مقایسه ۳ خودروی چینی محبوب بازار ایران

عصر خودرو- با تنوع بازار سدان‌های چینی، انتخاب میان گزینه‌های موجود سخت‌تر از قبل شده است. از این‌رو در این مقایسه ۳ مورد از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سدان‌های چینی را در مقابل یک‌دیگر قرار دادیم و به نقاط قوت و ضعف آنها پرداختیم.

يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵:۰۰

مقایسه ۳ خودروی چینی محبوب بازار ایران

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایران جیب، هر 3 این خودروها ساخته شناخته‌ شده‌ترین برندهای چینی هستند و از نظر کیفیت و وضعیت بازار در شرایط مناسبی قرار دارند.


برلیانس H330 اتوماتیک

این روزها هیزم آتش رقابت میان چینی‌های سگمنت C زیاد شده و ورود عضوی جدید به نام برلیانس H300، انتخاب میان سدان‌های متوسط چینی را واقعا سخت‌تر از قبل کرده است. برلیانس یکی از برندهای معتبر خودروساز چینی به‌شمار می‌رود و چیزی که موجب تمایز آن با سایر برندهای چینی شده، شریک آلمانی‌اش یعنی ب‌ام‌و است که بخشی از تجربیات‌اش را در ساخت این محصول به خودروساز چینی منتقل کرده است.

برلیانس روی پلت‌فرم تغییر یافته ب‌ام‌و سری 1 مونتاژ می‌شود و با نگاهی دقیق به طراحی بدنه‌اش، به خوبی می‌توان به رابطه‌ این خودروساز با شریک باواریایی پی برد. طراحی بدنه فراتر از آن چیزی است که از یک خودرو چینی انتظار دارید. خطوط روی بدنه به خوبی با یکدیگر هماهنگ هستند و برجستگی روی گلگیرها باعث شده تا ابهت بدنه بیشتر به چشم بیاید. مواردی نظیر مه‌شکن‌های جلو و سانروف، ظاهر مدل اتوماتیک فول‌آپشن را از مدل پایه مجزا می‌کند. هم‌چنین استفاده از رینگ‌های 15 اینچی اسپرت نیز به زیبایی هر چه بیشتر ترکیب ظاهری برلیانس کمک شایانی کرده است.

علی‌رغم ابعاد جمع و جور بدنه نسبت به رقبا، که باعث شده هدایت و پارک کردن برلیانس در شهرهای شلوغ آسان شود، فضای کابین جادار و راحت است و از این نظر می‌توان برلیانس سدان را میان تندر 90 و 206 اس‌دی در نظر گرفت.

نخستین چیزی که هنگام ورود به برلیانس جلب توجه می‌کند، رنگ‌بندی گرم کابین و جذابیت ترکیب 2 رنگ کنسول جلو و پنل درهاست که حال‌وهوای خودروهای گران‌قیمت‌تر را تداعی می‌کند. اما صندلی‌ها برخلاف جک و جیلی فاقد روکش چرمی هستند و کیفیت پوشش آنها برای خودرویی با قیمت بالای 50 میلیون تومان معمولی به نظر می‌رسد. 

البته ایرادی به راحتی صندلی‌ها وارد نیست. علاوه بر این‌‌که صندلی‌ها به خوبی سرنشینان را در بر می‌گیرند و از حرکت اضافی بدن‌شان جلوگیری می‌کنند، جنس نرم و راحت آنها باعث شده تا در مسافرت‌های طولانی راحتی سرنشینان را مهیا کنند. صندلی راننده در 8 جهت تنظیم می‌شود و موقعیت قرارگیری راننده در برلیانس نسبت به 2 خودرو دیگر اسپرت‌تر است. کیفیت کلی مونتاژ و متریال کابین قابل قبول است. اما به حاطر رنگ‌بندی روشن کابین، درزها و فاصله میان بعضی از قطعات، بیشتر از جک یا جیلی خودشان را نشان می‌دهند. چیدمان کابین نیز مناسب است و نمره قبولی را در بحث ارگونومی کسب می‌کند. 

سیستم تهویه به‌صورت اتوماتیک قابل تنظیم است و پس از چند دقیقه فعالیت، قدرت واقعی خود را به نمایش می‌گذارد و از این نظر یکی از بهترین‌ها در این مقایسه به‌شمار می‌رود. پیشرانه استفاده شده در برلیانس، حجم و قدرت کمتری نسبت به 2 رقیب دیگر دارد. یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر که قادر است 103 اسب‌بخار نیرو در دور 5800 تولید کند. شاید با توجه به قدرت نه‌چندان بالای پیشرانه نتوانید خودروهای هم‌کلاس را در جاده‌ها جا بگذارید. اما مصرف پایین و کم سروصدا بودن پیشرانه، در مسیرهای شهری سرنشینان را به خود علاقه‌مند می‌کند.

 برلیانس با 2 گیرباکس اتوماتیک و دستی در کشور عرضه شده است. نمونه اتوماتیک از یک گیرباکس 6 سرعته (5 دنده جلو یک دنده عقب) بهره می‌برد و مصرف سوختش حدود 6.7 لیتر در 100 کیلومتر است. البته در حالت اتوماتیک با تعویض دنده‌ها در دورهای پایین، دور خودرو در سربالایی‌ها افت می‌کند و رمق پیمودن شیب‌های نه‌چندان تند را هم ندارد. اما در حالت دستی دور موتور بالاتر نگه داشته می‌شود و نکته مثبت دیگر این‌که بیشینه گشتاور 138 نیوتن‌متری در دور نه‌چندان بالای 3800 به محور جلو منتقل می‌شود.

یکی از نقاط قوت برلیانس نسبت به رقبای خود، فرمان‌پذیری عالی و هندلینگ مناسب است. البته از خودرویی که نام ‌ب‌ام‌و در شناسنامه‌اش به چشم می‌خورد، جز این هم انتظار نمی‌رود. تعلیق در جلو از نوع مک‌فرسون و در عقب از نوع میل پیچشی است و حتی در مسیرهای ناهموار نیز تنش‌های وارد شده به چرخ‌ها را به کابین منتقل نمی‌کند.

صندوق بار 460 لیتری برلیانس به خوبی نیازهای مسافرتی سرنشینان را پاسخ می‌دهد و باک 55 لیتری‌اش باعث شده تا پای مالکش کمتر به پمپ‌بنزین باز شود. هم‌چنین برلیانس توانسته امتیاز 5 ستاره از موسسه CNCAP کسب کند و وجود 2 عدد ایربگ در کابین و استفاده از گاردهای محافظتی در استخوان‌بندی درهای جانبی، به خوبی ایمنی سرنشینان را تامین می‌کند.

جیلی امگرند EC7

شرکت جیلی از سال 1986 فعالیت خود را آغاز کرد و از سال 2002 وارد گود خودروسازی شد. این شرکت اکنون به عنوان یکی از 4 خودروساز برتر چین شناخته می‌شود. هم‌چنین در سال 2008 شرکت جیلی بخش عمده‌ای از سهام ولوو را خریداری کرد و با مالکیت این برند سوئدی، خود را در بازارهای جهانی نیز مطرح کرد. امگرند از زیر مجموعه‌های شرکت جیلی به‌شمار می‌رود که از سال 2009 به جیلی اضافه شده و خودروهای لوکس این شرکت را شامل می‌شود.

امگرند EC7 بزرگ‌ترین سدان جیلی است. کمتر از 2 سال از حضور EC7 در ایران می‌گذرد و با طراحی زیبا و فهرست امکانات مناسب، در این مدت توانسته نظر خریداران زیادی را به سوی خود جلب کند. طراحی EC7 از تویوتا کرولا الهام گرفته شده و شباهت‌هایی نیز به هیوندای آوانته دارد. جلو پنجره مشکی‌رنگ هماهنگی جالبی با کاسه تیره چراغ‌های جلو دارد و خطوط روی بدنه از هماهنگی مناسبی با یکدیگر بهره می‌برند. ایرادی به نمای جانبی وارد نیست و پوشش کرومی دستگیره درها حس لوکس بودن را القا می‌کند.

