این ربات راحتی صندلی خودرو را می سنجد

عصر خودرو- یک شرکت خودروسازی رباتی ساخته که نحوه نشستن راننده و مسافران روی صندلی های خودرو را شبیه سازی می کند تا تغییر شکل صندلی پس از ۱۰ سال متمادی استفاده را بررسی کند.

سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲:۰۰

این ربات راحتی صندلی خودرو را می سنجد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، شرکت خودروسای فورد دستگاه جدیدی ساخته که به مهندسان کمک می کند صندلی های راحت تری بسازند و علاوه بر آن تغییر شکل صندلی پس از 10 سال استفاده از خودرو را بررسی کنند.

در حقیقت  این شرکت رباتی ساخته که به مهندسان شرکت کمک می کند تا میزان فرسودگی صندلی خودروها را پس از 10 سال رانندگی آزمایش کنند.

این ربات می تواند به مدت سه هفته 25 هزار بار روی صندلی خودرو بنشیند و تاثیر دهه ها استفاده از صندلی خودرو بر بدن راننده را بسنجد.

ربات مذکور نخست برای آزمایش راحتی صندلی های فورد فیستا به کار رفت و اکنون برای آزمایش تمام خودروهای اروپایی فورد به کار می رود.

شرکت در بیانیه ای می نویسد: رباتی ساخته شده تا مانند راننده روی صندلی بنشیند و نحوه نشستن راننده و مسافر در صندلی های خودرو را شبیه سازی کند.

برچسب ها

صندلی خودروربات
مطالب مرتبط بیشتر
صندلی خودرو راه رفتن را شبیه سازی می کند پلتفرمی که صندلی عقب تاکسی را به اتاق کار تبدیل می کند صندلی‌ خودرو در مشگین‌شهر به تولید انبوه رسید ربات تاکسی های روسیه به آمریکا می روند برای خرید صندلی خودرو کودک چقدر هزینه کنیم؟ قیمت طرح اولیه نیسان از صندلی خودرو مخصوص بازی های رایانه ای چگونه مشکل صندلی خودروی خود را برطرف کنیم؟ ۹۰ روز با صندلی‌های داغ در پایتخت ربات پلیس در خیابان ها گشت زنی می کند حمال‌های خودروساز را بشناسید امکان به کارگیری ربات در ثبت نام محصولات ایران خودرو وجود ندارد صرفه جویی در وقت کارمندان با ربات کارخانه فورد ربات پلیس امنیت جاده‌ها را تضمین می‌کند شکایت یکی از مشتریان مرسدس‌بنز به دریافت غرامت ختم شد وقتی هوش مصنوعی صندلی خودرو را راحت می‌کند تولید انبوه دوچرخه و اسکوتر با ربات های «اوبر» تفاوت انتخاب صندلی مسافران ایرانی و اروپایی در سفرهای جاده‌ای رباتی که ۶ ماه زودتر جای پارک خودرو را رزرو می کند استانداردهای استفاده از صندلی‌ کودک در خودرو صندلی خودرویی که از سرنشین محافظت می کند خطرات صندلی جلوی خودرو برای کودکان پای ربات ها به پمپ بنزین باز شد نونوار کردن صندلی های خودرو چقدر آب می خورد؟ نخستین صندلی مخصوص کودکان مجهز به ایربگ امنیت بالای صندلی‌های روبه‌عقب خودروها در تصادفات روبات بسکتبالیست تویوتا، موفق‌تر از تمام بازیکنان جهان/ عکس ربات‌های هوندا در نمایشگاه ۲۰۱۸ محصولات الکترونیکی لاس وگاس همه چیز در مورد صندلی خودرو‌ها کمک ربات‌های پلیس به کنترل ترافیک در پکن نخستین ربات " انتخاب روغن موتور مناسب خودرو" ساخته شد طراحی صندلی‌های فوق‌العاده برای مرسدس‌بنز همکاری با کره‌ای‌ها برای تهیه صندلی‌های استاندارد در برخی خودروهای ایرانی همکاری فولکس واگن با یک شرکت ربات سازی ربات تویوتا کمک حال کهنه‌ سرباز آمریکایی شد+تصاویر ربات‌های راننده با هم صحبت می‌کنند ربات، خطری که جان صنعت خودرو را تهدید می‌کند کتاب طراحی و بهینه سازی سیستم های تعلیق صندلی خودروهای غیرجاده ای تالیف شد رخت‌ نو برتن خودرو سخت اما حیاتی صندلی‌های UX لکسوس، از ابتکارات برتر سال ۲۰۱۶ (+عکس) ۱۰ خودرویی که بهترین صندلی ها را دارند (+عکس) طراحی یک صندلی جدید برای اتوبوسها و مترو در انگلیس+تصاویر کاربردی‌ترین صندلی‌های عقب متعلق به کدام خودروست؟ هوشمندترین صندلی خودرو ساخته شد آخرین نسل ازیک مدل سیتروئن زیبای مخوف آلمان‌ها صندلی کودک در خودرو چگونه موجب مرگ کودکان می‌شود؟
برگشت به بالا