راندن خودرو با نیروی ذهن

عصر خودرو- اخیرا مشخص شده سازمان تحقیقات دفاعی پیشرفته وزارت دفاع آمریکا (دارپا) قصد دارد طی یک برنامه جدید، روی امکان راندن خودرو با نیروی ذهن تمرکز کند.

شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱:۰۰

راندن خودرو با نیروی ذهن

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از هشمهری آنلاین، دارپا قصد دارد هوش مصنوعی را در رابطه‌ای عصبی به‌کار گیرد تا به انسان‌ها امکان دهد ماشین‌ها را با فکر خود کنترل کنند. سازمان تحقیقات دفاعی پیشرفته پنتاگون در حال بررسی نحوه به‌کارگیری هوش مصنوعی برای بهبود فناوری‌هایی است که مغز و بدن را در سیستم‌های نظامی به هم متصل می‌کنند. این نسل جدید از فناوری، به انسان‌ها امکان می‌دهد از راه دور ماشین‌ها را کنترل و با آنها ارتباط برقرار کنند.

برچسب ها

سیستم هوشمندراندن خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
همه اتوبوس های جاده ای زنجان مجهز به سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان شدند ساخت نوعی ماده هوشمند برای تشخیص میزان خسارت وارد شده به خودرو خودنمایی استارتاپ های تعویض روغن آنلاین این خودروها با دستور صوتی شما روشن و خاموش می شوند سامانه‌ای برای ممانعت از جاگذاشتن کودکان در خودرو تولید انبوه سیستم‌های هوشمند راهنمای پارکینگ در کشور ادامه روند نصب سیستم های هوشمند در بزرگراه آزادگان تا پایان اسفندماه پیش بینی نصب سیستم های هوشمند در ۴۰ هزار کیلومتر از جاده های کشور کارت سوخت ناوگان فاقد بیمه از اول مرداد غیرفعال می‌شود فاز اول طرح سیستم هوشمند اشتراک دوچرخه در ارومیه اجرایی شد تاکسی گرفتن کنار خیابان مجازی توسعه سامانه حمل و نقل هوشمند در گلستان جزئیات ورود دوچرخه های هوشمند به تهران ساخت سیستم هوشمند رانندگی خودکار و پارک دوبل اتومبیل در کاشان اتومبیل‌ها رطوبت جاده را تشخیص می‌دهند سیستم هوشمند ضد تصادف خودرو طراحی شد
برگشت به بالا