نگاهی به BYD به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان خودرو‌های برقی و ‌هیبرید؛

رویای فردا؛ در زمانِ حال

عصر خودرو- کمپانی BYD چین با وجود آنکه قدمت چندانی ندارد، اما با تمرکز ‌روی تولید خودرو‌های برقی، هیبرید و پلاگین ‌هیبرید، به خوبی توانسته ‌جای پای خود را محکم کرده و محصولات خود را در برترین بازار‌های دنیا به فروش برساند‌.

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹:۰۰

رویای فردا؛ در زمانِ حال

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، در حال حاضر، گروه BYD به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان خودرو‌های پاک در دنیا شناخته شده و نام آن در کنار نام بزرگانی همچون تسلا، گروه رنو-نیسان و ب‌ام‌و، قرار می‌گیرد‌. مدتی است که BYD به صورت رسمی به بازار کشور ما نیز ورود کرده و در‌صدد است که مدل E6 را به عنوان نخستین خودرو تمام برقی بازار ایران، معرفی کند‌. به همین بهانه و در نوشتار پیش رو، نگاهی خواهیم داشت به فعالیت‌های این خودروساز چینی و مهم‌ترین محصولات‌ هیبرید و برقی آن‌.

تاریخچه
کمپانی  BYD که حروف نام خود را از ابتدای کلمات عبارت Build Your Dreams (‌به معنی‌ رویاهایت را بساز‌) گرفته است، در سال 1995 تأسیس شد‌. BYD تنها یک خودرو‌ساز نبوده و در حوزه‌های دیگری همچون IT‌، صنایع روشنایی و انرژی نیز سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای داشته و همچنین یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان سلول‌های خورشیدی و باتری‌های قابل شارژ در سطح جهان به شمار می‌آید‌. در واقع BYD در سال‌های آغازین تأسیس خود‌، فعالیتی در زمینه خودرو‌‌سازی نداشت تا اینکه در سال 2002 میلادی با خریداری شرکت خودروسازی Tsinchuan ‌چین، نخستین جرقه‌های خودرو‌ساز‌شدن آن زده شده و  سال 2003 میلادی، سالی بود که BYD رسما به جرگه خودرو‌سازان پیوست‌. فعالیت در حوزه‌های انرژی و الکتریسیته، باعث شد تا BYD تمرکز جدی روی تولید انواع خودرو‌های پاک داشته و افتخارات زیادی در این راه کسب کند که از جمله این افتخارات می‌توان به کسب جایگاه بزرگ‌ترین تولید‌کننده وسایل نقلیه برقی دنیا در سال 2015 و بزرگ‌ترین تولید‌کننده خودرو‌های پلاگین ‌هیبرید جهان در سال 2016 اشاره کرد‌. هم‌اکنون BYD‌، سایت‌های تولیدی متعددی در سراسر دنیا داشته که نزدیک به 17 میلیون متر مربع فضا دارند‌. همچنین تعداد کارمندان آن در سراسر دنیا، حدود 180 هزار نفر است‌.

آنها بزرگ می‌شوند!
در حالی که سیاست‌های دولت چین به سمت حمایت از توسعه صنایع خودرو‌سازی داخلی می‌رفت، بخش خودروسازی BYD شروع به رشد و توسعه کرد‌. آلودگی هوا و مشکلات ناشی از آن روز‌به‌روز، بیشتر گریبان پرجمعیت‌ترین کشور دنیا را می‌گرفت اما خودروسازان نوپای چینی به دلیل سرمایه‌گذاری سنگین خودروسازان غربی در بخش خودروهای پاک، رغبت چندانی به سرمایه‌گذاری در این بخش نشان نمی‌دادند‌. اما BYD به دلیل تجربه‌های موفقی که در بخش انرژی و تولید باتری داشت، به این بخش روی خوش نشان داده و در سال 2008‌، نخستین خودرو پلاگین ‌هیبرید خود را با نام BYD F3DM معرفی و وارد بازار کرد‌. رشد و توسعه BYD در آن سال‌ها به قدری سریع بود که وارن بافت (‌میلیاردر معروف دنیا‌) را ترغیب کرد که با سرمایه‌ای بالغ بر 230 میلیون دلار‌، صاحب 10 درصد از سهام کل شرکت BYD شود‌. سال 2009‌، BYD بیش از 448 هزار دستگاه خودرو در بازار چین به فروش رساند که دو‌سوم این تعداد مربوط به F3DM می‌شد‌. در همین سال‌ها بود که BYD پس از موفقیت در بازار داخلی چین، بازار‌های بین‌المللی را هدف گرفته و صادرات محصولاتش به آفریقا، آمریکای جنوبی و خاورمیانه را شروع کرد‌. مشتری اصلی خودرو‌های برقی BYD در این سال‌ها، دولت چین بود که برای ناوگان تاکسیرانی از آنها استفاده می‌کرد‌. معرفی مدل چین (‌Qin‌) در سال 2013 را می‌توان یک نقطه عطف برای BYD محسوب کرد‌. BYD Qin موفق شد در سال 2014 عنوان پرفروش‌ترین خودرو پلاگین ‌هیبرید بازار چین و هفتمین پلاگین هیبرید پرفروش دنیا را از آن خود کند؛ رتبه‌ای که در سال 2015 به پنجم ارتقا یافت‌. علاوه بر Qin‌ ،‌BYD Tang و BYD E6 نیز موفق شدند تا در برهه‌هایی از زمان، عنوان پرفروش‌ترین خودرو‌های‌ هیبرید یا برقی بازار چین را از آن خود کنند‌. برنامه‌های توسعه BYD در کشور‌های مختلف به سرعت ادامه داشته که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تأسیس سایت تولیدی خودرو‌های برقی در کشور برزیل در سال 2015 اشاره کرد که تمرکز آن تولید خودرو‌های برقی به منظور استفاده در ناوگان تاکسیرانی و موسسات کرایه اتومبیل است‌. BYD در کشور ما نیز برنامه‌های زیادی برای عرضه خودروهای‌ هیبرید و برقی داشته و هم‌اکنون روند تحقیق و توسعه برنامه‌های آتی آن در شرکت کارمانیا دنبال شده و به احتمال قوی تا پایان سال جاری، برخی محصولات برقی آن ازجمله E6 و اتوبوس‌های برقی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کشور ما شوند‌. در ادامه، نگاهی کوتاه خواهیم داشت به برخی از مهم‌ترین محصولات ‌هیبرید و برقی شرکت BYD‌.

BYD هم اکنون دفاتر و سایت‌های تولیدی متعددی در سراسر دنیا داشته و در مجموع، حدود 180 هزار کارمند دارد.

BYD E6 هم اکنون در بسیاری از کشور‌ها، در کسوت تاکسی ایفای نقش می‌کند .

BYD F3DM که کاملا بر پایه نسل نهم تویوتا کرولا شکل گرفته است؛ به عنوان نخستین خودرو پلاگین‌هیبرید BYD‌، سنگ بنای محکمی برای موفقیت‌های این برند بود .

نخستین دستگاه از اتوبوس تمام برقی BYD K9‌، خرداد ماه سال جاری به صورت آزمایشی، تحویل شهرداری شیراز شد .

 

BYD E6
از مدت‌ها پیش تست‌های آماده‌سازی BYD E6 به منظور حضور در بازار ایران در حال انجام بوده و حتی چند مرحله پیش‌فروش نیز برای آن انجام گرفته است و این بدین معناست که به‌زودی شاهد حضور آن در بازار کشور خواهیم بود‌. E6 که نخستین خودرو تمام برقی خواهد بود که پا به بازار ایران می‌گذارد، از یک پیشرانه برقی با حداکثر قدرت 121 اسب بخار و حداکثر گشتاور 450 نیوتن‌متر بهره‌مند بوده که این پیشرانه از باتری 80 کیلووات ساعتی استفاده می‌کند‌. اگر از شارژر معمولی برای شارژ باتری‌های مذکور استفاده شود، چیزی بین 8‌ ساعت زمان خواهد برد تا به صورت کامل شارژ شوند اما اگر از دستگاه شارژر سریع استفاده شود، این زمان به حدود 5 ساعت تقلیل می‌یابد‌. با شارژ بودن کامل باتری‌ها می‌توان مسافتی بالغ بر 400 کیلومتر را در درون‌ شهر پیمود که برد قابل توجهی محسوب می‌شود‌. حداکثر سرعت E6 نیز به 140 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. از نظر تجهیزات رفاهی  و ایمنی نیز E6 در سطح قابل قبولی قرار داشته و برخی از مهم‌ترین امکانات آن عبارتند از‌: دی‌لایت، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم مولتی مدیا مجهز به مانیتور لمسی، ترمز دستی برقی، روکش چرمی صندلی‌ها و فرمان، کیلس استارتر، پورت شارژ موبایل، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، 2 عدد ایربگ و ... هنوز قیمت دقیق E6 در بازار ایران مشخص نشده است اما باید در نظر داشت که خودرو‌های برقی نسبت به همتایان بنزینی خود، قیمت بسیار بالاتری داشته و آنچه که خریداری آنها را مقرون‌به‌صرفه می‌کند، تسهیلات و طرح‌های تشویقی دولت‌ها و شهرداری‌هاست‌. همین تسهیلات باعث شده تا امروزه تعداد بسیار زیادی E6 را در برخی کشور همچون چین در قامت تاکسی ببینیم‌. امید است که در کشور خودمان نیز شاهد چنین طرح‌هایی باشیم تا در نهایت E6 با قیمتی منطقی به دست مصرف‌کننده رسیده و وارد ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی نیز شود‌.

 

BYD Qin
BYD Qin که تلفظ نام آن به صورت جالب «‌چین» است، یکی از شاخص‌ترین محصولات BYD محسوب می‌شود‌. این سدان کامپکت پلاگین‌ هیبرید، از یک پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری توربو، در کنار یک پیشرانه الکتریکی بهره برده که مجموع این پیشرانه‌ها با تولید حداکثر قدرت 299 اسب بخار و حداکثر گشتاور 440 نیوتن‌متر، شتاب صفر تا 100 کیلومتر 5.9 ثانیه را برای چین! به ارمغان می‌‌آورد یعنی 3.3 ثانیه سریع‌تر از شورولت ولت‌. امکانات رفاهی Qin نیز در سطح بسیار خوبی قرار داشته و مواردی همچون اتوپارک، دوربین 360 درجه، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف با پنل‌های خورشیدی، سیستم مولتی مدیا با 12 عدد بلندگو، 8 عدد ایربگ و ... را می‌توان روی نمونه‌های فول آپشن آن پیدا کرد‌. ناگفته نماند که نمونه‌ای از Qin با پسوند EV300 نیز وجود داشته که یک خودرو تمام‌برقی است‌. پیشرانه 218 اسب بخاری EV300‌، حداکثر سرعت 150 کیلومتر بر ساعت را برای آن به ارمغان آورده و با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، می‌توان مسافتی بالغ بر 300 کیلومتر را با خودرو پیمود‌. پیش‌بینی می‌شود که درصورت وارد‌شدن نمونه‌های معمولی (‌پلاگین ‌هیبرید) Qin به بازار کشور، قیمتی در محدوده 150 میلیون تومان را برای آن شاهد باشیم‌.

 

BYD Tang
BYD  تانگ که مانند برادرش یعنی BYD S6 از پلت‌فرم نسل دوم لکسس RX استفاده کرده و به عبارتی نمونه فیس‌لیفت شده S6 به شمار می‌آید، یک کراس‌اوور پلاگین ‌هیبرید با ابعاد نسبتا بزرگ بوده که توانمندی‌های فنی قابل توجهی دارد‌. قوای محرکه تانگ متشکل از یک پیشرانه 2 لیتری توربو ‌شارژر و 2 عدد پیشرانه الکتریکی (‌یکی ‌روی محور جلو و دیگری ‌روی محور عقب‌) است‌ که این مجموعه فنی، حداکثر قدرتی برابر با 498 اسب بخار و حداکثر گشتاور اعجاب‌انگیز 820 نیوتن‌متر را برای این کراس‌اوور دو‌دیفرانسیل به ارمغان می‌آورد‌. نتیجه برخورداری از این قدرت فوق‌العاده، شتاب صفر تا صد 4.9 ثانیه بوده که برای خودرویی با این ابعاد، واقعا شگفت‌انگیز است‌. نکته جالب‌تر آنجاست که تانگ با این توانایی فنی، تنها به حدود 2 لیتر سوخت در هر 100کیلومتر در سیکل ترکیبی، نیاز دارد‌. کیفیت کلی تانگ، از اکثر خودروهای چینی یک سر و گردن بالاتر بوده و سطح کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی را به همراه دارد که از جمله مهم‌ترین این امکانات می‌توان به مواردی همچون قابلیت پارک خودرو از روی ریموت، سقف پانوراما، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، دوربین 360 درجه، سیستم تنظیم حالت رانندگی، گرمکن صندلی‌های جلو، گرمکن فرمان، مانیتور 10.2 اینچی، سیستم‌های کامل ایمنی و کنترل پایداری، 6 عدد ایربگ و... اشاره کرد‌. پیش‌بینی می‌شود که تانگ با قیمتی در محدوده 200 میلیون تومان وارد بازار ما شود که در این بازه قیمتی، گزینه‌های زیادی از کره و ژاپن نیز پیش روی خریدار قرار می‌گیرند اما هیچ‌کدام نصف توانمندی‌های فنی تانگ را نیز ندارند‌.

