معرفی ۸ آرسی برتر بازار؛

گردهمایی بزرگان مینیاتوری

عصر خودرو- بازار بین الملل آرسی ها با حرارت بسیار بالایی در حال جذب مخاطبین بوده و با شروع تابستان ، علاقمندان جدیدی نیز به سراغ آن خواهند رفت.

يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰:۰۰

گردهمایی بزرگان مینیاتوری

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در حال حاضر آرسی ها در کلاس های مختلف و با پیشرانه های متعدد عرضه می شوند و می توان با کمی جستجو به گزینه مورد نظر دست یافت اما شناخته ویژگی های مهم هر یک از این دسته ها بسیار اهمیت دارد. ابتدا فرد باید نیازهای خود و انتظاراتش از یک آرسی را بسنجد و سپس اقدام به جستجوی بهترین گزینه کند. برخی آرسی ها تنها برای سطوح آسفالتی بسیار صاف قابل استفاده هستند و  نمی توان از آن ها برای تمام شرایط بهره برد. از سوی دیگر یکی از مهم ترین فاکتورهای قابل بررسی در آرسی های الکتریکی ، میزان عمر باتری و نوع آن است. شما حتی می توانید با ورود به کلاس صخره نوردها ، مهارت خود در عبور از سطوح ناهموار را نیز تجربه کنید و از اوقات فراغت لذت ببرید. در این میان شناخت برندهای برتر و مدل های شاخص از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا سایز آرسی های هر کلاس با این گروه سنجیده می شوند و در همین راستا ، این مقاله به معرفی برترین آرسی های حال حاضر بازار اختصاص دارد.

 Redcat Racing EPX Drift Car
بهترین آرسی کلاس دریفت

مزایا
- طراحی مناسب
- ویژگی های فنی و توان بالا
- پیشرانه قوی برای دریفت و عبور از پیچ ها
معایب
- ارائه شدن آپگریدهای بسیار زیاد که هزینه های نگهداری را افزایش می دهد.
- پلاستیک بدنه چندان مناسب نیست و ممکن است پس از مدتی از بین برود.
- حداکثر سرعت به حدود 30 کیلومتر بر ساعت محدود شده و تنها با ارتقا و هزینه اضافی می توان آن را افزایش داد.


EPX محصول شرکت ردکت بوده و در دو رنگ روشن موجود است. بدنه این آرسی از جنس پلی کربنات ساخته شده و از کیفیت مناسبی در کنار طراحی هیجان انگیز برخوردار است. بهره گیری از تجهیزات فنی مناسب نیز از جمله ویژگی های مهم این آرسی بوده و لذت فوق العاده ای را در یک رقابت دریفت به شما منتقل خواهد کرد. این آرسی در کلاس قیمتی متوسط قرار دارد و از این رو با استقبال مناسبی نیز روبرو شده است. همچنین استفاده از تایرهای مخصوص دریفت با کیفیت مناسب نیز تاثیر بسزایی در عملکرد آن داشته است.

 


 Distianert 1/12 4WD
بهترین آرسی کلاس آفرود

مزایا
- ارائه تجربه واقعی از رقابت
- کنترل های بی نظیر
- حداکثر سرعت : 45 کیلومتربر ساعت
- افزایش پایداری توسط توربین های مستحکم
- مجهز به بهترین لاستیک های مخصوص آفرود

معایب
- کیفیت ساخت نسبتا ضعیف که باید با احتیاط با آن برخورد شود
- فریم فلزی با رویه پلاستیکی

هر چند این آرسی بیشتر به یک اسباب بازی ساده شباهت دارد اما قابلیت های فوق العاده ای در عبور از موانع به نمایش می گذارد. این آرسی 4X4 می تواند با قدرت از سطوح ناهموار عبور کرده و حتی به لطف سیستم تعلیق قدرتمند خود پرش های بلند را نیز با موفقیت پشت سر گذارد. همچنین با توجه به قیمت 100 دلاری این آرسی می توان آن را به عنوان یکی از برترین آرسی های موجود در بازار نیز دانست.

 

 Redcat Racing Everest-10
بهترین آرسی صخره نورد

مزایا
- پیشرانه قدرتمند و مناسب
- مجهز به کمک فنرهیا روغنی با درپوش آلومینیومی
- به همراه باطری و شارژر
- دنده جلو و عقب
- قابل استفاده در تمام محیط ها بدون نگرانی از خرابی دستگاه
- قطعات قابل جایگزینی با مکانیزم ساده نصب

معایب
- مکانیزم های مربوط به قفل دیفرانسیل از پلاستیک ساخته شده اند و باید با مدل های مقاوم تر تعویض شوند.

