خادم منصوری مطرح کرد:

تولید سیلندر موتور سیکلت در ایران بومی می‌شود

عصر خودرو- یک مقام مسئول گفت: کلنگ تولید سیلندر موتور سیکلت توسط تولیدکنندگان داخلی زده شد که با ایجاد شرایط مناسب، این صنعت بیش از پیش توسعه پیدا خواهد کرد.

پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰:۰۰

تولید سیلندر موتور سیکلت در ایران بومی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمد خادم منصوری رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت و لوازم یدکی اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 موتور سیکلت به صورت کاملا وارداتی در بازار به فروش می رسید، اما هم اکنون بیش از 50 درصد از موتور سیکلت های موجود در بازار، توسط تولیدکنندگان داخلی تولید و عرضه می شود.
به گفته وی؛ حدود 40 تولیدکننده موتورسیکلت و بیش از 50 تولیدکننده قطعه موتور سیکلت در این صنعت فعال هستند.

وی ادامه داد: بازار هدف این افراد، عمدتا کشورهای افغانستان و عراق است و بخشی از موتور سیکلت‌های تولید داخل و قطعات به بازار این کشورها صادر می شود، به همین سبب اگر حمایت و تسهیلات دولت شامل حال فعالان حوزه شود؛ ظرفیت لازم برای افزایش و توسعه این صنعت در کشور فراهم است.

خادم منصوری تصریح کرد: به تازگی کلنگ تولید و توسعه سیلندر موتور سیکلت توسط تولیدکنندگان داخلی زده شده است، که در صورت ایجاد  شرایط مناسب، این صنعت بیش از پیش رشد و توسعه پیدا خواهد کرد.

این رئیس اتحادیه با اشاره به ظرفیت اشتغال زایی این صنعت در کشور یادآور شد: یکی از کارخانه های این بخش برای تعدادی بالغ بر 550 نفر اشتغال زایی کرده است که البته به علت بروز برخی مشکلات؛ بخشی از تولیدکنندگان مجبور به تعدیل نیرو شده‌اند.

 

برچسب ها

سیلندرصنعت موتورسیکلت
مطالب مرتبط بیشتر
گرانی‌ها ۹۰ درصد تولیدکنندگان قطعات موتورسیکلت را تعطیل کرد انتقاد از افزایش شدید قیمت موتورسیکلت طی یک سال تحریم‌ها، بهانه موتورسازان برای سود بیشتر ادعای تولیدکنندگان موتورسیکلت درباره اسقاط موتورهای فرسوده صنعت موتورسیکلت سازی،حوزه ای با ظرفیت های بالقوه اما مغفول مانده برای خرید موتورسیکلت صفر کیلومتر چقدر باید هزینه کرد؟ ربات موتورسیکلت بدون راننده ویراژ می دهد! ۷ مدل موتورسیکلت غیراستاندارد، استاندارد شدند+ اسامی تولید مجدد موتورسیکلت‌های کاربراتوری خلاف قانون است بی اطلاعی انجمن موتورسیکلت از شماره گذاری ۱۰ هزار موتورسیکلت کاربراتوری تولید مجدد موتورسیکلت‌های کاربراتوری به کام واردکنندگان و به ضرر مردم تردید ادامه همکاری شرکای خارجی صنعت موتورسیکلت با ایران دولت با موتورسیکلت‌سازان کنار آمد تجربه رانندگی و بررسی موتورسیکلت آپاچی ۱۸۰ RTR؛ سفر با ققنوس هندی بررسی مشخصات فنی موتورسیکلت کروزر بون‌ویل بابِر Black؛ گُــربــه دو پــا! مقایسه موتورسیکلت‌های ۱۸۰ DTSi Pulse و RTR ۱۸۰ ABS Apache در بازار دست‌دوم؛ جدال برادران هندی با حجم ۱۸۰ آشنایی با کلوپ کافه‌‌ریسر ایران و مجموعه آرتوس‌‌گاراژ؛ شخصی‌‌سـازی از ایده تا عمل! حکمران تازه‌نفس در برابر رقبای تازه هرگز یک خودروی موتور ۴ سیلندر نخواهیم ساخت روغن زدن شمع‌ها و تابیدگی احتمالی سیلندر در سمند EF۷ تفاوت آرایش خطی و خورجینی سیلندر در خودروها خانه‌تکانی صنعت موتورسیکلت خودرو ۱۲ سیلندر در ایران +عکس ساخت موتور دیزلی در ابعاد یک ساختمان ۴ طبقه+تصاویر معرفی مروارید پاگانی! با باشگاه خودروهای ۱۲ سیلندر جهان آشنا شوید
برگشت به بالا