قسمت عقب نقطه اوج طراحی EC7 به‌شمار می‌رود و شباهت‌هایی با بنز کلاس S نسل قبل دارد. چراغ‌های متشکل از لامپ‌های LED و نوار کرومی بالای جای پلاک و برجستگی روی در صندوق عقب، همگی گواه این مدعا هستند. در طراحی EC7 روی ذات لوکس خودرو تاکید بیشتری شده و چاشنی اسپرت طراحی J5 را ندارد و حتی می‌توان گفت در برخی نقاط نسبت به J5 ساده‌تر و بدوی‌تر نیز هست.

با ورود به کابین با فضایی نسبتا لوکس با کیفیت قابل قبول روبه‌رو خواهید شد. اندازه فرمان نسبتا بزرگ است و صندلی‌ها با چرم مصنوعی پوشانده شده‌اند. از نقاط قوت کابین EC7 نسبت به J5، می‌توان به تنظیم برقی صندلی‌ جلو و صفحه نمایشگر روی کنسول مرکزی جلو اشاره کرد. البته تنظیمات این صفحه نمایشگر و سیستم صوتی با سختی انجام می‌شود و گاهی اوقات، زبان این سیستم به صورت خود به خود از انگلیسی به چینی تغییر پیدا می‌کند!

از نظر زیبایی بصری، قطعات دکوراتیو کابین یک رده پایین‌تر از J5 قرار می‌گیرند و کیفیت دکمه‌های تنظیم سیستم صوتی روی فرمان و دکمه‌های شیشه بالابر روی درها چنگی به دل نمی‌زند. جالب است که به جز دکمه‌های روی در راننده، دکمه‌های شیشه بالابر روی سایر درها فاقد چراغ روشن شونده در شب هستند! صندلی‌های EC7 سفت است و نسبت به J5 از راحتی کمتری برخوردار است.

فضای پا برای صندلی‌های جلو مناسب است، اما فضای سر و پا در ردیف عقب، با توجه به ابعاد خودرو، محدود به نظر می‌رسد و افراد قدبلند را دچار مشکل می‌کند. یکی دیگر از برتری‌های EC7 نسبت به J5 در تعداد ایربگ‌های نصب شده در کابین است. که علاوه بر 2 ایربگ جلو، از ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای نیز بهره می‌برد. فراموش نکنید با یکی از ایمن‌ترین خودروهای چینی طرف هستید. EC7 اولین خودروی چینی است که موفق به کسب 4 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP شده و همین عامل راه ورود به بازارهای جهانی را برای EC7 گشوده است. یکی از نکات جالب ایمنی در EC7، باک ضد انفجار آن است که با چند لایه پلیمری پوشانده شده. در کل کیفیت مونتاژ و متریال کابین EC7 قابل قبول است، اما از نظر طراحی کابین در مقابل J5 کم می‌آورد. این در حالی است که در بحث فهرست امکانات، EC7 نسبت به J5 از برتری نسبی برخوردار است.

جیلی EC7 یک پیشرانه 4 سیلندر با 16 سوپاپ به حجم 1.8 لیتری را در دل خود جای داده که بر پایه یکی از پیشرانه‌های تویوتا طراحی شده است. این پیشرانه به سامانه زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها مجهز شده و قادر است 137 اسب‌بخار قدرت و 172 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. موتور EC7 با مکث کوتاهی پس از استارت روشن می‌شود. صدای پیشرانه در طول حرکت زیاد است و عایق‌بندی نامناسب کابین باعث شده تا صدای پیشرانه و چرخ‌ها به داخل کابین نفوذ کند.

با وجود موقعیت برابر پیشرانه با J5، EC7 نسبت به J5 زمان بیشتری را برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر طلب می‌کند. تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع TRAILING ARM است. سیستم تعلیق عقب و تایرهای GITI با پهنای 215 میلی‌متر، نقش بسزایی در کوبش‌های داخل کابین دارند، اما همین لاستیک‌های پهن، موجب افزایش هندلینگ و چسبندگی EC7 شده‌اند.

فرمان عملکرد مناسبی دارد، اما انتقال تکان‌های مسیر به فرمان از دقت آن می‌کاهد. هم‌چنین با وجود دیسک‌های خنک‌شونده در هر 4 چرخ و سیستم ABS و EBD، ترمزهای EC7 چندان قوی نیستند و در ترمزگیری‌های شدید، علاوه بر دایو دماغه خودرو، صداهایی نیز از چرخ‌ها شنیده می‌شود. جعبه‌دنده 5 سرعته دستی EC7 عملکرد نرمی دارد اما هنگام معکوس دادن شاهد افت محسوس موتور هستیم. جعبه‌دنده اتوماتیک CVT نیز از عملکرد نسبتا مناسبی برخوردار است. در کل از نظر قابلیت‌های فنی و سواری، EC7 تا حدودی از هموطنش J5 کم می‌آورد و بیشتر یک خودرو خانوادگی و مناسب افراد میان‌سال است تا یک سدان چابک و جوان‌پسند.

JAC J5 اتوماتیک

این سوی گود، جک J5 اتوماتیک قرار دارد. J5 اولین خودرو اتوماتیک کرمان‌موتور به‌شمار می‌رود. البته پیش از این، کرمان‌موتور نمونه دنده دستی J5 را با پیشرانه‌ای 1.5 لیتری عرضه می‌کرد، اما J5 اتوماتیک مجهز به پیشرانه 1.8 لیتری و گیرباکس اتوماتیک داستان متفاوتی دارد. محصولات جک بهترین طراحی را میان خودروهای چینی دارند و J5 نیز از این قاعده مستثنی نیست. حتی روزنامه واشنگتن پست در مقاله‌ای، تلاش جک برای زدودن ذهنیت بد خودروهای چینی را مورد توجه قرار داده است.

طراحی J5 هنر شرکت پینین‌فارینا، طراح محصولات فراری و مازراتی است و اگر سری به سایت این شرکت ایتالیایی بزنید، از میان سایر خودروهای چینی، تنها نام جک در بخش افتخارات آن ثبت شده است. طراحی J5 بسیار زیبا و هماهنگ است و می‌توان گفت یکی از زیباترین چینی‌های بازار به حساب می‌آید. به‌طوری‌که اگر نشان ستاره مانند جک از روی J5 برداشته شود، به سختی می‌توان به چینی بودن آن پی برد. هم‌چنین اگر بخواهید مدل اتوماتیک را از روی ظاهر تشخیص دهید، باید نگاهی به سانروف و طرح متفاوت رینگ‌ها با مدل منو‌ال بیاندازید.

با ورود به کابین جک درمی‌یابیم با فضایی بسیار جذاب و با کیفیت روبه‌رو هستیم. با قرا گرفتن روی صندلی‌ها، لحظه‌ای شک خواهید کرد که سوار یک سدان 60 میلیونی شده‌اید! رنگ‌بندی کابین و کیفیت کلی متریال کابین تا حدودی از EC7 بهتر است و نمی‌توان منکر جذابیت کابین جک شد. پنل درها و صندلی‌ها با چرم مشکی رنگ پوشانده شده‌اند و چرم دوخته شده دور فرمان کیفیت قابل قبولی دارد. جذابیت صفحه کیلومترشمار و قطعات دکوراتیو براق روی کنسول و درها از EC7 بیشتر است و نورپردازی آبی‌رنگ نشان‌گرها فضای آرامش‌بخشی را به‌وجود می‌‌آورد.