این آرسی مناسب افرادی است که به ماجراجویی علاقمند هستند و فتح پستی و بلندی های ناهموار آن ها را راضی می کند. Everest در دو رنگ قرمز و آبی عرضه می شود و از ظاهر مناسبی نیز برخوردار است. کلیه قطعات سخت افزاری این آرسی شامل شاسی ، بدنه و ... نیز از مقاومت و توان کافی برای عبور از موانع برخوردار هستند.

 Redcat Racing Volcano EPX PRO
بهترین تراک الکتریک

مزایا
- این تراک به یک سروو با توان تحمل گشتاورهای بسیار بالا مجهز است.
- طراحی فوق العاده بدنه و شاسی به همراه کمک فنر های روغنی با درپوش آلومینیوم
- دنده جلو وعقب
- مجهز به پیشرانه فوق العاده براش 27T 540
- رادیو با برد حدود 100 متر
- قابلیت عملکرد در کنار بیش از 10 آرسی دیگر

معایب
- حداکثر سرعت این آرسی تنها 30 کیلومتر بر ساعت است.

اگر به بازی در محیط های ناهموار بیرون از آسفالت علاقه دارید قطعا Volcano یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. این آرسی الکتریک با بهره گیری از کیفیت بسیار بالا و توان مصال زدنی در عبور از جاده های سخت ، می تواند نهایت لذت آفرود را به شما منتقل کند. این آرسی تا کنون با استقبال جهانی فوق العاده ای مواجه شده و از ارزش خرید بسیار بالایی نیز برخوردار است.

 Traxxas XO-1 AWD supercar
بهترین آرسی برای بزرگسالان


مزایا
- عرضه با رنگ های متنوع
- مجهز به بهترین پیشرانه براشلس در کلاس آنرود
- حداکثر سرعت : بیش از 160 کیلومتر بر ساعت
- 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت در 2.3 ثانیه
- قابلیت اضافه کردن سنسورهای سنجش سرعت
- طراحی بدنه به شکل آیرودینامیک برای افزایش پایداری و تعادل آرسی

معایب
- با وجود ویژگی های منحصر بفرد، همچنان پرداخت 750 دلار برای این آرسی کمی بیش از حد معمول است.

Xo-1 یکی از شاهکارهای بازار آرسی است که تا کنون عرضه شده است. این آرسی از یک پیشرانه براشلس قدرتمند بهره می برد و می تواند تنها در عرض 2.3 از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد. ترکسس با معرفی این آرسی به بازار ، تجربه سرعت های بیش از 160 کیلومرت بر ساعت را به مخاطبین خود هدیه کرد و می توان با نصب سنسورهایی ، سرعت لحظه ای را نیز مشاهده کرد. این آرسی یکی از معدود نمونه های استاندارد است که می تواند به چنین سرعت هایی دست یابد و به لطف بدنه آیرودینامیک خود ، پایداری لازم را نیز تامین کند. البته دستیابی به این آرسی نیازمند هزینه حدود 750 دلاری است که با نرخ روز چیزی در حدود 5 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت و منطقی به نظر نمی رسد.

 


 Redcat Racing Electric Tornado EPX PRO
بهترین آرسی باگی

مزایا
- مجهز به پیشرانه بسیار قدرتمند براشلس 540
- مجهیز به دنده جلو و عقب
- قابلیت دست یابی به سرعت 60 کیلومتر بر ساعت
- قابلیت بازی تا 40 دقیقه با هر بار شارژ
- قابلیت استفاده بر روی سطوح خیس

معایب
- غیبت بسیاری از آپشن های حرفه ای
- نیاز به مراقبت بسیار ویژه
- قیمت بالا در مقابل مشخصات ارائه شده در مدل استاندارد

باگی های همواره با استقبال خوبی در میان مشتریان مواجه شده اند و می توان اطمینان داشت که تجربه ای به یادماندنی را برای شما خواهند داشت. این مدل نیز از یک پیشرانه بسیار قدرتمند برخوردار است و می توان تا سرعت 60 کیلومتر بر ساعت نیز پیمایش کند. همچنین به لطف تجهیز به یک باطری مناسب ، تورنادو با هر مرتبه شارژ حدود 40 دقیقه ظرفیت بازی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این باگی از نظر طراحی بسیار چشم نواز بوده و به لحاظ کیفی نیز در سطح بالایی قرار دارد و می توان با خیال راحت آن را در محیط های متنوع مورد استافده قرار داد.


