نمایشگاه خودرو تبریز ۹۶ (۳۹)

بازدید بیش از ۵۰ هزار نفر در روز نخست ۲۱ امین دوره نمایشگاه خودرو تبریز

عصر خودرو- مدیرعامل نمایشگاه خودرو تبریز از استقبال قابل توجه شرکت ها و مردم از ۲۱ امین نمایشگاه خودرو تبریز خبر داد.

پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰:۰۰

بازدید بیش از ۵۰ هزار نفر در روز نخست ۲۱ امین دوره نمایشگاه خودرو تبریز

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، حبیب ماهوتی با بیان این مطلب گفت: تبریز به عنوان بنیانگذار نمایشگاه خودرو در ایران تا کنون 20 دوره نمایشگاه خودرو را در تبریز با بالاترین کیفیت برگزار کرده است.
او همچنین با بیان رضایت پزشکیان، معاون اول مجلس شورای اسلامی و استاندارد آذربایجان غربی در زمان بازدید از نمایشگاه گفت: در همان لحظات ابتدایی نمایشگاه اخبار خوب و خوشحال کننده ای از 21 امین دوره نمایشگاه به گوش رسید.
ماهوتی افزود: گویا دو شرکت قطعه ساز داخلی و یک شرکت واردکننده خودرو خارجی در همان لحظات ابتدایی نمایشگاه به توافقات خوبی در تولید قطعات مربوط به خودرو دست یافتند، اتفاقی که بسیار موجب خوشحالی است و نشان از اهمیت این نمایشگاه در حوزه داخلی و بین الملل دارد.
مدیرعامل نمایشگاه خودرو تبریز همچنین از بازدید بیش ار 50 هزار نفر در روز نخست نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد:10 کشور خارجی ترکیه، آلمان، فرانسه، مالزی، چین، کره جنوبی، تایوان، بلاروس، کانادا و ژاپن شرکت دارند. علاوه بر تولید کنندگان کشورهای خارجی 13 استان فعال کشور در تولید قطعات یدکی خودرو از جمله آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان، اصفهان، البرز، مازندران، قم، اردبیل و برخی مناطق آزاد کشور در این نمایشگاه محصولات تولیدی خود را به نمایش می گذارند.
او همچنین به حضور فعال شرکت های خودروساز خارجی در این دوره از نمایشگاه خودرو و لوازم یدکی تبریز اشاره کرد و گفت: پرشیا خودرو، اطلس خودرو، پاک رو، سبز قشم، رامک خودرو، مدیران خودرو، بهمن، آرین موتور، خودروسازی کارمانیا، آرین دیزل، سایپا، جهان نوین آریا، کاوه ماشین، خودروسازان بم، گروه صنعتی ایران خودرو، ایمن تجارت آرام، کامیون های میتسوبیشی و واژه ماشین از جمله صنعتگران خودرو شرکت کننده این نمایشگاه می توان نام برد.

مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا