چرا هیوندای سانتافه هنوز خودروی محبوب بازار ایران است؟ (بخش سوم)

امکانات رفاهی؛ هر آنچه بخواهید

عصر خودرو- هیوندای سانتافه، مدت‌ها محبوب‌ترین خودرو وارداتی بازار کشور بود و هنوز هم یکی از محبوب‌ترین‌ها است. این خودرو شاسی‌بلند هرچند در بازارهای جهانی با نسل جدید جایگزین شده است اما در بازار کشورمان همچنان توانسته محبوبیت بالای خود را حفظ کند و مهم‌تر اینکه همچنان در نمونه‌های دست‌دوم هم خریداران زیادی دارد. در این سلسله مطالب، به بررسی دلایل اصلی این محبوبیت خواهیم پرداخت.

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰:۰۰

امکانات رفاهی؛ هر آنچه بخواهید

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، هیوندای سانتافه در مدل‌های موجود در ایران و به‌ویژه در مدل‌های فیس‌لیفت شده انبوهی از امکانات رفاهی را عرضه می‌کند که بعضی از آن‌ها را حتی در خودروهای گران‌قیمت‌تر هم نمی‌بینیم و از این نظر می‌توان سانتافه را یکی از کامل‌ترین خودروها در این بازه قیمتی دانست.
صندلی جلو برقی هستند همین‌طور راننده می‌تواند تنظیمات صندلی خود را همراه با تنظیمات آینه در دو حالت و در دو حافظه ذخیره‌سازی کند. صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن و سردکن و صندلی‌های عقب مجهز به گرم‌کن هستند تا در تابستان و زمستان مشکلی با فضای داخلی سانتافه نداشته باشید. سیستم تهویه مطبوع دوگانه اتوماتیک، سقف پانوراما به همراه سانروف، نمایشگر لمسی با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و AUX، سیستم ورود و استارت بدون کلید، دوربین دید عقب، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم مه‌زدایی از شیشه جلو و ... از دیگر آپشن‌های سانتافه است.
 

نویسنده: بابک وفایی

برچسب ها

هیوندای سانتافهخرید هیوندای سانتافه DMخرید هیوندای سانتافه فول ۶ رادارفروش هیوندای سانتافه
مطالب مرتبط بیشتر
خودروهای کره‌ای در بازار تهران چند؟ + جدول قیمت انواع خودرو هیوندای در بازار تهران + جدول قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات هیوندای در نمایندگی و بازار خودروهای کره‌ای در بازار تهران چند؟ + جدول هیوندای با سانتافه جدید آمد دو کراس‌اوور برجسته کره‌ای‌ها در ۱۰ سال قیمت برخی از خودروهای خارجی در بازار خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول توانایی‌های فنی؛ قدرت و اطمینان توانایی‌های آفرود؛ به بیراهه بزن! خودروهای کره ای در بازار چند؟ شاسی بلند پر فروش یک پارک آسان و بی دردسر امنیت در رانندگی با هیوندای سانتافه طراحی ظاهری، سانتافه پیر نمی شود محصولات صفر کرمان موتور چند؟ خودروهای کره‌ای در بازار تهران چند؟ + جدول هیوندای صفر چند؟ قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول هیوندای صفر چند؟ خودروهای ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیونی بازار کدامند؟ پرفروش‌ها در دنیای اعداد فصل فروش سانتافه شاسی‌بلند محبوب هیوندای آماده فروش در بازار آمریکا قیمت، ویژگی و مدل های سانتافه ۲۰۱۹ (+عکس) فروش اقساطی هیوندای سانتافه آغاز شد سانتافه را با پیش پرداخت ۱۳۵ میلیون تومانی خریداری کنید ۵ خودرو شاسی بلند ۲۰۱۹ که ارزش صبر کردن برای خرید را دارند+ تصاویر سانتافه را با ۱۵۵ میلیون تومان خریداری کنید سانتافه را با دو سال بیمه بدنه رایگان خریداری کنید نسل جدید هیوندای سانتافه معرفی شد؛سانتافه ۲۰۱۹؛ لوکس و گیرا رنو تلیسمان و کولئوس، پرفروش ترین خودروهای سال ۹۶ هیوندای اولین تیزر چهارمین نسل سانتافه را منتشر کرد با تسهیلات ۱۲۰ میلیونی و تخفیف ویژه هیوندای سانتافه سوار شوید شرایط فروش نقدی و اقساطی هیوندای سانتافه+جدول آغاز فروش اقساطی ۳ خودروی هیوندای در ایران (+جدول و جزئیات) تصاویر جاسوسی از هیوندای سانتافه ۲۰۱۹ جَنگ امکانات در بازار کراس‌اوورهای خانوادگی فروش نقدی سانتافه ۲۰۱۷ با تحویل یک ماهه آخرین قیمت محصولات Hyundai ۲۰۱۷ در دبی فروش نقدی سانتافه ۲۰۱۷ با تحویل یک ماهه سانتافه و اکسنت در جاده فرابورس رنو کولئوس در برابر هیوندای سانتافه و کیا سورنتو! سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۴۸ ماهه و تحویل فوری بخرید فروش اقساطی سانتافه ۲۰۱۷ با تحویل فوری با پیش پرداخت ۵۰ میلیونی سانتافه فول ۲۰۱۷ بخرید هیوندای می تازد! سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۶۰ ماهه و تحویل فوری بخرید
برگشت به بالا