محدودیت های ترافیکی روز قدس در همدان اعلام شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: طرح‌ ترافیکی ویژه روز جهانی قدس با هدف برگزاری باشکوه این آیین و پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی و گره های ترافیکی در محل های برگزاری این مراسم در روز جمعه اعمال می شود.

پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵:۰۰

محدودیت های ترافیکی روز قدس در همدان اعلام شد

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ علی فکری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از ساعت 9 صبح به بعد تردد وسایل نقلیه شخصی از خیابان های 6 گانه به میدان حضرت امام خمینی ( ره ) ممنوع است.
وی اضافه کرد: همچنین از ساعت 10 صبح با شروع تجمع راهپیمایان در میدان امام (ره)، محدودیت تردد برای تمامی وسایل نقلیه در میدان امام و 6 خیابان اصلی منتهی به آن در شهر همدان به اجرا درمی آید.
رئیس پلیس راهور همدان تاکید کرد: توقف وسایل نقلیه در خیابان شریعتی از محل میدان اصلی شهر همدان تا میدان شریعتی و در خیابان پاسداران از میدان شریعتی تا کوچه منتهی به حمام صفا از ساعت هفت و 30 دقیقه روز جمعه تا پایان آیین نماز جمعه ممنوع است و در صورت پارک وسایل نقلیه نسبت به انتقال آنان توسط جرثقیل اقدام می شود.
سرهنگ فکری گفت: همزمان با عبور راهپیمایان از خیابان شریعتی و تقاطع خواجه رشید، ماموران از تردد وسایل نقلیه به سمت میدان امامزاده عبدالله و میدان آرامگاه به سمت تقاطع خواجه رشید جلوگیری می کنند.
وی ادامه داد: پس از ورود راهپیمایان به میدان شریعتی و حسینیه حضرت امام (ره)، تا پایان مراسم نماز جمعه تردد تمامی وسایل نقلیه از سمت سه راهی شهید زمانی، سه راهی شکریه، خیابان مهدیه جنب کانون مهدیه و تقاطع خواجه رشید به سمت میدان شریعتی و خیابان پاسداران ممنوع می شود.
وی بیان کرد: در سایر شهرستان های تابعه نیز محدودیت های ترافیکی طبق سال های گذشته از ساعت هشت صبح اجرا می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: ورود موتورسیکلت به داخل جمعیت راهپیمایان ممنوع بوده و از تردد آنان در محدودهای اجرای طرح های ترافیکی نیز جلوگیری می شود.
سرهنگ فکری اضافه کرد: رانندگان وسایل نقلیه از توقف خودرو در داخل کوچه ها و خیابان های منتهی به مسیر انجام مراسم راهپیمایی تا فاصله 50 متری خودداری کنند.
وی تاکید کرد: در صورت توقف وسایل نقلیه در مسیر انجام راهپیمایی و حریم های اعلام شده، خودرو و موتورسیکلت توسط چرثقیل به پارکینگ منتقل می شود.
رئیس پلیس راهور همدان از رانندگان خواست تا از پارک خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای راهپیمایی خودداری کنند.
سرهنگ فکری اضافه کرد: به دلیل جلوگیری از بروز گره های ترافیکی شهروندان از وسایل نقلیه شخصی کمتر استفاده کنند و یا خودروهای خود را در فاصله بیشتری با محل تجمع و تردد راهپیمایان و در محل هایی که توقف آنان مشکلات ترافیک را ایجاد نمی کند، پارک کنند.

برچسب ها

روز جهانی قدس
مطالب مرتبط بیشتر
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس محدودیت‌ های ترافیکی روز قدس در یزد اعلام شد تمهیدات ویژه یگان امداد پلیس پایتخت در راهپیمایی روز جهانی قدس ممنوعیت ترافیکی راهپیمایی روز قدس در بندرعباس اعلام شد محدودیت های ترافیکی روز قدس در تبریز اعلام شد آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس پایتخت در روز قدس مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز جهانی قدس خدمت رسانی اتوبوسرانی تهران در روز جهانی قدس تمهیدات ترافیکی روز قدس در البرز اجرا می شود محدودیت ترافیکی روز قدس در زنجان اعمال می شود تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس راهور پایتخت برای راهپیمایی روز جهانی قدس محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در پایتخت اعلام شد لغو محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در تهران تمهیدات ترافیکی روز قدس در قزوین اعلام شد ممنوعیت توقف و تردد از خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی روز قدس سرویس دهی رایگان و ویژه اتوبوس و مترو از ۹صبح در روز قدس تمهیدات ویژه ترافیکی روز جهانی قدس در کرمانشاه اعلام شد محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در پایتخت اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در ایلام خدمت‌رسانی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز جهانی قدس خدمات ویژه مترو تهران در روز جهانی قدس استقرار شش دستگاه آمبولانس با ۳۰ تکنیسین اورژانس در روز قدس درتهران آمادگی کامل اتوبوسرانی کرمانشاه برای سرویس دهی در روز جهانی قدس خدمت رسانی ویژه واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت روز جهانی قدس
برگشت به بالا