 

نویسنده: امیر خادمی پور

برچسب ها

خودرو هیبریدیصنعت خودرو چینبی وای دی
مطالب مرتبط بیشتر
غول خودروهای برقی چین لرزید شکایت چین از آمریکا مدل‌های جدید خودروهای برقی چینی در نمایشگاه بانکوک دور دوم جنگ قیمتی با کاهش قیمت غول چینی خودروی هیبریدی ارزان آمد هیبریدی‌ها؛ برگ برنده تویوتا خودروهای چینی هوشمند و ارزان در راه است رشد ۳۰.۵ درصدی صادرات خودروی چین طی ۲ ماه نخست ۲۰۲۴ تحویل خودروی مشترک هواوی و چری به تاخیر افتاد خودروهای برقی جدید در راه است خودروی برقی شیائومی آمد سیل خودروهای الکتریکی چینی در راه آمریکا خودروهای هیبریدی و برقی نردبان فورد شدند جنگ قیمتی خودروهای برقی همچنان داغ است همه خودروهای برقی از چین وارد می‌شود تحویل خودروی چندمنظوره چینی کلید خورد خودروی برقی چینی ارزان در راه است خودرو جدید هیبریدی به بازار اروپا می‌رود خودروی شناور بی‌وای‌دی به میدان آمد ابرخودروی رقیب فراری و لامبورگینی آمد خودروهای برقی چینی با قیمت ارزان در راه بازار مدل‌های لوکس بی‌وای‌دی در راه است هوش مصنوعی به میان خودروسازان آمد خودروساز چینی ترمز کشید سود بازرگانی واردات خودروهای هیبریدی صفر شد رشد ۲۳ درصدی صادرات سین‌کیانگ به پنج کشور آسیای مرکزی خودروهای هیبریدی به داد فورد رسید قرارداد خرید خودرو از چین بین ۱۲ تا ۱۳ میلیارد یورو است الکتریکی یا هیبریدی؛ کدام خودرو خواهان بیشتری دارد؟ افت سهام BYD غول خودروهای برقی چینی تسلا را شکست داد بی‌وای‌دی برند اول فروش خودرو در چین شد چین دست تسلا را می‌گیرد سایپا،‌ تویوتا کرولای هیبرید وارد می‌کند تولید موتور هیبرید در دستورکار گروه خودروسازی سایپا خودروهای هوشمند برگ برنده بی‌وای‌دی جنگ قیمت‌ها به نفع کدام کشور شد؟ چین چگونه بزرگ‌ترین صادر‌کننده خودرو شد؟ چین در تولید و فروش خودرو اول شد رشد فروش خودروهای برقی در جهان نصف شد چین بزرگترین صادرکننده خودرو در دنیا شد زیکر تحویل خودروهای برقی را در سال ۲۰۲۴ دو برابر می کند فنگوین A۸ ؛ خودرو جدید ۱۶ هزار دلار چری در بازار +تصاویر بی‌وای‌دی ۳ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۳ فروخت سال جدید سالی خوب برای خودروساز چینی سبقت چینی در بازار خودروی روسیه چین بزرگ‌ترین صادر کننده خودرو در جهان پازل دولت در خودروسازی نخستین خودروی برقی شیائومی رونمایی شد+ تصاویر بهترین سازنده خودروهای برقی جهان معرفی شد شاسی بلند لوکس هواوی راهی بازار شد ! +تصاویر اسکای هوم ؛ سدان جدید و مدعی چینی در راه بازار است +تصاویر چین بازار خودروی آفریقای جنوبی را به دست گرفت خودروی چینی جدید آمد ساخت اولین کارخانه اروپایی "بی وای دی" در مجارستان تاکسی‌ چینی در راه ایران اخراج کارمندان شیائومی برای افشای اطلاعات خودروی برقی نیسان خودروهای الکتریکی ساخت چین را به بازارهای جهانی صادر می‌کند معرفی دو محصول جدید BMCARS منطقی: ۶ خودروساز کشور خودرو برقی تولید می‌کنند هواوی با خودروسازان آلمانی وارد مذاکره شد چرا خودروساز چینی ضرر کرد؟ چین از جنگ قیمت سود برد مسیر خودروسازی عوض می‌شود؟ جییو ۰۲ ؛ سدان جدید جیلی رونمایی شد +تصاویر قرارداد با چینی‌ها برای تأمین ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس برقی نهایی شد بی‌وای‌دی دست پر آمد ملاقات با لوکس ترین کراس اوورهای تازه‌نفس بازار ایران چین تسلا را زمین‌گیر می‌کند؟ لیپ سی۱۰ ؛ شاسی بلند چینی با پشتوانه اروپایی و برچسب قیمت ارزنده +تصاویر شرکت خودرویی جدید هواوی ۳۵ میلیارد دلاری می‌شود همکاری‌ هواوی با ۴ خودروساز برای برندهای جدید کاهش فروش خودروهای چینی در روسیه سرمایه گذاری مشترک جدید هواوی و چانگان ترامپچی ئی۸ ؛ مینی ون جدید گاک با فرمول لوکس و اقتصادی! + تصاویر چین دست امید به سوی روسیه دراز کرد ژیجی ال اس۶ ؛ یک چینی ارزنده در معادله امکانات و قیمت+ عکس تهدید جدید برای خودروسازان خارجی خودرو جدید BYD برای رقابت با تسلا Y + عکس عرضه مینی ون ولوو در بازار چین چراغ سبز چین به تسلا آغاز تولید انبوه خودروی برقی چند منظوره در چین بزرگترین بازار خودروی جهان رکورد زد نخستین جزئیات خودروی برقی شیائومی فاش شد مینی ون اکس۹ ؛ فرمول لوکس اکس پنگ با قلب الکتریکی +عکس شانهای ال۹ ؛ شاسی بلند جدید چری +عکس کاکایی: چینی‌ها بازار خودرو ایران را فتح کرده‌اند؛ نیازی به سرمایه‌گذاری در ایران ندارند دایون یوان هانگ Y۶ ؛ سدان گران قیمت چینی وارد میدان می شود! +عکس رقابت داغ BYD با خودروسازهای خارجی در بازار چین خودروسازان چینی در خطرند تولید مشترک خودرو توسط ایران و چین چانگان Qiyuan Q۰۵ ؛ کراس اوور ارزان خانواده هم از راه رسید! +عکس دفتر مشترک طراحی و مهندسی ایران خودرو و LAUNCH چین ایجاد شد سدان Qiyuan A۰۷؛ پرچمدار ارزان قیمت چانگان +عکس بی وای دی سانگ ال ؛ چینی ارزشمند۳۰ هزار دلاری +عکس آمادگی چین برای تولید اتوبوس‌های ۱۸ و ۲۴ متری برای ایران استارت تولید خودروهای برقی با چینی‌ها؟ وزیر صمت از ۲ شرکت بزرگ خودروسازی چین بازدید کرد راهکار شرکت خودروسازی چینی برای فرار از ضرر نتا اکس ؛ شاسی بلند ۱۷ هزار دلاری چینی+عکس بی‌وای‌دی رکورددار شد سدان جدید وولینگ وارد بازار می شود +عکس ونوسیا وی اکس۶ ؛ شاسی بلند جدید و خوش قیمت دانگ فنگ+ عکس خودروساز چینی به تسلا رسید برند جدید دانگ فنگ با یک خودرو زیبا و جذاب معرفی شد+عکس وولینگ مینی کابریو؛ خودرو چینی ۱۴ هزار دلاری که ۲ رکورد جهانی هم دارد! +عکس درخواست تویوتا از دولت هند برای کاهش مالیات خودروهای هیبریدی گاک ترامپچی ES۹ ؛ شاسی بلند خوش قیمت چینی با امکانات روز +عکس اکس۹ ؛ مینی ون جدید از شریک چینی فولکس واگن +عکس بی وای دی به تسلا رسید! رشد فروش استلانتیس در بخش هیبریدی پلاگین فروش خودرو در چین افزایش یافت مذاکرات شیائومی برای شراکت در تولید خودروی برقی اکس پنگ پی۷آی ؛ خودرو هوشمند چینی در راه بازار +عکس سایه چینی‌ها بر بازار خودروهای پاک چگونه چین برای رهبری جهانی خودروهای الکتریکی همه را شکست داد؟ گلکسی ئی۸ ؛ سدان پرچمدار جیلی به بازار می آید +عکس تفاوت حضور خودرویی چین در ایران و روسیه کایی شی یو ؛ خودرو متفاوت چری معرفی شد+عکس جیلی امگرند L Hi-P چمپیون ؛ یک گزینه عالی تا ۲۰ هزار دلار +عکس خودرو جدید هاوال رونمایی شد+ عکس دنزا N۷ ؛ ماشین چینی حسابی! +عکس تجسم رشد صنعت خودروهای الکتریکی هونگچی اچ اس۳ ؛ شاسی بلند لوکس و اقتصادی بازار چین +عکس نیو eC۶ جدید؛ شاسی بلند ارزشمند چینی! +عکس خودروسازان چینی به دنبال جلب اعتماد اروپایی‌ها نیسان پث فایندر ۲۰۲۴ ویژه چین + عکس افزایش واردات خودرو و قطعات چینی به آلمان برند جدید خودروسازی چین در راه آسیای مرکزی جهش سبز سایپا چین به بزرگترین صادرکننده خودرو در جهان تبدیل می‌شود بازار خودروی روسیه در دست چین تخت گاز چینی‌ها در جاده اروپا تسلا عامل موفقیت برای چین شد اکسید استرا ئی اس؛ چری با یک سدان جدید و لوکس آمد! +عکس کارخانه تسلا در شانگهای به نقطه عطف تولید دو میلیون خودرو رسید لاماری ایما هایبرید چه مشخصاتی دارد؟+کاتالوگ بی‌وای‌دی رکورد خود را شکست پورشه کاین توربو ئی-هیبرید ۲۰۲۴ ؛ یک خودرو تمام عیار+ عکس شیائومی برای تولید خودروهای برقی چراغ سبز گرفت آیتو ام۵ ئی وی ؛ خودروی ۳۶ هزار دلاری هواوی+ عکس برنامه اندونزی برای خودروهای برقی سبد کامل قطعات خودروهای تجاری با برند Sysolin در ایران خودروهای جدید چین در راه اروپا جنگ قیمتی خودروهای برقی تلفات می‌گیرد چالش خودروساز‌های چینی برای تسخیر بازار خودروی برقی اروپا دیسکاوری ۰۶ ؛ شاسی بلند جدید چری رونمایی شد +عکس بازدید رئیسی از خودروهای برقی هیبریدی تولید داخل جیلی از برند روباتیک خودرو رونمایی کرد حمایت دولت از تولید خودروهای هیبریدی چین، یک گام تا رتبه نخست صادرکننده خودرو جهان برنامه های ایران خودرو برای عرضه و تولید خودروهای برقی و هیبریدی گاک امپاو ؛ سدان تمام اسپرت چینی +عکس رشد قابل توجه صادرات خودروهای چینی به جهان قیمت خودروهای تسلا در چین کاهش یافت سهم بی وای دی در بازار انرژی نو چین افزایش یافت وزیر صمت از سوبا ام۴ هیبریدی فردا موتورز رونمایی کرد شنلان اس۷ ؛ کراس اوور لوکس و فناورانه چانگان +عکس اکس پنگ جی۶ ؛ شاسی بلند با کیفیت چینی +عکس گلکسی ال۷ ؛ نسل جدید کراس اوور باکیفیت جیلی وارد بازار می شود +عکس اندونزی میزبان تسلا و بی وای دی می شود افزایش فروش خوروهای چینی در قاره آفریقا خودروهای چینی عقب ماندند خودروهای چینی، تسلا را به چالش کشیدند جهش ۷۶ درصدی صادرات خودرو چین افزایش سود سه برابری خودروساز چینی سهم برندهای چینی از بازار خودروی روسیه از ۴۰ درصد عبور کرد فروش خودروهای سواری در چین کاهش یافت بی‌وای‌دی جدید آمد چین ژاپن را پشت سر گذاشت معرفی رکوردداران فروش خودروهای پاک فراری جدید آمد چین بزرگترین صادرکننده خودرو شد توسعه تولید خودروهای هیبریدی در کشور؛ مصرف بهینه سوخت و کاهش آلایندگی‌ها رونمایی از اولین خودرو با موتور آمونیاکی در جهان بائوجون Yep ؛ از ارزان ترین و ارزنده ترین خودروهای چینی +عکس شیائولونگ؛ کراس اوور ۲۰ هزار دلاری هاوال + عکس آمریکا حریف چین در خودروهای الکتریکی نشد سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری چین در فیلیپین بازی خودرویی چین در ایران جهش بیش از ۸۰ درصدی صادرات خودروی چین رقابت چین و غرب بر سر تنظیم استانداردهای جهانی باتری خودروهای الکترونیکی خراسان رضوی آماده سرمایه‌گذاری با چین در حوزه خودروسازی است جهش فروش خودروهای چینی تسلا وولینگ بینگو؛ خودرو اقتصادی و با ارزش چینی! +عکس خودروهای برقی پیشتاز چین مشخص شدند بستیون ام۹؛ نام جدید برای محصولات برند بسترن+ عکس رووی آر اکس۹؛ شاسی بلند لوکس چینی با قیمتی رقابتی! + عکس استیشن برقی چینی در راه اروپا رونمایی فنگون از کراس اوور لندیان ئی۵ +عکس کراس اوور جدید ۸ ثانیه ای وارداتی برای بازار ایران لی اوتو آیدیل L۷؛ شاسی بلند چینی با صندلی مخصوص ملکه! +عکس تولید خودروی چینی در ویتنام نسل جدید بیوک لاکراس در چین معرفی شد+ عکس توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست، پایه و اساس خودروسازی روز جهان یک خودروی الکتریکی ارزان شد هشدار مرسدس بنز در مورد قطع روابط اقتصادی با چین غول خودروهای برقی چین رکورد زد وولینگ بینگو؛ خودرو ارزان قیمت و قابل توجه بازار چین +عکس بی وای دی Seagull ؛ این خودرو ارزان تا ۶ ماه دیگر پرفروش ترین چین خواهد بود! +عکس چالش جدید خودروسازان در چین نسل جدید خودرو‌های لوکس چینی معرفی شد بی‌وای‌دی در چین درخشید این خودروی چینی هم‌قیمت بنز است! + عکس غول خودروهای برقی چین شاهکار کرد عرضه خودروی هیبریدی تویوتا با سوخت انعطاف‌پذیر آغاز به کار نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۲۳+گزارش