کارآفرینی محققان ایرانی از طریق تولید و فروش تجهیزات ردیابی خودرو

عصر خودرو- تولید و فروش تجهیزات ردیابی خودرو از سوی محققان ایرانی به اشتغال‌زایی و کارآفرینی منجر شده است.

سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳:۰۰

کارآفرینی محققان ایرانی از طریق تولید و فروش تجهیزات ردیابی خودرو

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محققان ایرانی موفق شدند تجهیزات ردیابی خودرو را با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی تولید کنند.

این محصول از سیستم‌های جدیدی بهره‌ می‌برد که این امر سبب امنیت بالای سامانه شده است.

قیمت فروش این ردیاب نسبت به مشابه خارجی با همین سطح کارکرد ارزان‌تر است و علت بومی‌سازی دانش فنی این محصول نیز جایگزینی محصولات وارداتی است که هر ساله به کاهش خروج ارز کمک می‌کند.

سیستم‌های روی این سامانه سبب امنیت بالای سامانه شده است و این طرح توانسته به اشتغال‌زایی 18 نفر از نیروهای انسانی کمک کند.

برچسب ها

ردیاب خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
طرح نصب ردیاب خودرو به مرحله اجرا رسید لزوم نصب سیم کارت در خودرو با هدف کاهش تصادفات نگهبان خودرو چند؟ تولید و صادرات ردیاب خودروی ایرانی نصب تراشه ردیاب خودرو از آبانماه امکان‌پذیر است طرح نصب ردیاب خودرو در خوزستان نهایی شد آغاز اجرای آزمایشی سامانه ردیاب خودرو+جزئیات تجهیز ۳۰۰ هزار خودرو به سیستم ردیاب تا پایان شهریور امسال افزایش هزینه‌های سرقت با اجرای طرح ردیاب خودرو اجرای طرح نصب ردیاب خودرو اقدام موثری در راستای کاهش جرم سرقت است رونمایی از سامانه های'ردیاب خودرو'و 'نقاط حادثه خیز' ردیابی خودروهای آف‌رود و تورهای گردشگری در بیابان لوت سیستم ردیاب در خودروها نصب می شود طرح قضایی«نصب ردیاب بر روی خودروها» تا پایان سال اجرا می‌شود خودروهای امدادی در استان همدان به سامانه های ردیاب مجهز شدند با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید رهیاب سخنگو افزایش ایمنی تردد در جاده‌ها با بهره‌گیری از ردیاب‌های خودرو
برگشت به بالا