آسان موتور فروش هیوندای سوناتا LF هیبرید را آغاز کرد

سوناتای پاک با قیمت رقابتی آمد

عصر خودرو- آسان موتور به‌عنوان نماینده رسمی هیوندای کره جنوبی در ایران، از هفته گذشته فروش هیوندای سوناتا LF هیبرید را با مدل ۲۰۱۷ در ایران آغاز کرد؛ خودرویی که هم‌اکنون در بازارهای جهانی هم عرضه می‌شود و موفقیت‌های زیادی برای بخش هیبرید هیوندای به همراه داشته است. در این مطلب مروری کوتاه بر این خودرو خواهیم داشت تا مشخص شود سوناتا جدید با چه سلاح‌هایی وارد بازار پررقابت سدان‌های وارداتی و مهم‌تر از آن بازار رو به رشد خودروهای هیبرید در ایران شده است.

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۰

سوناتای پاک با قیمت رقابتی آمد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، خودروهای هیبرید در 2 سال اخیر جای خود را در بازار کشور باز کرده‌اند. از یک‌سو دولت برای واردات آنها مشوق‌های تعرفه‌ای در نظر گرفته است و این مسئله باعث شده قیمت این خودروها تا حد زیادی رقابتی شده و طیف خریداران این خودروها رو به گسترش باشد. غیر از اینها باید به مزیت‌های ذاتی خودروهای هیبرید نیز اشاره کرد؛ مصرف سوخت پایین، آلایندگی کم و مهم‌تر از آن رانندگی بی‌دردسر مشابه نمونه‌های بنزین‌سوز. با این دیدگاه است که سوناتا LF هیبرید برای رقابت وارد بازار کشور شده است تا بتواند سهم خود را از بازار رو به رشد هیبریدها در ایران بگیرد.
در نگاه اول، این خودرو کاملا یک‌ سوناتاست که البته تغییرات اندک ظاهری آن باعث می‌شود به هیبرید بودنش پی ببرید. جلوپنجره و گرافیک چراغ‌های جلو و به‌ویژه عقب، کیت بدنه جلو و طرفین و پشت خودرو به‌طور محدود تغییر کرده است و رینگ‌ها‌ هم اندکی با سوناتا‌های عادی به‌منظور بهبود ضریب آیرودینامیک تغییر کرده است. علاوه بر اینها نشان Hybrid ‌روی بدنه و پشت خودرو یادآوری می‌کند که با یک خودروی هیبرید طرف هستید. غیر از اینها اما این خودرو کاملا یک ‌سوناتاست؛ خودرویی جادار با طول 4.8 متر و فاصله محوری 2.8 متر که فضای کافی برای 4 یا 5 سرنشین خود فراهم می‌کند و البته آپشن‌های کاملی هم دارد.

قوای محرکه؛ زیبایی فناوری را ببینید
سوناتا LF هیبرید همچون سایر خودروهای هیبرید از یک موتور بنزین‌سوز و یک موتور الکتریکی بهره می‌برد اما آنچه در زیر درب موتور این خودرو است بسیار پیشرفته‌تر از نصب یک موتور الکتریکی معمولی در کنار یک موتور بنزین‌‌سوز است.
بررسی را از موتور بنزین‌سوز این خودرو آغاز می‌کنیم؛ جایی که موتور 2.4 لیتری سوناتا بنزین‌سوز جای خود را به موتور 2 لیتری با فناوری تزریق مستقیم سوخت GDI داده است که باعث می‌شود با وجود کاهش حجم موتور، توان آن تغییر چندانی نکند و به این ترتیب موتور بنزین‌سوز سوناتا LF هیبرید به‌تنهایی می‌تواند 156 اسب بخار قدرت تولید کند. در کنار این موتور و دقیقا چسبیده به آن، یک موتور الکتریکی با توان 51 اسب بخار قرار دارد که در مواقع لازم نقش ژنراتور را هم بازی می‌کند و می‌توان مجموعه باتری‌ها را شارژ کند. باتری‌های این خودرو از فناوری جدید لیتیوم پلیمر بهره می‌برند که حاصل آن کوچک‌تر شدن ابعاد باتری نسبت به باتری‌های لیتیوم یون است. توان این دو موتور در زمان حرکت همزمان به 190 اسب بخار می‌رسد و این توان از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. به این ترتیب مجموع توان این دو موتور از توان موتور 2.4 لیتری سوناتا بنزین‌سوز بیشتر است ضمن آنکه گشتاور بالای مجموع این دو موتور و البته گشتاور موتور الکتریکی که از لحظه آغاز حرکت به دست می‌آید، باعث می‌شود شتاب‌گیری این خودرو کاملا راضی‌کننده و متفاوت باشد.
سوناتا LF هیبرید هرچند برای یک رانندگی اقتصادی طراحی شده است اما مهندسان هیوندای فکر رانندگی روزمره را هم کرده‌اند و به همین دلیل در این خودرو می‌توانید با بهره‌گیری از دکمه Driving Mode نحوه رانندگی را تنظیم کنید و حتی رانندگی اسپرتی نیز داشته باشید.

امکانات رفاهی؛ هر آنچه که بخواهید
ابهامات در مورد خودروهای هیبرید نزد خریداران این خودروها زیاد است و تا اینجای کار حداقل بخشی از این تصورات ذهنی در مورد توان حرکتی این خودروها از میان رفته است چراکه سوناتا LF هیبرید توان موتوری بالاتر از نمونه‌های بنزین‌سوز دارد اما در زمینه امکانات هم با خودرویی طرف هستیم که لیست بلند بالایی از امکانات رفاهی و ایمنی را ارائه می‌کند و از این نظر هم تفاوتی با نمونه‌های بنزین‌سوز خود ندارد تا بار دیگر خریداران این خودرو غافلگیر شوند.
کار را از صندلی‌ها آغاز می‌کنیم؛ جایی که صندلی‌های جلو و عقب مجهز به گرمکن هستند و این گرمکن حتی تا فرمان خودرو هم ادامه پیدا کرده است ضمن آنکه صندلی‌های جلو سردکن هم دارند. صندلی راننده و سرنشین تنظیمات برقی دارد و این تنظیمات در صندلی راننده با حافظه و سیستم IMS هم همراه است که عملا می‌تواند غیر از تنظیمات صندلی، تنظیمات آیینه را هم به خاطر بسپارد. سیستم تهویه مطبوع این خودرو خودکار بوده و علاوه بر آن راننده و سرنشین جلو به‌صورت جداگانه می‌توانند دمای مورد نظر خود را تنظیم کنند. به دلیل نصب باتری در کف صندوق عقب (برخلاف برخی از رقبا که باتری را در صندوق عقب و به‌صورت عمودی پشت صندلی‌ها نصب می‌کنند) فضای صندوق این خودرو همچنان بزرگ است.
سیستم صوتی سوناتا LF هیبرید از مانیتوری بزرگ در بخش میانی داشبورد تشکیل شده است که اطلاعات سیستم صوتی و البته دوربین عقب خودرو ‌روی آن منعکس می‌شود ضمن آنکه بخشی از تنظیمات سیستم صوتی را می‌توان از روی فرمان خودرو هم انجام داد. هیوندای برای فول‌ترین مدل‌های سوناتا هیبرید، به سراغ شریک معتبر خود در زمینه سیستم‌های صوتی رفته است و سیستم صوتی هیوندای سوناتا هیبرید توسط برند مشهور Infinity تامین می‌شود.
سوناتا LF هیبرید خودروی بزرگی است اما پارک‌کردن با آن دشوار نیست چراکه علاوه بر دوربین عقب، سنسورهایی در هر چهارگوشه خودرو، وظیفه مراقبت از سوناتا را بر عهده دارند و به این ترتیب راننده به‌راحتی می‌تواند این خودرو 4.8 متری را پارک کند. این خودرو هرچند خودروی بزرگ و جاداری است اما هیوندای در مدل‌های فول آپشن این خودرو با تعبیه سقف پانوراما توانسته نور بیشتری را به داخل خودرو بیاورد تا فضای داخلی خودرو عملا بزرگ‌تر دیده شود ضمن آنکه سقف پانوراما این خودرو مجهز به سانروف هم هست.
