محتکر قطعات خودرو ۱.۷ میلیارد ریال جریمه شد

عصر خودرو- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: محتکر بیش از سه هزار لیتر روغن موتور و افزون بر ۲۰۰ قطعه لاستیک در مهاباد به پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳:۰۰

محتکر قطعات خودرو ۱.۷ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمد اقوامی  افزود: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر این احتکار، ماموران تعزیرات و اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از این انبار 213 حلقه لاستیک کامیون و سه هزار و 168 لیتر روغن موتور، کشف و مجرم پرونده را به شعبه تعزیرات حکومتی معرفی کردند.
وی اضافه کرد: هیات بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی مهاباد نیز این متهم را علاوه بر الزام به عرضه و فروش کالای احتکار شده، به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.
وی بیان کرد: با همکاری نهادهای مرتبط، کالاهای احتکار شده در این انبار با قیمت کارشناسی در بازار عرضه می شود و در این خصوص اقدامات لازم انجام شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: در هفته های اخیر، پرونده های مربوط به احتکار کالا با سرعت بسیار زیادی مورد رسیدگی قرار گرفته به طوری که پرونده این قطعات احتکاری خودرو در کمتر از سه هفته به صدور حکم منجر شده است.
  در هفته های اخیر انبارهای احتکار کالا به ارزش صدها میلیارد ریال در کشور شناسایی شده است.
 

برچسب ها

احتکاراحتکار قطعه
مطالب مرتبط بیشتر
کشف یک انبار دیگر احتکار خودرو در غرب تهران تخلیه ماشین‌های صفر کیلومتر و بدون پلاک از پارکینگ‌ها انبار ۳۸ میلیاردی احتکار خودرو در کازرون لو رفت! مجازات ۲۰ سال حبس در انتظار احتکارکنندگان خودرو خرید ‌۶ هزار خودرو ‌توسط یک خانم انبار شدن خودروها به بهانه فقدان آیینه و دستمال کاغذی ضعف وزارت صنعت است احتکاری نداریم ، خودروها پس از تکمیل تحویل مشتریان می شود آیا خودروسازان "احتکار" کرده‌اند؟ محتکر لاستیک خودرو به ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد در دو شرکت خودروسازی همیشه مستقر هستیم اولین جلسه محتکر لوازم یدکی خودرو به ارزش بیش از ۴۷ میلیارد ریال برگزار شد بسته‌ای برای تعیین قیمت خودرو تدوین می‌شود انبار حاوی چهار تریلی لوازم یدکی در مشهد کشف شد حراج موتورسیکلت‌های احتکاری در فضای مجازی به‌دنبال سقوط نرخ ارز انبار روغن خودروی احتکار شده در پارس‌آباد کشف شد قاچاق و احتکار ۱۵۰ میلیارد ریالی لوازم یدکی در جنوب تهران مستندات‌ ا‌حتکار‌ خودرو‌ را منتشر ‌کنید انبار ۲۰ میلیارد تومانی لوازم یدکی احتکار شده در پیشوا کشف شد متهم دو تابعیتی احتکار لوازم یدکی بازداشت شد دولت برای قیمتگذاری جدید خودروها تعجیل کند احتکار تایرهای پرفروش تایید شد! انتقاد مشاور عالی رئیس اتاق ایران از انتشار اخبار غیرکارشناسی درباره خودرو «احتکار» خودرو را گران کرد؟ خودروسازان امروز پاسخ می‎دهند امکان احتکار خودرو از سوی خودرو سازان وجود ندارد احتکار قطعات خودرو توسط سودجویان
برگشت به بالا