نمایشگاه خودرو فرانکفورت (۳۵)

طرح اولیه آئودی از خودروی خودران برقی رونمایی شد

عصر خودرو- آئودی از طرح اولیه خودرویی خودران و برقی رونمایی می کند که می تواند با یک بار شارژ ۴۳۵ مایل طی کند.

جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲:۰۰

طرح اولیه آئودی از خودروی خودران برقی رونمایی شد

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  شرکت  آئودی در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت از یک طرح اولیه جدید رونمایی می کند.

این طرح اولیه Aicon نام دارد و شرکت سازنده ادعا می کند خودروی مذکور می تواند با یک بار شارژ مسافت 435 مایل را طی کند.  این در حالی است که  خودروی تسلا با یک بار شارژ337 مایل را طی می کند.

خودروی چهار در مذکور مجهز به فناوری های خودران است. به عبارت دیگر دارای فرمان یا پدال نیست.

به گفته آئودی  Aiconمجهز به فناوری خودران سطح 5 است . به عبارت دیگر می تواند بدون نیاز به انسان مسیر خود را رانندگی کند.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷
مطالب مرتبط بیشتر
غول‌های خودروسازی به نمایشگاه فرانکفورت رفتند رونمایی از جدیدترین نسخه‌ ی پرادو ۲۰۱۸ در فرانکفورت خودروهای نسل جدید بورگوارد در راه ایران لامبورگینی اونتادور S رودستر+تصاویر "پروژه وان" ۲ میلیون دلاری مرسدس-AMG رونمایی شد+تصاویر پورشه ۹۱۱ GT۳ تورینگ پکیج ۲۰۱۸ چری به بازار اروپا رسید مدل ارتقاء یافته کراس فولکس‌واگن به فرانکفورت می‌رود نمایش خودروی جدید الکتریکی مرسدس بنز (+عکس) آئودی با سطح ۴ و ۵ فناوری خودران در فرانکفورت حاضر می‌شود سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان +عکس ناقوس مرگ نمایشگاههای خودرویی به صدا درآمده است کیا تصاویری از کانسپت "پروسید" را منتشر کرد+عکس غایبان بزرگ نمایشگاه خودروی فرانکفورت برگزاری تور Trans Eurasia با هدف تست رکستون G۴ کلید خورد سایه «دیزل‌گیت» بر نمایشگاه خودروی فرانکفورت مرسدس بنز خودروی برقی- هیدروژنی تولید می کند امضای جدید مرسدس-بنز در زمینه چراغ خودرو+تصاویر شاهکار دست‌ساز تیونر آلمانی تویوتا با نسل جدید لندکروزر در راه آلمان رؤیای «رنو» از سال ۲۰۳۰ را ببینید همه چیز درباره نسل دوم داستر انتشار تصویری از کانسپت جدید مرسدس-بنز انتشار طرح‌هایی از کانسپت الکتریکی مینی+تصاویر انتشار تصویری از کانسپت جدید کیا "اسمارت" تصاویر یک کانسپت الکتریکی خودران را منتشر کرد
برگشت به بالا