چراغ‌های زنون مجهز به سیستم چرخش نور چراغ متناسب با فرمان، چراغ‌های LED رانندگی در روز، چراغ‌های LED عقب که طراحی متفاوتی از چراغ‌های مدل‌های بنزین‌سوز دارند، شیشه‌شور چراغ‌های جلو، آیینه‌های تاشو برقی مجهز به گرمکن و چراغ روشنایی خوشامدگویی، سنسور باران، درب صندوق برقی هوشمند که با حرکت پا در زیر آن باز می‌شود، آیینه الکتروکرومیک، ترمز پارک برقی و ... از دیگر امکانات رفاهی سوناتا LF هیبرید است که باعث می‌شود نه‌تنها کمبودی را نسبت به نمونه‌های بنزین‌سوز حس نکنید بلکه در مواردی حتی آپشن‌های بیشتری را هم در اختیار داشته باشید.

امکانات ایمنی
سوناتا LF هیبرید توانسته در آزمون‌های سختگیرانه موسسه iihs آمریکا بالاترین سطح امتیازات را به دست آورد و این مسئله تایید‌کننده ایمنی بالای آن است. در کنار بدنه ساخته‌شده از آلیاژ فولاد با استحکام بالا، این خودرو به 6 ایربگ، سیستم کنترل پایداری ESC، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی HAC، سیستم کنترل هرزگردی TCS، رادار نقاط کور BSD و کمربندهای پیش‌کشنده و محدودکننده نیرو هم مجهز است تا در زمینه امکانات ایمنی هم کمبودی نداشته باشد.

رانندگی با سوناتا هیبرید چگونه خواهد بود؟
شما در سوناتا LF هیبرید موتور سیکل اتکینسون با تزریق مستقیم سوخت، موتور الکتریکی سنکرونیزه با آهنربای دائمی، باتری لیتیوم پلیمر و البته مجموعه پیچیده‌ای از سیستم انتقال قدرت دارید. از همه این اسم‌ها باید ترسید؟ واقعیت آن است که اصلا نیازی نیست خود را درگیر پیچیدگی‌های فنی سوناتا LF هیبرید کنید، چراکه این خودرو در زمان راندن دقیقا مانند یک خودروی عادی است و همه تغییرات در آن به‌صورت خودکار و بدون نیاز به توجه راننده انجام می‌شود. بد نیست گام‌های راندن با سوناتا هیبرید را مرور کنیم تا بیشتر به‌سادگی راندن آن پی ببرید. همان‌گونه این خودرو از یک موتور بنزین‌سوز و یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند که از طریق یک گیربکس داخلی به یکدیگر متصل هستند و توان مجموع آنها از طریق گیربکس اصلی خودرو به چرخ‌ها می‌رسد. به این ترتیب هر یک از این دو موتور به‌تنهایی می‌توانند چرخ‌های خودرو را به حرکت در آورند ضمن آنکه در صورت نیاز توان هردوی آنها نیز در اتصال به یکدیگر به چرخ‌ها می‌رسد. به این ترتیب حتی در صورت خالی‌شدن باتری‌ها و یا در بدترین شرایط خرابی کامل موتور الکتریکی (که البته وقوع آن تقریبا غیرممکن است) این خودرو می‌تواند مانند یک خودروی بنزین‌سوز عادی حرکت کند.