تصویری زیکر اکس؛ جیلی خوش قیمت در اندیشه فتح بازار اروپا +عکس بیگ داگ هاوال: این پلاگین هیبرید یک خودرو چینی جذاب است! +عکس پاندا مینی؛ خودرو ۵۸۰۰ دلاری جیلی+عکس افزایش فروش خودروهای چینی در روسیه خطر بیخ گوش خودروسازان چینی بزرگ ترین شاسی بلند چینی پکن بی جی۶۰+ عکس تسلا رکورد جهانی را از آن خود کرد سی هاو آیپاو؛ خودرویی که رانندگی با آن لایک دارد! +عکس افزایش محبوبیت خودورهای چینی در بازارهای جهانی سی هاو E۴۰X؛ فرمول اقتصادی و فناورانه چینی! +عکس شاسی بلند لوکس و ارزان چری از راه می رسد! +عکس گاک شدو کول؛ شاسی بلند چینی با طراحی متفاوت کابین+عکس جیلی بویو L؛ شاسی بلند جدید و ارزنده چینی +عکس هایما ۷اکس-ئی؛ لوکس و الکتریکی از چین+عکس وی جی وی U۷۰ Pro؛ شاسی بلند ۱۳ هزار دلاری چینی +عکس هاوال اچ۵ جدید؛ شاسی بلند درشت اندام با قلبی ضعیف! +عکس چانگان Yida؛ سدان اقتصادی چینی با امکانات روز در بازار +عکس آویتا ۱۱؛ شاسی بلند جدید چانگان با طراحی ایرانی، همکاری هواوی و CATL در بازار +عکس اسکای ورث HT-i: ترکیب چینی از سادگی، زیبایی و کیفیت+عکس مکسوس EUNIQ ۶؛ کراس اوور جذاب و ناموفق چینی! +عکس ام جی۷؛ فرمول زیبا و اسپرت سدان جدید چینی! +عکس مکسوس دی۹۰ پرو؛ آفرودر چینی به سبک تی آر دی تویوتا! +عکس چانگان رائتون پلاس؛ سدان اقتصادی و مجهز چینی+عکس جیلی گلکسی؛ مسیر درخشان یک خودروساز چینی! +عکس شرکت‌های چینی برنده سفارش ۱۷ کشتی برای حمل خودرو و کامیون شدند رووی وال؛ نهنگ لوکس چینی! +عکس گام‌های بلند و سریع چین در توسعه خودروهای پاک تانک ۵۰۰؛ پرادو چینی از گریت وال موتورز! +عکس تانک ۸۰۰؛ رولز-رویس کالینان چینی از راه می رسد! +عکس تولید مشترک خودرو از جمله توافق‌های صنعتی ایران و چین کوچک ترین خودروی دانگ فنگ؛ ارزان تر از ۵ هزار دلار! +عکس بی وای دی سیل؛ سدان چینی با امکانات کامل و قیمت یک میان رده +عکس تولید مشترک خودرو توسط ایران و چین تسلا جایش را به شرکت چینی داد مایباخ اس۵۸۰ئی؛ اولین هیبریدی یک خانواده اشرافی! (+عکس) سرمایه‌گذاری میلیارد دلاری غول خودروهای الکتریکی در چین سرمایه‌گذاری و انتقال فناوری در همکاری صنعتی با چینی‌ها سفر مدیرعامل گروه سایپا به چین جهت توسعه همکاری‌ها همزمان با سفر رییس جمهور هونگ چی HQ۹؛ خودروی ۸۰ هزار دلاری چینی! +عکس سوئیست دی اکس۸؛ یک خودروی چینی خیلی معمولی! +عکس موبیلایز لیمو؛ ۴ ستاره ایمنی برای یک رنو که فروشی نیست! + عکس هایکان A۰۶؛ سدان چینی که حتما باید دید! +عکس انتظار بالای بی‌وای‌دی چین از سود خالص فروش خودرو آی ام LS۷؛ شاسی بلند ۷۵ هزار دلاری چینی با حس استون مارتین! +عکس لیپ C۰۱؛ سدان جدید چینی که طراحی متفاوتی دارد! +عکس نتا S؛ خودرویی از برند باکیفیت و قابل اعتماد چینی! +عکس فریگیت ۰۷؛ شاسی بلند جدید BYD با مصرف کمتر از ۲ لیتر! +عکس چری QQ Unbounded Pro؛ کوچک و جدید با خدمات ابدی! +عکس اوشان زد۶ آی دی دی؛ کراس اوور جدید چانگان با قیمتی بسیار رقابتی! +عکس ژئومتری جی۶؛ جیلی یک سدان جدید و پیشرفته معرفی کرده است +عکس جیلی امگرند اس؛ کراس اوور کوچک، ارزان و باکیفیت+عکس خودروسازان چینی راه تسلا را در پیش گرفتند اوشان اکس۷ پلاس؛ چانگان با ویژگی های ایمنی پیشرفته +عکس ام جی هکتور پلاس فیس لیفت ۲۰۲۳؛ چینی خوش قیمت و پرامکانات در هند! +عکس تی-مد؛ عجیب ترین خودروی چینی! +عکس یانگ وانگ U۹؛ کمپانی BYD هم ابرخودرو ساخت! +عکس یانگ وانگ U۸؛ خاص ترین شاسی بلند چینی این روزها که دور خود می چرخد! +عکس چین بازار خودروهای الکتریکی را صاحب می‌شود چری چه زمانی به ترکیه می‌رود؟ نیو eT۵؛ چهار کشور اروپایی در انتظار این خودروی چینی هستند! +عکس خودروهای چینی گران شدند تیگو ۹؛ اولین شاسی بلند فول سایز چری در راه بازار است +عکس رشد ۱۰۰ درصدی صادرات خودروهای الکتریکی چین نیو eC۷؛ ائروداینامیک ترین شاسی بلند جهان در چین رونمایی شد+عکس قطع رابطه بی سروصدای خودروسازان با چین تسلا تولید خود را در چین کاهش می‌دهد خودروهای چینی برای مشتریان وقت می‌خرد تسلا تولید را متوقف کرد؟ چرخش بازار خودروی روسیه به سمت چین افزایش تسلط باتری‌سازان چینی بر صنعت خودروی اروپا واردات خودرو از چین ممنوع نمی شود واردات خودروی چینی ممنوع می‌شود؟ رونق سال آینده برای خودروسازان چینی آغاز رقابت تسلا با خودروسازان چینی هاوال مانستر؛ هیولای بی آزار و ارزان چینی! +عکس تردد بی‌وای‌دی برقی چینی در ژاپن نیو رکورد شکست بی‌وای‌دی پرفروش‌ترین برند خودروی چین در ماه نوامبر فراری هیبریدی آمد سایه سنگین کرونا بر صنعت خودروسازی چین بیوک انویستا؛ شاسی بلند تولید چین برای آمریکا+عکس میفا ۹؛ خودروی چینی گران قیمت راهی بازار استرالیا شد+عکس فروش فولکس‌واگن در چین، صعودی یا نزولی؟ افزایش قیمت خودروسازان چینی کلید خورد راهکار فروش بیشتر خودروهای چینی در اروپا افزایش آمار خودروهای الکتریکی در برزیل جتا VS۷؛ درباره یک شاسی بلند موفق و پرفروش چینی+عکس خودروهای چینی بازار آسیای مرکزی را فتح کردند BYD سانگ پلاس؛ چینی خوش قیمت و باکیفیت! +عکس بی‌وای‌دی جدید در راه است تسلا از رکورد عقب‌نشینی کرد BYD تانگ الکتریکی: نمونه یک شاسی بلند باکیفیت چینی+عکس فروش خودروهای برقی و هیبریدی اتحادیه اروپا رکورد زد تغییر ترکیب بازار اروپا با خودروهای چینی دردسر دوباره کرونا برای خودروسازان چینی عرضه خودروی الکتریکی تویوتا با باتری بی‌وای‌دی تسلا ارزان شد کرولا هیبرید ۲۰۲۳؛ نمونه یک خرید خوب! +عکس تامین ارز واردات خودرو مشکلی ندارد غول خودروهای برقی چین به راحتی تسلا را شکست داد قرعه شانس به نام خودروهای هیبریدی کیا نیرو هیبرید ۲۰۲۳؛ کراس اوور نسل دوم کره ای با کروز کنترل هوشمند+عکس ورود اولین خودروی الکتریکی سواری بی‌وای‌دی به هند اروپا در تصرف خودروهای برقی چین میپل لیفت اکس۳ پرو؛ شاسی بلند جدید جیلی حدود ۲۳۰ میلیون تومان! +عکس چین خودروی پرنده ساخت شاسی بلند جدید هاوال کول داگ از ۱۸ هزار دلار +عکس پایان تعطیلی موقت ولوو در چین «الگوی هندی» گذار به خودروهای برقی ۳۰ درصد تولید خودرو از آن تایلند خواهد شد؟ اروپا مقصد محبوب خودروهای برقی چینی چین بزرگترین کارخانه تولید باتری‌های لیتیومی را در اروپا احداث می‌کند نیو ES۷؛ شاسی بلند بسیار باکیفیت چینی+ عکس جزئیات واردات خودرو به مناطق آزاد چین به رتبه دوم در بازار جهانی باتری خودروهای الکتریکی جهش کرد ژیجی ال۷؛ برند جوان با سدان پرچمدار قدرتمند ظاهر می شود+عکس میفا ۹؛ خودروی باکیفیت و لوکس چینی از مکسوس معرفی شد+عکس سی هاو اکس۶؛ شاسی بلند جدید چینی با برچسب قیمت اقتصادی+عکس دانگ فنگ هائوجی؛ شاسی بلند لوکس ارزان قیمت چینی! +عکس چانگان لومین ۷ هزار دلاری؛ خودرویی مختصر و مفید!+عکس دردسر خشکسالی برای خودروهای برقی خودروی هیبریدی ایران خودرو کی عرضه می شود؟ شرط بندی تویوتا روی محصولات هیبریدی در بازار هندوستان خودروی کوچک شهری و ۸ هزار دلاری در اندونزی! +عکس کاهش مدت انتظار چینی‌ها برای تسلا لتین منگو؛ خودروی ۴۵۰۰ دلاری با طراحی زیبا+عکس وولینگ ژنگتو؛ وانت ۹ هزار دلاری چینی با ردپای جنرال موتورز+عکس شاسی بلند لوکس جیلی؛ Xingyue L هیبرید با قیمت بسیار رقابتی+عکس آمریکا مانع افزایش تولید تراشه‌های پیشرفته در چین می‌شود خودروهای برقی چین در بازار اروپا چری آریزو ۸؛ آیا با زیباترین سدان چینی ملاقات می کنید؟! +عکس کایی؛ برند جدید و تغییر نام یافته خودروسازی چری چه محصولاتی دارد؟ +عکس پروژه خودرویی شیائومی به مانع رگولاتوری خورد هایما آیشنگ؛ خودروی ارزان قیمت چینی زیر ۷ هزار دلار +عکس خودروی ۹ هزار دلاری چینی؛ کوچک، پاک و ساده! +عکس رونمایی از خودروی خودران چینی HiPhi Z: فناورانه ترین خودروی چین کمی شبیه پورشه است! +عکس چرخ فروش مرسدس در چین کم باد شد تسلا در چین رکورد زد فراخوان ۱۰۰ هزار خودروی هیبریدی جدید فورد در آمریکا بی وای دی در فروش جهانی از تسلا سبقت گرفت چین برای تسلا گل کاشت جی اس۸ هیبریدی چه امکاناتی دارد؟ +عکس گاک EA۶؛ در بازار چین با ۲۶ هزار دلار چه خودرویی تحویل مشتری می دهند؟ +عکس روند ادامه‌دار صادرات ۶۰ درصدی جهانی خودروهای الکتریکی چین رونق تراشه‌سازی چین به لطف تحریم! بی وای دی و معرفی یک خودروی جدید اقتصادی، هیبریدی و باکیفیت! +عکس خودروی جدید جیلی: زیبا، ارزان و فناورانه! +عکس صعود سهام BYD چین در پی اعلام خبر تامین باتری‌های تسلا پیوستن خودروساز چینی به تجارت فضایی جاده‌ای که خودروهای برقی را شارژ می‌کند نِتا U؛ تلاشی برای فاصله گرفتن از مفهوم "ماشین چینی" +عکس یو۶؛ شاسی بلند جدید و متفاوت چینی از یک برند ۵ ساله! +عکس رشد عرضه ماهانه سواری‌ها در چین رشد فعالیت تسلا در چین صادرات اولین محموله تسلا از چین ایی۱۰۰؛ خودروی ۷۸۰۰ دلاری چینی چه امکاناتی دارد؟ +عکس توقف تولید تسلا در کارخانه چین کیوی؛ خودروی عجیب و کوچک چینی با پیشرانه الکتریکی +عکس شدیدترین کاهش فروش در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان با ۱۱۷ میلیون تومان چه خودرویی در "چین" می توان خریداری کرد؟ +عکس غریبه‌هایی از شرق دور تجربه جدید فراری هیبریدی با سرعت بیش از ۳۳۰ کیلومتر! سقوط تولید تراشه چین با ادامه قرنطینه‌های کرونایی آیتو ام۵ چگونه خودرویی است؟ +عکس چالش جدید کرونا برای صنعت خودروسازی چین ام جی ۱؛ کراس اوور جدید چینی با طراحی کاملا اسپرت +عکس سدان زیبای چینی با نگاهی به محصولات روز صنعت خودرو +عکس افزایش ۱۶ درصدی فروش خودروی چینی تسلا در ماه مارس مشخصات کیا نیرو هیبریدی ۲۰۲۳ فاش شد میتسوبیشی کلت برای سال ۲۰۲۳ با قدرت هیبریدی عرضه می‌شود مکسوس و معرفی یک ون گران قیمت چینی +عکس خداحافظی بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای الکتریکی چین با موتور احتراقی پایان توقف ۷ روزه تولید کارخانه تسلا سی هاو اکس۶ چگونه خودرویی است؟ +عکس برندی با حضور جک و شرکای آلمانی، اسپانیایی +عکس تیگو ۸ پرو به بازار آفریقای جنوبی معرفی شد چری و معرفی یک کراس اوور جدید از برند کووین+ عکس شاسی بلند جدید نیسان قشقایی e-Power هیبریدی می‌شود سی هاو؛ خودروی جدید چینی با حضور سئات و JAC+عکس خودروی جدید رنو با حضور شرکای چینی+ عکس برلیانس جدید: کوچک، زیبا و مناسب استفاده در شهرهای بزرگ +عکس آذربایجان برای مونتاژ خودروهای برقی با بی وای دی وارد مذاکره شد راهکار اشتراک منافع و زیان‌ها با شرکای خارجی تولید خودرو در ایران بی۷۰اس چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس تولیدکننده محصولات بنز و هیوندای در چین را بشناسید مجموعه ای از جدیدترین امکانات روز با ۴۰ هزار دلار! +عکس چراغ سبز چین به جوینت ونچر ۳.