فاصله بین محورها از لیفان 620 بیشتر است و برخلاف EC7، سرنشینان ردیف عقب از فضای مناسبی برخوردار هستند. هم‌چنین برای سرنشینان ردیف عقب، دریچه‌های مجزای سیستم تهویه تعبیه شده است. صندلی‌ها نیز سفتی صندلی‌های EC7 را ندارند و به‌خوبی سرنشینان را در بر می‌گیرند. در عوض، خبری از تنظیمات برقی صندلی جلو نیست و صندلی راننده به صورت دستی در 8 جهت تنظیم می‌شود. هم‌چنین صفحه نمایشگر نیز به صورت فابریک روی جک عرضه نمی‌شود و کامپیوتر سفری اطلاعاتی نظیر مصرف سوخت و فاصله قابل پیمایش را ارائه نمی‌دهد.

J5 توانسته 5 ستاره ایمنی از موسسه CNCAP دریافت کند و در زمینه ایمنی به اندازه EC7 ستاره ندارد! البته این به‌دین معنا نیست که J5 خودرو ناامنی محسوب می‌شود. این خودرو از 2 کیسه هوا بهره می‌برد و در تست‌های تصادف روبه‌رو و جانبی، به خوبی ضربات را جذب می‌کند و مانع آسیب دیدن سرنشینان می‌شود. در کل کیفیت متریال و مونتاژ J5 دلچسب‌تر از EC7 به نظر می‌رسد و اگر از چند آپشنی که جیلی نسبت به جک اضافه‌تر دارد صرف نظر کنیم، باید در این بخش، J5 را برنده بدانیم. نیروی محرکه J5 توسط یک پیشرانه 1.8 لیتری 16 سوپاپ تامین می‌شود که با چند اسب‌بخار بیشتر نسبت به EC7، قادر است 141 اسب‌بخار و 165 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

پیشرانه و گیرباکس J5 متعلق به میتسوبیشی ژاپن است و تحت لیسانس این شرکت در چین مونتاژ می‌شود. عایق‌بندی کابین نسبت به EC7 بهتر است و خبری از صداهای اضافه و صدای پیشرانه داخل کابین نیست. J5 شتاب اولیه مناسبی دارد و کشش موتور آن در سبقت‌ها و مانورهای ناگهانی راننده را روسفید می‌کند.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت J5 در بحث فنی، گیرباکس 4 سرعته اتوماتیک میتسوبیشی این خودرو است. با فشردن شستی روی اهرم دنده می‌توان دنده‌ها را به صورت دستی نیز تعویض کرد. در حالت دستی می‌توان با خیالت راحت معکوس داد، چون حالت هوشمند گیرباکس معکوس را پس نمی‌گیرد. هم‌چنین کات‌آف روی 5000 دور قرار دارد و هنگام گاز دادن می‌توان از توان موتور استفاده بهینه برد. واکنش دنده نیز نسبت به میزان فشردن پدال گاز مناسب است. هم‌چنین هنگام ترمزگیری، دماغه J5 هم‌چون EC7 دایو نمی‌کند و خبری از سروصداهای اضافه و بازی کردن کاور سانروف نیست!

از نظر فنی باید J5 اتوماتیک را برتر از EC7 قلمداد کرد. خودرویی که روح میتسوبیشی در آن دمیده شده و جزییات فنی جذاب‌تری دارد. در این مقایسه جک J5 اتوماتیک یک سروگردن بالاتر از جیلی امگرند EC7 اتوماتیک قرار می‌گیرد. هم‌چنین با افزایش تقاضا برای خرید J5، فاکتور بازار خرید و فروش دست‌دوم نامناسب خودروهای چینی نیز برای این خودرو کم‌رنگ شده است.

