ورود پلاک دیپلمات‌ها به خط ویژه سوءاستفاده از شرایط مهمانان ویژه است

عصر خودرو- عضو شورای شهر تهران با اشاره به ورود غیرمجاز خودروهای پلاک دیپلمات به محدوده خط ویژه گفت: قوانین شهر ما برای همه لازم‌الاجرا است.

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶:۰۰

ورود پلاک دیپلمات‌ها به خط ویژه سوءاستفاده از شرایط مهمانان ویژه است

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، زهرا نژادبهرام عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران  با اشاره به تردد خودروهای پلاک دیپلمات در محدوده خط ویژه اظهار کرد: با ورود این خودروها به محدوده خط ویژه مخالف هستم، زیرا خط ویژه مخصوص خودروهای حمل و نقل عمومی و امدادی است.

وی با تاکید بر اینکه قوانین شهر ما برای همه لازم الاجرا است، خاطرنشان کرد: گاهی اوقات ما برای مهمانان خارجی شرایط ویژه‌ای قائل می‌شویم و به آن‌ها اجازه عبور از خط ویژه می‌دهیم، اما متاسفانه پرسنل سفارتخانه‌ها از این مسئله سوءاستفاده می‌کنند و وارد این محدوده می‌شوند.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه من در مجموع با این رفتار موافق نیستم، اظهار کرد: هر اتفاقی که برای مردم ما رخ می‌دهد باید برای دیگران هم رخ دهد.

نژادبهرام در پایان خاطرنشان کرد: پلیس راهور که مسیرهای عبور و مرور را کنترل می کند، باید با هر گونه ورود خودروهای غیرمجاز به حریم خط ویژه برخورد کند.

 

 

برچسب ها

پلاک خودروسیاسیپلاک دیپلمات‌خط ویژه
مطالب مرتبط بیشتر
نصب "راهبند الکترونیک" در خطوط ویژه پایتخت اقدام عجیب پلیس راهور تهران بزرگ با ممنوع کردن تردد دوچرخه در خطوط ویژه تردد دوچرخه در خط ویژه ممنوع است ممنوعیت تردد خودروهای سیاسی و دیپلماتیک در خطوط ویژه خودروهای سیاسی و دیپلماتیک حق استفاده از خطوط ویژه بی‌آرتی را ندارند ممنوعیت تردد خودروهای پلاک سیاسی از خطوط ویژه اتوبوس برخی از نمایندگان به دنبال گرفتن مجوز تردد در خطوط ویژه هستند گلایه شهرداری از ورود خودروهای شخصی به خط ویژه تردد موتورسیکلت‌ها و خودرو‌ها در خطوط ویژه ممنوع است واکنش سردار رحیمی به تردد نمایندگان مجلس از خطوط ویژه نمایندگان به جای عبور از خط ویژه، نیم ساعت زودتر حرکت کنند مجوز ویژه نمایندگان مجلس برای رفت و آمد در خطوط ویژه تهران مخالفت"پورسیدآقایی" با وورد خودروهای نمایندگان مجلس به خطوط ویژه ممنوعیت تردد از خطوط ویژه برای خودروهای عادی کاهش ٢٥ درصدی ورود غیرمجاز به خط ویژه کاهش ۳۰ درصدی عبور غیرمجاز از «خط‌ ویژه» جزئیات پلاک های جدید ملی اعلام شد تصویب یک فوریت"اخذ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک ازخودروهای باپلاک سیاسی وسرویس سفارتخانه‌ها" پلاک‌ جدید خودروهای سیاسی رونمایی شد نخست وزیر انگلستان نیسان ارزان قیمت کارکرده خرید! رونمایی از پلاک خودروهای سیاسی + جزییات
برگشت به بالا