۳ میلیارد دلاری مدل جدید اسمارت در چین تولید خواهد شد دلفین چینی؛ خودروی جدید که یک آلمانی برای BYD آماده کرده است! + عکس تسلا مرکز طراحی چین را در پکن مستقر می کند با مشارکت چین خودروهای برقی بسازیم آیون ال اکس چگونه خودرویی است؟ +عکس فروش چانگان اوشان در پاکستان دانگ فنگ E۳؛ فناورانه، ساده در یک مجموعه جمع و جور! +عکس مسیر «دایون» از خودرو تجاری تا آفرود مجموعه کاملی از آپشن های روز در یک قیمت رقابتی+عکس شرکت خودروسازی جیلی وارد بازار موبایل می‌شود روابط خودرویی ایران و چین نگاهی به یکی از زیباترین خودروهای شاسی بلند چینی + عکس برندگان اصلی بازار خودرو در سال ۲۰۲۱ انتظار چند ماهه برای تحویل خودرو به خاطر کمبود تراشه کراس اوور باکیفیت چانگان چگونه تولید می شود؟ آیتو M۵ ؛ محصول احتمالی و برقی بهمن موتور جیلی چگونه فاصله خود را با برترین های جهان کم می کند؟+ عکس چین یارانه خودروهای برقی را لغو می‌کند کراس اوور اقتصادی هاوال؛ یک گزینه جذاب بی ادعا و مشتری پسند!+عکس هاوال و تلاش برای ارائه یک محصول متفاوت! +عکس جیلی توگلا چگونه خودرویی است؟ +عکس چری EQ۱: خودروی جذاب چینی که می توانست جایگزین ام وی ام ۱۱۰ باشد! +عکس محصولی مناسب برای شهرهای آلوده! +عکس چین و ژاپن خودروی برقی ۳۰ هزار دلاری می سازند فراز و نشیب‌های یک چشم بادامی چری اومودا ۵ پرچمدار تغییرات مهم در معماری محصولات+عکس پیکاپ جدید چینی به عنوان پاسخی برای فورد رپتور معرفی شد! +عکس احداث کارخانه خودروسازی شیائومی با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار دستگاه بستنی چینی؛ خودروی ارزان و بسیار جمع و جور از کمپانی چری! +عکس همکاری چینی ها برای تولید کامیون در ایران رونمایی جیلی از «هوم تراک» واردات خودروی هیبریدی قیمت خودروی داخلی را می‌شکند خودروی سطح متوسط دانگ فنگ مناسب برای شهرهای آلوده! +عکس خودروی جدید چینی با امکانات روز و تلاش برای ارائه یک طراحی مشتری پسند! +عکس معرفی وانت چینی جدید با نام و طرح آمریکایی! +عکس «آیون Y» جذابیت های یک محصول مدرن را به نمایش می گذارد +عکس خودروی بسیار کوچک چینی از «دورسن»+ عکس خودروهای شیائومی به تولید انبوه می‌رسد لیف ۸۰ویی؛ محصول کاربردی با پیشرانه الکتریکی+عکس کاهش تولید خودرو در چین به‌دلیل بحران کمبود تراشه ماکیاتو؛ نگاهی به یکی از زیباترین و خوش قیمت ترین کراس اوورهای چینی +عکس جیلی وارد بازار تلفن هوشمند شد ام جی۵ مدل ۲۰۲۱ زیباتر از همیشه وارد بازار می شود +عکس مخالفت میرسلیم با واردات خودرو، نظر شخصی او بوده و ربطی به نظر کلی مجمع تشخیص مصلحت نظام ندارد بی‌میلی رنو برای ادامه همکاری با برلیانس چین سه قطعه فروش خودرو را نقره‌داغ کرد "اورا" در اندیشه حضور در بازارهای اروپایی + عکس شیائومی خودروی برقی می ‌سازد کپی بوگاتی شیرون، خودروی پرطرفدار چینی‌ها سیمینگ XN-V؛ کراس اوور چینی بر پایه یکی از محصولات کمپانی هوندا +عکس موافقت ب ام و با تغییر ساختار جوینت ونچر با بریلیانس سیمینگ M-NV؛ کراس اوور جدید چینی با ردپایی از دانگ فنگ +عکس میهمان چینی جدید در بازار خودروی نروژ هواوی موفق به دریافت مجوز از آمریکا برای خرید تراشه خودروهای هوشمند شد کپی چینی فولکس قورباغه‌ای به بازار می‌آید+ عکس سورنتو پلاگین هیبرید ۲۰۲۲؛ محصول مطرح کیا موتورز با پیشرانه جدید معرفی شد+عکس تویوتا هایلندر ۲۰۲۲؛ شاسی بلندی ژاپنی با پیشرانه هیبریدی+ عکس اندونزی میدان پیکار و نبرد بین پکن و توکیو اوشان X۷؛ شاسی بلند اقتصادی "چانگان" با مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس افزایش ۴ درصدی سود جیلی چین در نیمه اول ۲۰۲۱ قیمت قطعی دو خودرو BYD تانگ و F۳ در ایران مشخص شد همکاری رنو با جیلی در تولید خودروهای هیبریدی آیون S؛ معرفی سدان چینی گاک با مجموعه کاملی از امکانات روز+عکس تکرار موفقیت چری در صادرات به عنوان برترین صادر کننده خودرو گاک GS۳؛ کراس اوور کوچک چینی توربو از خانواده ترامپچی +عکس آرک فاکس α-S؛ وقتی از یک خودروی پیشرفته و باکیفیت چینی صحبت می کنیم! +عکس اعلام مشخصات رسمی BYD تانگ برای ورود به بازار ایران بسترن NAT؛ ام پی وی الکتریکی چینی با برد حرکتی ۴۲۰ کیلومتر +عکس هاوال چیتو؛ اسب مو قرمز چینی! +عکس رتبه دوم برند چری در رضایت مشتریان از فروش در بازار چین اسکای ول ایی تی۵؛ اولین کراس اوور الکتریکی چینی در بازار آمریکا+ عکس پایتخت خودروهای برقی دنیا در حال شکل گیری در چین هونگ چی E-QM۵؛ سدان متفاوت از برند لوکس چینی+ عکس ایوروسVE-۱؛ کراس اوور الکتریکی جوان چینی با ردپایی از هوندا +عکس کدام خودروها در صف رونمایی هستند؟ هایما ۶پی(۶P)؛ کراس اوور هیبریدی چینی با طراحی اسپرت و برچسب ۲۵ هزار دلاری+عکس لکسوس UC مجهز به نسخه هیبریدی Toyota GR۸۶ شد فراری از خودروی هیبریدی ۳۲۰ هزار دلاری خود رونمایی کرد جیلی امگرند GSe؛ کراس اوور الکتریکی خالص و یک گزینه اقتصادی با امکانات روز +عکس جیلی VF۱۱؛ محصول ویژه کمپانی چینی در کلاس کامپکت MPV +عکس ام جی۶ پرو(MG۶ Pro) مدل ۲۰۲۲؛ زیبا، اسپرت و کمی هم شباهت به هیوندای! +عکس چانگان از قوای محرکه هیبریدی خود رونمایی کرد تلاش خودروساز چینی برای تولید وسایل نقلیه دارای فناوری سوخت متانول بهترین شاسی بلند‌های هیبریدی برتر ۲۰۲۱ را بشناسید + تصاویر اولین افت فروش صنعت خودروی چین در ۱۴ ماه گذشته رقم خورد جیلی ویژن استاربرست؛ نمایی از پیشرفت صنعت خودرو در چین +عکس رونمایی از محصول جدید لکسوس شرکت هواوی چین تا ۲۰۲۵ به فناوری خودروهای بدون راننده می‌رسد نخستین تانگ به کارمانیا رسید ۵ نشانه چینیزاسیون خودروسازی ایران تویوتا هایلندر ۲۰۲۲ نسخه برنز؛ بلند قامت ژاپنی با پیشرانه هیبریدی +عکس فناورانه اقتصادی "بایک" در میدان رقابت برندهای خودرویی چین +عکس هیوندای موتور یکی از کارخانه های خود در پکن را می‌فروشد تویوتا پریوس و رونمایی ازنسخه ویژه "Nighshade" با مدل ۲۰۲۲ +عکس سخت گیری قوانین ذخیره و اشتراک گذاری داده های خودرویی در چین تولید گیربکس خودروهای برقی و هیبرید در دستور کار سنووا EU۵؛ سدان باکیفیت چینی از "بایک" در کانال ۲۰ هزار دلار +عکس سفری در زمان با BYD F۸؛ اولین کوپه کانورتیبل بازار چین+عکس یودو Pi ۳؛ کراس اوور کوچک با چمدانی بزرگ از آپشن و پیشرانه الکتریکی +عکس یودو Pi۱؛ کراس اوور الکتریکی کوچک از کمپانی جوان چینی +عکس رووی RX۵ پلاس؛ کراس اوور لوکس چینی ۱۵ هزار دلاری! +عکس اگر به دنبال سوخت پاک هستید، این خودروها را استفاده کنید! چگونه می‌توان به تولید خودرو‌های هیبرید در تیراژ بالا دست پیدا کرد؟ جیلی "Zeekr ۰۰۱" ؛ نمونه ای از یک خودروی سطح بالای چینی+عکس ولتمایستر EX۶؛ کراس اوور جذاب چینی با مجموعه کاملی از امکانات روز جهانی +عکس هایکان ۰۰۷ چگونه خودرویی است؟ ولتمایستر EX۵-Z؛ کراس اوور فناورانه با کابین جذاب و مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس وِیچای U۷۰؛ کراس اوور چینی از یک کمپانی قدیمی+ عکس هان تنگ X۵؛ کراس اوور چینی با کابین طرح چوب +عکس لی شانگ ONE؛ کراس اوور فناورانه چینی با قیمت پایه ۵۰ هزار دلار +عکس خودرو Voyah Free؛ شاسی بلند ۶۸۴ اسب بخاری دانگ فنگ! +عکس دورسن G۶۰S؛ کراس اوور چینی با نمایشگرهای دیجیتال یکپارچه و پیشرانه توربو+عکس دورسن G۷۰S؛ شاسی بلند چینی با پیشرانه توربو و امکانات کامل کابین +عکس لئوپارد ماتو؛ شاسی بلند لوکس ۱۷ هزار دلاری و نشانه هایی از پورشه و بنز! +عکس کراس اوور X۶ جیلی با طراحی متفاوت چراغ های عقب و پیشرانه ۴ سیلندر +عکس جیلی پریفیس؛ سدان میان سایز و باکیفیت چینی با قیمت پایه ۱۷ هزار دلار +عکس داستان دو خودروساز: دو مسیر متفاوت جنرال موتورز و تویوتا در چین ونوشا E۳۰؛ کراس اوور بسیار کوچک و ارزان الکتریکی چینی+عکس این بار جای پای چینی‌ها در ایران محکم‌تر از اروپایی‌هاست باتری مرسدس بنز ای ام جی هیبریدی، با نیروی حاصل از دریفت دوباره شارژ می شود ساوایست A۵؛ سدان ارزان قیمت چینی با طراحی اسپرت و پیشرانه تنفس طبیعی +عکس سهم صنعت خودرو از توافق ۲۵ ساله ایران و چین مسیر ۵ ساله چین برای ورود به بازار آمریکا و اروپا دستپخت «پینین فارینا» در راه ایران ساوایست DX۳؛ کراس اوور کوچک چینی و یادآوری ون سبز رنگ دلیکا+عکس بی وای دی D۱؛ محصولی متفاوت با پیشرانه الکتریکی و درب اتوماتیک+عکس شیائومی وارد حوزه خودروهای برقی شد جیلی SX۱۱؛ کراس اور کوچک چینی با ۳ گزینه متفاوت در بخش پیشرانه! +عکس جایگاه صنعت خودرو کشورمان در سند جامع همکاری ایران و چین بی وای دی e۲؛ هاچ بک الکتریکی آرام و فناورانه چینی! +عکس سورنتو جدید؛ هیبریدی با ظاهری متفاوت مدل کار هیبریدی/ ادامه دورکاری در فورد اکس۸۰؛ کاملترین شاسی بلند ۷نفره لیفان با پیشرانه توربو +عکس آیون ویی؛ کراس اوور چینی با کروز کنترل تطبیقی و نمایشگرهای دیجیتال در کابین +عکس ساماندهی بازار خودرو در گرو تصویب طرح واردات خودروهای هیبریدی گاک GS۸s؛ شاسی بلند چینی با ایده هایی از محصولات روز دنیا! +عکس هیوندای از سانتافه ۲۰۲۱ رونمایی کرد+ عکس افزایش ۳۰۰ درصدی ارزش سهام بی وای دی در ۲۰۲۰ اوتلندر ۲۰۲۱ پلاگین هیبرید؛ نسخه جدیدتر، قویتر اما با قیمت ثابت! +عکس سنووا U۷؛ سدان چینی نیمه لوکس اما اقتصادی از بایک +عکس رقابت با تسلا در خانه قوای محرکه مشترک جیلی و ولوو تولید خودروی برقی با برند هواوی خودروسازان چینی در راه هند RC-۶؛ سدان چینی اسپرت با طراحی ترکیبی متفاوت! +عکس خودرو X۷۰ کوپه؛ عضو اسپرت خانواده چینی جتور+ عکس جوان جویای نام یا پیر فرزانه؟ بزرگ ترین خودروسازان دنیا جتور X۷۰S؛ کراس اوور چینی با احتمال حضور در بازار ایران +عکس فاو E۰۱؛ کراس اوور لوکس چینی با پیشرانه الکتریکی و هرم سه بعدی هولوگرافیک! +عکس کوروس ۷؛ کراس اوور باکیفیت و فناورانه چینی با برچسب قیمت رقابتی و ردپایی از کمپانی چری! +عکس فروش تسلا در چین با وجود بحران کرونا بیش از دو برابر افزایش یافت جک اس۴؛ کراس اوور اقتصادی با پیشرانه توربو و مجموعه ای از امکانات ایمنی+عکس پایان همکاری برقی فورد با زوتی دانگ فنگ S۵۰؛ سدان چینی بر پایه نیسان سیلفی +عکس تحریم چین کار دست خودروسازهای آمریکایی داد E۷۰؛ سدان خانوادگی جدید "دانگ فنگ" با مجموعه ای از امکانات روز+عکس خودروهای سبز دوست یا دشمن محیط زیست؟ بی جی۳۰؛ کراس اوور چینی "بایک" و مجموعه ای از محبوب ترین آپشن های روز+عکس بستیون X۴۰؛ شاسی بلند اقتصادی فاو با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس دانگ فنگ AX۴؛ کراس اوور کوچک چینی با مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس فروش خودروهای هیبریدی در نروژ از خودروهای بنزینی پیشی گرفت جک iEV۷S؛ کراس اوور الکتریکی چینی با برد حرکتی ۴۰۲ کیلومتر +عکس خودروهای هیبریدی از روی غول آلودگی عبور می‌کنند؟ لیپ موتور و یک هاچ بک چینی ۱۰ هزار دلاری با طراحی موفق! +عکس چانگان CS۱۵؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس چانگان ایی-پرو ۲۰۲۰؛ کراس اوور جمع و جور ۱۶ هزار دلاری چینی +عکس چانگان سی اس۳۵ پلاس؛ تغییرات عمیق از ظاهر تا کابین +عکس جِ ام سی E۱۶۰؛ هاچ بک متفاوت چینی با مجموعه ای کامل از امکانات روز و قیمت رقابتی+عکس آرک فاکس α-T؛ شاسی بلند جدید چینی با نگاهی به تسلا! +عکس تسلا خودروهای برقی شاسی بلند ساخت چین را تحویل می‌دهد عرضه لندرور هیبریدی در هند لوکسژن U۶؛ کراس اووری با امکانات روز و پیشرانه توربو+عکس ۷X مدل ۲۰۲۰؛ محصول جدید هایما با مجموعه ای از امکانات ایمنی+عکس لئوپارد سی اس۱۰؛ کراس اوور چینی از برند ناشناخته چانگ فنگ+عکس لوکسژن URX ؛ کراس اوور تایوانی جدید با ردپایی از یک کمپانی مطرح چینی! +عکس آرک فاکس لایت؛ خودروی متفاوت چینی با مجموعه ای از امکانات سرگرمی و ایمنی +عکس دانگ فنگ ال۶۰؛ سدان جمع و جور با مجموعه ای از امکانات سرگرمی و ایمنی+عکس شاسی بلند درشت اندام "دانگ فنگ" با یک برچسب قیمت اقتصادی! +عکس دی اس ۹؛ سدان لوکس مونتاژ چین با قیمتی در سطح محصولات "ب ام و" سری۵ و ۷! +عکس جیلی ازکارا؛ شاسی بلند هوشمند چینی با امکانات پیشرفته و پیشرانه ۳ سیلندر! +عکس الگوی چینی خیز خودروسازی فرزندی غریبه از خاندانی آشنا نوت ۲۰۲۱؛ خودروی اقتصادی نیسان با طراحی جدید با پیشرانه هیبریدی+عکس برگشت خوردن ۷۴۰ بی ام و از چین اولین محموله خودروهای برقی ساخت تسلا در چین به اروپا رسید آشنایی با سریعترین خودروهای هیبریدی جهان همکاری دایملر و جیلی در موتورهای هیبریدی شریک چینی بی‌ام‌و ورشکسته شد سرمایه‌گذاری جدید دایملر در چین "آریزو ۶ فیس لیفت" یا "آریزو ۵ پلاس" معرفی شد+عکس ارزان‌ترین خودروی الکتریکی بازار استرالیا SWM؛ شاسی بلند اسپرت چینی با کیت بدنه و مجموعه ای از امکانات روز +عکس هنگتیان L۴۶۰۰؛ کپی کامل لندکروزر تویوتا در چین! +عکس کندی؛ ارزانترین خودروی برقی آمریکا با اصالت چینی! + عکس برنامه چین برای خودروهای برقی تونلند E۷؛ پیکاپ بزرگ چینی با سابقه حضور در بازار ایران +عکس زد اکس تِرالُرد؛ پیکاپ درشت اندام چینی به سبک فورد و رَم! +عکس مواظب کراس اوورهای کوچک چینی باشید! از یک جان سخت ضدگلوله تا کابین لوکس تشریفاتی!+عکس یونی-کی ۲۰۲۱؛ شاسی بلند جدید و متفاوت "چانگان" با نگاهی به یک محصول محبوب آلمانی! +عکس خودروسازان چینی در تکاپوی حضوری قدرتمند در بازار اروپا و آمریکا جتور اکس۹۰؛ شاسی بلند ۱۵ هزار دلاری کمپانی چری +عکس چین در پی خودکفایی فنی خودرو پکن BJ۴۰؛ از آفرودر چینی "بایک" تا نگاهی جدی به جیپ رانگلر! +عکس فراخوان مدل‌های هیبریدی بی‌ام‌و تسلا خودروهای ساخت چین را به اروپا صادر می‌کند روح چینی در کالبد خودروسازی ایران برندهای چینی تازه‌وارد نمی‌توانند شریک استراتژیک صنعت خودرو ما باشند چانگان CS۹۵ جدید؛ کراس اوور ۲۰۲۰ چینی با طراحی و امکانات روز +عکس الزامات همکاری ۲۵ ساله ایران با چین در صنعت خودرو تیگو ۷ مدل ۲۰۲۰؛ محصول جدید چری با سابقه حضور در بازار ایران +عکس خودروساز چینی از افزایش ۴۵ درصدی فروش وسایل نقلیه برقی خبر داد فروش خودروساز چینی در ماه سپتامبر افزایش یافت کپی کاری چینی‌ها از شورولت کوروت پرفروش ترین برندهای خودرویی چینی در ماه اگوست+ عکس برلیانس V۷؛ شاسی بلند لوکس با ویژگی های اسپرت و مجموعه ای کامل از امکانات ایمنی +عکس سود خودروسازان چینی در دوره ژانویه تا اوت افزایش یافت موتور سیکلت‌های چینی در راه ایران اینویت ME۷؛ کراس اوور چینی جدید با طراحی متفاوت کابین و ۵ نمایشگر دیجیتال+عکس چین به دنبال ساخت خودروی پرنده برگزاری نمایشگاه بین الملل خودروی پکن با وجود کرونا رونمایی کیا از خودروی جدید هیبریدی سورنتو حمایت چین از خودروهای هیدروژنی یوانچنگ FX چه ویژگی هایی دارد+عکس همکاری بی ‌وای‌دی و دیدی آخرین سنگر نیسان در چین مارول اکس؛ کراس اوور لوکس چینی با آخرین فناوری های صنعت خودرو +عکس رونمایی از خودرو تولید مشترک مالزی و چین رائتون سی سی مدل ۲۰۲۰؛ سدان جدید چانگان در نسخه فیس لیفت+تصاویر زوتی T۳۰۰؛ کراس اوور ارزان چینی با نگاهی به طراحی هایما! +تصاویر فمیلی F۸؛ محصول جدید هایما با طراحی متفاوت +تصاویر بزرگان جک در راهند امگرند GT مدل ۲۰۲۰؛ سدان خانوادگی جیلی با ویژگی های اسپرت+تصاویر حمایت چین از خودروهای سلولی ساخت خودروی مشترک یا واردات؟ زوتی تی۷۰۰ مدل ۲۰۲۰؛ شاسی بلند میان سایز لوکس و ارزان قیمت! +تصاویر جیلی امگرند GL مدل ۲۰۲۰ معرفی شد + تصاویر رونق اقتصادی چین در بخش خودرو سرعت گرفت H۹ لوکس ترین سدان چینی از هونگ چی +تصاویر جایوئه A۵ EV؛ سدان تمام الکتریکی کمپانی جک در کانال ۲۰ هزار دلار +تصاویر آیکان؛ شاسی بلند مینیمال جیلی+تصاویر چین؛ شریک استراتژیک جدید خودروسازی ایران؟ کاهش ۴۳ درصدی سود مالک شرکت ولوو در چین با رکود ناشی از کرونا سدان R ER۶؛ اولین خودروی تمام الکتریکی برند چینی "رووی" معرفی شد+تصاویر جیلی چین به کمک ولوو به دنبال تبدیل شدن به غول خودروی جهانی است ژئومتری C؛ کراس اووری از برند جدید کمپانی چینی جیلی +تصاویر هنگچی؛ برند متفاوت چینی و معرفی ۶ محصول جدید+تصاویر خودروی برقی ارزان در راه بازار آمریکا هونگ چی E-HS۹؛ متفاوت ترین شاسی بلند لوکس چینی با پیشرانه تمام الکتریکی+تصاویر رونمایی رنو از نسل جدید مگان ۲ راه پیش پای خودروسازی ایران هونگ گوانگ X؛ پرچمدار نسل جدید شاسی بلندهای چینی از وولینگ +تصاویر چرا خودروی هیبرید در ایران تولید نمی‌شود؟ تانک ۳۰۰ شاسی بلند جدید از WEY+تصاویر تحول در خودروسازی با افزایش قیمت؟ راز پیشرفت چین در صنعت خودروسازی بهترین خودروهای هیبریدی معرفی شدند اولین خودرو هیبریدی مازراتی را بیشتر بشناسید+ فیلم تیگو ۵X جدید معرفی شد+ تصاویر نجفی‌منش: بهره‌گیری از تکنولوژی غول شرقی در قطعه ‎سازی به سود ماست میپل ۳۰اکس و جزئیات جدید درباره آن +تصاویر ایران و چین، خودرو برقی تولید می‌کنند اولین اطلاعات از "اسکای ول" شاسی بلند جدید چینی منتشر شد+ تصاویر تولید خودروهای تجاری چین افزایش یافت آزمایش خودروهای خودران چینی در شانگهای معرفی فیس لیفت گاک ترامپچی GA۸ +تصاویر آزمایش فناوری خودروهای خودران در چین بستیون بی۷۰؛ سدان لوکس چینی با نگاهی به یک برند مطرح خودرویی! +تصاویر اورا R۲ خودروی جدید چینی معرفی شد+تصاویر "هان" لوکس ترین سدان خودروساز مطرح چینی با قیمت رقابتی معرفی شد+تصاویر امضای قرارداد همکاری بین هوآوی و BYD آزمایش نخستین فراری هیبریدی شاسی بلند جدید جَک(JAC) معرفی می شود+ تصاویر شاسی بلند ۱۲ هزار دلاری کمپانیJAC +تصاویر واردات خودروهای هیبریدی در سال ۹۹ آزاد می‌شود؟ واردات خودروهای هیبریدی چقدر جدی است؟ ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی در ایران به درخواست هیوندای آغاز شده است سایتِک؛ الکتریکی چینی در کانال ۲۰ هزار دلار+ تصاویر خودروساز چینی یک میلیارد ماسک تولید کرد راهکار جیلی برای افزایش نقدینگی کوچکترین پلاگین هیبرید ب ام و(+تصاویر) معرفی xDrive۲۵e؛ کوچکترین پلاگین هیبرید ب ام و+تصاویر زور کرونا به خودروهای GAC نرسید! گاک ترامپچی GS۶ کوپه؛ شاسی بلند ۱۹هزار دلاری چینی با طراحی جدید+تصاویر سرمایه‌گذاری ۴۸۰ میلیون دلاری بنز در شرکت باطری‌سازی چینی خودروهای الکتریکی چینی از رقیب آمریکایی خود جلو زدند نگاهی به سوناتای هیبریدی ۲۰۲۰ خوش‌بینی گریت‌وال به آینده تویوتا از نسل جدید خودروی هیبریدی خود رونمایی کرد+ فیلم وولینگ مینی الکتریکی؛ راهکار ارزان چینی برای ترافیک و آلودگی هوا! +تصاویر درخواست‌ از شورای نگهبان برای رد طرح واردات خودروهای هیبریدی VV۷ شاسی بلند لوکس WEY با امضای برابوس+ تصاویر ۷۳۰ میلیون دلار سفارش خرید در نمایشگاه خودرو هونان ثبت شد بررسی فنی خودرو BYD + تصاویر عرضه خودرو چینی برقی در نروژ غول خودروسازی چین ماهواره می‌سازد اسپیدتِیل؛ یکی از کمیاب ترین محصولات جدید صنعت خودرو! +تصاویر هوانسو سی۶۰؛ لامبورگینی ۱۴ هزار دلاری از چین! +تصاویر توسعه قابلیت های مقابله با کرونا در خودروسازی چین فروش خودروهای برقی در اروپا از چین جلو زد تجربه رانندگی با کیا XCeed هیبریدی ​عبور از رقم خیره کننده ۱۵ میلیون افت ۸۵ درصدی سود خودروساز چینی اوشان؛ محصول جدید چانگان با برچسب قیمت ۲۳۷۰۰ دلاری +تصاویر پروتکل های بهداشتی برگزاری نمایشگاه خودرو چین اعلام شد مشوق‌های جدید چین برای خرید خودروهای برقی و هیبریدی اهداء ۵۰۰۰۰۰ ماسک توسط شرکت خودروسازی چری به ایران معرفی بِنی ایی-استار؛ خودروی ۱۰ هزار دلاری چانگان+تصاویر پایان همکاری رنو و دانگ فنگ روزهای سخت قطعه سازان خودرو در چین از سرگیری تولید خودرو با تمام ظرفیت در کارخانه‌های چین کِلِور؛ خودروی ۸ هزار دلاری الکتریکی از SAIC روانه بازار می شود+تصاویر بی وای دی S۲؛ محصول ۱۲ هزار دلاری کمپانی چینی با پیشرانه تمام الکتریکی+تصاویر حال و روز خودروسازی چین با کرونا تلاش خودروسازی چین در تولید ماسک فروش خودرو در چین ۷۹ درصد ریزش کرد نقشه پژو برای چین ایران به توان ساخت انژکتور خودرو‌های هیبریدی دست یافت بحران بی‌سابقه در صنعت خودروسازی؛ تقاضا به کف رسید مقایسه خودرو جیلی امگرند X۷ و جک S۳ معرفی سه مرسدس هیبریدی بازگشت یارانه به خودروهای برقی چین زیان روزانه ۶ میلیون دلاری خودروسازان جهان از کرونا سقوط آزاد بازار فروش خودرو در چین! صنعت خودروسازی کدام کشورها به چین وابسته است؟ سقوط ۹۲ درصدی فروش خودروی چین به علت شیوع کرونا فروش خودرو در چین ۱۸ درصد کاهش یافت از سرگیری فعالیت خودرویی چین خودروسازی چین در کابوس کرونا واردات خودروهای هیبریدی و بنزینی در انتظار تصمیم رییس جمهور مازاد عرضه خودرو در چین نسبت به تقاضا ابتلای خودروسازی چین به کرونا اولین خودروی هیبریدی مازراتی در راه است مقایسه خودرو چانگان CS۳۵ و جیلی GC۶ چین بزرگترین بازار تولید خودروهای جدید صف خوروسازان چینی برای هند چین؛ مقصر کاهش فروش خودروهای اروپایی اشکودا فروش بزرگترین سازنده خودروهای برقی نزولی شد فروش خودرو در چین ۸.۲ درصد کاهش یافت برترین شاسی بلندهای هیبریدی ۲۰۲۰ +تصاویر قیمت انواع خودرو هیبریدی در بازار تهران؟ نگاهی به تویوتا CH-R هیبریدی مدل ۲۰۲۰ تولید خودروهای هیبریدی چقدر جدی است؟ ارزان‌ترین خودروهای هیبریدی؛ سبزهای ۴۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومانی ​سبزترین برند شاسی بلند خرید و فروش خودروهای هیبریدی بیشتر شد سهم ۵۹ درصدی خودروهای پلاگین هیبریدی‌ در نروژ رشد باورنکردنی فروش خودروهای پلاگین هیبرید در اروپا واردات خودروهای هیبریدی، پشت چراغ قرمز محدودیت‌های ارزی واردات خودروهای هیبریدی چقدر جدی است؟ خودروی هیبرید چگونه کار می‌کند؟ سهم اروپایی‌ها از خودروهای پلاگین هیبریدی آمادگی ایران‌خودرو برای تولید خودروی برقی و هیبریدی با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم نگاهی به چالش ساخت خودروی برقی در ایران خیابان‌های ایران منهای هیبریدی‌ها مشتری خودروهای پلاگین هیبریدی زیاد شد قیمت خودروهای هیبریدی تا ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت هیبریدها و پلاگین هیبریدها، ناجی یا مخرب محیط زیست؟ نخستین خودروی برقی چینی در اروپا فروش خودرو در چین ۴درصد کاهش یافت بزرگترین سازنده چینی خودروهای برقی با تویوتا همکاری می‌کند مروری بر سریعترین خودروهای هیبریدی در جهان صنعت خودرو، پتانسیل بالای همکاری چین و ایران رونمایی از هیوندای توسان چینی! بررسی فنی خودرو بیوک انویژن + مشخصات قیمت انواع خودرو هیبریدی در بازار تهران؟ +جدول فروش خودرو در چین ۱۰ درصد کاهش یافت خیالتان از باتری خودرو راحت باشد! مشکل خودروسازان فرانسوی در چین واردات کدام خودروها احتمالا آزاد می‌شود؟ پژو ۵۰۸ هیبریدی ۲۰۱۹ با مصرف سوخت ۱.۳ لیتر بر هر صد کیلومتر خبر قائم مقام وزیر صنعت درباره واردات خودروهای هیبریدی تسلط چین بر بازار خودروهای الکتریکی جهان جای خودرو‌های هیبریدی در کشور خالی است کراس اوور هیبریدی ۳۳ هزار دلاری از تویوتا (+تصاویر) علت گرانی خودروی وارادتی در ایران چیست؟ دوزیست‌های شرقی هزاران خودروی برقی تویوتا در صف انتظار بازی‌های المپیک توکیو جنگ تجاری با چین به ضرر صنعت خودرو آمریکا تمام می‌شود بررسی فنی تویوتا کمری هیبرید + مشخصات نکاتی در مورد تخفیف طرح ترافیک خودروهای هیبریدی خودروسازان چینی استرالیا را فتح می‌کنند!؟ مخالفت با ورود تاکسی هیبرید بزرگترین بازار خودرو دنیا از رونق افتاد کدام برندها خودروی برقی و هیبریدی تولید کرده‌اند؟ چین خودرو بدون راننده در عربستان و امارات می‌سازد ۱۰ خودروی پلاگین هیبریدی برتر ۲۰۱۹ تویوتا و BYD خودروی‌ برقی مخصوص چین می‌سازند رشد هیبریدی‌ها در اروپا؛ هم‌زمان با سقوط دیزلی‌ها واردات خودروی هیبریدی با تعرفه صفر دخالت در کار دولت است بحث خودروهای هیبریدی بیهوده است پرفروش‌ترین خودروهای برقی چینی کدامند؟ رشد ۳.۱ درصدی فروش محصولات بی وای دی «هان» (HAN) یک سوپرکار تمام عیار است! دوگانه سوزهای سبز خودروهای هیبریدی BMW در شهرهای آلوده الکتریکی می شوند خودروی هیبریدی اسپورت ب ام و از راه می رسد خودروهای هیبریدی که در ۱۰ دقیقه شارژ می‌شوند بررسی ایمنی خودروهای برقی در چین رکود بی‌سابقه در بازار خودروی چین قیمت جدید خودروهای هیبریدی در ایران مزدا هم به خودروهای برقی روی آورد شاید نیاز باشد خودروی دست دوم وارد کنیم رونمایی از یک هیبریدی ۹۹۶ اسب‌بخاری به نام "دیسی" تعرفه خودروهای هیبریدی صفر شد اما قیمت آن گران ماند انتشار تصاویر سوپراسپرت هیبریدی فراری بهترین خودروهای هیبریدی در جهان کدامند؟ واردات خودروهای هیبریدی آزاد شد واردات خودروهای هیبریدی از پرداخت حقوق ورودی معاف می‌شود افت فروش خودروی چین ریزش بهای فلزات را در بازار جهانی موجب شد تاکید ب ام‌ و بر صادرات از چین چین صادرات خودروی دست دوم را آزاد کرد سرایت تنش‌های آمریکا-چین به برقی‌ها خودروهای برقی در چین جان می‌گیرند! بزرگترین سازنده خودروهای برقی به دنبال بازارهای فروش جدیدی است خودروساز آمریکایی جایگاهی در چین ندارد! سرمایه‌گذاری فورد در اروپا برای هیبریدی‌ها درخشش چانگان با مدل CS۷۵ پلاس رشد ۸۰ درصدی فروش خودروهای برقی در چین جنگ تجاری آمریکا و چین به خودرو رسید تولید ۳۰ مدل جدید فورد در چین تویوتا دست سازندگان خودروهای هیبریدی را می‌گیرد خودروی پلاگین هیبریدی چیست؟ چین به دنبال نوآوری در خودروهای الکتریکی خودروهای پلاگین هیبریدی را دست کم گرفته‌ایم فراری هیبریدی جدید در آستانه رونمایی خودروهای چینی بازار خودروهای کره‌ای را کساد کردند! خودروی روس‌ها در راه ایران بازار خودرو چین در کما افزایش چشمگیر استفاده از ماشین الکتریکی در چین کاهش ۱۰ درصدی قیمت خودرو در چین رونمایی آستون مارتین از خودروی مسابقه‌ای هیبریدی شرط ورود لادای روسیه به ایران چیست؟ استون مارتین هیبریدی جدید در راه است معرفی کمپانی چانگان: غول صنعت خودروسازی چین فروش خودرو در چین کاهش یافت تست فنی و بررسی خودروی بی وای دی اس ۶ ضرورت ورود وزارت صمت به موضوع واردات قطعات موردنیاز تاکسی‌های هیبریدی انجام همه تعهدات BYDS۷ ظرف مدت ۳ ماه خودروهای هیبرید بهترین راه حل برای کاهش آلودگی هوا ریزش بی‌سابقه فروش خودرو در چین اطمینان و کیفیت شاخصه های اصلی خودروی چری آریزو۶ لزوم ارتقاء استانداردهای تولید خودرو و ساخت خودروهای هیبریدی تجار ایرانی وضعیت صنعت خودرو چین را بررسی کردند کارمانیا مجهز‌تر از همیشه پل تامین قطعات از چین بسته شد ادعای ترامپ سهام شرکت‌های خودروسازی چین را بالا برد آمریکا به دنبال افزایش بیشتر تعرفه بر واردات خودروهای تولیدی چین بی‌وای‌دی صفر چند؟ چری تیگو ۷ را بشناسید بی‌وای‌دی صفر چند؟ ترس صنعت خودرو آمریکا از تبعات جنگ تجاری آمریکا با چین سبقت چینی‌ها در صنعت خودروهای برقی از اروپا جنگ تجاری با آمریکا فروش خودرو در چین را نزولی کرد تاکسی هیبریدی به خیابان‌ها نمی‌رسد قیمت انواع خودرو هیبریدی در بازار تهران؟ +جدول تاثیر تعرفه‌ها بر صادرات خودروی چین بی‌وای‌دی صفر چند؟ عرضه یک خودروی پلاگین هیبریدی دیگر توسط بی‌ام‌و شرایط فروش BYD F۳ اعلام شد رکود بی‌سابقه بازار خودروی چین ام وی ام X۲۲ اتوماتیک را بشناسید حذف و کاهش یارانه برای خرید خودروهای پاک غوغا به پا کرد فروش فورد در چین ۴۳ درصد کاهش یافت بی وای دی اس ۷ رؤیت شد کاهش بی‌سابقه فروش خودرو در چین هلند رکورد فروش خودروهای پلاگین هیبریدی را شکست! سهام خودروسازان الکتریکی چین، ۲۲ درصد جهش کرد افزایش طرفداران خودروهای برقی تسلا در چین خودروهای هیبریدی، پلاگین هیبرید و تمام برقی چه تفاوت‌هایی دارند؟ استفاده از خودروهای هیبریدی می تواند باعث کاهش قیمت خودرو در بازار شود هند؛ مقصد صادراتی جدید خودروسازان دی‌اس از مدل پلاگین‌هیبرید DS۷ Crossback رونمایی می‌کند با حضور جناب اس۷ در خیابان‌ها چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ پژو های برقی-بنزینی در راه پاریس تمرکز پژو بر تولید خودروهای هیبریدی ولوو به‌دنبال معافیت از افزایش تعرفه واردات از چین به آمریکا فروش خودرو در چین کاهش یافت رفع ممنوعیت واردات خودروهای هیبریدی، راه حل مدیریت مصرف بنزین در کشور خودروهای برقی و هیبریدی بلاروس به ایران می آید همکاری هیبریدی تویوتا و جیلی فورد فروش خودروهای ساخت چینِ خود را در آمریکا متوقف کرد بی‌وای‌دی F۳؛ سرزنده در رانندگی، ارزنده در خدمات پس از فروش تقابل عددی لیفان ۸۲۰ در برابر چری آریزو۵ توربو تحریم ایران به صادرات صنایع فرانسه آسیب زد تجربه رانندگی با BYD S۷ ؛ فرش قرمز برای جناب S۷ قیمت انواع خودرو هیبریدی در بازار تهران؟ +جدول ایران بازار اصلی خودروهای چینی است اما ... طراحی باتری هیبریدی که در چند ثانیه‌ شارژ می شود تقابل عددی چری تیگو۵ و بی‌وای‌دی S۶ آریزو ۶، مفهوم جدید طراحی از زبان چری سهم ۶۰ درصدی خودروهای هیبریدی و برقی در کشورهای پیشرفته؛ ایران هنوز به دنبال اصلاح قانون معاینه فنی شاسی‌بلندهای ب ام و در چین گران می‌شوند تولید خودرو هیبریدی در دستور کار وزارت صنایع قرار گرفت تولید خودروهای هیبریدی فرصت جدید برای صنعت کشور است مروری بر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در چین پیشنهاد دریافت عوارض ایجاد انرژی‌های پاک برای کاهش آلودگی هوای تهران تولید روغن موتور، خودروهای هیبریدی در کشور جک S۵ اتوماتیک در برابر ‌هایما S۷ توربو؛ بلندقامتانِ توربو چینی ژست مدرن و پیشرفته یک ام‌جی هیبریدی‌ها بهترین گزینه برای کاهش آلودگی هوا ۱۰۰ هزار راه رفته معافیت خودروهای هیبریدی از رزرو روزانه طرح ترافیک راز ماندگاری بی وای دی اس ۶ گیربکس دوکلاچه تر بهتر است یا خشک؟ خودروسازان چینی؛ برنده نهایی تعرفه‌ها پیست اختصاصی کارمانیا افتتاح شد سرمایه‌گذاری تویوتا در فناوری هیبریدی شرایط فروش خودروی BYD S۷ با شرایط مشارکت رشد ۱۴.۵ درصدی تولید کارمانیا در اردیبهشت امسال چین بزرگترین تولید کننده خودروهای برقی جهان است نگاهی به ۱۰ کراس‌اوور و کراس چینی محبوب و پرفروش در بازار ایران تکمیل ظرفیت فروش BYD S۶ ویژه عید فطر شرایط فروش ویژه کارمانیا ویژه عید فطر "بی‌وای‌دی" در ایران می ماند سبز اندیشی به سبک فولکس واگن سوپراسپرت های چشم بادامی هوای پاک برای قصرهای متحرک! مسیر سبز هوندا حرکت آهسته در آشفتگی قیمت‌ها چند قدم مانده تا خودکفایی در تولید خودروهای هیبریدی طرح بازدید رایگان تابستانی شرکت پاکرو در راستای همراهی با مشتریان خود چین تعرفه خودروهای وارداتی را کاهش می دهد تحریم‌های آمریکا ترکیب بازیگران صنعت خودرو ایران را تغییر می‌دهد هیبریدی ها مشمول عوارض گمرکی واردات به ازای اسقاط خودرو شدند کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی قطعی است گمرک افزایش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی را تایید کرد تعرفه خودروهای هیبریدی دوباره افزایش یافت داخلی سازی F۳ تا پایان سال به ۳۰ درصد می رسد تعرفه واردات هیبریدی‌ها ۵ درصد می‌شود آزادسازی خودروسازان دولتی چین تحول در تولید فیات کرایسلر چین تعرفه‌های واردات خودرو را کاهش می‌دهد آینده خودروهای هیبریدی، منتظر تصمیم مجلس تشویق واردکنندگان خودروهای هیبریدی با کاهش تعرفه احتمال پررنگ شدن حضور دوباره چینی ها در بازار ایران کسب مقام نخست اولین دوره مسابقات بین المللی مهارت های فروش توسط مدیران خودرو لزوم حمایت از خودروهای هیبریدی و برقی برای کاهش آلودگی هوا تعرفه واردات خودروهای هیبریدی صفر یا ۵ درصد تعیین شود افزایش کیفیت خودروهای چینی در ایران نیازمند همکاری دو طرف است ضرورت تطبیق مشخصات فنی خودروهای هیبریدی ارتش برقی باواریا تست فناوری چینی در اتومکانیکای دوبی ۲۰۱۸ تمرکز وزارت صنعت بر توسعه خودروهای هیبریدی و برقی بزرگِ یک خانواده نسل جدید سدان پلاگین-هیبرید بی‌وای‌دی رعد و برق چینی! یک کراس‌اوور هفت‌سرنشین با شتاب ۴.۵ ثانیه! آزادسازی بازار خودروی چین استاندارد ایمنی خودروهای نسل جدید قانون می شود انعقاد قرارداد تامین خودروهای الکتریکی باشگاه آرسنال با کمپانی BYD بازار خودرو، سیاست جدید چین علیه آمریکا برنامه چری در بازار ایران چیست؟ تعویض؛ بدون وقفه چگونه یک خودروی سبز انتخاب کنیم؟ امکان بازدید از بی وای دی S۷ در نمایندگی‌های کارمانیا دفاعیه دولت از تعرفه هیبریدی‌ها حضور قدیمی‌ترین خودروساز کره در بازار ایران افزایش فروش جنرال موتورز در چین تلاش‌های وزارت صنعت برای توسعه فناوری‌های خودروهای پاک امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای برپایی دوره‌های تخصصی خودروهای پاک در وزارت صنعت چین تعرفه واردات خودرو را کاهش می‌دهد ادامه تعلل در کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی خودروسازان، قربانی جنگ تجاری خط‌ونشان تازه هوندا برای تویوتا پریوس آن روی سبز کُره‌ای‌ها پسربچه شرور چینی آیا با کاهش تعرفه گمرکی قیمت خودروهای هیبریدی کاهش می یابد؟ فرش قرمز برای ارتش پاک پاک‌های ایرانی سبقت برقی‌های چینی از آمریکایی‌ها خودروهای هیوندای متفرقه گارانتی نخواهد شد مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / بهمن ۱۳۹۶ مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / اسفند ۱۳۹۶ تعلل در کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی ادامه دارد رقابت محصولات جیلی با خودروهای کره‌ای و اروپایی در بازار ایران هیئت دولت تعرفه واردات خودروهای هیبریدی را بین ۵ تا ۲۰ درصد تعیین کرد توضیحات وزارت صنعت در خصوص خودروهای هیبریدی لوکس های ژاپنی غرفه لکسوس استارت تولید کم‌مصرف‌ها با الگوی چینی مشخصات فنی پورشه پانامرا توربو-اس ای-هیبرید اسپرت توریسمو کاهش سهم هیبریدی ها از سبد وارداتی ها تعرفه واردات خودروهای هیبریدی از سوی گمرک اعلام شد نگاهی به گران‌ترین خودروهای ‌هیبرید دنیا؛‌ بالانشین‌های کم‌مصرف ! کوچولوی پاک تویوتا پشتِ پرده تعرفه‌بندیِ پلکانی برای هیبریدی‌ها چیست؟ توقف تولید ۵۰۰ مدل خودرو در چین هدف از افزایش تعرفه واردات خودرو چیست؟ حس شیرین تفاوت شگفت انگیز به سبک BYD پیشنهاد وزیر صنعت برای کاهش ۲۰ درصدی تعرفه خودروهای هیبریدی به هیئت دولت ظرفیت "تاکسی" در تهران تکمیل شد امکان تست خودروهای برقی-هیبریدی در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۸ مخالفت با افزایش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی تعرفه واردات خودروهای هیبریدی باید صفر شود دستور روحانی برای خودروهای هیبریدی نامه ۱۰۴ نماینده برای کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی‌ آغاز فروش نقدی سوناتای هیبرید ۲۰۱۸ خودروی هیبریدی، دوست دار محیط‌زیست کارمانیا دست پر به گلستان آمد تعرفه واردات هیبریدی‌ها همان ۵ درصد است مردم بابت عدم استفاده از خودروی شخصی پول دریافت می‌کنند وزیر صنعت دستوری برای تعرفه خودروهای «هیبریدی» صادر نکرده است پریوس، هیبرید محبوب تویوتا صدرنشین کیفیت شد یک شرط برای کاهش تعرفه‌های خودروی هیبریدی دغدغه هیبریدی چه کسی به رئیس‌جمهور درباره خودروهای هیبریدی اطلاعات غلط داد؟ چند مدل خودروی هیبریدی در دنیا تولید می شود؟ مدیر روابط عمومی و تبلیغات کارمانیا خبرداد: استقبال بی سابقه از فروش اقساطی بی وای دی اس ٦ تعریف خودروهای هیبریدی و برقی بر اساس نوع کاربری بنتلی بنتایگا V۸ ۲۰۱۸؛ بنتایگا، کمی دست‌یافتنی تر! گزارش تصویری از حضور کارمانیا در نمایشگاه خودرو اصفهان تعرفه خودروهای برقی افزایش نیافته است نامه ۶۰ نماینده مجلس به وزیر صنعت برای کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی ۵۰درصد ناوگان تاکسیرانی هیبریدی و استاندارد است جزییات تعرفه واردات خودرو +اینفوگرافیک فروش اقساطی محصولات BYD ویژه نمایشگاه خودرو اصفهان شوی هیبرید‌ها نگاهی به نحوه عملکرد و تعرفه خودروهای هیبریدی و برقی ماجرای مـا و هیبـریـدی‌ها پشت صحنه هیاهوی هیبریدی‌ها واقعیت‌هایی در زمینه مصرف سوخت خودروهای هیبریدی بهره گیری ازخودروهای الکتریکی راه برون رفت از آلودگی هواست ضرورت حرکت قطعه‌سازان به سمت موتورهای هیبریدی عرضه تازه ترین خودرو هیبریدی ب ام و سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد دلاری خودروسازان جهان در خودروی الکتریکی گشت و گذار تصویری در اولین روز از ایران رایدکس چهارم فروش اقساطی BYD S۶ با تحویل فوری آغاز شد نخستین قطار مونوریل تمام برقی SkyRail معرفی شد ورود ممنوع خودروهای پاک! فرق بین خودروهای بنزینی و هیبریدی هیبریدی‌ها محل گذر از بنزین‌سوزها تا الکتریکی‌ها نقل قول منتسب به نوبخت درباره "خودروهای هیبریدی" تکذیب شد هیبریدها پاک یا معمولی؟ بررسی آپشن‌های خودروهای‌ هیبرید بازار ایران؛ کم‌مصرف اما مجهز شرایط جدید پیش فروش نقدی و اقساطی BYD S۶ اعلام شد احتمال بازنگری تعرفه واردات خودروهای هیبریدی تا دو ماه آینده آدرس غلط در ماجرای تعرفه هیبریدی‌ها وقتی مسئولان وزارت صنعت، فرق خودروهای هیبریدی و برقی را نمی‌دانند وضع تعرفه‌های گمرکی قیمت خودروهای بنزین‌سوز را افزایش داده است چین خودروی خودران تولید می کند ایرلندی‌ها به خودروهای پاک روی می‌آورند افزایش تعرفه واردات خودروهای هیبرید، تشویق به خرید خودروهای آلاینده بنزینی است افزایش تعرفه مربوط به خودروهای هیبریدی بالای ۱۵۰۰ سی سی است که موتور فسیلی دارند مشوق‌های خرید خودروهای نسل جدید حذف شد هیبریدی ها سوژه خوبی برای جنجال رسانه ها است تصمیمات خاکستری برای خودروهای سبز تناسب تعرفه‌ای خودروهای بنزینی و هیبریدی افزایش ۱۱ برابری تعرفه خودروهای هیبریدی فولکس به‌دنبال توسعه مدل‌های برقی چشم بادامی‌ها به دنبال تسخیر بازار خودرو غرب چین تولید خودروهای با مصرف سوخت بالا را ممنوع کرد تنها یک روز تا پایان طرح فروش ویژه محصولات بی وای دی در نمایشگاه خودرو کرمان وقت باقی است تمدید تخفیف مالیاتی خرید خودروی برقی گزارش تصویری غرفه شرکت کارمانیا در نمایشگاه خودرو کرمان رونق بازار فروش خودرو‌های چینی در سال ۲۰۱۷ شرایط فروش اقساطی خودروهای BYD از سوی کارمانیا اعلام شد رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در گفت و گو با "عصر خودرو" مطرح کرد: تخفیف ویژه عوارض طرح ترافیک برای خودرو های برقی و هیبریدی اشاعه موتورهای سه سیلندر زمینه ساز تولید خودروهای هیبریدی است آشنایی با انواع سیستم‌های ‌هیبرید؛ ولتاژ، سوخت، حرکت! هیبت یک جنگنده برای GT۸۶ هیبرید جدید هوندا خرید یکی از محصولات BYD چقدر آب می خورد؟ «بایک» تا سال ۲۰۲۵ تولید خودروی بنزینی را متوقف می‌کند به جای هیبریدی، خودروی برقی تولید شود پیش بینی افزایش ۴ درصدی فروش خودروهای سواری در چین داشته‌های فعلی، خودروی هیبریدی نمی‌سازد خودروهای هیبریدی سرآغاز توسعه صنعت خودرو ایران پیوند «فورد» و «علی بابا» برای ساخت خودروهای هوشمند خودروهای برقی و هیبریدی در ایران متولی مشخصی ندارد افتخاری دیگر برای لکسوس CT۲۰۰h خودروهای گازسوز باید بازدید دوره‌ای شوند شرایط فروش خودروهای BYD ویژه آذرماه اعلام شد ساخت خودروی چینی - ایرانی در سمنان + عکس رونمایی از خودرو هیبریدی با ۱۱۵۰ اسب بخار نیرو از مزیت‌های صنعت خودروی چین استفاده شود مصاحبه با مدیر بازاریابی شرکت کارمانیا؛ جای خالی بسیاری از برندهای خوب در این نمایشگاه حس می‌شد تولید کنندگان داخلی برای تولید خودروهای هیبریدی سراغ شرکای قدرتمند خارجی بروند معاون وزیر صنعت بیان کرد: پیشنهاد ثبت سفارش خودروهای هیبریدی به وزیر صنعت بررسی S۷، کراس‌اوور جدید کارمانیا؛ کاپیتان BYD کارمانیا شرایط فروش محصولات BYD ویژه نمایشگاه خودرو تهران را اعلام کرد فورد خودروی هیبریدی پلیس تولید کرد احداث نخستین کارخانه خودروهای برقی BYD در کانادا بررسی و مقایسه جک S۳ دربرابر هایما S۵؛ نوبرانه‌های پاییزی باغ‌های چین پیشنهاد تولید خودروهای هیبریدی به جای برقی در کشور خرید یک خودروی هیبریدی چقدر تمام می شود؟ ارزش افزوده خودروسازی چین در ایران کیا بر سر دو راهی برقی‌-دیزلی تغییر بازی به کمک باطری های نسل آینده توسط تویوتا روح جوان در کالبد پیرمرد هیبریدی‌ها با ورود به لندن برقی می‌شوند خودروهای «هیبریدی مدرن» زیر پای پلیس تهران + عکس الزام داخلی‌سازی به چینی‌ها رسید الگوی چینی مالیات برای پرمصرف‌ها تسلا در چین خودروی برقی تولید می‌کند دیدار عمومی با چینی خوش استایل ثبت نام تست شاسی بلند BYD تکمیل شد+ وضعیت ثبت‌نام جدید آغاز تولید انبوه خودروهای خودران در چین تا سال ۲۰۱۹ تجربه بلندمدت با جک J۵ اتوماتیک؛ برخاسته برای آبروخواهی نگاهی به کشنده‌های چینی موجود در بازار؛ چینی‌های وسوسه‌کننده مقایسه کراس‌اوورهای کامپکت اتوماتیک چینی در بازار ایران؛ رقابت بلندقامتان در مرز ۷۰ میلیون‌تومان کلید قفل آلودگی هوا در دست خودروهای هیبریدی تست و بررسی فنی جدیدترین محصول بهمن موتور؛ ایمنِ خوش ‌قیمت نگاهی به خودروهای سواری برقی بی‌وای‌دی داتیس خودرو، تاکسی‌های هیبریدی سرویس مدارس را رایگان تعمیر می‌کند از تهران تا مشهد با یک باک! سوگولی‌های محیط زیست، پشت دروازه‌های ایران آقای بی‌دردسر! الگوی چینی تحول در خودرو‌سازی خودروهای برقی به سرنوشت دوگانه‌سوزها دچار نشوند پیشتازی آسیا در خروج خودروهای بنزینی چین در حال بررسی زمان کنار گذاشتن خودروهای سوخت متعارف است کِشنده ۵ تنی بی وای دی را بشناسید +عکس تولید خودروهای برقی و هیبریدی به زودی از خودروهای بنزینی پیشی می‌گیرد استقبال بازدیدکنندگان از محصولات پاکرو در نمایشگاه خودرو تبریز آغاز فروش سوناتا هیبرید ۲۰۱۸ برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تبریز دست پُر پاکرو در تبریز گزارش تصویری از حضور پاکرو در نمایشگاه خودرو تبریز گزارش تصویر ی از حضور بی وای دی در نمایشگاه خودرو تبریز اف ۳ دی و بهمن تحویل می شود بازدید نماینده مجلس و فرماندار تبریز از غرفه پاکرو سبز قشم، نماینده هیوندای هیبرید کره شاسی‌بلند هیبریدی آلمانی در راه ایران هیوندای سوناتا هیبرید آسان موتور در راه سلفچگان BYD S۶ را با شرایط ویژه بخرید "سینوتراک" چین در پاکستان کامیون می‌سازد درباره خودروهای هیبریدی بیشتر بدانیم+تصاویر با ۹۸میلیون شاسی بلند BYD بخرید پرطرفدارترین خودرو برقی در چین، هزار دلار! معرفی پرفروش‌ترین سدان‌های بازار چین خودروی جدید «آکورا» مجهز به فناوریهای امنیتی آیا هوندا در حال توسعه یک پیشرانه هیبریدی برای بازار آمریکا است؟ خودرو های هیبریدی هیوندای در ایران مورد استقبال قرار گرفته اند رونمایی از تیزر تبلیغاتی ایرانی خودرو هیبریدی هیوندای در نمایشگاه خودرو مشهد پاکرو هوای تازه را به مشهد آورد فروش اقساطی BYD S۶ و پیش فروش BYD F۳ پرفروش‌ ترین خودروهای هیبریدی، در نیمه اول سال ۲۰۱۷ پای خودروهای هیبریدی به اصفهان باز شد آغاز فروش ویژه شاسی بلند BYD S۶همزمان با نمایشگاه خودرو مشهد استراتژی تهاجمی فیات-کرایسلر در زمینه خودروهای الکتریکی رشد ۱۸۵۵ درصدی واردات خودروهای هیبریدی بی‌وای‌دی ۱.۴۸ میلیارد دلار اوراق قرضه صادر می‌کند فروش شاسی‌بلند ۱۰۰ میلیونی با تخفیف ویژه در نمایشگاه شیراز هیوندای پنجمین کارخانه اش را در چین راه اندازی می‌کند گزارش تصویری از حضور کارمانیا در نمایشگاه خودرو شیراز تحول فناوری هیبرید با سیستم ۴۸ ولتی کانتیننتال و رنو ایران به «مسیر سبز» خودروسازی می‌پیوندد؟ برنامه‌های گسترده داتیس‌خودرو برای ایجاد بیش از هزار فرصت شغلی در بخش صنعت گزارش تصویری از حضور کارمانیا در نمایشگاه خودرو البرز به عوارض ۵۰ درصدی خودروهای هیبریدی اعتراض می‌کنیم تویوتا پریوس هیبریدی را اقساطی بخرید مرداد ماه ثبت نام F۳ دنده ای کارمانیا آغاز خواهد شد فاز نخست برقی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی با پنج هزار دستگاه تاکسی کلید می خورد پشت فرمان ژاپنی کم اشتها گزارش تصویری از نخستین گردهمایی بی وای دی سواران تهران ۶۳۵ دستگاه میتسوبیشی هیبریدی در ناوگان پلیس اوکراین جزییات بیشتر از خرید سهام پروتون توسط جیلی سوپر اسپرت چینی تکرولز رن +تصاویر لزوم ظهور شرکت سوم در جاده مخصوص برای تولید خودروهای هیبریدی چراغ سبز هیوندای هیبریدی به تاکسی‌های فرسوده شرقی‌‌های بهینه پورشه ۹۱۱ هیبریدی نخواهد شد این خودروها با هوا کار می‌کنند! افزایش کیفیت خودروهای چینی از دید موسسه آمریکایی چین؛ قدرت نوظهور صنعت خودرو جهان خودروهای هیبریدی طرح ترافیک رایگان دریافت نمی‌کنند ایران می‌تواند به قطب تولید موتورسیکلت برقی در منطقه تبدیل شود خیز چین برای تبدیل شدن به پیشگام صنعت خودرو جهان تخفیف ۵۰ درصدی برای ورود خودروهای هیبریدی به محدوده طرح ترافیک لزوم تعیین نهاد متولی برای توسعه خودروهای هیبریدی اما و اگرهای حذف طرح ترافیک رایگان خودروهای هیبریدی طرح ترافیک رایگان خودروی هیبریدی متوقف شد خودروی های کارمانیا با چه قیمتی عرضه می شود؟ تعرفه واردات خودروهای هیبریدی انحصارزدایی به سبک چینی ابداع فناوری اختصاصی چینی‌ها برای تولید خودروهای خودران روح سوئدی در سدان جدید چینی موج MPV جیلی علیه موج SUV‌ اولین خودروی هیبریدی جهان چه بود؟ خودرو هیبریدی کم مصرف رونمایی شد نخستین خودرو هیبرید پلیس دنیا در لس آنجلس شرایط تردد خودروهای هیبریدی در طرح ترافیک اعلام شد اقبال خودروهای چینی در بازار نقش صنعت خودرو در رشد اقتصادی چین رونمایی از نسل جدید مرسدس بنز هیبریدی! +تصاویر ساخت دوچرخه هیبریدی ایرانی به مرحله نهایی رسید سوناتا هیبریدی ۲۰۱۷ را در ایران بهتر بشناسید خودروساز چینی جایگزین جنرال موتورز در هند می شود سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد دلاری چین در مدرن‌سازی صنایع BYD S۶ را با تخفیف ویژه نوروز بخرید لکسوس در تدارک ساخت LC F ۶۰۰ اسب بخاری اولین همایش تخصصی نقش صنعت و دانشگاه در کاهش آلایندگی برگزار شد دومین پورشه پانامرا هیبریدی هم رسید F۳ اردیبهشت ماه پیش فروش می شود تجربه خودروهای برقی در چین خسارت مالیات به صنعت خودرو چین برچسب "ساخت آلمان" جایش را به "ساخت چین" می‌دهد! روزی شاهد خودروهای چینی در بازار آمریکا خواهیم بود همکاری خودروساز با خودروساز؛ تجربه شکست خورده در چین و کره مرسدس AMG سراغ پیشرانه های هیبریدی و الکتریکی می‌رود انقلاب در خودروهای هیبریدی با یک الگوریتم جدید خط تولید کارمانیا طی ۷ ماه و ۱۳ روز استارت خورد تسهیلات ۱۲ میلیون تومانی جایگزینی خودروهای فرسوده با خودروی هیبریدی قرارداد جایگزینی ۱۰ هزار تاکسی فرسوده با گازسوز هیبریدی امضا شد آشنایی با پورشه پانامرا هیبرید نیسان روگ هیبریدی ارزان تر از RAV۴ هیبریدی قیمت خورد کیا "نیرو" هیبریدی ۲۳ هزار دلار قیمت خورد قرعه کشی مسابقه هیبریدی ایرتویا برگزار شد در مورد خودرو های هیبریدی بیشتر بدانید! شارژ با احتیاط خودروهای برقی در ایران خودروهای هیبریدی در حال حاضر نیازی به طرح ترافیک ندارند تاکسی‌های برقی در راهند چین قانون پرداخت یارانه به خودروسازان را اصلاح کرد شرط پلیس برای تردد خودروهای هیبریدی در طرح ترافیک تعرفه واردات انواع خودروهای هیبریدی ارزش گمرکی خودروهای هیبرید اعلام شد چینی جهش‌یافته دریافت یارانه خودروی سبز در چین دشوارتر می‌شود کپی پورشه گران قیمت در چین +عکس رویارویی با رویـــا تولید خودروی هیبریدی از خرداد ماه سال آینده آخرین دستگاه از اولین فراری هیبرید کشور چین رتبه نخست تولید خودرو را در جهان کسب کرد انتخاب یک خودروی چینی به عنوان با کیفیت ترین خودرو شاسی بلند چین یک خودروساز آمریکایی را جریمه می‌کند شتاب طراحی سیستمهای هیبریدی در تویوتا سهم چینی‌ها در خودروسازی ایران خودروهای الکتریکی و هیبریدی برتر ۲۰۱۶ (+عکس) ساخت موتوری که صنعت خودرو را متحول خواهد کرد افزایش فروش تویوتای هیبریدی در هند سرمایه گذاری چین در صنعت خودرو آفریقای جنوبی ناوگان شهری هیبریدی شود فراری‌های هیبریدی در راه بازار چینی‌ها سوپاپ اطمینان خودروسازی ایران؟ آشنایی با هیوندای سوناتا هیبریدی ۲۰۱۶ در ایران عرضه سوناتا هیبرید با قیمت ۱۷۵ تا ۱۹۰ میلیون تومان دلیل گران بودن خودروهای هیبریدی در ایران پیشرفت چینی‌ها در تولید خودرو ؛ از کجا تا کجا؟ داخلی‌سازی خودروهای چینی به صلاح است؟ قشم آزمونه ورود خودروهای هیبریدی می شود درخواست خودروسازان چینی برای حمایت دولت در برابر رقیبان خارجی مسابقه هیبریدی ایرتویا اعداد جادویی خودروهای هیبرید تویوتا "بایک موتور" خودرو با پلت‌فرم مرسدس می‌سازد برای ویراژ با خودروهای هیبریدی چقدر پول باید خرج کرد + جدول قیمت تکذیب ورود تاکسی‌های آمریکایی به ایران قیمت خودروهای هیبریدی در بازار؛ از ۱۵۵ میلیون تا ۲.۸ میلیارد تومان چرا خودروهای آلمانی پرخرج و خودروهای ژاپنی کم‌هزینه‌اند؟ همکاری دو خودروساز بزرگ ایرانی با چینی‌ها اولین خودرو برقی با نام E۶ به ایران می‌آید بیشترین واردات خودروهای هیبریدی از کدام کمپانی بوده است؟ حضور خودروهای هیبریدی در بازار ایران به صرفه است؟ چرا بازار خودروهای هیبریدی در ایران پررونق نیست؟ افزایش ۷۶ درصدی تردد خودروهای برقی در محدوده طرح ترافیک با جدیدترین خودروهای بازار چین آشنا شوید راه اندازی تعمیرگاه تخصصی خودروهای سبز هوندا NSX مدل ۲۰۱۷ را ببینید نقشه راه توسعه فناوری خودروهای هیبریدی عملیاتی می شود افزایش ورود تاکسی‌های هیبریدی به پایتخت تا ۲ ماه آینده شروع فروش بایک موتورز چین در مکزیک معرفی خودرو هیبریدی هیوندای رقیب اصلی تویوتا (+عکس) صعود به جایگاه ۳۵% تا سال ۲۰۴۰ تلاش چین برای تولید خودروهای ارزان‌قیمت در بندر گوادر فروش BYD S۶ با تخفیف ۱۰ میلیون ریالی نامه وزارت صنعت به تولیدکنندگان خودروهای چینی رونمایی از هوندا آکورد هیبردی ۲۰۱۷ خودروهای پلاگین،هیبریدی و تمام الکتریک در خط تولید انبوه بنز ابراز خوشحالی مدیرعامل تسلا از ممنوعیت خودروهای بنزینی در نروژ شکل‌گیری زنجیره تامین خودروهای هیبریدی تولید خودروهای برقی و هیبریدی ملاقات آزاد با تیگو ۵ در پیست آزادی پژو یک هیولای ۷۷۰ اسب بخاری هدیه داد اولین تویوتا راوفور هیبردی ۲۰۱۶ در ایران فورد فیوژن ۲۰۱۷ ارتقاء می‌یابد رکوردشکنی خودروهای ارزان‌قیمت چین در بازار پاکستان اتوبوسی که ترافیک را می بلعد! رفتار متفاوت خودروسازان چینی در ایران تولید آلودگی خودروهای هیبریدی و الکتریکی معادل خودروهای دیزلی است تویوتا ۹ میلیون هیبریدی فروخت چینی ها در آفریقا خودرو می سازند آکورا فن آوری خودران ارائه می کند تلاش برای بومی‌سازی خودروهای هیبریدی لوکس‌ترین لکسوس سال آینده می آید ساخت اولین کامیون کشنده هیبریدی تسلا ۱۰ رقیب سرسخت تویوتا پریوس کدامند؟+تصاویر چین نمیخواهد فروش ما افزایش یابد فروش خودروهای هیبریدی تویوتا در چین ولوو به دنبال ساخت ۱ میلیون خودروی برقی است کاهش محسوس فروش ب ام و i۳ و i۸ خودروهای هیبریدی به دردسر جدید تبدیل شدند بازار خودرو چین با شاسی‌بلندها درخشید لکسوس فروش یک میلیون هیبریدی را جشن گرفت ایکس۴۰۹ در راه بازار خودروسازان چینی به دنبال حضور در بازار هند هستند شرایط خرید اعتباری پرفروش‌ترین هیبرید جهان در ایران هیوندای و کیا ۲۶ مدل خودرو برقی و هیبریدی خواهند ساخت BRZ؛ کوپه هیبریدی که سوبارو در آستین دارد کاهش فروش جی‌ام و فورد در چین "آرش" اگر به ایران بیاید ۱۰ میلیارد قیمت خواهد داشت شنبه آخرین روز فروش BYD S۶ با شرایط ویژه چین با خودروهای سیار آزمایشگاهی به جنگ ایدز رفت ملاقات سران خودروسازی زیر ابری از دود LC۵۰۰ هیبریدی لکسوس خیره کننده است گزارش تصویری از حضور BYD در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران ۳راهکار شهرداری برای حمایت از سرمایه گذاران تاکسی های هیبریدی آیا آمریکایی‌ها هم به سمت خودروی چینی می‌روند؟ خودروهای هیبریدی نیازی به طرح ترافیک ندارند چرا باید به خودروسازان چینی اعتماد نمود؟ لوکس‌ترین خودروهای هیبریدی جهان کدام‌اند؟ عرض اندام خودروسازان چینی در کویر حذف طرح ترافیک برای خودروهای هیبرید تویوتا و لکسس نقشه چینی‌ها برای صنعت خودرو جهان تویوتا هیبریدی انتخاب اول اروپائیان شاسی‌بلند جدید BYD S۶ در نمایشگاه خودرو کرمان رونمایی می‌شود رونمایی دو خودروی خاص BMW +عکس خودرو هیبریدی که از دیوار بالا می رود هدف فروش خودروسازان در چین محقق نمی‌شود راه پر پیچ و خم هیبریدی‌ها یارانه خرید خودرو ویژه روستانشینان چینی خودروهای بزرگ در چین رونق می‌گیرد؟ خودرو پیشگام سیاست صنعتی چین کل تولید خودرو چین بیش از ۲۸ کشور اتحادیه اروپا شرکت کوین خودرو خودروساز چینی جدید که باید با آن اشنا شوید دورخیز چین برای ثبت رکورد تولید خودرو در ۲۰۲۰ آینده خودروسازی جهان در تسخیر هیبریدی‌ها ارزش گمرکی خودروهای چینی وارداتی اعلام شد زیر پوست سیاست چینی در خرید خودرو کوچک خودروسازان چینی با دامپینگ رقیب را زیر می‌گیرند همکاری خودروساز چینی با سیلیکون ولی صنعت خودرو چین نیازمند اصلاحات ساختاری هشدار به استفاده از خودروهای هیبریدی در ایران سه چرخه الکتریکی گینز ولو حکمرانی هیبریدی‌ها در قلمرویی نامحدود بازارسازی هیبریدی ایران در انتظار چشم‌انداز ۱۴۰۴ نیش ترمز خودروسازی چین برای کیفیت چینی‌ها در ۱۵ سال آینده بازار خودرو جهان را قبضه می‌کنند ساخت خودرو هیبریدی در کشور دارای توجیه اقتصادی است رونق واردات خودروهای هیبریدی به کشور BYD QIN، پرفروش‌ترین خودرو هیبریدی چین افول خودروسازان آلمانی در چین الگوسازی خودرویی ایران از چین؟ تصاویر جدید از اتومبیل بسیار زیبای ساخته‌شده از طریق چاپگر سه‌بعدی ابهام در خدمات پس‌از فروش هیبریدی‌ها احتمال تولید یک خودرو ارزان قیمت در ایران ارتقای کیفی خودروها تا ۳ سال آینده خودرو هیبریدی ملی سه سال دیگر عرضه می‌شود بسته حمایت از تولید خودروهای هیبریدی در کمیسیون صنعت دولت تصویب می‌شود هر هیبریدی، هیبریدی نیست واردات ۵۰ هزار خودرو هیبریدی درسال امکانپذیر است؟ رونمایی از نخستین خودرو هیبریدی دانشگاه آزاد واحد بیرجند تسهیلات ویژه برای هیبریدی‌ها تصویب مقدماتی دستورالعمل تولید خودروهای هیبریدی و برقی در دولت نوآوری از نوع چینی آئودی به جمع خودروهای هیبریدی پیوست برندهایی که کوچ می کنند رقابت تنگاتنگ چینی‌ها با خارجی ها تصاویری از موج بعدی خودروهای سبز رونمایی ازنخستین محصول هیبرید و میکروهیبرید مگاموتور قیمت سوناتای هیبریدی اعلام شد نخستین خودرو میکرو هیبرید ایرانی به بازار می آید
برگشت به بالا