برچسب ها

بازار خودرو چینبرلیانسجکچیلی
مطالب مرتبط بیشتر
چین در فروش فولکس‌واگن اول شد بزرگترین بازار خودروی جهان از آن تسلا می‌شود؟ قیمت دو مدل تسلا در چین کاهش یافت دست رد چین به جنرال موتورز فراخوان میلیونی تسلا نخستین خودروی برقی شیائومی رونمایی شد+ تصاویر بوچی ۴اکس : تویوتا ۲۵ هزار دلاری وارد بازار چین شد+تصاویر افزایش فروش خودرو در بازار چین راهکار چین برای فروش بیشتر خودروهای برقی فروش خودروهای برقی ساخت چین تسلا کاهش یافت بی‌وای‌دی دست پر آمد شرکت خودرویی جدید هواوی ۳۵ میلیارد دلاری می‌شود فولکس واگن‌های جدید در راهند افزایش قیمت تسلا مدل Y در چین اتحاد چشم‌بادامی‌ها علیه چشم‌بادامی‌ها رقابت داغ BYD با خودروسازهای خارجی در بازار چین فروش تسلا در چین کاهش یافت نتا اکس ؛ شاسی بلند ۱۷ هزار دلاری چینی+عکس برند جدید دانگ فنگ با یک خودرو زیبا و جذاب معرفی شد+عکس فروش خودرو در چین افزایش یافت اکس پنگ پی۷آی ؛ خودرو هوشمند چینی در راه بازار +عکس جیلی امگرند L Hi-P چمپیون ؛ یک گزینه عالی تا ۲۰ هزار دلار +عکس جتور تراولر ؛ آفرودر اقتصادی چینی+عکس خودروهای چینی بازارهای جهانی را تسخیر می‌کنند؟ ب ام و انتظار فروش بیشتری در بازار چین را دارد رونمایی ب ام و از شاسی بلند جدید اکس۵ برای بازار چین + تصاویر فروش خودروهای سواری در چین کاهش یافت تقویت توسعه فناوری خودروهای برقی تویوتا در چین چین مرکز فروش خودروهای الکتریکی مرسدس بنز می شود خودروهای چینی عقب ماندند فروش خودروهای سواری در چین کاهش یافت تسلا برای مدل‌های برتر در چین تخفیف نقدی ارائه می‌کند صادرات خودروی چین به روسیه سه برابر شد راه‌اندازی کمپین خرید خودرو در چین رونمایی فنگون از کراس اوور لندیان ئی۵ +عکس فروش خودرو در چین افزایش یافت نسل جدید بیوک لاکراس در چین معرفی شد+ عکس تسلا در چین هم گران شد چین برگ برنده پورشه شد کدام خودروساز پیشتاز فروش خودروهای انرژی نو است؟ اسکای ورث HT-i: ترکیب چینی از سادگی، زیبایی و کیفیت+عکس رغبتی به بازار خودروی چین نیست مکسوس EUNIQ ۶؛ کراس اوور جذاب و ناموفق چینی! +عکس قلب های پُرگشتاور خوشتیپ‌های چانگان تسلا در چین اوج گرفت فورد Edge L چین؛ یک باک بنزین و ۱۱۸۰ کیلومتر رانندگی! +عکس جیلی گلکسی؛ مسیر درخشان یک خودروساز چینی! +عکس تسلا جنگ را باخت بازار خودرو چین بدون مشتری ماند پایان تخفیف‌های گرم تسلا در زمستان هونگ چی HQ۹؛ خودروی ۸۰ هزار دلاری چینی! +عکس سوئیست دی اکس۸؛ یک خودروی چینی خیلی معمولی! +عکس انتظار بالای بی‌وای‌دی چین از سود خالص فروش خودرو آی ام LS۷؛ شاسی بلند ۷۵ هزار دلاری چینی با حس استون مارتین! +عکس لیپ C۰۱؛ سدان جدید چینی که طراحی متفاوتی دارد! +عکس چری QQ Unbounded Pro؛ کوچک و جدید با خدمات ابدی! +عکس ایستگاه شارژ خودروهای برقی چین به بیش از ۵ میلیون رسید فروش تسلا در چین افزایش یافت خودروسازان چینی راه تسلا را در پیش گرفتند یانگ وانگ U۹؛ کمپانی BYD هم ابرخودرو ساخت! +عکس دومین بازار بزرگ تسلا شلوغ شد خودروهای چینی گران شدند بیوک الکترا ئی۵؛ دو رگه الکتریکی در راه بازار+عکس خداحافظی یکی از برندهای فولکس واگن با چین کاهش ۹.۵ درصدی فروش خودروهای سواری چین رونق سال آینده برای خودروسازان چینی چین جای خودروهای اروپایی در بازار روسیه را پُر کرد تسلا و تخفیفات پایان سال تسلا رکورددار شد نیو رکورد شکست پرفروش‌ترین برند خودرو چین در نوامبر کدام است؟ بی‌وای‌دی پرفروش‌ترین برند خودروی چین در ماه نوامبر فراخوان تسلا برای هزاران خودرو در چین فروش فولکس‌واگن در چین، صعودی یا نزولی؟ مشوق بیمه‌ای تسلا در چین BYD سانگ پلاس؛ چینی خوش قیمت و باکیفیت! +عکس هوندا مدل جدید خودروی برقی خود را در چین عرضه می‌کند زیکر ۰۰۹ جیلی دنیای خودرو را به چالش کشید+عکس تسلا ارزان شد خاص‌ترین خودرو برای سخت‌ترین کاربردها چین بازار استراتژیک تسلا فروش در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان صعود کرد تسلا در چین موفق شد جهش ۱۰۰ درصدی فروش خودروهای انرژی جدید در چین پیش بینی رکورد ۶ میلیونی فروش خودروهای برقی در چین تسلا برای مشتریان شیرین شد! یک خودروی آمریکایی دیگر ویژه بازار چین فقط! (+عکس) زفیر؛ میوه ممنوعه آمریکایی برای آمریکا! + عکس بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان در مسیر رشد لتین منگو؛ خودروی ۴۵۰۰ دلاری با طراحی زیبا+عکس سیکر؛ شورلت کاملا چینی ۴ سیلندر +عکس کیو۶؛ درشت ترین شاسی بلند آئودی فقط برای چینی ها! +عکس طرح فروش اقساطی جک J۴ و جک S۵ ترامونت اکس، شاسی بلند جذاب آلمانی ویژه بازار چین +عکس به‌دنبال گزینه نهایی کرمان‌موتور در کلاسی تازه کاهش ۱۲.۶ درصدی فروش خودرو در چین مالیات خرید خودرو با موتورهای کوچک در چین نصف شد رشد عرضه ماهانه سواری‌ها در چین سنگینی کاهش تولید عامل سقوط تسلا خواهد شد!؟ تعطیلی شانگهای برای تسلا گران تمام شد احتمال تمدید یارانه خودروهای برقی در چین شدیدترین کاهش فروش در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان با کمتر از ۱۰ هزار دلار چه کیفیتی پیش روی مشتریان قرار دارد؟ +عکس مشتری ناراضی تسلا دومین فراخوان را داد! یونی-وی، زیباترین خودروی این روزهای بازار چین+عکس آکورا از بازار چین می‌رود ب ام و یک خودروی جدید را فقط مختص بازار چین معرفی کرد +عکس تعلیق چهار روزه تولید تسلا ناشناخته ترین شاسی بلند آلمانی در چین رونمایی می شود! +عکس نکات کاربردی برای خرید لوازم یدکی برلیانس سی هاو؛ خودروی جدید چینی با حضور سئات و JAC+عکس برلیانس جدید: کوچک، زیبا و مناسب استفاده در شهرهای بزرگ +عکس فورد موندئو ۲۰۲۲ رونمایی شد+ عکس رقابت استارت آپ های خودران در چین مقایسه قیمت خودروهای SUV در چین و ایران انتظار چند ماهه برای تحویل خودرو به خاطر کمبود تراشه شتاب قیمت خودروهای تسلا چین یارانه خودروهای برقی را لغو می‌کند کراس اوور اقتصادی هاوال؛ یک گزینه جذاب بی ادعا و مشتری پسند!+عکس هاوال و تلاش برای ارائه یک محصول متفاوت! +عکس حمله چینی ها با کراس اوور الکتریکی جدید به اروپا احداث کارخانه خودروسازی شیائومی با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار دستگاه بستنی چینی؛ خودروی ارزان و بسیار جمع و جور از کمپانی چری! +عکس فورد اکویتر، کراس اوور توربو و خوش ساخت که فقط در یک بازار آسیایی عرضه می شود! +عکس شاسی بلند جدید ژاپنی فقط برای مصرف کننده چینی! +عکس کراس اوور جدید از دانگ فنگ و انتخاب پیشرانه سنتی چینی برای آن! +عکس هورش A۸، اس کلاس مرسدس بنز را به چالش دعوت می کند! +عکس لی شانگ وان شاسی بلند "ایده ال" چینی؛ ناشناخته اما باکیفیت! +عکس کاهش فروش خودرو در جهان به دلیل کمبود شدید نیمه‌رساناها دوج Journey ۲۰۲۲ رسماً بعنوان شاسی بلند چینی معرفی شد برنامه ویژه اینتگرا برای حضور در سرزمین اژدهای زرد +عکس بی‌میلی رنو برای ادامه همکاری با برلیانس چهارمین سقوط ماهانه متوالی فروش خودرو چین معرفی آپشنهای فنی بکار رفته در خودرو آریزو ۵ جدید پرفروش ترین خودروهای بازار چین در بخش مبتنی بر انرژی های نوین+ عکس آخرین وضعیت فروش خودروهای برقی در بزرگترین بازار خودروی دنیا چالش فولکس در بازار چین تنگ تر شدن عرصه رقابت برای تسلا در چین بسترن NAT؛ ام پی وی الکتریکی چینی با برد حرکتی ۴۲۰ کیلومتر +عکس داده های آزمایش خودروهای هوشمند در چین قانونمند می شود رنجروو ایووک L؛ شاسی بلندی که فقط ویژه چینی ها تولید می شود! +عکس فروش جنرال موتورز در چین طی سه ماهه دوم ۵.