از ۳۳۰ کیلومتر! لامبورگینی نامحدود! ایتالیا ۶۰۰۰ یورو به خریداران خودروهای برقی یارانه می دهد فراری یک ۶ سیلندر شگفت انگیز را معرفی می کند! +عکس ون چندمنظوره جدید فیات؛ گزینه ای شاخص برای شهرهای آلوده! +عکس ماموریت غیرممکن آلفارومئو برای رقابت با ب‌‌‌ام‌‌‌و کراس اوور جدید آلفارومئو را بشناسید+ عکس رواج خودروهای الکتریکی بیش از ۷۰ هزار شغل را در ایتالیا از بین می‌برد طراحی برجسته ایتالیایی یا کپی کامل ژاپنی! + عکس رونمایی از کامیون سنگین هوشمند و خودران شینگتو +عکس فیات ۵۰۰ برقی برای سال ۲۰۲۲ معرفی شد+ عکس خاص ترین شاسی بلند ایتالیا چگونه تولید می شود؟ + عکس فراری "اف ۱۲ برلینتا" تبدیل به هیولای قرمز می شود! +عکس لامبورگینی تابستان امسال از مدل جدیدی رونمایی می‌کند اونتادور التیمیت؛ قدرتمندترین لامبورگینی غیرهیبریدی تمام دوران معرفی می شود +عکس خاطره انگیزترین خودرو اروپایی پرقدرت تر شد پیدا شدن مشتری جدید برای لامبورگینی رای گیری برای نامگذاری شاسی بلند "بی نام" فیات در برزیل! +عکس پایان تولید جذاب‌ترین خودرو ایتالیایی + تصاویر خط و نشان تورین برای لامبورگینی و فراری! +عکس فراری ۸۱۲ استالونه؛ ویرایش منصوری از هیولای خیابانی ایتالیایی! +عکس نگاهی به تاریخچه لامبورگینی دیسکو ولانته اسپایدر؛ خودروی خاص آلفا رومئو که فقط ۷ دستگاه از آن وجود دارد +عکس فراری اف۳۵۵ اسپایدر "آقای سوپرمن" برای فروش عرضه می شود! +عکس ایزو ریولتا از زاگاتو؛ خودرویی محدود به ۱۹ دستگاه! +عکس فیات ۵۰۰e نسخه ۱+۳؛ طراحی جدید برای نوستالژی ایتالیایی! +عکس حمایت ایتالیا از خودروسازان رشد ۵۵ درصدی بازار خودروهای برقی در ایتالیا مک لارن لنزانته؛ وقتی یک تولید محدود "خاص تر" از همیشه باشد! +تصاویر فراری دو محصول جدید عرضه می‌کند جولیا تی آی اسپرت کربن ۲۰۲۰+ تصاویر بحران کرونا برای خودروسازی ایتالیا خودروسازی ایتالیا در محاصره کرونا اُسطوره در کما تزریق آدرنالین در رگ‌های ۵۰۰X بررسی فنی فیات تلنتو ۲۰۲۰ + مشخصات خودروسازان ایتالیایی بازی را به برندهای خارجی باختند ایتالیایی‌ها خودروهای وطنی را ترجیح می‌دهند بررسی فنی آلفارومئو میتو + مشخصات رونمایی از یک هیبریدی ۹۹۶ اسب‌بخاری به نام "دیسی" ایتالیایی‌ها چگونه شاسی‌بلندساز شدند؟ ایتالیا خواستار توافق خودرویی فراآتلانتیکی معرفی برترین خودروهای مفهومی خانه طراحی Italdesign
برگشت به بالا