تیز بودن پایه پشتی سری خودروها بی دلیل نیست!

عصر خودرو- اگر پشتی سری صندلی خودروهای خود را بیرون کشیده باشید، حتما دیده‌اید که این پایه‌ها تیز طراحی شده‌اند. این تیز بودن در پایه‌های پشتی‌ها بی دلیل نیست؛ دلیل آن را بدانید.

يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳:۰۰

تیز بودن پایه پشتی سری خودروها بی دلیل نیست!

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اگر پشتی سری صندلی خودروهای خود را بیرون کشیده باشید، حتما دیده‌اید که این پایه‌ها تیز طراحی شده‌اند. این تیز بودن در پایه‌های پشتی‌ها بی دلیل نیست. پایه های پشت سری صندلی خودروها از عمد به صورت تیز و جدا شدنی ساخته می شوند تا در مواقع اضطراری برای شکستن شیشه ماشین استفاده شود.

برچسب ها

شیشه خودروپایه پشتی سری
مطالب مرتبط بیشتر
شیشه جلویی خودرو نمایشگر واقعیت افزوده می شود چگونه از شیشه خودروی خود محافظت کنیم؟ فناوری نانو مشکل بخار گرفتگی شیشه‌ها را حل می‌کند جلوگیری از بخار شیشه ها در زمستان با فناوری نانو شیشه خودرو به نمایشگر دیجیتال تبدیل می‌شود نمایش محصولات داخلی‌سازی شده شرکت سایپاشیشه بازدید مدیرعامل سایپا از شرکت های پلاسکوکار، لنت پارسیان پیشرو و سایپاشیشه ارتباط سرنشینان خودروهای خودران با یکدیگر از طریق فیس تایم ترفندهایی برای تمیز نگهداشتن شیشه های خودرو خرید سیستم بالابر شیشه خودرو چقدربرای کشور آب خورده است؟ نکاتی که باید در مورد شیشه خودرو بدانید فرانسه تردد خودروها با شیشه دودی را ممنوع کرد بازار شیشه‌گـــری خـــودرو جریمه ۵۰ هزار تومانی برای خودروهای شیشه دودی جریمه ۵۰ هزار تومانی برای شیشه دودی خودروها شیشه‌هایی که با رکود تَرَک خوردند پساتحریم؛ چشم‌انداز صادرات شیشه خودرو به اروپا اتومبیل‌های خرده شیشه‌دار…!
برگشت به بالا