۲ درصد افزایش یافت رتبه دوم برند چری در رضایت مشتریان از فروش در بازار چین فراخوانی بیش از ۲۸۵ هزار دستگاه تسلا در چین جیلی VF۱۱؛ محصول ویژه کمپانی چینی در کلاس کامپکت MPV +عکس فیدلیتی (جتور X۷۰) در لیست ده خودرو SUV پرفروش بازار چین چینی با ژنتیک آمریکایی برای ایران اولین افت فروش صنعت خودروی چین در ۱۴ ماه گذشته رقم خورد فروش خودروهای تسلا در چین ۲۹ درصد افزایش یافت یودو Pi ۳؛ کراس اوور کوچک با چمدانی بزرگ از آپشن و پیشرانه الکتریکی +عکس چین و پرفروش ترین خودروهای مبتنی بر انرژی های نوین در سال ۲۰۲۰ +عکس همکاری "ولوو" با شرکت "DiDi " بزرگترین تاکسی اینترنتی چین کراون ۲۰۲۲؛ مینی ون لوکس ژاپنی برای بازار چین! +عکس مشخصات کامل خودرو جک S۵ جدید کرمان موتور اعلام شد چین علیه تسلا تالاگون ۲۰۲۱؛ شاسی بلند درشت اندام فولکس واگن توسعه یافته در چین +عکس کراس اوور X۶ جیلی با طراحی متفاوت چراغ های عقب و پیشرانه ۴ سیلندر +عکس معرفی خودرو شاسی بلند جدید " KMC K۷ " کرمان موتور تویوتا کراون شاسی بلند با مدل ۲۰۲۲؛ تاج ژاپنی در چین رونمایی می شود! عکس سدان ویژه بازار چین با دو نمایشگر دیجیتال در کابین به سبک مرسدس بنز +عکس استقبال از خودروهای ارزان برقی در چین ورود خودرو‌های تسلا به چین محدود شد جک J۴ با ۸۵ درصد داخلی سازی به بازار عرضه می شود رقابت با تسلا در خانه جوان جویای نام یا پیر فرزانه؟ دولت چین به دلیل شکایت مشتریان، نمایندگان تسلا را فراخواند جک اس۴؛ کراس اوور اقتصادی با پیشرانه توربو و مجموعه ای از امکانات ایمنی+عکس تسلا ۳۶ هزار خودروی خود را به علت نقص فنی فراخوان می‌کند راه‌اندازی ناوگان روبوتاکسی‌های کاملا خودران در چین کراس اوور ارزان قیمت چینی مدل ۲۰۲۰ آغاز مجدد ثبت نام کامیونت های جک بعد از حدود دوسال رشد ۶.۶ درصدی فروش خودروهای سواری در چین جک iEV۷S؛ کراس اوور الکتریکی چینی با برد حرکتی ۴۰۲ کیلومتر +عکس فروش "بی ام و" در چین رکورد زد چانگان سی اس۳۵ پلاس؛ تغییرات عمیق از ظاهر تا کابین +عکس شاسی بلند جدید و کوچک کمپانی چینی JAC (+عکس) ۷X مدل ۲۰۲۰؛ محصول جدید هایما با مجموعه ای از امکانات ایمنی+عکس اگر به دنبال خرید کراس اوور جک هستید این مطلب را از دست ندهید لوکسژن URX ؛ کراس اوور تایوانی جدید با ردپایی از یک کمپانی مطرح چینی! +عکس فراخوان برای اینفینیتی‌‌های معیوب در چین مدیرعامل جدید آرین دیزل معرفی شد فروش خودروهای سواری در چین افزایش یافت ادامه رشد بازار خودروی چین تغییر مسیر جی‌ام در چین کمک چین به سودآوری بی‌ام‌و برنامه گسترده کرمان موتور برای دستیابی به خودکفایی حداکثری پرفروش ترین برندهای خودرویی چینی در ماه اگوست+ عکس برلیانس V۷؛ شاسی بلند لوکس با ویژگی های اسپرت و مجموعه ای کامل از امکانات ایمنی +عکس فروش خودروهای دست دوم در چین افزایش یافت بزرگان جک در راهند سرویس تاکسی رباتیک در پکن آزمایش می شود امگرند GT مدل ۲۰۲۰؛ سدان خانوادگی جیلی با ویژگی های اسپرت+تصاویر فروش خودرو در چین برای پنجمین ماه متوالی افزایش یافت آغاز پیش فروش کامیونت های جک پیش فروش کامیونت های جک با مدل ها و تغییرات جدید بازگشت پرقدرت هیوندای به چین جایوئه A۵ EV؛ سدان تمام الکتریکی کمپانی جک در کانال ۲۰ هزار دلار +تصاویر راهنمای نگهداری و خرید قطعات برلیانس فروش خودرو در چین ۱۶ درصد افزایش یافت فروش خودروی دست دوم در چین افزایش یافت تعهدات عقب افتاده برلیانس عملی می شود تیگوان، کوپه می شود آغاز پیش فروش خودروی جک S۵ + شرایط راز پیشرفت چین در صنعت خودروسازی آغاز ثبت نام جک S۵ مدل ۱۴۰۰+جدول پیش بینی فولکس واگن برای افزایش فروش خودروهای لوکس در چین دست رد بازار ایران به شاسی بلند برلیانس! افت فروش جی‌ام در چین شاسی بلند جدید جَک(JAC) معرفی می شود+ تصاویر شاسی بلند ۱۲ هزار دلاری کمپانیJAC +تصاویر آغاز پیش فروش ون و مینی بوس جک SUNRAY+جدول شاسی بلند جدید با طراحی متفاوت از خودروساز چینی!+تصاویر بازار خودروهای برقی در چین هنوز جان نگرفته است فروش ماهانه خودرو در چین افزایش یافت تسلا مدل ۳ در چین رکورد زد کری کی۶۰؛ شاسی بلند متفاوت چری در بازار چین+تصاویر سرمایه‌گذاری فولکس در جک خوش‌بینی گریت‌وال به آینده امید در بازار خودرویی چین افت ۶۴ درصدی فروش تسلا در چین دو پیشنهاد جدید سایپا به خریداران رنو و برلیانس با ۶۷۰ درصد سود تعطیلی تسلا در چین نسخه جدیدی از مرسدس بنز CLS ۲۶۰ + فیلم بازگشت رونق به بازار خودروی چین افزایش فروش خودروهای فولکس واگن در چین برنامه نیسان برای خروج از اروپا و تمرکز بر آمریکا، چین و ژاپن بهبود فروش جی‌ام در چین ۱۲ رونوشت متفاوت از خودروهای برتر جهان! افت ۸۵ درصدی سود خودروساز چینی اوشان؛ محصول جدید چانگان با برچسب قیمت ۲۳۷۰۰ دلاری +تصاویر ‌بازار چین در حال جان گرفتن است چرا تقاضا برای خرید خودرو به سرعت بازمی‌گردد؟ سبقت اروپا از چین در خودروهای برقی مشوق‌های جدید چین برای خرید خودروهای برقی و هیبریدی افت شدید فروش فولکس‌واگن در چین و آمریکا پرداخت یارانه نقدی برای خرید خودرو فروش خودرو در چین ۱۰ درصد کم می‌شود سقوط ۴۵ درصدی فروش نیسان ژاپن در چین تلاش برای ارائه یک پیکاپ غول پیکر! +تصاویر افت فروش جنرال‌موتورز در چین مقایسه خودرو ام وی ام X ۵۵ با برلیانس H ۳۳۰ خودروی شاسی بلندی که سال ۹۹ به بازار ایران می آید ازسرگیری فعالیت تویوتا در چین افت ۹۵ درصدی فروش خودروسازان کره‌ای! بحران بی‌سابقه در صنعت خودروسازی؛ تقاضا به کف رسید مقایسه خودرو جیلی امگرند X۷ و جک S۳ سقوط ۹۲ درصدی فروش خودروی چین به علت شیوع کرونا افت شدید فروش خودرو در چین با شیوع کرونا فروش خودرو در چین ۱۸ درصد کاهش یافت آغاز به کار سامانه فروش اینترنتی کرمان موتور آغاز فروش اینترنتی محصولات جک کرمان موتور به زودی خودروساز‌ها پس از خروج رنو و برلیانس چه کردند؟ طرح هوای پاک ۹۸ ویژه محصولات جک تمدید شد محبوب‌ترین خودروهای الکتریکی در بازار چین چین بزرگترین بازار تولید خودروهای جدید بزرگترین بازار خودروی جهان دومین افت سالانه متوالی خود را ثبت کرد لیست پرفروش‌ترین خودروها در چین بازار خودرو چین در اختیار کدام برندهاست؟ شرایط جدید پیش فروش اقساطی خودرو جک بررسی فنی خودرو الکتریکی بائوجون + مشخصات پیش‌بینی گرانی خودروهای چینی تا شب عید کاهش ۹۹ درصدی تولید برلیانس در کشور رونمایی از هیوندای توسان چینی! تفاوت ۵۰ میلیونی رنو پارس تندر در بازار و کارخانه + جدول قیمت آغاز فروش ویژه جک J۴ رقابت نفس‌گیر کراس‌اوورهای بازار آخرین آمار تولیدات پارس‌خودرو فروش خودرو در چین ۱۰ درصد کاهش یافت معرفی محصول جدید JAC ۱۰۰ خودروی برتر ۲۰۱۹ در بازار چین سومین فراخوان جایگزینی خودروهای سایپا صادر شد عقب‌نشینی پکن از کنترل بازار خودرو سایپا محصولات رنو، برلیانس و آریو را تحویل نخواهد داد کاهش اقبال چینی‌ها به خودروهای پاک شرایط جدید فروش اقساطی جک جِی ۴ اعلام شد فروش ویژه خودروهای جک تنها با ۳ میلیون تومان پیش‌پرداخت آغاز می‌شود ضرر هنگفت پژو در چین تبدیل چین به قطب صادرات ولوو رنو پارس تندر ۱۲۷ میلیون تومان شد بزرگترین بازار خودرو دنیا از رونق افتاد در بازار فروش خودروی چین چه گذشت؟ قیمت روز محصولات پارس خودرو در بازار خبر ساختگی فاکتورشدن ۳ هزار برلیانس توسط سایپا کذب محض است محصولات پارس خودرو چند قیمت است؟ + جدول ۱۲ ماه بحرانی بازار خودرو در چین طرح جایگزین محصولات برلیانس + جدول بررسی فنی برلیانس کراس + مشخصات رکود بی‌سابقه در بازار خودروی چین ثبت نام کنندگان خودروهای رنو و برلیانس بخوانند + بخشنامه پیشی گرفتن چین از آمریکا در فروش خودرو الکتریکی پیش‌بینی رکود در بازار خودروی چین چرا برلیانس گران شد؟ افت فروش خودروی چین ریزش بهای فلزات را در بازار جهانی موجب شد خریداران برلیانس خودروی جایگزین می‌گیرند خودرو دست دوم چین، رقیب جدی بازار خودروسازی جهان جک اس ۳ مدل ۲۰۱۹، تحولی در زبان طراحی جک خودرو هن تنگ ایکس٧ موفق به اخذ استانداردهای ٨۵گانه شد چین خودرو دست دوم صادر می کند قیمت انواع محصولات پارس خودرو در بازار برای خرید خودروی جک چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول جَک با دست پُر به نمایشگاه آمد تاسیس برند مخصوص خودروهای برقی توسط شرکت جیلی سفره فولکس‌واگن در چین بزرگتر می‌شود قیمت انواع محصولات پارس خودرو در نمایندگی و بازار ثبات قیمت در بازار خودروهای داخلی بازار خودرو چین در کما کاهش ۱۰ درصدی قیمت خودرو در چین فروش خودرو در چین کاهش یافت رشد سودآوری تویوتاموتورز مرهون بازار چین است دعوتنامه خودروهای برلیانس صادر شد - بهمن ۹۷ شرایط فروش فوری جک S۳ اعلام شد خودرو‌های ۱۰۰ میلیون تومانی در بازار + جدول سه خودروی پرفروش بازار چین مشکلات مشتریان برلیانس بررسی شد ریزش بی‌سابقه فروش خودرو در چین بررسی برترین خودروهای کپی برداری شده چینی برلیانس آتو؛ کمپانی چینی با اهداف بزرگ رشد چشمگیر خودروهای الکتریک در چین کاهش قیمت محصولات تسلا در چین قیمت خودرو جک صفر کیلومتر در بازار + جدول چین از اعمال تعرفه سنگین بر خودروهای آمریکا عقب نشینی کرد جک S۵ را بشناسید محصولات صفر کرمان موتور چند؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۶ آبان ۹۷ محصولات صفر کرمان موتور چند؟ آغاز ثبت نام با سپرده‌ای معادل ۱۱۵۳ دلار قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۲ آبان ۹۷ جنگ تجاری با آمریکا فروش خودرو در چین را نزولی کرد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۴ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۲ آبان ۹۷ برای خرید خودروی جک چقدر باید هزینه کرد؟ برلیانس H۲۲۰ اتوماتیک را بشناسید رکود بی‌سابقه بازار خودروی چین محصولات صفر کرمان موتور چند؟ کاهش بی‌سابقه فروش خودرو در چین چهارشنبه‌های آموزشی کرمان موتور را بیشتر بشناسیم قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۷ مهر ۹۷ برلیانس H۲۲۰ اتوماتیک را بشناسید تحویل بیش از ۲۷ هزار دستگاه خودرو از خانواده برلیانس قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۰ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۹ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۸ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو۷ مهر ۹۷ جک جی۴، خودرویی که بازار را از رقبا ربود نوسان H۳۳۰ در بازار چقدر است؟ جک اس ۷ محصول جدید کرمان موتور چقدر آب خواهد خورد؟ برلیانس در بازار چند؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۲ شهریور ۹۷ فروش خودرو در چین کاهش یافت محصولات صفر کرمان موتور چند؟ با ۹۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ فورد فروش خودروهای ساخت چینِ خود را در آمریکا متوقف کرد شرایط فروش جک s۳ اعلام شد شرایط فروش جک s۵ اعلام شد بررسی مشخصات و ویژگی های MG ۵۵۰ و JAC J۵ اتوماتیک در بازار کارکرده تولید خودروهای تویوتا در چین ۳ برابر می‌شود جدیدترین شرایط فروش خودروهای جک اعلام شد برای خرید برلیانس چقدر باید هزینه کرد؟ کاهش فروش خودرو در چین یک کراس‌اوور کوپه با برند BISU مروری بر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در چین نمایش قدرت «جک» در نشست شانگهای آغاز طرح جدید فروش اقساطی محصولات سایپا ویژه مرداد ماه همکاری با جک و لیفان ادامه دارد چراغ سبز چین به فولکس‌واگن و ب ام‌و معرفی برلیانس H۲۳۰ اتوماتیک برای خرید برلیانس چقدر باید هزینه کرد؟ ژست مدرن و پیشرفته یک ام‌جی وام خودروی چین حباب ندارد ظرفیت فروش جک S۳ تکمیل شد برخی محصولات «ب ‌ام‌ و» به جای آمریکا در چین تولید می‌شوند بررسی مشخصات و ویژگی JAC Refine A۶۰، محصول آتی کرمان‌موتور شرایط فروش تابستانه انواع خودروهای برلیانس اعلام شد محصول جدید جک اس۷ پاییز امسال می آید شرایط جدید فروش محصولات پارس خودرو اعلام شد خودروی برلیانس تاکسی در کمتر از دوهفته تحویل مشتریان شد چین بزرگترین تولید کننده خودروهای برقی جهان است برای خرید خودرو جک چقدر باید هزینه کرد؟ فروش ویژه برلیانس به مناسبت عید فطر شرایط فروش جک J۴ خودروی جدید کرمان موتور اعلام شد راه اندازی شبکه امدادی کرمان موتور برای محصولات جک، لیفان و هیوندای چین تعرفه‌های واردات خودرو را کاهش می‌دهد شرایط جدید پیش فروش انواع برلیانس اعلام شد آغاز ثبت‌نام "تاکسی برلیانس" از امروز قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ اردیبهشت ۹۷ دلیل افزایش قیمت شدید محصولات سایپا چه بود؟ رعد و برق چینی! فقط ۲.