 REDCAT RACING RAMPAGE XT
بهترین آرسی بنزینی

مزایا
- قیمت مناسب
- لذت فوق العاده بازی
- سرعت بالا بر روی سطوح مختلف
- مناسب برای صعود از موانع و پرش
- دیسک ترمز دوبل برای چرخ ها
- رفتار مناسب در زمان معلق بودن در هوا در حین پرش
- سریع و سنگین
- مجهز به با کیفیت ترین قطعات

معایب
- قفل شدن سیستم ترمز
- ورود گرد و غبار به سیستم ترمز

اگر هنوز به آرسی های سوختی علاقه دارید و به دنیای الکتریک ورود نکرده اید ، این مدل می تواند به عنوان یک گزینه روز میز برشمرده شود. این آرسی با مقیاس مناسب 1/5 و وزنی در حدود 10 کیلوگرم از تمام ویژگی های یک مدل بنزینی غول پیکر برخوردار است. RAMPAGE با بهره گیری از یک پیشرانه 30 سی سی و باک 500 سی سی ، زمان بازی مناسبی را برای شما فراهم می کند. اگزوز تیون شده با لوله های فولادی نیز صدایی زیبا را تولید می کنند که بسیار گوش نواز خواهد بود و تداعی کننده آرسی های کلاسیک است.

 


Team Losi Desert Buggy XL "K&N" 4WD Buggy
بهترین آرسی بنزینی مسابقه ای

مزایا
- مقیاس 1/5
- مجهز به پیشرانه قدرتمند بنزینی
- مجهز به تایرهای پیشرفته برای عبور از شن و ماسه
- طراحی فوق العاده
- شاسی مستحکم آلومینیومی
- کیفیت بسیا بالا
- قابلیت تجهیز برای مسابقه

معایب
- قیمت نسبتا بالا

Team Losi یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده آرسی های نیترو است که عموما کیت های مسابقه ای را روانه بازار می کند. این مدل نیز با پتانسیل رقابت به بازار فرستاده شده و می توان به خوبی برای جنگیدن در پیست تجهیز شود. برخلاف سایر آرسی های موجود در بازار این مدل ، بدون در نظر گرفتن مسائل اقتصادی عرضه شده و کیفیت حرف نخست را می زند. بدنه این آرسی دارای استاندادر k&n بوده و می تواند فشارهای بسیار زیادی را متحمل شود. همچنین فیلتر هوای مورد استفاده در این آرسی نیز برای جلوگیری از ورد گرد و غبار های بسیار ریز توسط شرکت k&n ساخته شده که در این زمینه به عنوان برترین شرکت شناخته می شود.

 