وقتی داخل سوناتا LF هیبرید می‌نشینید، تفاوت چندانی با نمونه‌های عادی احساس نخواهید کرد غیر از آنکه در نشان‌دهنده‌ها، یک صفحه‌نمایش کوچک وضعیت انتقال قدرت را نشان می‌دهد و نمایشگر دور موتور هم جای خود را به نشانگر وضعیت بهره‌گیری از توان خودرو و میزان اقتصادی‌بودن رانندگی داده است. به‌راحتی و با استفاده از دکمه استارت، خودرو روشن می‌شود هرچند عملا صدایی از خودرو نمی‌شنوید چراکه در صورت شارژ‌‌بودن باتری‌ها، در آغاز حرکت و در سرعت‌های پایین تنها موتور الکتریکی است که به چرخ‌ها نیرو می‌دهد. در ترافیک شهری و در سرعت‌های کم در صورت شارژ بودن باتری هیبرید، موتور الکتریکی نیروبخش خودرو است و موتور بنزینی آماده به کار ولی خاموش است و عملا خودرو بنزین ‌مصرف نمی‌کند. در ادامه مسیر، هر زمان تصمیم به شتاب‌گیری داشته باشید، تنها با فشردن بیشتر پدال گاز، موتور بنزین‌سوز به‌صورت خودکار و البته تقریبا بدون صدا روشن شده و وارد مدار می‌شود و توان بیشتری را در کنار موتور الکتریکی ایجاد می‌کند و در اختیار چرخ‌ها می‌گذارد. این روند در مسیرهایی با شیب زیاد هم ادامه خواهد داشت و خودرو درصورتی‌که تشخیص دهد توان موتور الکتریکی با نیازهای راننده هماهنگ نیست، موتور بنزین‌سوز را در مدار قرار می‌دهد. در زمان حرکت با سرعت بالا در بزرگراه‌ها و جاده‌های خارج شهر، موتور بنزین‌سوز در کنار موتور الکتریکی در مدار است تا توان لازم را فراهم کند. در تمام این مراحل، درصورتی‌که سطح شارژ باتری‌ها کم شده باشد، موتور بنزین‌سوز علاوه بر چرخش چرخ‌ها، موتور الکتریکی را هم می‌گرداند و این موتور در نقش یک ژنراتور، مجموعه باتری‌ها را شارژ می‌کند. هر حرکتی توقفی دارد و اینجاست که موتور الکتریکی، بازهم در نقش یک ژنراتور ظاهر می‌شود و می‌تواند با دریافت توان از چرخ‌ها، نسبت به شارژ باتری‌ها اقدام کند تا به این ترتیب نیروی ترمز این خودرو هم هدر نرود. اگر در میانه‌های این پروسه توقف کنید (و درصورتی‌که سطح شارژ باتری‌ها مناسب باشد) موتور بنزین‌سوز خاموش می‌شود تا مصرف سوخت خودرو کاهش پیدا کند هرچند با بهره‌گیری از فناوری ویژه‌ای، گرمای درونی موتور حفظ می‌شود تا موتور برای حرکت آماده باشد.
همه آنچه گفته شد بسیار نرم، بدون صدا و البته بدون نیاز به دخالت راننده اتفاق می‌افتد و راننده تنها از طریق نگاه به صفحه‌نمایش نشان‌دهنده‌ها از این اتفاقات مطلع می‌شود. به این ترتیب راندن سوناتا LF هیبرید همچون راندن هر خودروی دیگری است و نیازی به دانش خاصی در زمینه فناوری یا حتی دخالت راننده ندارد و ممکن است حتی پس از چند صد کیلومتر رانندگی اصلا متوجه تغییرات در وضعیت انتقال قدرت نشوید هرچند با مصرف متوسط 4.6 لیتر در 100کیلومتر، قطعا تاثیر این فناوری‌ها در حضور کمتر در پمپ‌بنزین را خواهید دید!

قیمت چند؟!