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر! یک فرانسوی قد کشیده برای چینی ها دورخیز فولکس‌واگن برای تسخیر چین آزادسازی بازار خودروی چین بازار خودرو، سیاست جدید چین علیه آمریکا برلیانس در خودروهای خود از تکنولوژی ب ام و استفاده می کند برلیانس را با بیمه بدنه رایگان خریداری کنید گسترش همکاری های سایپا و برلیانس برلیانس H۲۰۰ را با تسهیلات ۱۵ و ۲۰ میلیون تومانی خریداری کنید قیمت خودرو برلیانس در بازار+جدول افزایش فروش جنرال موتورز در چین چین تعرفه واردات خودرو را کاهش می‌دهد جک S۵ را با تسهیلات ۴۵ میلیون تومانی خریداری کنید فروشگاه تمام هوشمند فورد در چین افتتاح شد مذاکره برای دو قرارداد جدید سرمایه گذاری با شرکت‌های جک و هیوندای سبقت برقی‌های چینی از آمریکایی‌ها ارتقای کیفیت و افزایش ساخت داخل شرایط فروش برلیانس H۳۳۰ مدل ۹۷ اعلام شد برلیانس H۲۰۰ سه ستاره شد تحویل خودروهای کرمان موتور با قیمت قید شده در قرارداد پیش فروش جک اس ۳ ادامه دارد فروش برلیانس کراس با ۲۰ میلیون تومان پیش پرداخت برلیانس H۲۲۰ را با وام ۲۰ میلیون تومانی بخرید هدف‌گذاری تویوتا برای بازار چین اعلام شرایط فروش فوری و پیش فروش برلیانس با موتور و گیربکس جدید مدیرعامل رنو پارس: با قدرت در ایران می‌مانیم قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ بهمن ۹۶ آغاز فروش فوری برلیانس با موتور ۱۶۵۰ سی سی جک S۳ اتوماتیک را با تسهیلات ۳۰ میلیونی بخرید رونمایی ازهیوندای آزرا جدید تا پایان بهمن‌ماه عرضه برلیانس با موتور و گیربکس جدید مدیر بازاریابی گروه آرین سرمایه : تحویل فوری مدل ۲۰۱۸ محصولات میتسوبیشی گزارش تصویری از حضور کرمان موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان آغاز فروش محصولات پارس خودرو با مدل ۹۷ گزارش تصویری از تحویل سری نخست جک اس ۳ هرگونه تغییر در برجام تاثیری بر حضور این شرکت در ایران ندارد برلیانس H۳۳۰ بخریم یا دنا ؟ حذف پراید تاکسی تا سال ۹۸ برلیانس خودرویی مناسب جهت ناوگان تاکسیرانی کشور چشم بادامی‌ها به دنبال تسخیر بازار خودرو غرب از برلیانس به عنوان تاکسی فرودگاه کرمان استفاده خواهیم کرد گزارش تصویری غرفه محصولات هیوندای در نمایشگاه خودرو کرمان رونق بازار فروش خودرو‌های چینی در سال ۲۰۱۷ طرح اولیه برای دستگاه اتوماتیک فروش خودرو در چین ورود ۱۰ هزار دستگاه خودرو آریو و برلیانس به ناوگان تاکسیرانی شهری سایپا تکلیف "برلیانس" و "آریو" را مشخص کند پیش بینی افزایش ۴ درصدی فروش خودروهای سواری در چین تخفیف‌های ویژه برای مالکان برلیانس سری H در طرح پاییزی گروه سایپا برای خرید جک چقدر باید هزینه کرد؟ طرح فروش اقساطی جک S۵ اتوماتیک آغاز شد فراخوان جنرال‌موتورز در چین مقایسه ۵ خودروی اتوماتیک ارزان در ایران شرایط جدید فروش فوری و پیش فروش محصولات پارس خودرو اعلام شد با پیش پرداخت ۱۴ میلیون تومانی صاحب برلیانس H۲۳۰ شوید خرید جک هیدرولیک خودرو چقدر آب می خورد؟ تحویل ۲۰ دستگاه کامیونت جک به مشتریان برای خرید خودرو برلیانس چقدر باید هزینه کرد؟+جدول با پیش پرداخت ۱۴ میلیون تومان صاحب برلیانس H۲۲۰ شوید قیمت خودرو برلیانس در بازار با ۱۸ میلیون تومان برلیانس بخرید آشنایی با جدیدترین محصول شرکت پارس‌خودرو برلیانسH۳۳۰ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید تجربه بلندمدت با جک J۵ اتوماتیک؛ برخاسته برای آبروخواهی بررسی و مقایسه فاو بسترن B۳۰ و جک J۵ ؛ چشم‌بادامی‌های دوست‌داشتنی شرایط فروش ویژه پاییزه کامیونت‌های جک قیمت انواع محصولات سایپا۱۷ مهر۹۶ قیمت فروش جک سوسماری در بازار چقدر است؟ مروری بر مشخصات فنی و جایگاه بازاری کامیونت‌های JAC در کشورمان؛ رو به صعود قیمت انواع محصولات سایپا ۱۲ مهر۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ مهر۹۶ برای خرید خودروی برلیانس اتوماتیک چقدر باید هزینه کرد؟ +جدول قیمت شرایط جدید فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور الگوی چینی تحول در خودرو‌سازی فروش اینترنتی محصولات پارس‌خودرو آغاز شد قیمت انواع محصولات سایپا ۲۲ شهریور۹۶ چین در حال بررسی زمان کنار گذاشتن خودروهای سوخت متعارف است ارزش گمرکی خودروهای لیفان و جک مدل ۲۰۱۷ اعلام شد مظنه خرید خودرو جک در بازار+ جدول هیوندای از توقف مجدد تولید در یکی از کارخانه هایش در چین خبر داد فروش ولوو در چین ۱۵.۵ درصد افزایش یافت رشد ۱۳.۲ درصد فروش تویوتا در چین قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ شهریور۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ شهریور۹۶ آغاز طرح عید تا عید فروش محصولات پارس خودرو قیمت انواع محصولات سایپا ۶ شهریور۹۶ با ۴۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت تخت گاز چین در بازار فروش خودرو ۲۱ محصول پارس‌خودرو گران شد کوچک‌شهری ایده‌آل پرطرفدارترین خودرو برقی در چین، هزار دلار! معرفی پرفروش‌ترین سدان‌های بازار چین موتورسوار ۱۵ ساله در زنجان بر اثر واژگونی موتورسیکلت جان باخت قیمت انواع محصولات سایپا ۱۸ مرداد ۹۶ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۷ مرداد ۹۶ افزایش ۹. ۲۰ درصدی تولید خودروی سواری درچهارماهه امسال "کج‌دار و مریز" فراری برای ورود به بازار شاسی بلندها جک S۵ دنده ای را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید سهم قطعات ایرانی در برلیانس کراس تا پایان سال ۹۷ به ۴۰ درصد می رسد پیش‌فروش نقدی و اقساطی برلیانس H۲۰۰ آغاز شد پیش فروش اینترنتی محصولات پارس خودرو آغاز شد جک S۳ رکورد S۵ را تکرار خواهد کرد گزارش تصویری از غرفه کرمان موتور نمایشگاه خودرو شیراز محصولات جدید شرکت سایپا در نمایشگاه خودرو شیراز را ببینید گروه خودروسازی سایپا در شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز حضور می یابد بازدید تابستانی رایگان محصولات جک و لیفان آغاز شد (+جزئیات) اس۳ در شیراز رونمایی و پیش فروش می شود داغ شدن موتور تولید خودرو در پسابرجام گزارش تصویری از حضور پارس خودرو در نمایشگاه خودرو البرز آغاز پیش فروش جک S۳ از ۲۷ تیرماه گزارش ویدئویی از غرفه پارس خودرو در نمایشگاه خودرو البرز ارزش سهام رنو افزایش یافت رنو و برلیانس شریک شدند با پیش پرداخت ۱۵ میلیونی برلیانس H۲۰۰ بخرید جشنواره نقدی فروش محصولات سایپا آغاز شد نخستین خودروهای برلیانس H۲۰۰ شرکت پارس خودرو تحویل مشتریان شد قیمت خودرو برلیانس در بازار چند+ جدول با ۱۵ میلیون تومان برلیانس H۳۲۰ بخرید آئودی اختلافاتش را با واسطه های چینی حل کرد تایلند هدف جدید صادارتی خودروهای چینی پیش‌فروش محصولات پارس‌خودرو آغاز شد با ۱۵ میلیون تومان برلیانس H۳۲۰ بخرید خرید برلیانس H۲۳۰ اتوماتیک چقدر تمام می شود؟ بازار داغ شاسی بلندهای فورد در چین برلیانس را با اقساط ۴۸ ماهه بخرید خیز چین برای تبدیل شدن به پیشگام صنعت خودرو جهان فروش نقدی و اقساطی محصولات پارس خودرو آغاز شد علاقه چینی ها به خرید خودروهای لوکس انحصارزدایی به سبک چینی تفاوت قیمت محصولات پارس خودرو با ۲۵ میلیون تومان جک S۵ بخرید نقش صنعت خودرو در رشد اقتصادی چین قیمت جدید محصولات پارس خودرو برای سال ۹۶ برلیانس H۲۲۰ را با پیش پرداخت ۱۵ میلیون تومانی بخرید فروش نقدی و اقساطی محصولات پارس‌خودرو چینی‌ها بیشتر خودرو می‌خرند برلیانس H۳۳۰ را با تسهیلات ۲۰ و ۲۵ میلیون تومانی بخرید فروش نقدی و اقساطی محصولات پارس خودرو ویژه نوروز تفاوت قیمت رنو پارس تندر در بازار و کارخانه کدام خودرو ۴۵ میلیونی ارزش خرید بالاتری دارد؟ پیش بینی چین برای فروش ۸۰۰ هزار خودروی سبز رنو ساندرو، برلیانس یا پژو ۲۰۷؟ گزارش تصویری بازدید خبرنگاران از خط تولید برلیانس برلیانس H۳۲۰ را به چه شرایطی بخریم برلیانس H۳۰۰ سه ستاره شد کوچ برلیانس‌های تولیدی در سایپا به شرکت پارس خودرو برلیانس H۲۲۰ را با تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی بخرید تفاوت قیمت محصولات پارس خودرو در بازار و کارخانه +جدول برلیانس H۳۳۰ را با تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی بخرید چین بزرگترین بازار کادیلاک می‌شود پژو پارس بخریم یا برلیانس H۲۳۰ ؟ پیش بینی فولکس از رشد ۵ درصدی بازار خودرو چین خودروهای مشترک فولکس واگن و JAC تا ۲۰۱۸ می آیند رنو ساندور در بازار آزاد چند؟ +جدول هدایای بازار بـرای برلیانس‌ســواران برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول برلیانس H۲۳۰ خودرویی زیبا، ایمن و توانمند خط‌و‌نشان خروس‌ها برای لشکر اژدها فروش محصولات پارس خودرو آغاز شد قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول انتخاب یک خودروی چینی به عنوان با کیفیت ترین خودرو شاسی بلند در برآورده کردن انتظارات مشتریان مسئولیم چین مالیات خودروهای لوکس را افزایش می‌دهد مالیات خودروهای لوکس در چین ۱۰ درصد بالا رفت مدیرعامل شرکت برلیانس از مگاموتور بازدید کرد برلیانس H۳۳۰ را با تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی بخرید توجه به محیط زیست از اولویت های سایپا است راهنمای خرید خودرو صفر در بازار ایران گزارش تصویری از حضور برند jac در نمایشگاه گوانگجو شرکت آشنای JAC و تصمیماتش برای ایران ساندرو و برلیانس بر اساس برنامه تحویل داده می شود فروش ویژه محصولات برلیانس تنها با ۱۵ میلیون تومان پیش پرداخت عرضه برلیانس جدید توسط پارس خودرو افزایش ۲۰ درصدی فروش خودرو در چین برلیانس را با وام ۲۰ میلیون تومانی بخرید خودرو برلیانس H۳۲۰ پارس‌خودرو را بیش‌تر بشناسید با ۱۵ میلیون تومان برلیانس H۳۳۰ بخرید پیش‌فروش محصولات شرکت پارس‌خودرو آغاز شد کلیدهای انتخاب در بازار خودرو قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار + جدول پیشرفت چینی‌ها در تولید خودرو ؛ از کجا تا کجا؟ پیش‌فروش محصولات شرکت پارس‌خودرو آغاز شد پیش فروش تندر۹۰ و برلیانس H۳۲۰ آغاز شد برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول راهنمای خرید خودرو صفر در بازار ایران قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول احتمال کاهش فروش مرسدس در چین برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول طرح فروش نقد و اقساطی محصولات کرمان موتور ویژه شهریور ۹۵ حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول جهش فروش فورد در چین فروش اعتباری برلیانس H۲۲۰و H۲۳۰ برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول مقایسه دو خودرو دنا و برلیانس با جدیدترین خودروهای بازار چین آشنا شوید ب ام و سری ۱ سدان، ویژه بازار چین معرفی شد رشد ۸ درصدی فروش خودرو در چین قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول فروش محصولات پارس خودرو آغاز شد چشم‌بادامی‌های مقیم سرزمین پسته قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول جک j۵ صدرنشین خودروهای بین ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان رشد ۱۱ درصدی فروش خودرو در چین برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول فروش جک J۵ دنده ای با تخفیف ۶ میلیون ریالی قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول چینی‌ها رکورددار خرید ماشین در دنیا شدند قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول فروش اقساطی محصولات پارس خودرو آغاز شد در تولید رنگ برلیانس به خودکفایی رسیدیم آغاز فروش محصولات پارس خودرو آغاز شد فروش فوری اعتباری ویژه برلیانس H۲۳۰,H۲۲۰ آغاز شد فروش ویژه انواع محصولات پارس خودرو بی ام دبلیو برلیانس باید برای ادامه همکاری در ایران سرمایه گذاری کند بچه اژدها یا شیـر‌خسته؟ فروش اقساطی محصولات پارس خودرو آغاز شد برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول فروش بیوک ورانو در آمریکا متوقف شد سقوط و صعود یکساله خودرو‌ها در بـازار نیسان بیش از ۱۰۸ هزار روگ را فراخواند مزدا هم کراس‌اوور کوپه می‌سازد ... قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو چاشنی‌های متنوع برای خانواده برلیانس قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول فروش اقساطی جک J۵ اتوماتیک ویژه اردیبهشت ماه گشت و گذار تصویری در اولین روز از نمایشگاه خودرو پکن JAC در نمایشگاه خودرو پکن درخشید طرح جدید فروش محصولات پارس خودرو بازار خودرو چین با شاسی‌بلندها درخشید برادر بزرگتر JAC S۵ در راه است برلیانس H۲۲۰ محصول جدید گروه خودروسازی سایپا + قیمت فروش نقدی و اقساطی جک J۵ اتومات ویژه فروردین ماه آغاز شد فروش دومرحله ای جک S۵ اتوماتیک از سوی کرمان موتور آغاز شد کاهش فروش جی‌ام و فورد در چین فروش دومرحله ای جک S۵ اتوماتیک از سوی کرمان موتور آغاز شد آغاز فروش اقساطی برلیانس H ۳۳۰ فروش دومرحله ای جک S۵ دنده ای ویژه اسفند ماه آغاز شد فروش دومرحله ای جک S۵ اتوماتیک ویژه اسفند ماه آغاز شد چرا باید به خودروسازان چینی اعتماد نمود؟ فروش اقساطی محصولات سایپا آغاز شد برلیانس H۳۳۰ رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان در بازه قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان فروش اقساطی جک J۵ ویژه بهمن ماه شرایط فروش جک اس ۵ اتوماتیک از سوی کرمان موتور اعلام شد ساب قرارداد ۹۹۶ میلیون دلاری امضا کرد فروش دو مرحله ای جک S۵ با قیمت قطعی ۷۵میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افت شدید بازار خودرو چین فروش زمستانه برلیانس با شرایط استثنایی آغاز شد رکورد فروش جی‌ام در چین شباهتی از جنس تفاوت! محرک موثر چینی برای رونق بازار خودرو فروش لیفان X۶۰ و جک J۵ با اقساط ۷ ساله کاهش تقاضای داخلی در بازار خودرو چین فروش اقساطی محصولات جک آغاز شد مشتریان برلیانس H۳۳۰ از کیفیت این خودرو ابراز رضایت کردند کندترین رشد فروش چین رقم خورد افزایش فروش خودرو در چین کاهش مالیات خرید خودروهای کوچک کاهش تولید خودروسازان جهانی در چین کاهش فروش خودرو، معضل جدید اقتصاد چین بحران اقتصادی چین به بخش خودرو رسید دومین پیکاپ JAC کاهش ظرفیت تولید خودروسازان خارجی در چین تغییر دروازه ورود خودروسازان جهانی به چین استراتژی جدید چین برای همکاری با خودروساز آمریکایی برادر کوچک‌تر جک S۳ نارضایتی خودروسازان لوکس از کاهش قیمت ها در چین بورس چین از خودروهای لوکس قربانی می‌گیرد برلیانس، جای ماکسیما را پر می کند؟ کاهش تمایل چینی‌ها به خرید خودرو کاهش رشد بازار چین رقابت برای به دست آوردن بازار چین
برگشت به بالا