نویسنده: محمدرضا برخورداری

برچسب ها

هفته نامه خودرو امروزماکتآرسی‌
مطالب مرتبط بیشتر
انتشار همزمان پنج نشریه تخصصی از سوی گروه رسانه ای امروز چرخش بی واسطه آقای خاص به تفسیر دانمارکی‌ها شماره هشتم «خودروامروز» دیجیتال منتشر شد شماره هفتم «خودروامروز» دیجیتال منتشر شد شماره ششم «خودروامروز» دیجیتال منتشر شد دومین شماره «خودروامروز» دیجیتال منتشر شد خودروامروز ۳۸۵ روی دکه رفت ساخت ماکت خودروهای زرهی توسط سربازان عراقی فوت کوزه‌گری دنیای مینیاتوری‌ها خیز کوچولوها برای ورود به مجموعه شما عرضه شش نشریه تخصصی در ۴۸۰ صفحه برای نوروز نقاب جدید کوچکترین بنز ماجراجوی کوچک کره ای پردیس ملت میزبان نمایشگاه "جشنواره عکس و کارتون خودرونما" می شود بازگشت باشکوه کاپیتان سانگ یانگ به ایران ۴۰ کارتون و ۹۹ تک عکس و مجموعه عکس در جشنواره خودرونما ارتباط صنعت با مخاطب از راه هنر و تصویر امروز آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس و کارتون خودرونماست مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس و کارتون خودرونما تمدید شد ۴ روز تا آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس و کارتون خودرونما جشنواره ای برای فرهنگ سازی در صنعت خودرو و پیوند صنعت و هنر تداوم جشنواره خودرونما در سال های آینده روی مدار ۱۰۰ جشنواره عکس و کاریکاتور خودرونما می تواند فاصله صنعت و هنر را کاهش دهد پرچمدار پیشرو فرانسوی گزارش تصویری بازدید قائم‌مقام گروه PSA از "گروه رسانه‌ای امروز" پرچمدار DS در ایران رونمایی شد امروز، رونمایی از پوستر جشنواره عکس و کارتون خودرونما آموزش گام‌به‌گام دریفت با آرسی؛ هیجان لیز خوردن همراهان خودرو امروز در اینستاگرام از مرز ۲۰۰ هزار نفر گذشتند قدرتمند ترین و سریع ترین کوروت تاریخ نخستین تجربه رانندگی با پژو ۲۰۰۸ در ایران کپسول قدرت چری شاسی‌بلند های ماهیندرا در راه ایران آیا این چینی می تواند جایگزین پراید شود؟ آزمایش فنی استون مارتین رپید در شیراز صفحه رسمی هفته‌نامه خودروامروز در اینستاگرام از مرز ۱۹۰ هزار فالوئر گذشت معجون قدرت و آپشن واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی آزاد می شود معرفی کاپیتان X ایمن خوش قیمت گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (۱۰ شهریور ۹۶) نسل سوم منجی پورشه پرونده ای برای افزایش قیمت خودروها تولد دوباره سوناتا شاسی بلند فوتون پرقدرت می آید برلیانس قد کشیده به بازار آمد پرچمدار جگوار در هیبت یک سوپر سدان تازه های بازار خودرو در شهر راز لوکس های تایوانی در راه ایران تیگوان و پاسات در راه ایران یک قوچ و دو روح فاتح کُره ای دورگه آلمانی سوئدی ولوو به ایران می آید شمار مخاطبان خودروامروز در اینستاگرام از ۱۶۰هزار نفر گذشت بورگوارد در راه ایران اسطوره‌های پیر و کوچک آزمایش فنی و بررسی سرباز کوچک کره ای واقعیت مجازی در خدمت آرسی هدایت آرسی از طریق ذهن بازگشت BBR به دنیای فلزات اولین سرباز کامپوزیت داستان چراغ‌های مخفی وقتی اسب‌های مینیاتوری سرکش می‌شوند! بررسی جامع میتسوبیشی ASX فیس لیفت سوناتای پاک با قیمت رقابتی آمد اینستاگرام خودرو امروز ۱۵۰ هزارتایی شد ماتادورها در راهند الانترا جدید با دست پر به ایران آمد بچه شیر در دام قوی ترین شاسی بلند جهان آرسی‌بازی اقتصادی جدیدترین قیمت انواع ماکت خودرو در بازار میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران طوفان هامان در راه ایران یورش یک شیر دیگر به ایران کولئوس جدید زیر مرز ۲۰۰ ببر جدید کیا در ایران شیرها پشت دروازه پارس کلکسیونتان را ثبت کنید! کوچولوهای بلندقامت موتورسازان ویترینی! بارکش‌های مینیاتوری بررسی مهم ترین تغییرات ساینا فول در مقایسه با تیبا هاچ بک کره ای با لهجه کرمانی ملاقات با X۲۲؛ جوان شیک پوش ام وی ام ملاقات با تلیسمان جوک اسپرت پرشتاب به ایران رسید نسل ۶ هیوندای الانترا در راه ایران ابرخودرویی با نژاد ایرانی آیا نسل جدید رنو کولئوس سورپرایز بزرگ رنو برای بازار ایران خواهد بود؟ ژنرال بلند قامت رنو نخستین سدان DS در ایران گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (۱۵آبان ۹۵) ششمین آزرا آمد میتسوبیشی میراژ با لباس رزم جدید آمد گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (۲۴ مهر۹۵) آرایش جدید لوگان گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (۱۶ مهر۹۵) ضربه فنی در ۷.۷ ثانیه ! گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (۱۰ مهر۹۵) بازگشت سئات به ایران گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (۳ مهر۹۵) کوچولوهای جدید در راه ایران کوچولوهای کرمانی هیوندای گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (۲۷ شهریور۹۵) ده دلیل برای انتخاب لنسر انتخاب ماه کوچولوهای بی‌‌حد و مرز! گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (۲۰ شهریور۹۵) گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (۱۹ شهریور۹۵) ساندرو بلند قامت آمد گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (۱۳ شهریور۹۵) گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (۶ شهریور۹۵) گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (۴ شهریور۹۵) کوسه میلیاردی روح ب ام و در کالبد پورشه به ایران می آید اولین ملاقات با رنو تلیسمان در آستانه عرضه در ایران ماکت ماه‌؛ S-Class فرانتی آرت بازار ماکت به سبک خاص لنسر همه چیز تمام آمد مینیچمپسی برای اتوآرت‌ها! مینیاتورهای گران قیمت بازگشت مگان از پژو ۲۰۶ تا پژو ۲۰۷i جدید با فرانسوی های جدید بازار خودرو ایران آشنا شوید محصولات لندروور در کنار مدل های رنجروور وارد بازار کشور می شود متولی نیسان در ایران با دست پر آمد سدان شهری چری با قیمت ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان می آید مدیران صنعت خودرو از "خودرو امروز" می گویند (۲) مدیران صنعت خودرو از "خودرو امروز" می گویند حمله کوئید به بازار زیر ۳۰ میلیون هفتاد سال با مرسدس E کلاس بررسی و مقایسه میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ با کیا سورنتو و هیوندای سانتافه عبور صفحه اینستاگرام خودرو امروز از مرز ۴۰هزار دنبال کننده ماکـت چیست؟ نبرد بلندقامتان تازه نفس کره ای اتومکانیکای دوبی آغاز به کار کرد ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از ۳۸ سال شمارش معکوس شروع به کار چهاردهمین اتومکانیکای دوبی آغاز شد ستاره های بنز با لباس MEC در راه ایران نصف قیمت خودرو خسارت بگیرید "آرایش ۲۰ میلیونی نوبرانه های ۲۰۱۶" ارزان ترین خودرو اتوماتیک بازار در راه است کوتاه از جای جای جهان ماکت! تردیدی از جنس متریال! ویژه‌نامه نوروز ۹۵ خودروامروز در ۹۶ صفحه منتشر شد حکمران جدید ابرخودروها آمد سوپراسپرت ایرانی با ۲۰۸۰ اسب بخار قدرت جنگ جوی شهری هوندا آمد ارزان ترین گزینه های فیات برای ایران بزرگترین شاسی بلند زیر ۱۰۰ میلیون تومان آمد ملاقات با پرچم‌دار تازه لیفان در ایران ملاقات با اولین کراس اوور - کبریولت AWD جهان میلاد آئودی در ایران آزمایش فنی پرشتاب ترین خودرو کشور با پلاک ملی صفحه رسمی خودروامروز در اینستاگرم ۲۰ هزارتایی شد اولین محصول برند لوکس هیوندای گران قیمت ترین خودروهای ایران را بشناسید پشت فرمان تندر دم بریده فورد در راه ایران کشنده های MAN آلمان در راه ایران چگونه کلکسیونر ماکت شویم؟ هفتمین اسطوره برند سواری با کمترین هزینه جزییات سرمایه گذاری رنو برای تولید داستر آقای خاص پوست انداخت عرضه خودروهای خاص و لوکس DS تا پایان سال توسط گروه آرین ملاقات با ببر چری در ایران اولین تجربه رانندگی با شاسی بلند خاص MG در بازار ایران بازگشت پژو ۲۰۷i به خطوط تولید ایران خودرو بزرگترین و ایمن ترین شاسی بلند ولوو به ایران آمد ملاقات با هامرهای گذرموقت تازه وارد به ایران پشت فرمان آقای ماجراجو حکمران پوست انداخت بازار ماکت خودرو بعد از توافق‌... ورود نخستین عضو گروه فولکس واگن به ایران ۳ پیشنهاد وارداتی برای نیسان در آستانه ورود به ایران سه سرباز سوزوکی در راه ایران توسان جدید آمد ملاقات با دارو دسته قدرتمندان ۱۲۰ میلیونی «بهار خودرو» با آئودی Q۵ می آید همه خودروهایی که با اقساط بدون بهره می توانید بخرید ملاقات با گودزیلا ۴ خودرو جدید بازار از ۲۵ تا ۲۰۰ میلیون‌تومان را بشناسید شماره سی و یک ماهنامه «خودرو امروز» روی دکه رفت
برگشت به بالا