آسان موتور به‌عنوان نماینده رسمی هیوندای کره جنوبی در ایران، مدل‌های فول آپشن سوناتا LF هیبرید را با قیمت علی‌الحساب 162 میلیون تومان ثبت‌نام می‌کند و در صورت ثبات نرخ ارز و عدم‌تغییر در سایر قوانین می‌توان پیش‌بینی کرد قیمت نهایی خودرو هم در همین حدود باقی بماند. به این ترتیب با این قیمت خودرویی خواهید داشت که مصرف آن از مدل‌های بنزین‌سوز پایین‌تر است، ظاهری جدیدتر و متفاوت دارد و البته توان بیشتری هم عرضه می‌کند و مهم‌تر اینکه از مدل‌های بنزین‌سوز سوناتا ارزان‌تر است. به‌علاوه با این قیمت، سوناتا عملا به رقیبی قدرتمند برای هیبریدهای بازار ایران تبدیل خواهد شد چراکه قیمتی کاملا رقابتی دارد و سطح بالایی از آپشن‌ها را ارائه می‌کند و در قیاس با تویوتا پریوس، ابعاد بزرگ‌تری دارد. همه اینها در کنار گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری خودرو و 7ساله مجموعه باتری‌ها باعث می‌شود هیوندای سوناتا LF هیبرید به رقیبی قدرتمند در بازار خودرو کشور به‌طور عام و بازار رو به رشد خودروهای هیبرید به‌طور ویژه تبدیل شود و در آینده شاهد جدال سخت خودروهای هیبرید بازار ایران با این خودرو خواهیم بود.

برچسب ها

آسان موتورهیوندای سوناتا
مطالب مرتبط بیشتر
قیمت انواع خودرو هیبریدی در بازار تهران؟ برگزاری هفتمین دوره المپیاد فنی شرکت آسان موتور نگاهی به سوناتا ۲۰۲۰ مظنه انواع خودروی کره‌ای در بازار + جدول تصاویر و مشخصات جدید سوناتا ۲۰۲۰ خدمات ویژه آسان موتور به مالکین خودرو‌های هیوندای با تخفیف‌های ویژه در سراسر کشور خدمات و تخفیف‌های ویژه برای مالکین هیوندای و کیا در سراسر کشور با۷۰۰ میلیون چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول دوزیست‌های شرقی قیمت خودروهای کره‌ای در بازار تهران + جدول صنعت خودرو، تخت‌گاز به سمت فناوری معرفی هیوندای سوناتا ۲۰۲۰ خودروهای ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیونی بازار + جدول وضعیت بازار خودروهای وارداتی در اولین روز تیرماه جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار وضعیت بازار خودروهای وارداتی خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول قیمت انواع خودرو هیوندای در بازار تهران + جدول قیمت انواع محصولات هیوندای در نمایندگی و بازار اپتیما و سوناتای ۲۰۲۰، "آل‌ویل‌درایو "(محرک تمام چرخ ) می‌شوند رونمایی از سوناتا ۲۰۲۰ در نیویورک پلت‌فرم نسل سوم در هیوندا سوناتای ۲۰۲۰ آشنایی با هیوندای سوناتا ۲۰۲۰ + تصاویر جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار هیوندای سوناتای ۲۰۲۰ اینگونه است قیمت خودروهای وارداتی در بازار تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران سوناتای ۲۰۲۰ یا یک کوپه چهار در ؟ جدیدترین قیمت خودروهای خارجی در بازار هیوندای سوناتا را بشناسید قیمت خودروهای وارداتی چه تغییری کرد؟ قیمت برخی از خودروهای خارجی در بازار هیوندای سوناتا LF فول بنزینی ۲۰۱۷ را بشناسید هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ را بشناسید قیمت انواع خودرو هیبریدی در بازار تهران؟ +جدول قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ را بشناسید خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ را بشناسید هیوندای صفر چند؟ هیوندای سوناتا را بشناسید خودروهای کره ای در بازار چند؟ یک پارک آسان و بی دردسر خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول هیوندای صفر چند؟ خودروهای ۳۰۰ تا ۴۰۰میلیونی بازار تهران +جدول هیوندای صفر چند؟ خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول خرید خودروهای هیوندای چقدر خرج دارد؟ سدان خوش ساخت کره‌ای در بازار دست دوم چند؟ سدان دوست‌داشتنی و کم‌اشتها قیمت انواع خودرو هیبریدی در بازار تهران؟ +جدول اطلاعیه " آسان موتور" در زمینه انتشار لیست ثبت سفارش ها و واردات غیر قانونی خودرو آخرین قیمت خودروهای وارداتی در بازار اجرای طرح امداد جاده‌ای آسان موتور در تعطیلات خردادماه افزایش قیمت هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ در ایران چهاردرب‌ها به صف خیال آسوده هیوندای سواران در سفرهای نوروزی آغاز طرح سرویس کلینیک زمستانه ۹۶ توسط آسان موتور روی مدار ۱۰۰ آغاز فروش نقدی سوناتای هیبرید ۲۰۱۸ گزارش تصویری از برپایی اولین دوره جشنواره عکس و کارتون خودرونما شرایط فروش نقدی و اقساطی هیوندای سانتافه+جدول ایمن‌ترین خودروها معرفی شدند بررسی و مقایسه جامع هیوندای سوناتا YF و کیا اپتیما TF در بازار دست دوم؛ کره‌ای‌های خوش‌خط‌و‌خال خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول آسان‌موتور قیمت جدید محصولات هیوندای در ایران را اعلام کرد بررسی آپشن‌های خودروهای‌ هیبرید بازار ایران؛ کم‌مصرف اما مجهز هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ هیبرید نیوفیس وارد بازار ایران شد با باز شدن ثبت سفارش التهاب بازار گرفته خواهد شد صفر تا صد کمپین زمستانی آسان موتور فردا آخرین فرصت برای خرید اقساطی سوناتا اتوماتیک ۲۰۱۷ حباب خودروهای وارداتی بزرگتر شد! برگزاری سرویس کلینیک پاییزه آسان موتور در آذر ماه ۹۶ آغاز فروش اقساطی ۳ خودروی هیوندای در ایران (+جدول و جزئیات) افزایش قیمت چند خودروی وارداتی آسان موتور، آماده امدادرسانی به زائرین اربعین حسینی شد با پیش پرداخت ۸۹ میلیونی هیوندای سوناتا LF اتوماتیک بخرید شرایط فروش هیوندای توسان با تحویل فوری ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش سوم: صافی بنزین کسب مقام سوم المپیاد فنی جهانی سال ۲۰۱۷ هیوندای توسط آسان‌موتور آخرین قیمت محصولات Hyundai ۲۰۱۷ در دبی بهترین شرایط خرید هیوندای از راه رسید+جدول هیوندای کُنا را بیشتر بشناسید هیوندای پیش نمایش سیستم هشدار وجود سرنشین در صندلی عقب را معرفی کرد مقایسه فنی Kia Optima TF و Hyundai Sonata YF مدل ۲۰۱۴ در بازار دست دوم؛ رقابت در مرز ۱۴۰ میلیون از تهران تا مشهد با یک باک! هیوندای سوناتا را با اقساط ۱۲ ماهه بخرید هیوندای سوناتا را با اقساط ۲۴ ماهه بخرید آسان موتور موفق به دریافت گواهینامه ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ شد هیوندای سوناتا هایبرید؛ بخریم یا نخریم؟! شیر فرانسوی، پنجه در پنجه چشم‌بادامی‌ها قیمت هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ در ایران تعیین شد + شرایط فروش شرایط فروش نقدی و اعتباری هیوندای سوناتا معرفی ۵ خودروی سدان وسوسه انگیز زیر ۲۰۰ میلیون در بازار تولد دوباره سوناتا ثبات در بازار خودروهای وارداتی سوناتا هیبرید آسان موتور به ایران رسید جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی هیوندای سوناتا را با اقساط ۱۲ ماهه بخرید ملاقات ایرانی با سوناتا؛ تولد دوباره مظنه قیمت Hyundai Sonata مدل ۲۰۱۷ در بازار دبی چقدر است؟ تغییرات گسترده هیوندای در مدل فیس لیفت سوناتا ثبات در قیمت خودروهای وارداتی ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش دوم: لنت ترمز سمینار جهانی نوآوری در زمینه رضایت‌مندی مشتریان هیوندای استقبال گسترده از " بازدید رایگان تابستانه " شرکت آسان موتور با پیش پرداخت ۳۰ میلیون تومانی سوناتا ۲۰۱۷ بخرید ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش اول: فیلتر هوا گزارش تصویری از حضور آسان موتور در نمایشگاه خودرو البرز قطعات یدکی تمامی خودروهای وارداتی هیوندای را تامین می‌کنیم بازدید رایگان محصولات هیوندای در سرویس کلینیک تابستانی آسان موتور تخفیف ویژه خرید محصولات هیوندای آسان موتور در نمایشگاه خودرو البرز حضور قدرتمند آسان موتور با محصولات هیوندای در نمایشگاه خودرو البرز بازگشت سدان خوش تراش هیوندای به لیست فروش آسان موتور شرقی‌‌های بهینه پیش‌فروش سری نخست هیوندای الانترا جدید متوقف شد آسان موتور فروش رسمی هیوندای سوناتا LF هیبریدی را در ایران آغاز کرد سدان جدید محبوب هیوندای دست پر به بازار ایران می‌آید هیوندای سوناتا LF با اقساط ۳۶ ماهه بخرید هیوندای تصاویر سوناتای ۲۰۱۸ را منتشر کرد شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری هیوندای توسان +جدول سوناتا هیبریدی ۲۰۱۷ را در ایران بهتر بشناسید فراخوان هیوندای مربوط به خودروهای بازار ایران نیست سوناتا ۲۰۱۸ ماه آینده در آمریکا رونمایی می‌شود هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ را ببینید+تصاویر پیش‌نمایشی از هیوندای سوناتای جدید منتشر شد سراتو ۲۰۱۷ وسوناتا هیبرید ۲۰۱۷ در مجتمع کوروش سوناتا GL هیبریدی ۲۰۱۷ را با اقساط ۴۸ ماهه بخرید لوکس‌ترین ماشین‌های دست‌یافتنی چند؟ گواهی فعالیت آسان موتور تمدید شد برگی از گذر خودرو در تونل زمان سوناتا ۲۰۱۸ چه تغییراتی کرده است؟ اطلس خودرو و آسان موتور مشکلی برای بازگشت به سامانه ثبت سفارش ندارند تست درایو محصولات هیوندای فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد راهنمای خرید خودرو صفر در بازار ایران مقایسه دو خودرو سوناتاLF و کیا سراتو ۲۰۰۰+ جدول با ۵۵ میلیون تومان سانتافه بخرید فروش ویژه نسل جدید هیوندای آی ۴۰ با ۷۵ میلیون تومان وام برای خرید سانتافه چقدر باید هزینه کنیم؟ فروش اقساطی محصولات هیوندای؛ ۱۲ ماهه بدون کارمزد فروش اقساطی هیوندای سوناتا LF با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه آشنایی با هیوندای سوناتا هیبریدی ۲۰۱۶ در ایران لیزینگ انصار هیوندای سوناتا GLS هیبریدی را عرضه کرد مقایسه سوناتا و اپتیما، دوقلوهای ناهمسان + جدول فروش نقدی انواع محصولات هیوندای فروش ویژه سوناتا ۲۰۱۶ با اقساط ۳۶ ماهه جدیدترین شرایط فروش سانتافه اعلام شد فروش هیوندای توسان جدید برای اولین بار در ایران افزایش قیمت رسمی محصولات هیوندای در ایران+جدول فروش اقساطی سانتافه آغاز شد فروش ویژه محصولات هیوندای با تحویل فوری و اقساط ۳۶ ماهه آغاز بازدید زمستانه خودروهای کیا و هیوندای
برگشت به بالا